- teleanu dan
- *
- 9 mesaje
- din 13 Nov 2007
- Zafira 2001
- Constanta
teleanu dan
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2007
- Mesaj Privat
- costi petrescu
- **
- 380 mesaje
- din 10 Nov 2006
- Vectra 1991 C20NE
- Bucuresti
costi petrescu
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2006
- Mesaj Privat
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
- cristi_bv
- **
- 346 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 346
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
Acesta este primul meu post pe acest forum,asa ca va rog sa fiti ingaduitori.Ma vad nevoit sa va cer ajutorul in legatura cu un opel corsa cu y17dt.Masina este a unui prieten iar cei de la opel victoria brasov au vrut sa-l jecmaneasca de vreo 60 mil.Diagnosticul pe tester a fost ca nu se poate comunica cu ECU.Problema a aparut in urma spalarii motorului.Becul "masinuta cu cheita" nu se aprinde sub nici o forma.
daca are cineva idei sunt binevenite.Acum ies sa sap printre relee si sigurante.
ps:cu ecu "defect" pus pe un astra cu acelasi motor becul problematic se aprinde
multumesc
daca are cineva idei sunt binevenite.Acum ies sa sap printre relee si sigurante.
ps:cu ecu "defect" pus pe un astra cu acelasi motor becul problematic se aprinde
multumesc
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- cristi_bv
- **
- 346 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 346
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
Este de fapt un led care nu se aprinde nici cum(masinuta cu cheita).check engine ramane aprins cat timp e pus contactul.S-a incercat si cu alt bord identic si tot nu s-a aprins.Banuiesc ca este o problema de comunicare intre ecu si restul modulelor electronice.Ecu pare a fi alimentat normal din ce am masurat.
Pentru ca nu se aprinde "masinuta" nu se pot citi erori prin metoda agrafei sau pseudoagrafei
Pentru ca nu se aprinde "masinuta" nu se pot citi erori prin metoda agrafei sau pseudoagrafei
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
- cristi_bv
- **
- 346 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 346
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
alimentare primeste,din cate am vazut eu pe 3 pini,care sunt ok.ventilatoarele nu sunt pornite.tensiunile masurate pe cele 2 fire ale comunicarii(care pleaca din ecu) sunt in jur de 2,5v,deci banuiesc ca incearca o comunicare cu restul dar nu reuseste.am vazut ca mai are un modul langa parbriz,in stanga si ma gandesc serios sa nu fie ala defect.Ecu de pa corsa defect,pus pe un altul functional imi aprindea "masinuta".
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
cipi_styl
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2008
- Mesaj Privat
salutare , detin un astra g y 17 dt si de ceva timp ma necajeste la pornire sau mai bine zis cand e motorul rece. motorul scoate un zgomot ca la aro nu are putere si ''toata lumea intoarce capu dupa mine''. am dus-o la tester si mi-a aparut cod eroare P0216 defect mecanic!
poate cineva sa ma sfatuiasca unde sa merg si ce sa fac?
ms anticipat!
aceleasi simptome a inceput sa aiba si masina mea.... stie cineva daca a rezolvat problema [b]catalinmun?
Edit: Nu mai scrie cu rosu ca nu esti profesor sa corectezi tezele la copii )
poate cineva sa ma sfatuiasca unde sa merg si ce sa fac?
ms anticipat!
aceleasi simptome a inceput sa aiba si masina mea.... stie cineva daca a rezolvat problema [b]catalinmun?
Edit: Nu mai scrie cu rosu ca nu esti profesor sa corectezi tezele la copii )
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
marcul25
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
Salutare, am patit-o si eu cu acest ECU, numai ca am avut noroc si nu am facut ce au zis cei trei mecanici pe la care am fost, aveam renumita cheita aprinsa la bord, nu figea mai nult de 120km/h, si motorul se auzea de parca ar merge in 3 pistoane... la test zicea ca are eroare la ``EGR`` la nu stiu ce elestrovalva, o eroare la cititorul axului cu came si pe la AC o eroare. Mesterii astia ziceau sa imi schimbe elecrovalvele, contracost fireste si compresorul la AC... in final am hotarit sa ma duc cu ea la o reprezentanta opel, acolo au gasit 4 pini rupti la mufa de jos a ECU... reparatie 300ron... cam nult da cred ca a meritat...
danyst
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
sal am si eu o problema similara cu o parte electronica de la o p-pa de x20dth si ma dat-o la reparat de doua ori si aceiasi problema. Am avut curiozitatea de a o desface si am gasit o piesa gen tranzistor sau sursa de putere ceva dar nu pot sa-mi dau seama ca 'meseriasii' au sters cu smirghel codurile de pe el.Poate cineva sa-mi spuna ce piesa ar putea fi?
- edyionut
- **
- 318 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
edyionut
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
marcul25
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
edyionut a scris:300 lei te-a costat sa-ti lipeasca 4 pini?....mie mi se pare ca este putin, iti spun asta pt ca si eu am patit si m-a costat 300 lei pentru 1 singur pin lipit + o mica reconditionare a ECU
Am uitat sa mentionez ca m-a costat 300 de lei FARA FACTURA!... oricum daca s-ar mai intimpla sa se rupa vreunu` am sa imi bag eu nasul pe acolo, am vazut un ecu desfacut si e destul de simplu de inlocuit... (spre rusinea mea, am facut un liceu de electronica, numai ca nu am avut curaj sa il desfac cind am aflat cit costa unul nou....)
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
tony 81
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2008
- Mesaj Privat
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
Jojo25
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 1995 City
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2008
- Mesaj Privat
Am un Opel Corsa B City 1.2 din '95 si am o problema mare cu consumul. Am ajuns la 15-16 L/100km in oras si 12 in afara. Altfel totul este in regula.trage, viteza maxima este 160 km/h, nu scoate fum ce trebuia la consum mare(benzina nearsa), la diagnostizare fara eroare, dar am observat totusi ceva. Termocupla de la chiuloasa e buna dar dupa 50 C sare la -10C si urca incet pana la 20C cand pe bord am deja 95C si porneste racirea in mod normal. Asa indica calculatorul de la diagnostizare. Baieti de la service nu mi-o facut nimic in afara de facturi si mi-o zis ca, calculatorul trebuie schimbat. Eu nu prea cred ca trebuie schimbat si de aceea va rog sa ma ajutati. Oare ce poate fi problema?
Jojo25
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 1995 City
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2008
- Mesaj Privat
ma gandesc ca, calculatorul cand vede - 10 C grade, se comporta parca era trasa socul dar ce sa fac cu el? daca fac scurt circuit cu cablu de la termocupla arata 140C constant inseamna ca calculatorul e bun. termocupla la fel ca am luat alta si la fel merge. cablurile sunt bune pt ca pot sa fac scurt circuit si motorul nu are cum sa aiba -10C. cineva are idei?