big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
masster
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2014
- Mesaj Privat
prcristian a scris:
Si, care ar putea fi cauza?
De ce porneste totusi iar cand turezi pana la 2100 se opreste motorul pur si simplu?
Si, care ar putea fi cauza?
De ce porneste totusi iar cand turezi pana la 2100 se opreste motorul pur si simplu?
Cauza este reparatia incompleta a EDU. Doar in cazul cel mai favorabil este suficient sa trebuiasca refacute numai cateva lipituri reci pe spatele cablajului imprimat. De regula se mai defecteaza si cateva componente SMD de pe fata cablajului imprimat sau tranzistorii de putere.
Daca vrei sa faci reparatia completa, incepe prin a citi ce am scris aici
dack
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
masster
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2014
- Mesaj Privat
Vad ca si daca ti se spune ce ai omis si ce trebuie sa faci ca sa rezolvi singur problema, tot nu esti multumit. Daca nu ai incredere ca problema vine de la repararea incompleta a EDU, inseamna ca esti expert si nu ai nevoie de ajutor. O sa insisti degeaba cu "ce are domne?" din 3 in 3 zile. Pune mana si repara-l daca ai cu ce si te pricepi, daca nu, du-l la doctor.
dack
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
masster
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2014
- Mesaj Privat
Exact, bine zis. Pe unii nici nu merita sa-i ajuti.
dack, tocmai te-ai lins pe bot de vreun ajutor de aici. Mergi la prietenul electronist sa-ti repare corect EDU, apoi du-te la oglinda si da-ti o palma, iar in cazul in care lipsa de maniere a devenit tolerabila, poti reveni aici ca sa-ti ceri scuze.
dack, tocmai te-ai lins pe bot de vreun ajutor de aici. Mergi la prietenul electronist sa-ti repare corect EDU, apoi du-te la oglinda si da-ti o palma, iar in cazul in care lipsa de maniere a devenit tolerabila, poti reveni aici ca sa-ti ceri scuze.
- alex cristian
- *
- 1 mesaje
- din 09 Mar 2014
- Astra 2002 Z16SE
- Bucuresti
alex cristian
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2014
- Mesaj Privat
Si eu am avut aceeasi problema cu masina (un opel astra g caravan benzina 1.6 din 2002). Se oprea in mers si nu mai pornea, decat dupa ce se racea calculatorul. Am fost la un service unde a desfacut cele doua mufe de la calculator si a inceput sa masoare tensiunile cu contactul pus si apoi cu motorul in functiune. A masurat si dupa ce sa oprit motorul si nu dadea calculatorul tensiune catre un releu care se afla langa sigurante (sunt doua cutii de plastic cu capac, una cu sigurante, alea mari de 20, 40 60 de amperi,si una cu 2 relee, sub capota motorului). Pentru a nu schimba calculatorul, care din ce mi-a zis, daca iei alt calculator fie el nou sau sh, trebuie imperecheat cu cipul de la contact ca altfel nu porneste, in cutia aceea cu relee a mai pus un releu pe care l-a legat la contact cred pentru ca pornirea sa nu mai treaca prin calculator, din ce am inteles, dar martorii de pe bord nu se sting inainte de pornire (pompa si cheia de service). Mi-a spus ca la acest model de masina tot timpul este aceasta problema deoarece calculatorul este pozitionat pe motor. Mi-a recomandat sa repozitionez calculatorul la distanta de 10 cm de motor. Am sa fac si asta si vedem cum se comporta calculatorul.
dack
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
va salut.baieti imi cer scuze pentru cele spuse.dar nu mai stiu ce sa cred ,am mers la unii "mecanici" si unu zice ca e pompa,altul debitmetru,altul electrovalva.de multe ori imi e frica sa mai urc in ea ,ca dau la automat cate 10-15 secunde cand e motorul pe la (60-65 de grade) atunci face figurile cu pornirea.de dat in nas da cand se incalzeste.la rece trage binisor.va rog sa imi acceptati scuzele si sa ma sfatuiti.multumesc.
- Bogdan-84-XFR
- **
- 62 mesaje
- din 22 Jun 2007
- Astra 2012 A20DTH
- Bucuresti
Bogdan-84-XFR
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2007
- Mesaj Privat
Salutare domnilor,
De curand codul P0251 apare si la stimata mea masina si nu-I mai da voie sa porneasca.
Am incercat sa refac ecu (celebra lipitura rece) ....a pornit masina ...am mers cu ea doar o zi...acum aceeasi problema Nu mai porneste!
Parca ma doare inima si buzunaru sa dau ecu meu si 350 lei pe unul care nimeni nu-mi garanteaza ca va functiona macar 1 an.
De curand codul P0251 apare si la stimata mea masina si nu-I mai da voie sa porneasca.
Am incercat sa refac ecu (celebra lipitura rece) ....a pornit masina ...am mers cu ea doar o zi...acum aceeasi problema Nu mai porneste!
Parca ma doare inima si buzunaru sa dau ecu meu si 350 lei pe unul care nimeni nu-mi garanteaza ca va functiona macar 1 an.
- Nelu-RSO
- **
- 341 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Astra 2002 y1.7dt
- Constanta
Nelu-RSO
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y1.7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Bogdan-84-XFR
- **
- 62 mesaje
- din 22 Jun 2007
- Astra 2012 A20DTH
- Bucuresti
Bogdan-84-XFR
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2007
- Mesaj Privat
- Nelu-RSO
- **
- 341 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Astra 2002 y1.7dt
- Constanta
Nelu-RSO
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y1.7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
Sigur nu a facut la fel. Prima data cand m-a lasat, am refacut lipiturile la un profesionist si m-au tinut aprox 6 luni. A doua oara le-am refacut eu si au tinut cam o luna si jumate. Nu am vrut sa mai refac lipiturile pentru ca riscam sa stric cabalajul si sa-l arunc la gunoi. L-am facut pachet, l-am trimis lui mihai si am primit altul reparat contra sumei de 350 ron, cu garantie de 6 luni si merge si acum.
negoita
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2014
- Mesaj Privat
giemadam
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Timis
- Masina: Zafira 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2013
- Mesaj Privat
AVP
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Am urmatoarea problema cu pornirea compresorului la o Astra G Z16XE, climatronic. In timpul unui drum, cu aerul conditionat pornit, compresorul s-a oprit in mers. Am fost masina la un service auto AC unde au fost stabilite urmatoarele:
- Presiunea in compresor este buna, exista freon
- Au fost verificate sigurantele, sunt bune
- Comrpesorul a fost pornit pe direct, deci nu este stricat
- Sonda de la compresor este buna
- A fost pusa pe tester si era eroare pe doua relee.
- Releul care transmite comanda la compresor nu primeste curent, nu intra curent in el. De aici s-a tras concluzia ca ECU nu transmite comanda catre compresor si ca este defect.
Puteti recomanda pe cineva profesionist din Bucuresti care poate testa si repara ECU? Din nefericire, in ultimii 4 ani am mai reparat de 2 ori ECU la Mihai ecu.ro
Multumesc
Am urmatoarea problema cu pornirea compresorului la o Astra G Z16XE, climatronic. In timpul unui drum, cu aerul conditionat pornit, compresorul s-a oprit in mers. Am fost masina la un service auto AC unde au fost stabilite urmatoarele:
- Presiunea in compresor este buna, exista freon
- Au fost verificate sigurantele, sunt bune
- Comrpesorul a fost pornit pe direct, deci nu este stricat
- Sonda de la compresor este buna
- A fost pusa pe tester si era eroare pe doua relee.
- Releul care transmite comanda la compresor nu primeste curent, nu intra curent in el. De aici s-a tras concluzia ca ECU nu transmite comanda catre compresor si ca este defect.
Puteti recomanda pe cineva profesionist din Bucuresti care poate testa si repara ECU? Din nefericire, in ultimii 4 ani am mai reparat de 2 ori ECU la Mihai ecu.ro
Multumesc
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
AVP
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- constantin gabor
- *
- 37 mesaje
- din 03 Oct 2008
- Astra 2000 y17dt
- Galati
constantin gabor
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2008
- Mesaj Privat
liviu2004 a scris:Ei bine am pus mana pe cheie si am dat jos calculatorul. S-a desfacut foarte usor pe deasupra motorului. L-am decapsat, desfacut si miros a ars la greu.
Defectul nu a fost greu de depista, o lipitura desfacuta, oxidata, rupta, spuneti cum vreti. Dar nu era din cele 3 de care aflasem aici pe forum. Am facut si o poza dar calitatea e cam nasoala. O atasez aici spre alte invataminte.
Am lipit pe toate 3 plus cea nasoala, si inca vreo doua pe acolo. Cea incercuita e cu problema, restul le-am refacut ca precautie. Sper ca cine mai are probleme sa-i foloseasca.
Rezulatul a fost pozitiv. Masina a pornit din prima si in urmatoarele zile voi vedea daca se mai opreste.
Defectul nu a fost greu de depista, o lipitura desfacuta, oxidata, rupta, spuneti cum vreti. Dar nu era din cele 3 de care aflasem aici pe forum. Am facut si o poza dar calitatea e cam nasoala. O atasez aici spre alte invataminte.
Am lipit pe toate 3 plus cea nasoala, si inca vreo doua pe acolo. Cea incercuita e cu problema, restul le-am refacut ca precautie. Sper ca cine mai are probleme sa-i foloseasca.
Rezulatul a fost pozitiv. Masina a pornit din prima si in urmatoarele zile voi vedea daca se mai opreste.
Bine-nteles,ca orice proprietar de astra g 1.7 dti cu motot ISUZU Y17dt,a trebuit sa ma confrunt cu problema respectiva(exact inainte de PASTE si de un drum de vreo 500 km)
Dupa nelipsitele telefoane in stanga si in dreapata(in vinerea mare ) pentru un calculator de pompa sh ,dar cum curiozitatea care a omorat maimuta functioneaza,iata ce am gasit (aceeasi problema)
Sper ca rezultatul sa fie cel asteptat dupa ce se vor reface lipiturile (de catre un electronist,bine-nteles)
Stima,
Va tin la curent.
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat