Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La mine a tinut ~5 ani, dar stratul de protectie a venit jos a fost ruginit de tot Smile Am schimbat in Ianuarie pe unul sport din inox.
Skip ads

  • adriancean

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Buna! La relanti se aude un zgomot in toba finala(ca si cand ar fi pietricele in toba),iar cand o tu

Hai ca ti-am corectat putin mesajul. Ai grija in ce cimp vei scrie data viitoare.
Dan

  • d_claudiuus

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2015 B13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
As dori sa imi schimb toata toba de esapamanet la masina. Deci incepanad de la racordul flexibil de dupa saxofon, pana la toba finala, inclusiv.
As dori sa stiu preturi informative.
De asemenea, as dori sa stiu unde este pozitionat catalizatorul. Unii zic ca e dupa saxofon, altii zic ca e in toba de la mijlocul masinii, toba intermediara.
Poate cineva sa imi zica precis unde e? Si cum procedez ca sa schimb toata toba?

Multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Deschizi capota si ai sa vezi catalizatorul chiar jos in fata, intre motor si radiator. Intermediara e cam la mijlocul masinii. Se pot inlocui in doi oameni pe elevator sau canal. Se poate si in spatele blocului cu masina ridicata pe capre dar e incomod. Nu ar fi rau sa ai un flex si curent, de obicei cam asa se intimpla sa iasa.
Skip ads

  • Corsica

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea!

Am o Corsa 1.2 din 2002 si toba finala este varza. Sa ma duc la reprezentanta (si daca da, care sunt cei mai buni?) sau merge si un service de cartier?

Multumesc
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Nu era rau sa ne spui de unde esti, dar oricum... NU! Laughing
  • Cristian_Seven

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Ce sa cauti la reprezentanta? O toba chiar nu merita atata atentie. O cumperi personal de unde o gasesti mai convenabil si o montezi la orice service. Cred ca e cea mai simpla operatiune de intretinere.
  • mely

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Categoric NU; Un service de cartier e mai indicat .Prietenii stiu de ce .
Skip ads

  • Corsica

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Sunt din Bucuresti. Va multumesc mult pentru raspunsuri!
  • alexandrudicu

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am cautat pe forum, si nu am gasit decat un post cam vag. Problema mea este ca de o saptamana imi face masina ca tractorul, am fost la service si dupa sunet, evacuarea, ceva spart pe sub motor, trebuie sa ne uitam sub ea. Ma duc azi in service, ma ridica sus cu masina si se uita mecanicul sub ea. Galerie evacuare fisurata. Nu doar o gaurica, ci fisura de jur imprejur. Piesa e din fonta, eu din cate stiu fonta nu merge sudata ci se toarna in forme. Ma duc la magazin si intreb cat costa. 2000 de lei ca are si catalizatorul pe ea incorporat. Mi-a cazut fata. A mai patit cineva asa ceva, cum rezolv asta, ca nu am banii astia pentru masina nici in urmatoarele 6 luni. Nu se poate prinde cumva cu un colier ? Ceva silicon de temperaturi mari ? Vreo solutie miraculoasa ? Afecteaza asta in vreun fel consumul, e pe evacuare nu pe admisie, nu ar trebui, nu ? De la ce se putea fisura, ca nu am lovit nimic, asa din senin ?
  • marriusf81

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salut!
de curand mi-am cumparat din germania un opel corsa 2001,motor de 1000. am o mica problema care este cam deranjanta: cand pornesc masina dimineata si o las la relanti se aude un zgomot de la tobe . acel zgomot e ceva de genul unei tobe care are joc in locas sau care atinge undeva caroseria.o alta problema ar fi ca zgomotul motorului scos de toba este destul de mare. ma gandec eu ca daca motorul este mic,ar trebui sa fie si silentios. dar nu,la mine se aude destul de suparator. am constatat ca daca tin fixata un pic toba finala nu se mai aude acel uruit. m-am uitat sub masina sa vad daca atinge undeva....nimic!,am dat jos toba fianla sa vad daca are ceva in ea...nimic! am cumparat alte tampoane....nimic iar! m-am uitat de asemenea sa vad daca sunt fisurate pe undeva tobele si nimic. are cineva vreo idee,s-a mai confruntat cineva cu problema asta? mutumesc! Rolling Eyes
  • xpander

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
verifica tot traseul tobei inclusiv tevile de legatura.poate a lovit ceva cu tobele si una din tevi s-a strambat si atinge in sasiu la vibratii. am patit chestia asta si dupa ce am indreptat s-a rezolvat problema.
Skip ads

  • tntcip

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2007

  • Mesaj Privat
si mie mi sa intamplat la fel .. a aparut o fisura pe galerie .. numai la rece faca putin galagie .. cand se incalzeste se dilata si nu se mai aude nimic .. totus as vrea sa o rezolv .. tu cum ai rezolvat ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Fonta se sudeaza http://209.85.129.104/searc...mp;cd=8&gl=ro Cauta si vei gasi!
  • Cupidon

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
eu am vazut la petrom o solutie miraculoase care cica lipeste tobele
n-am incercat-o dar poate e ceea ce iti trebuie
si a auzit cineva de scuturarea tobei de esapement?
ma gandesc ca probabil e ca un cos de fum care trebuie scuturat
  • chiper daniel

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Crying or Very sad

Nu stiu daca am nimerit bine ca sunt nou pe forum, de curand am achiztionat un opel corsa 1000cm din 2001 .Cand am cumparat-o mi s-a spus ca nu are catalizator fiind scos ulterior. Am dus-o pe un tester si acolo tipul respectiv mi-a zis vede eroare pe toate pistoanele adica da rateuri , multa benzina nearsa. Mi-a sugerat sa schimb bujii,filtru aer,filtru ulei, ulei,filtru benzina si dupa ce fac vreo 500km sa ma duc inapoi cu ea sa vedem daca este la fel? dupa 500 de km m-am dus inapoi (nu am specificat masina are si o trepidatie usoara la relativ si se vede pe ceas daca te uiti atent scaderi si urcari a indicatorului, M-am dus inapoi cu ea la tipul respectiv si a zis ca acelasi lucru este rateuri pe toate pistoanele amestec sarac aer benzina a incercat sa o regleze din calculator dar nu se intampla nimica. Mi-a sugerat sa ma duc la o reprezentanta opel ca s-ar putea sa fie din softul masinii. Voi ce ziceti? Va multumesc mult si astept parerile voastre.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Te rog citeste inainte de alte intrebari discutiile de la Agila si Corsa care au in titlu :
throttle body
debitmetru
coduri eroare si diagnoza
egr
admisie
sonde oxigen
distributie
senzori camshaft/cranckshaft
Dupa asta mai vorbim, cel mai aproape e cineva din Timisoara care poate sa te ajute competent la unele probleme. La chestiuni mai complicate de gen lucrari de anvergura distributie etc. distanta este mai mare dar merita.
Un singur lucru te rog sa specifici: stii macar sa tii o cheie/surubelnita in mina ? In rest ai destul info de la noi. Daca simti ca te depaseste situatia intreaba si nu te baga mai adinc.
Informatiile de pe forum te rog sa nu le difuzezi la mecanicii de doi bani (Nea Vasile Laughing )
  • chiper daniel

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
O.K. Cred ca am citit destul cat sa-mi dau seama ce vreau sa fac- si anume nu vreau sa fac experiente pe masina mea (datorita faptului ca unai teoria si alta este s-o aplici in practica ,nu pt.toti , eu nu ma prea pricep si nu vreau sa arunc banii degeaba, s-au sa ma duc la vreun mecanic cere sa zica ca sa schimbi o distributie e floare la ureche si cand colo sa ai probleme mai mari decat cele la inceput, si acest lucru am vazut ca se intampla chiar si la reprezentantele opel din tara, nu la toate dar se intampla. As ca daca vreti sa ma ajutati d-le Dan Cuciureanu cred ca mai bine fac un drum lund decat sa poate mai multe scurte si sa dau bani si degeaba. Apropo m-ai intrebat daca stiu sa tin o surubelnita/cheie in mana. stiu dar nu ma bag decat acolo unde stiu ca nu stric mai tare decat este. Va multumesc foarte frumos tuturor membrilor OpelClub
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
amestec sarac aer benzina a incercat sa o regleze din calculator dar nu se intampla nimica

Amestecul nu se poate regla ! Este dat de ECU din map pe baza informatiilor primite de la senzori : lambda, camshaft, debitmetru, temperatura aer, temperatura motor, detonatii.
1. vrei sau nu iti trebuie catalizator, fara el motorul merge pe map avarie si consuma enorm.
2. baga un ochi si vezi consum de ulei si urme de lovitura fata (de ce este scos catalizatorul ?)
In cazul in care iti consuma ulei in exces (peste 0,6l la 8,000km) motorul este compromis iar reparatiile te jupoaie.
Cel mai aproape este cineva in Timisoara care are habar de aceste motoare si te poate ajuta cu diagnoza, curatat una-alta, inlocuiri diverse piese macar de proba pentru stabilire clara de defect.
Daca esti pasionat de un drum la Timisoara imi spui si intreb daca vrea sa te ajute.

Referitor la catalizator : inainte de el este prima sonda lambda, fara catalizator gazele ies mai repede, sonda nu este la temperatura de lucru si ai citiri false.
  • chiper daniel

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
S-a spun toata povestea de la inceput: Masina am luat-o de la un tip care aducea masini de afara, deci masina a fost adusa din Germania, eu sunt primul propietar in Romania in Germania au mai fost doi. Masina este din iunie 2001 si a fost vanduta un an mai tarziu la primul propietar
Eu cand am luat-o avea la bord 72000, dar cand am dus-o pe test tipul de acolo mi-a zis ca nu sunt reali si ca ar avea in plus maxim(cu aproximatie) 35000 deci udeva pe la 107000km nu stiu cum a facut el calculul ,masina nu avea carte service, cand am luat-o , dar a zis ca daca masina a fost adusa din germania s-a luat dupa ultima revizie. Deci cand am luat masina daca o accelerai un pic (masina nu rula) la decelerare se auzea un zgomot ca de oale. Tipul mi-a zis ca este de la catalizator, si ca daca iscot fagurele afara nu mai are nimica confirmat si de omul cu care am fost (poate era mai bine daca ma duceam singur) .Dupa ce am ajuns acasa am contactat un mecanic sa scot fagurele pt.ca era crapat si chiar deformat si sa nu obtureze cumva evacuarea, deci dac -l pastram riscam mult ca am vazut eu ca nu era in regula. Masina nu a fost lovita frontal lucru confirmat si la tester si de tipul care a dat catalizatorul jos, a fost frecata in partea dreapta dar nu atat de tare sa crape fagurele. Sincer eu cam caut de ceva vreme caralizator (second) ca nou de producator nu este numai original si ala costa vreo 1900ron, am gasit unul dar era de corsa1200 si ala are patru galeri fata de al meu care are numai 3. Ulei nu cred ca consuma in schimb, benzina cred ca consuma cam mult 6si ceva afara dar era atunci cu frigul ala mare -16grade arata termometrul iar in oras undeva la 8-9L.
Cred ca daca tipul din Timisoara este dispus sa ma ajute voi apela la el binenteles contra cost dar mai intai sa fac rost de un catalizator. Multumesc inca o data pt. rabdarea de a ma asculta
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR