Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • AkaManah

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Pai porneste greu si la cald si la rece. La temperaturi intre 10-20+ pleaca cam dupa 5 secunde de invartit la motor. Acum ii trebuie cam 10-15 secunde. La fel pleaca si cu motorul cald atat vara cat si iarna- sub 5 secunde nu porneste. Consumabilele au fost schimbate acum 1500 de km: ulei 10w40, Castrol si toate filtrele: aer, motorina, habitaclu Mann. Fumul, intr-adevar, apare numai la pornire si pentru 1 secunda, un norisor. Pleaca de la prima cheie intotdeauna dar nu la sfert cum ar fi normal. Am luat masina in vara pentru tata care e multumit de ea exceptand pornirea. Fostul proprietar mi-a spus ca a schimbat distributia dar imi e teama sa nu fie text de vandut masina. Cam 90% din masinile puse la vanzare "au distributia schimbata recent". Nu mi s-a parut a fi un om foarte atent cu masina, a fumat in ea dar accidente nu a avut si nici reparatii. Are ~200.000 de km facuti. La primavara voi schimba distributia pentru linistea mea dar acum ma intrebam daca nu s-a schimbat defectuos daca chiar a facut-o cum a spus. Am pus masina pe tester si nu indica nici o eroare de nici un fel, atat stationar cat si in mers. Multumesc anticipat
  • vasi87

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2010

  • Mesaj Privat
AkaManah a scris:Pai porneste greu si la cald si la rece. La temperaturi intre 10-20+ pleaca cam dupa 5 secunde de invartit la motor. Acum ii trebuie cam 10-15 secunde. La fel pleaca si cu motorul cald atat vara cat si iarna- sub 5 secunde nu porneste. Consumabilele au fost schimbate acum 1500 de km: ulei 10w40, Castrol si toate filtrele: aer, motorina, habitaclu Mann. Fumul, intr-adevar, apare numai la pornire si pentru 1 secunda, un norisor. Pleaca de la prima cheie intotdeauna dar nu la sfert cum ar fi normal. Am luat masina in vara pentru tata care e multumit de ea exceptand pornirea. Fostul proprietar mi-a spus ca a schimbat distributia dar imi e teama sa nu fie text de vandut masina. Cam 90% din masinile puse la vanzare "au distributia schimbata recent". Nu mi s-a parut a fi un om foarte atent cu masina, a fumat in ea dar accidente nu a avut si nici reparatii. Are ~200.000 de km facuti. La primavara voi schimba distributia pentru linistea mea dar acum ma intrebam daca nu s-a schimbat defectuos daca chiar a facut-o cum a spus. Am pus masina pe tester si nu indica nici o eroare de nici un fel, atat stationar cat si in mers. Multumesc anticipat

legat de distributie .... trebuia verificata ca nu se stie daca e schimbata de fostul proprietar
cat despre pornire si la cald mai greut ar trebui sa aiba o eroare ceva
  • AkaManah

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Nu exista nici o eroare. Am fost la mai multi mecanici cu testere si am avut aceleasi valori de fiecare data. Din cate am inteles o distributie decalata usor nu da erori la tester si de aceea m-am gandit la aceasta varianta. Distributia a fost verificata ochiometric si am primit factura de cumparare si de manopera dar...am vazut atat de multe smecherii incat nu pot avea incredere.
  • arroyo

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2007

  • Mesaj Privat
ulise1987 a scris:Am revenit cu noutati.
Am fost la MIHAI de pe ecu.ro , a pus tester , verificat ECU = fara probleme
M-a trimis la un mecanic in Bucurestii Noi care a verificat distributia(TOMA il cheama).= era la punct
Diagnostic :pompa injectie defecta
Am revenit la Mihai sa verificam calculatorul pompei (EDU)=era in regula
Am pus edu de pe masina lui si am dat cateva ture.
Montat la loc edu -ul meu , mers pana la dinamo si surpriza masina isi revine complet in mers de aglomeratie
Dau cox merge .Opresc/pornesc motorul fara probleme.
E un mister ce s-a intamplat acolo.Nu am facut decat sa punem EDU de pe masina lui , scos si pus pe al meu.
Am fost plecat 800 km si trage de rupe .Porneste cum trebuie.
Banuiesc ca OPEL radacini bd timisoara mi-a schimbat senzor arbore cotit degeaba Evil or Very Mad
La receptie baieti buni , in atelier un ingalat cu tech2 in mana si creierul topit.
Toma mecanicul a zis ca s-ar putea sa se fi deblocat nu stiu ce valva de pe pompa de injectie.
Mai caut pe forum.
Nu mai mergeti la service mari ca nu asta e rezolvarea.
Mentionez ca -mihai nu mi-a luat nici un ban si aia de la opel m-au scuturat de 500 ron
-Tomita la fel ceva simbolic pt verificare distributie NU 5 MILIOANE
Recomand pe ambii .
Daca aveti ceva pareri despre mister oferitile

Am exact aceiasi problema ca si tine , am un astra g y17dt , nu se mai acelereaza mai mult de 3000 de ture si pana in treapta a 3 maxim iar in momentul in care vreau sa o las la relanti se opreste motorul si nu mai porneste decat dupa lungi incercari (cam 4 -5 chei lungi de 30 de sec. ) . Problema a aparut din senin in timpul unui drum calarasi -constanta cand mi s-a oprit motorul in timpul mersului . Am pus-o pe tester si imi da erorile P0500 si P1125 . Imi puteti da niste sfaturi sau un mecanic care sa ma poata ajuta cu problema mea .
  • ulise1987

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2011

  • Mesaj Privat
arroyo
scuze am fost plecat din tara si nu am raspuns la postul tau
Daca esti din bucuresti fuga la maiandrei la service 1 zi max doua masina e pe rotitele ei
succes
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR