Ai uitat parola?


  • genno

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Feb 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Fratilor simt ca innebunesc. Am schimbat in cateva luni de zile 2 randuri re amortizoare pe spate. Cateva zile masina se comporta impecabil si apoi devine iar barcuta. Al doilea rand le-am cumparat direct de la Opel Fundeni. Am zis sa mai incerc o varianta , un set de arcuri sport care or sa micsoreze garda la sol cu maxim 30 mm si o reconditionare a amortizoarelor. Auzisem ca e un mosulica prin Rosu care ar fi fff iscusit in asa ceva. Sti careva despre cine vorbesc si cum pot da de el?
  • 26mad

  • Mesaje scrise: 1,125
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra y20dth din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Apr 2008

  • Garaj Mesaj Privat
schimba amortizoarele pe garantie... eu am pus de 2 saptamani sachs si deocamdata sunt ok....
  • genno

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Feb 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Nu am garantie ca le-am schimbat acasa ca este destul de simplu. o sa-mi fie invatare de minte data viitoare
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,441
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra y20dt din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Jul 2008

  • Garaj Mesaj Privat
cauta un service care sa fie autorizat rar, da-le ceva si roaga-i sa-ti faca fisa de constatare.... conditia nu e sa le pui la ei, e sa le pui la service autorizat rar... zic asta pentru ca din ce am auzit la signum amortizoarele stiu ca costa cat o mana si un picior...
  • 26mad

  • Mesaje scrise: 1,125
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra y20dth din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Apr 2008

  • Garaj Mesaj Privat
acelasi sfat ti-l dau si eu... mergi la un service si rezolvi problema... apoi mergi si le schimbi pe garantie.... intr-adevar, trebuiesc montate la service autorizat si nu la ei...
  • flebusca

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Vezi ca amortizoarele se repara... Eu sunt din ploiesti si la noi e un tataita de le repara si am auzit ca face treaba foarte buna si chiar sunt mai rezistente cu 30% fata de cele de fabrica... acu nu am facut proba si nush dar cred ca o sa ajung si eu acolo eventual.
  • 26mad

  • Mesaje scrise: 1,125
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra y20dth din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Apr 2008

  • Garaj Mesaj Privat
nu vreau sa supar pe nimeni si cu atat mai putin un coleg de forum... nici nu sunt expert insa cu siguranta un amortizor reparat nu se poate compara cu unul nou... cu atat mai putin in ceea ce priveste fiabilitatea
  • qwe6qwe

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jun 2012

  • Garaj Mesaj Privat
depinde de cine le reconditioneaza,ale mele le-a facut beton...
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 1,255
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y20dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Nov 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Cine?
  • pvsilviu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salut , eu am reconditionat la Craiova telescoapele de pe fata ( Monroe ) si au iesit super .
Pretul este de 140 lei bucata ( fara montaj ) .
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,141
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
26mad a scris:nu vreau sa supar pe nimeni si cu atat mai putin un coleg de forum... nici nu sunt expert insa cu siguranta un amortizor reparat nu se poate compara cu unul nou... cu atat mai putin in ceea ce priveste fiabilitatea


se poate compara daca cel care face reconditionarea o face in conditii de curatenie si tehnice cat mai apropiate de cele din fabrica. Reconditionarea in sine este de fapt schimbarea inelelor de pe axul amortizorului respectiv a saibelor ce formeaza cilindrul de amortizare. Important este ca acel amortizor care se doreste a fi reconditionat sa nu aiba nici o urma pe axul lui altfel totul este in zadar...
O alta problema este ca cei care reconditioneaza amortizoare nu au instalatie si pentru cele cu gaz si ulei asa ca le fac doar pe cele simple cu ulei...
  • qwe6qwe

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jun 2012

  • Garaj Mesaj Privat
sigur cel din Craiova este specialist...mi-a schimbat si mie un ax la unul din ele si n-am probleme(am peste 65 de mii cu ele).
  • Imre Becsek

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra y20 din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Telescoapele trebuie schimbate cu arcuri cu tot,si in caz contrar la fel pentru ca stau sub presiune , socuri si solicitare se inmoaie devin moi dar nu se observa cu ochiul liber .Arcurile nu numai atunci trebuie schimbate cand se rup ,toata suspensia si directia este facuta pe un principiu o piesa o strica pe cealalta si in cazul telescopelor si arcurilor este la fel .
  • mariano

  • Mesaje scrise: 1,748
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jun 2008

  • Garaj Mesaj Privat
In general toata masina este facuta pe acest principiu, o piesa stricata, trage dupa sine alte piese...bla,bla.....
Dar ceea ce spui tu - vis a vis de arcuri e poveste.
Daca arcurile sunt vechi, obosite se vede, masina are alta tinuta, este lasata ori de fata, ori de spate (mai rar)
In general - se recomanda ca dupa 150 K sa schimi arcurile , automat si amortizoarele, dar oare cati fac acest lucru?
Sistemul de suspensie este un ansamblu intreg - inclusiv bucsi, tendoane - bare antiruliu. Asa ca cine vrea masina ca noua - trebuie sa schimbe nu numai arcuri si amortizoare - ci si bucsi si tendoane
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,141
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
atentie daca schimbati arcuri sa puneti doar pe original ca restul nu se potrivesc asa cum ar trebui...
  • qwe6qwe

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jun 2012

  • Garaj Mesaj Privat
piesele din comert sunt numai facaturi...mai bine pun din dezmembrari...si in plus principiile de care vorbiti nu se pot aplica in Romania


Ultima modificare facuta de qwe6qwe la Mar 11 Jun, 2013 5:43 pm
  • mariano

  • Mesaje scrise: 1,748
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jun 2008

  • Garaj Mesaj Privat
daca cumperi toate no-name, asa este.... cumpara Monore, cumpara Sachs si vezi diferenta..... incearca si cumpara din Germania sau Anglia...
  • qwe6qwe

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jun 2012

  • Garaj Mesaj Privat
firmele de care zici, in Romania sunt tot no-name, in Anglia, Germania sunt firme...cautati si reconditionati-le - sunt mult mai bune
  • mariano

  • Mesaje scrise: 1,748
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jun 2008

  • Garaj Mesaj Privat
In mica parte ai dreptate, asta pentru ca produsele pentru Europa de Est sunt clasa aII-a de calitate. Da-le ma, ca merge-asa! - asa suntem tratati, pentru ca asa am acceptat. Neamtul i le arunca in cap prin vitrina, daca se stricau in garantie....

Spun asta in cunostiinta de cauza..sunt patit.
Am achizitionat Bosch de pe piata romaneasca, - surubelnita electrica de 14,4 V - 2 acumulatori
Tensiune mare, pentru aplicatii casnice ocazionale.
Si stiti ce?
M-a tinut exact 9 luni, dupa acest termen, bateriile, au cazut - moarte - le incarcai seara, dimineata erau goale...
M-am dus la service, cu masina cu acumulatorii, cu factura si garantia...... DA, lasatil-le sa le masuram, poate nu le-ati incarcat cum trebuie, acestea trebuie descarcate si incarcate full.....zii sa mori tu!
Am plecat injurandu-i politicos si spunandu-le ca e firma de cacao, bla, bla.....ma sui in masina si plec.
Nu apuc sa fac 5 km - ajunsesem pe Floreasca, servicele fiind in Baneasa......suna si politicos ii spun: - Puteti veni sa le luati, v-au fost schimbati acumulatorii....
M-am intors si mi-am luat masina cu acumulatorii pe care scria :" Made in Poland" - m-au tinut exact pana a iesit produsul din garantie
Scuze pentru expozeu, dar cam asta este cu piata de desfacere din tarisoara noastra draga.
Platim ca-n vest, mancam ca-n est.......
  • fritzanu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z19dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mai 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Recomad cu caldura reconditonarea. Eu le-am dus doar ca sa mi le intaresca. Alta masina acum. Initial am vrut sa cumpar amortizoare sport(Bilstein B6). Amortizoarele originale sa pot peronaliza(intari cat vrei), doar tija sa nu fie stramba sau ruginita. Acum imi pare rau ca nu le-am facut mai demult. Puteti marge in Rosu sau langa autogara Filaret. Nu fac reclama. Am reconditionat/modificat amortizoare in ambele parti(eu si fratele meu). Pentru detalii ma puteti suna la 0723.331.880(imi ia prea mult timp sa scriu toate impresiile). Nu pot posta aici telefoanele celor 2 ateliere pentru a nu se considera reclama.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata