Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • sabaubogdan

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2007

  • Mesaj Privat
am intrebare, sunt din cluj si banuiesc k problema mea descrisa https://www.clubopel.com/vie...887&start=640 se trage de la calculatorul injectiei... cunoasteti un electrician bun? sau ati mai avut careva problema asta? ms
daca ma puteti ajuta puteti incerca sa imi trimiteti eventual si un e-mail pe
sabaubogdanvasile@yahoo.com
Skip ads

  • ANSWERS

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2004

  • Mesaj Privat
in Cluj puteti apela cu mare incredere la Kisslorand ..... are un service acolo si este foarte bun la ce face ..... tel 0722266338.. succes !
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Lorand Kiss se pricepe, vezi daca are timp de tine. El mai mult e pe VW si Audi dar nu e mare filozofie...
  • sebyboy

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2008

  • Mesaj Privat
calc de pompa de injectie am eu de vanzare!daca aia tio picat!Smile
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Chiar acum am terminat de vorbit cu Lorand, mergi la el dar se pare ca deja l-ai sunat.
  • SOL 23

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2007

  • Mesaj Privat
scuze daca nu am postat bine,dar nu mai stiu pe unde am intrat si pe unde am mai iesit ,am o problema la un opel astra h calculatorul din fata rotii stanga fata nu prea mai exista ,precizez ca motorul este z17 dtl, totul e urmarea unui banal acrosaj. rugamintea mea este un raspuns coerent si la obiect : ce face , cum se poate inlocui, pentru ca totusi mi se pare absurd sa inlocuiesc cheile ,ceasurile care nu au nimic
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Din cite imi aduc aminte tu in stinga fata (adica cund stai la volan sau pe partea soferului) ai :
-releu bujii incandescente
-alte panarami neinteresante
-daca vorbim de ECU (ECM) asta la tine este in stinga fata dar jos, are 2 mufe mari si el este din aluminiu cu aripioare de gen calorifer, aici daca e buba nu ai ce face Evil or Very Mad . Se poate incerca dar daca e botit rau asta este ....
  • SOL 23

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2007

  • Mesaj Privat
corect ,despre chestia mare cu mufe vorbesc, am facut rost de o unitate exact aceeasi serie bosch sh,dar am luat si blocul de chei si ceasurile pentru ca asa mi-au spus nu vad care e legatura totusi ecu nu poate fi reprogramat odata instalat
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se poate reprograma ECU (inlocuit numai el).
Ca sa scapi de reprogramare functie de model se schimba tot : imo, cip chei, body control etc. deci functie de model masina...daca ai CIM atunci alta belea....
  • SOL 23

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2007

  • Mesaj Privat
ok, totusi ce poate fi mai simplu o reprogramare , indefinitiv un soft ,sau o schimbare a intregului sistem ,si CIM ce mai este ,remaparea (cresterea prin soft a puterii, cred )cum se face?, in ROMANIA poate cineva sa faca asa ceva
  • ANSWERS

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2004

  • Mesaj Privat
ECU vechi nu mai exista chiar deloc ? ori e lovit ? niste poze cu ECU desfacut ar fi binevenite ca sa vedem ce se poate face .. atat cel vechi cat si cel nou ...
  • SOL 23

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2007

  • Mesaj Privat
am incercat sa postez niste poze dar e nevoie sa le scad marimea (calitatea) si dureaza o sa incerc . Din vechiul ECU e rupta o bucata , noul ECU e identic ca serie , eu am tot setul adica tabloul cu turometru si restul, am si blocul cu noile chei si dispozitivul de blocare, inclusiv manetele de lumini si stergatoare, ca tocmai de aici vine si problema mea eu aveam pe maneta de lumini si tempomatul , asta noua nu are ..... (CIM CE INSEAMNA)
Skip ads

  • ANSWERS

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2004

  • Mesaj Privat
trimite-mi pozele pe messenger ID: serb_gabriel
  • SOL 23

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2007

  • Mesaj Privat
am reusit sa postez in garaj, masina o am la o reprezentanta aflata la 400 km de mine,acolo a venit ceasul rau, promit sa tin un jurnal complet de reparatie pe care o sa -l postez ,dar momentan impresiile si faptele sunt destul de alambicate si nu vreau ca pentru o pornire de moment sa fiu nedrept.Dupa ce -sper-sa rezolv cumva o sa fac un post cat CHINA, intre timp incerc sa mai aflu cate ceva ,pentru comfortul neuronilor personali si pentru a intelege pasareasca de la reprezentanta, aproape zilnic sun si saptamanal ajung acolo ,PROBLEMA e alternanta dusurilor calde si reci
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
fratele meu da lamurestene si pe noi cum a ajuns ecu in halu ala ca pe bune am ramas cu gura cascata , am mai vazut unele dar nici chiar asa Shocked

vad ca esti si din constanta , intra pe mess si mai vorbom un sfat niciodata nu este de prisos
  • cornel_02

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Salutare. Am 4 pini rupti in mufa ecu. Nu s-au rupt datorita motorinei ci din cauze mecanice. As vrea sa stiu cu ce se lipesc acele sarmulite care fac legatura dintre placa cu circuitele si mufa ecu in interior. Nu sunt cositorite, par a fi prinse prin presare cumva. Ma poate indruma cineva unde as putea gasi acea cupla tata (de pe ecu) ca sa o inlocuiesc ?
Multumesc!
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
trebuie inlocuiti pinii afectati cu altii similari,nu toata mufa
firele originale sunt sudate prin presiune,se inlocuiesc si ele la pinii respectivi
atentie sa nu stricati ceva pe placa,ori dati sa-l faca cineva care a mai facut ori cumparati altul
  • gabriel2vsl

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Visse a scris:Posibil sa ai vestitele lipituri reci , din ce descrii tu cam asta ar fi , pe forum s-a mai discutat asta .


De acord , am avut aceeasi problema- eram novi+ce si m-au fraierit la Radacini...500 ron
  • maryo_c20ne

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema la un opel vecta A C20ne din '91 si de 3 zile incoace am simtit ca nu mai 'trage' ca inainte,ieri am vrut sa merg mai tare cu ea si am observat ca masina se plafona la 4000 de ture,nu urca mai sus,facea ca si cum ar fii atins turatia maxima de 7000 de ture.Va rog sa ma ajutati.
  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
am si eu o problema cu masina am un opel astra g din 2002 cu motorul de isuzu 1,7 si la relantiu face urat adica oscileaza de la 700 la 900 de rot pe min si cateodata se mai ridica singura pe la 3000 -4000 si ramane vreo 5 sec fara sa o acelerez , ce sa fie calc de injectie? sau o fii de la turbina ca am aflat ca e dusa acu ma duc su ea la o reconditionare.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR