Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • teleanu dan

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2007

  • Mesaj Privat
salut mai baieti eu am avut probleme cu pompa de injectie si am schimbat-o , o mai am si pe cea veche acasa . multi mi-au zis ca defectul era din calculator , deci daca este asa? se poate repara? pompa are seria 0470504015 si e de pe zafira de 2000 . merci pentru cei care ma pot ajuta.
Skip ads

  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
doua posturi mai sus este @1.7dti_edition2000.
de ce nu-i dai lui un pm? sau nu ai citit ce se scrie/dezbate/rezolva/etc in topic?
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
pentru pompa de y20dth inca este in studiu,cind voi avea rezultate certe o sa anunt
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Acesta este primul meu post pe acest forum,asa ca va rog sa fiti ingaduitori.Ma vad nevoit sa va cer ajutorul in legatura cu un opel corsa cu y17dt.Masina este a unui prieten iar cei de la opel victoria brasov au vrut sa-l jecmaneasca de vreo 60 mil.Diagnosticul pe tester a fost ca nu se poate comunica cu ECU.Problema a aparut in urma spalarii motorului.Becul "masinuta cu cheita" nu se aprinde sub nici o forma.
daca are cineva idei sunt binevenite.Acum ies sa sap printre relee si sigurante.
ps:cu ecu "defect" pus pe un astra cu acelasi motor becul problematic se aprinde

multumesc
Skip ads

  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cristi_bv, cind pui cheia pe pozitia II (adica pui contact, dar fara sa pornesti motorul), se aprinde becul "check engine" si "masinuta cu cheita" (daca o exista in bord desigur)? Daca exista becul in bord si nu se aprinde nici atunci, inseamna ca e ars becul in bord.
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Este de fapt un led care nu se aprinde nici cum(masinuta cu cheita).check engine ramane aprins cat timp e pus contactul.S-a incercat si cu alt bord identic si tot nu s-a aprins.Banuiesc ca este o problema de comunicare intre ecu si restul modulelor electronice.Ecu pare a fi alimentat normal din ce am masurat.
Pentru ca nu se aprinde "masinuta" nu se pot citi erori prin metoda agrafei sau pseudoagrafei
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Daca ECU e alimentat normal si totusi nu se poate comunica si sunt si cele 2 ventilatoare pornite,de regula nu mai e nimic de facut cu acel ECU.
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
alimentare primeste,din cate am vazut eu pe 3 pini,care sunt ok.ventilatoarele nu sunt pornite.tensiunile masurate pe cele 2 fire ale comunicarii(care pleaca din ecu) sunt in jur de 2,5v,deci banuiesc ca incearca o comunicare cu restul dar nu reuseste.am vazut ca mai are un modul langa parbriz,in stanga si ma gandesc serios sa nu fie ala defect.Ecu de pa corsa defect,pus pe un altul functional imi aprindea "masinuta".
Skip ads

  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
de la imobilizator pe un singur fir vine comunicatie;daca nu sunt ventilatoarele pornite inseamna ca el comunica spre modulul de racire si clima,deci e reparabil;mai bina dati un tel si ne lamurim mai repede.
  • cipi_styl

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
salutare , detin un astra g y 17 dt si de ceva timp ma necajeste la pornire sau mai bine zis cand e motorul rece. motorul scoate un zgomot ca la aro nu are putere si ''toata lumea intoarce capu dupa mine''. am dus-o la tester si mi-a aparut cod eroare P0216 defect mecanic!
poate cineva sa ma sfatuiasca unde sa merg si ce sa fac?
ms anticipat!
aceleasi simptome a inceput sa aiba si masina mea.... stie cineva daca a rezolvat problema [b]catalinmun? Question
Edit: Nu mai scrie cu rosu ca nu esti profesor sa corectezi tezele la copii Smile)
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Simptomele astea pot apare ori de la un contact slab pe traseul valvei de avans (y33 in TIS) (contact slab ce poate fi in mufa de jos sau chiar in ECU) ori de la senzorul crankshaft italian neoriginal.
  • marcul25

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salutare, am patit-o si eu cu acest ECU, numai ca am avut noroc si nu am facut ce au zis cei trei mecanici pe la care am fost, aveam renumita cheita aprinsa la bord, nu figea mai nult de 120km/h, si motorul se auzea de parca ar merge in 3 pistoane... la test zicea ca are eroare la ``EGR`` la nu stiu ce elestrovalva, o eroare la cititorul axului cu came si pe la AC o eroare. Mesterii astia ziceau sa imi schimbe elecrovalvele, contracost fireste si compresorul la AC... in final am hotarit sa ma duc cu ea la o reprezentanta opel, acolo au gasit 4 pini rupti la mufa de jos a ECU... reparatie 300ron... cam nult da cred ca a meritat...
Skip ads

  • danyst

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2008

  • Mesaj Privat
sal am si eu o problema similara cu o parte electronica de la o p-pa de x20dth si ma dat-o la reparat de doua ori si aceiasi problema. Am avut curiozitatea de a o desface si am gasit o piesa gen tranzistor sau sursa de putere ceva dar nu pot sa-mi dau seama ca 'meseriasii' au sters cu smirghel codurile de pe el.Poate cineva sa-mi spuna ce piesa ar putea fi?
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
300 lei te-a costat sa-ti lipeasca 4 pini?....mie mi se pare ca este putin, iti spun asta pt ca si eu am patit si m-a costat 300 lei pentru 1 singur pin lipit + o mica reconditionare a ECU
  • marcul25

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
edyionut a scris:300 lei te-a costat sa-ti lipeasca 4 pini?....mie mi se pare ca este putin, iti spun asta pt ca si eu am patit si m-a costat 300 lei pentru 1 singur pin lipit + o mica reconditionare a ECU


Am uitat sa mentionez ca m-a costat 300 de lei FARA FACTURA!... oricum daca s-ar mai intimpla sa se rupa vreunu` am sa imi bag eu nasul pe acolo, am vazut un ecu desfacut si e destul de simplu de inlocuit... (spre rusinea mea, am facut un liceu de electronica, numai ca nu am avut curaj sa il desfac cind am aflat cit costa unul nou....)
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ai avut noroc ca au fost baieti de treaba ca politica reprezentantelor ete INLOCUIREA si nu repararea!deci nu aveau cum sa iti faca factura din moment ce ei,ca rerezentata,nu au voie prin politica lor sa faca astfel de operatiune. Exclamation
  • tony 81

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut,
am aceeasi problema ca si tine, anume 4 pini rupti la mufa de pe calc de injectie, imi poti lasa si mie un nr de tel sa vb cu baietii care te-au rezolvat?
merci mult
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
in bucuresti ia legatura cu : @1.7dti_edition2000
  • Jojo25

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 1995 City
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am un Opel Corsa B City 1.2 din '95 si am o problema mare cu consumul. Am ajuns la 15-16 L/100km in oras si 12 in afara. Altfel totul este in regula.trage, viteza maxima este 160 km/h, nu scoate fum ce trebuia la consum mare(benzina nearsa), la diagnostizare fara eroare, dar am observat totusi ceva. Termocupla de la chiuloasa e buna dar dupa 50 C sare la -10C si urca incet pana la 20C cand pe bord am deja 95C si porneste racirea in mod normal. Asa indica calculatorul de la diagnostizare. Baieti de la service nu mi-o facut nimic in afara de facturi si mi-o zis ca, calculatorul trebuie schimbat. Eu nu prea cred ca trebuie schimbat si de aceea va rog sa ma ajutati. Oare ce poate fi problema?
  • Jojo25

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 1995 City
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2008

  • Mesaj Privat
ma gandesc ca, calculatorul cand vede - 10 C grade, se comporta parca era trasa socul dar ce sa fac cu el? daca fac scurt circuit cu cablu de la termocupla arata 140C constant inseamna ca calculatorul e bun. termocupla la fel ca am luat alta si la fel merge. cablurile sunt bune pt ca pot sa fac scurt circuit si motorul nu are cum sa aiba -10C. cineva are idei?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR