Ai uitat parola?


  • Madalin87

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra z12e din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Am probleme cu calculatorul motor ecu...1.8 16v pe opel vectra b....nu gasesc pe nicaieri....MA PUTETI AJUTA cumva?
  • nimenialtu27

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa Z12xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Aug 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Ce simptome are masina ?
  • Madalin87

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra z12e din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
e testata pe testar...firul care intra in mufa de la bobina nu da aprindere....masina nu se accelereaza...am schimbat bobina...bujii si tot asa face
  • alex00

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Va salut!
Sunt nou pe forum asa ca am citit cat am putut ca sa va prind din urma. Am mai vazut la cineva o problema asemanatoare cu a mea, dar nu a scris cum s-a rezolvat. Daca am omis eu raspunsul, imi cer scuze!
Am o problema grava cu corsa C din 2000 cu motor 1.0L - Z10XE (masina sotiei):
acum 1 saptamana, motorul a inceput sa se opreasca in mers (senzatii tari pe DN1) si se aprindeau martorul "baterie" si martorul "masina cu cheita ", iar turometrul nu mai indica nimic, statea la zero. Daca o lasam putin timp oprita, se stingeau martorii iar masina mergea ok.
Am mers la un service, iar acolo au gasit niste coduri de eroare (pe care le-au sters) si tensiune insuficienta la baterie. Au inlocuit releul de la alternator si au curatat niste contacte de mufe, dupa care eu am dat o tura cu masina si totul a fost bine (pentru scurt timp), nici un martor aprins, nici un cod de eroare.
A doua zi (adica ieri) problema a reaparut, dar cumva diferita:
motorul se opreste in mers, nu se mai aprinde martorul "baterie", dar acum se aprind martorii "masina cu cheita" (cred ca se numeste "check engine") si "robinet" sau "elicopter" cum l-a denumit altcineva (cred ca "Noxe" se numeste) si nici turometrul nu mai functioneaza. In plus, daca nu las motorul sa se raceasca, porneste foarte greu, la a 2 sau a treia cheie. Dupa pornire, ramane aprins martorul "Noxe".
Nu vreau sa ma mai duc la service-ul unde am mai fost, pentru ca sunt buni la mecanica, nu la partea electrica si electronica.
Va cer ajutorul ca sa aflu ce cauzeaza problema, dar, cum nu am scule si nici nu prea am unde sa fac reparatii, as vrea si o recomandare pentru un elctrician/specialist care sa remedieze defectiunea. Daca acesta lucreaza in zona Otopeni/Bucuresti/Ilfov, e perfect!
Va multumesc anticipat pentru ajutor!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,144
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Citeste cod eroare asa si posteaza, banui ca ai P0335...poate si altele. Uite asa https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Pe urma mai vorbim.
  • alex00

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Gata, am citit codurile cu metoda descrisa in link-ul trimis (acceleratie+frana+cheie contact).
Din pacate, e o lista foarte lunga de coduri:
P0202
P0300
P0302
P0170
P0171
P0161
P0130
P0335
Iar dupa ce termina de afisat codurile, martorul "masina cu cheie" se stinge si ramane stins, chiar si dupa 3 minute de asteptare. Nu se mai reaprinde, desi am citit catrebuia sa ramana aprins.
Cand au pus tester-ul pe masina, la mecanic, inainte sa schimbe releul de alternator, nu erau atatea coduri, doar vreo 3, dar tin minte ca era unul in dreptul caruia scria o explicatie cam asa."curent excitatie alternator pin 61 insuficient". De asta au schimbat releul...
Sunt sigur ca in afara de problemele astea, trebuie sa-i schimb si distributia, pentru ca lantul țăcane rău, dar asta e pe locul 2, dupa ce o sa rezolv oprirea in mers...
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,766
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Schimba senzorul de rotatie arbore cotit,. Nu lua decat original Bosch altfel dai banii de doua ori. Cod piesa GM 9118368.
Nu sterge erorile decat dupa schimbarea lui.
Verifica si starea bujiilor. Eventual schimba.
Masoara presiunea de benzina intr-un service... 3,8 bar
Pune masina pe tester si urmareste valorile sondei Lambda 1 ...trebuie sa oscileze rapid intre 50-900mV....si valorile debitmetrului.... 9 kg/h la relanti si creste la turatie
  • alex00

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc mult pentru ajutor "dancuciureanu", "catastefan"!
Am schimbat senzorul cu unul original Bosch GM 9118368 si problema cu "oprire in mers si acul turometrului la zero", s-a rezolvat. A disparut si codul P0335. Au ramas doar P0130 si P1616.
Acum o sa schimb distributia si pe urma mai vad.
  • daniel.olandezu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra Y20DTH din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salut colegi.Am si eu o problema cu opelul cod Y20DTH .Dimineata pornesc si se opreste imediat,am mers cu ea la mecanic si problema a fost la calculatorul pompei.Am reparat calculatorul la electronist ,Am montat totul inapoi si cand am pornit-o nu puteam sa accelerez,a pus mecanicul testerul pe masina a umblat pe acolo si in final a mers sa accelerez,dar nu mai are putere masina.Dupa ce pornesc la rece dupa aproape 30 secunde pot accelera si sa schimbat si sunetul la motor si nu trage cum tragea inainte de problema.Mecanicul zice ca ,calculatorul posibil sa se fi stricat din cauza la doua fire care vin din pompa ce se atingeau intre ele.Ce problema sa mai aiba?
  • narcis10

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra Z16XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Aug 2016

  • Garaj Mesaj Privat
ROBERTby2000 a scris:
dan stoia a scris:Nu te baza pe calculatorul reparat de Vali din Alba Iulia. Mi l-a reparat si mie si a tinut exact trei luni, dupa care m-a lasat exact in Germania, unde am pus unul nou. Remorcare de pe autostrada, cca 10 km plus piesa = 1543 euro. Bafta!!


in general este bine sa verfici in detaliu...
de flacaul care spui tu...cunosc multi meseriasi care incearca sa faca calculatoarele(daca au bafta cu lipituri reci in cel mai fericit caz)sau le strica mai tare si tot la mine vin. Twisted Evil
salut. Cum pot lua legatura cu dv.stra. Nu am gasit nici un nr de tel aici pe forum. Am probleme cu ecu de la astra g z16xe. 16v 1.6 benzina
  • rolland

  • Mesaje scrise: 421
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Va salut ,
Am un calculator de 1.7 D al unui prieten la care am gasit doua probleme . Un tranzistor in scurt si lipsa un condensator -vezi pozele atasate. Intrebarea ar fii : poate sa ma ajute cineva cu niste informatii : ce fel de tranzistor este cel din imagine , sau daca stie cineva ce scrie pe el ? Si ce condensator lipseste , adica de cati farazi in zona marcata pe poza ?

Va multumesc

  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra z14xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Poti sa pui 0,1uF/63v iar tranzistor bss138.
  • rolland

  • Mesaje scrise: 421
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc Cristi.
  • raiken

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jan 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare
As dori o prima impresie din partea cunoscatorilor, referitor la EDU. Daca va pare ceva in neregula cu lipiturile.
El a mai fost "cica" reparat odata, dar tare imi e mie ca inca este ceva in el care nu a fost facut cum trebe.

Este vorba de EDU de pe un Astra G Y17DT din 2002




Multumesc!
  • badica

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra A14XEL din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salut baieti! Am un Chevrolet Aveo din 2009 1.4 ecothec 101 cai benzina distributie variabila. Este posibil da din cauza unui senzor de la axele cu came la rece sa nu aiba putere si sa merga putin intrerupt si relantiu sub turat cand el ar trebui sa fie undeva la 1200 cand este la rece iar cand o apuca pe ea incepe sa merga in doua pistoane missfire pe pistonul 2 si 3 daca o opresc circa un minut si o repornesc merge bine cativa km apoi iar incepe sa intrerupa! Pe tester da urmatoarele errori missfire pe 2 si 3 , camshaft si sonda lambda!
  • badica

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra A14XEL din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Cod de erroare P0300
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
badica a scris: Pe tester da urmatoarele errori missfire pe 2 si 3 , camshaft si sonda lambda!
S-a vindecat de toate celelalte si a ramas doar P0300...?! Esti foarte zgarcit in exprimare...!
  • badica

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra A14XEL din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Le-am curatat si imediat ce sa aprins iar am fost cu ea pe tester si asta este singura eroare care a memorato! Multumesc Bigelectro!
  • tamisa

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Zafira A17DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Aug 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Va salut,la o zafira b 1.7 cdti cod motor ADTJ de 110 cp,am urmatoarea problema ; filtru de particule se regenereaza permanent dupa ce saturatia ajunge undeva la 93% ,mentionaz ca filtrul este nou,am schimbat si sensorul de presiune diferentiala,si alti sensori de la turbo si cei de temperatura cum au zis mecanicii ,dar degeaba.Daca resetez din ocom valoarea saturatiei merge pana la 93% apoi incepe regenerare intruna una dupa alta.Valoarea sensorului presiune diferentiala este 0 dupa regenerare,insemnand ca filtrul se curata.De ce ecu nu reseteaza automat saturatia cu o valoare mai mica de 93% sa fie o problema de soft?
  • GAurelianDumitru

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua, am un vectra c 2.0 diesel, eroarea p1620 corelatie 5 v, merge doar in avarie 1500rpm indiferent de treapta de viteze, si senzor esp aprins, in bucuresti unde as putea gasii un electrician care sa imi spuna exact care ar fi problema, din codul de eroare rezulta tensiunea pe senzor map,debimetru sau pedala de acceleratie sau ar putea fi ecu. Stiti cumva unde este amplasat ecu la acest model?

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata