Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • P.I.G.

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor !

Sunt membru nou aici si sincer nici nu ma pricep prea bine la "sportul" asta.
Am nevoie de putin ajutor din partea posesorilor de Opel mai experimentati... Mai exact, am achizitionat recent un Opel Astra H Caravan (2005 - 117000 Km) 88 Kw, 120 CP, Z19DTJ.
In primul rand : - la recomandarea unor colegi care au si ei Opel m-am interesat pe la anumite service-uri din Bucuresti despre curatarea galeriei de admisie si a supapei EGR. Raspunsul primit a fost ca nu se poate curata galeria de admisie la acest tip de motor deoarece va fi avariata tija si nu se mai poate astfel monta la loc; singura solutie oferita fiind inlocuirea galeriei de admisie. Se poate curata doar EGR-ul.
In al doilea rand : am avut o probleme cu unul din injectoare (descoperita dupa aprinderea in bord a martorului "masina cu cheie" si apoi a celui pt emisie noxe)... Masina a fost dusa la un service in provincie unde ma aflam, pusa pe tester, sterse erorile aparute, scos injector si montat la loc. cei de acolo au spus ca a fost problema de la nu stiu ce senzor...
De atunci, am intampinat urmatoarea problema (care nu se manifesta in permanenta ci numai atunci cand i se pune pata - am patit-o de 2 ori in ultimele saptamani)... la oprirea la semafor (de exemplu), cu motorul pornit la relanti incepe sa aiba variatii de turatie (adica urca pana la ~ 1000 rpm si revine la normal si tot asa, alaturi de un tremurat anormal al motorului). In timpul mersului nu face astfel de probleme. Ideea este ca daca opresc motorul in acel moment si il repornesc nu mai are nici o problema.
Va rog daca se poate sa ma ajutati cu ceva sfaturi/sugestii cu privire la aceste 2 probleme pe care le-am intampinat.
Va multumesc anticipat !
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Daca e injectorul 3 care apare cu probleme verifica-i mufa.
  • P.I.G.

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2011

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:Daca e injectorul 3 care apare cu probleme verifica-i mufa.

Problema aparuta a fost intr-adevar la injectorul nr.3. Presupun ca asta au facut si baietii de la service-ul la care am fost in provincie. Sa fie oare doar acea mufa cauza problemei cu "turatiile" ?
Multumesc foarte mult pentru raspuns Tony.
  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
In primul rand bine ai venit pe forum si multi km fara probleme cu masina ta.
In al doilea rand foloseste cu incredere functia de cautare inainte sa deschizi topic nou, exista foarte multa informatie pe forum.
In al treilea daca inca nu stiai motorul tau Z19DTJ este identic cu Z19DTH, difera doar softul si de aici diferenta de putere. Daca ii faci ramap DTJ-ul tau ajunge la 200cp.

Uite niste linkuri:

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=39939
Aici se discuta despre galeria de admisie cu problemele ei si se propun si ceva rezolvari.

https://www.clubopel.com/vie...17588&start=0
Aici se discuta despre filtru de particule. (te sfatuiesc sa nu mai opresti masina cand face regenerare)

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=47110
Aici se discuta despre problema la injectorul numarul 3. (Nu stiu daca scrie pe acolo dar am vazut pe net ca gasesti la maiandrei acel kit de care se vorbeste si era chiar ieftin din ce tin eu minte.)
Skip ads

  • ag10tit

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Nisip a scris:

https://www.clubopel.com/vie...17588&start=0
Aici se discuta despre filtru de particule. (te sfatuiesc sa nu mai opresti masina cand face regenerare)

La Z19DTJ nu exista filtru de particule.

Referitor la galeria de admisie iti recomand sa o schimbi, diferenta de performante nu se va simtii foarte mult(cel putin la mine am vazut o imbunatatire decat la turatii mici pana in 2000ro/min) dar vei avea o imbunatatire al consumului, cel putin in oras diferenta e clara.
  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

Exista dpf si pe DTJ. Avem un coleg care are chiar aici pe forum.
Uite link
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=82198
  • P.I.G.

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Nisip a scris:Salutare!

Exista dpf si pe DTJ. Avem un coleg care are chiar aici pe forum.
Uite link
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=82198


Sigur exista ca l-am vazut cand am urcat-o pe elevator. Acum mai am si eu o intrebare : nu ar trebui sa se aprinda si vreun martor in bord atunci cand se activeaza procesul de regenerare a DPF-ului ? Sau singura modalitate ar fi sa urmaresc consumul instant afisat de BC (la care sincer marturisesc ca nu m-am uitat pana acum atunci cand am avut problema relatata in mesajul initial)...
Thanks !
  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Nu exista. Se aprinde intermitent spirala de la bujii doar daca regenerarea nu a putut fi efectuata datorita conditiilor de drum. In cazul asta trebuie sa mergi astfel incat sa porneasca regenerarea si sa astepti sa nu mai clipeasca.
Iti recomand totusi sa citesti topicul ala sau macar partea din manual unde zice de dpf.
  • P.I.G.

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Nisip a scris:Nu exista. Se aprinde intermitent spirala de la bujii doar daca regenerarea nu a putut fi efectuata datorita conditiilor de drum. In cazul asta trebuie sa mergi astfel incat sa porneasca regenerarea si sa astepti sa nu mai clipeasca.
Iti recomand totusi sa citesti topicul ala sau macar partea din manual unde zice de dpf.


Am citit topicul si m-am mai clarificat... din pacate cu manualul nu prea am sanse deoarece e doar in germana... Poate reusesc sa fac macar o traducere sumara cu Google, pt ca de tradus tot manualul ma rupe la cash Sad
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR