AkaManah
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2011
- Mesaj Privat
Pai porneste greu si la cald si la rece. La temperaturi intre 10-20+ pleaca cam dupa 5 secunde de invartit la motor. Acum ii trebuie cam 10-15 secunde. La fel pleaca si cu motorul cald atat vara cat si iarna- sub 5 secunde nu porneste. Consumabilele au fost schimbate acum 1500 de km: ulei 10w40, Castrol si toate filtrele: aer, motorina, habitaclu Mann. Fumul, intr-adevar, apare numai la pornire si pentru 1 secunda, un norisor. Pleaca de la prima cheie intotdeauna dar nu la sfert cum ar fi normal. Am luat masina in vara pentru tata care e multumit de ea exceptand pornirea. Fostul proprietar mi-a spus ca a schimbat distributia dar imi e teama sa nu fie text de vandut masina. Cam 90% din masinile puse la vanzare "au distributia schimbata recent". Nu mi s-a parut a fi un om foarte atent cu masina, a fumat in ea dar accidente nu a avut si nici reparatii. Are ~200.000 de km facuti. La primavara voi schimba distributia pentru linistea mea dar acum ma intrebam daca nu s-a schimbat defectuos daca chiar a facut-o cum a spus. Am pus masina pe tester si nu indica nici o eroare de nici un fel, atat stationar cat si in mers. Multumesc anticipat
vasi87
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2010
- Mesaj Privat
AkaManah a scris:Pai porneste greu si la cald si la rece. La temperaturi intre 10-20+ pleaca cam dupa 5 secunde de invartit la motor. Acum ii trebuie cam 10-15 secunde. La fel pleaca si cu motorul cald atat vara cat si iarna- sub 5 secunde nu porneste. Consumabilele au fost schimbate acum 1500 de km: ulei 10w40, Castrol si toate filtrele: aer, motorina, habitaclu Mann. Fumul, intr-adevar, apare numai la pornire si pentru 1 secunda, un norisor. Pleaca de la prima cheie intotdeauna dar nu la sfert cum ar fi normal. Am luat masina in vara pentru tata care e multumit de ea exceptand pornirea. Fostul proprietar mi-a spus ca a schimbat distributia dar imi e teama sa nu fie text de vandut masina. Cam 90% din masinile puse la vanzare "au distributia schimbata recent". Nu mi s-a parut a fi un om foarte atent cu masina, a fumat in ea dar accidente nu a avut si nici reparatii. Are ~200.000 de km facuti. La primavara voi schimba distributia pentru linistea mea dar acum ma intrebam daca nu s-a schimbat defectuos daca chiar a facut-o cum a spus. Am pus masina pe tester si nu indica nici o eroare de nici un fel, atat stationar cat si in mers. Multumesc anticipat
legat de distributie .... trebuia verificata ca nu se stie daca e schimbata de fostul proprietar
cat despre pornire si la cald mai greut ar trebui sa aiba o eroare ceva
AkaManah
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2011
- Mesaj Privat
Nu exista nici o eroare. Am fost la mai multi mecanici cu testere si am avut aceleasi valori de fiecare data. Din cate am inteles o distributie decalata usor nu da erori la tester si de aceea m-am gandit la aceasta varianta. Distributia a fost verificata ochiometric si am primit factura de cumparare si de manopera dar...am vazut atat de multe smecherii incat nu pot avea incredere.
arroyo
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 1.7 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2007
- Mesaj Privat
ulise1987 a scris:Am revenit cu noutati.
Am fost la MIHAI de pe ecu.ro , a pus tester , verificat ECU = fara probleme
M-a trimis la un mecanic in Bucurestii Noi care a verificat distributia(TOMA il cheama).= era la punct
Diagnostic :pompa injectie defecta
Am revenit la Mihai sa verificam calculatorul pompei (EDU)=era in regula
Am pus edu de pe masina lui si am dat cateva ture.
Montat la loc edu -ul meu , mers pana la dinamo si surpriza masina isi revine complet in mers de aglomeratie
Dau cox merge .Opresc/pornesc motorul fara probleme.
E un mister ce s-a intamplat acolo.Nu am facut decat sa punem EDU de pe masina lui , scos si pus pe al meu.
Am fost plecat 800 km si trage de rupe .Porneste cum trebuie.
Banuiesc ca OPEL radacini bd timisoara mi-a schimbat senzor arbore cotit degeaba
La receptie baieti buni , in atelier un ingalat cu tech2 in mana si creierul topit.
Toma mecanicul a zis ca s-ar putea sa se fi deblocat nu stiu ce valva de pe pompa de injectie.
Mai caut pe forum.
Nu mai mergeti la service mari ca nu asta e rezolvarea.
Mentionez ca -mihai nu mi-a luat nici un ban si aia de la opel m-au scuturat de 500 ron
-Tomita la fel ceva simbolic pt verificare distributie NU 5 MILIOANE
Recomand pe ambii .
Daca aveti ceva pareri despre mister oferitile
Am fost la MIHAI de pe ecu.ro , a pus tester , verificat ECU = fara probleme
M-a trimis la un mecanic in Bucurestii Noi care a verificat distributia(TOMA il cheama).= era la punct
Diagnostic :pompa injectie defecta
Am revenit la Mihai sa verificam calculatorul pompei (EDU)=era in regula
Am pus edu de pe masina lui si am dat cateva ture.
Montat la loc edu -ul meu , mers pana la dinamo si surpriza masina isi revine complet in mers de aglomeratie
Dau cox merge .Opresc/pornesc motorul fara probleme.
E un mister ce s-a intamplat acolo.Nu am facut decat sa punem EDU de pe masina lui , scos si pus pe al meu.
Am fost plecat 800 km si trage de rupe .Porneste cum trebuie.
Banuiesc ca OPEL radacini bd timisoara mi-a schimbat senzor arbore cotit degeaba
La receptie baieti buni , in atelier un ingalat cu tech2 in mana si creierul topit.
Toma mecanicul a zis ca s-ar putea sa se fi deblocat nu stiu ce valva de pe pompa de injectie.
Mai caut pe forum.
Nu mai mergeti la service mari ca nu asta e rezolvarea.
Mentionez ca -mihai nu mi-a luat nici un ban si aia de la opel m-au scuturat de 500 ron
-Tomita la fel ceva simbolic pt verificare distributie NU 5 MILIOANE
Recomand pe ambii .
Daca aveti ceva pareri despre mister oferitile
Am exact aceiasi problema ca si tine , am un astra g y17dt , nu se mai acelereaza mai mult de 3000 de ture si pana in treapta a 3 maxim iar in momentul in care vreau sa o las la relanti se opreste motorul si nu mai porneste decat dupa lungi incercari (cam 4 -5 chei lungi de 30 de sec. ) . Problema a aparut din senin in timpul unui drum calarasi -constanta cand mi s-a oprit motorul in timpul mersului . Am pus-o pe tester si imi da erorile P0500 si P1125 . Imi puteti da niste sfaturi sau un mecanic care sa ma poata ajuta cu problema mea .
ulise1987
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2011
- Mesaj Privat