Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • EMiclaus

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2021

  • Mesaj Privat
Salut! Am cumparat acum 2 luni un opel corsa c motor 1.0 an 2001 iar in momentul in care am cumparat masina am mers cu masina constant cu 110km/h la 3000 rpm iar acum dupa 2 luni observ ca masina este la 3000rpm cand am 80km/h iar la 110km/h prinde 4500rpm. Ma poate ajuta cineva cu o explicatie la aceasta schimbare destul de mare? Care poate fi cauza? Va multumesc mult!


MODEL: Opel corsa C
MOTOR: 1.0
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,483
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Off topic:
Cineva ti-a furat o treapta de viteza din cutie!

On topic:
Daca problema este reala, singura posibilitate ar fi ca ambreajul sa patineze. Altfel, mecanic, totul este absolut fix in aceasta ecuatie.
Ar mai fi o posibilitate, aceea ca unul dintre instrumente sa arate valori eronate (turometrul sau vitezometrul), din vina lor sau din vina unor componente din comanda lor.
Acum, sincer sa fiu, la acel motoras ... nu stiu care valori ar fi normale, poate intervine un coleg care detine.
  • EMiclaus

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2021

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pentru raspuns! Poate mai vine cineva cu un raspuns. Apreciez mult!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,510
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Nu e normal sã ai 80km/h la 3.000rot/min: ori instrumentele de bord au luat-o razna(cu tot ce ține de ele), ori ai probleme cu ambreiajul.
Fã așa: folosind o aplicație cu GPS ptr smartphone, mãsoarã viteza realã în deplasare, vezi ce mãsoarã vitezometrul tãu. Dacã e Ok(adicã viteza realã trebuie sã fie sensibil mai micã decât cea a vitezometrului), atunci ar trebui sã-ți dai seama cum e cu turația motorului, cred cã diferența între 3.000 și 4.500rot/min o poate sesiza oricine, oricât de ageamiu...dacã toate astea par Ok, rãmâne ambreiajul suspect. Existã și ptr ambreiaj un test empiric, dar eficient:
1. încearcã sã pleci, cu grijã, cu tr. 3 de pe loc, dacã pleacã, e Ok;
2. cautã o bordurã mai scundã(10cm), pune roțile fațã perpendicular pe ea și cu tr. 1 încearcã s-o urci, dacã reușești fãrã un efort considerabil ar trebui sã fie Ok.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR