Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Citeste : https://www.clubopel.com/vie...lizator+universal
Vezi ce simplu este Laughing si ieftin Shocked .
Il pui in locul celuilalt, sudorul sa fie artist, atit trebuie...
Skip ads

  • chiper daniel

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Vrei sa zici ca pot sa- l schimb cu unul universal de ex. unul de la Magnaflaw model 53103 dar cum sa-l pun, ca cel original are sonda si inainte si dupa sa-l tai pe cel original intre cele doua sonde si sa-l sudez pe cel nou acolo sau cum? In poza am vazut catalizatoru ca este aproape ca si al meu doar ca este pt. patru cilindri dar celalalt nu se vede pre bine dar nu stiu cum l-as putea putea pune inainte de prima toba?
Inca o data multumesc si va doresc o zi buna!
  • flopem

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2008

  • Mesaj Privat
a studiat cineva atent traseul de evacuare de la corsa c 2001? ma intereseaza ce tampoane are si pe unde sunt localizate si eventual pretul lor!
spun asta deoarece la corsa mea cand o iau de pe loc si mai tremura putin motorul din cauza ca prietena mea nu prea o stie cu ambreajul si e incepatoare incepe sa tremure si toba toata si parca o aud pana in spate cum vibreaza!
am prins de teava finala si se misca ...nu stiu daca e normal sau nu!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Variante:
- montezi catalizator universal jos, inainte de sonda lamba2 si toba intermediara
-incerci sa montezi asta universal in locul celui original (de la el pastrezi numai galeria si flansa de iesire)
-cumeri unul aftermarket, cam 10mil.
Skip ads

  • chiper daniel

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Acolo este si un racord flexibil care preia vibratiile de la motor, va trebui anulat?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
NU TREBUIE ANULAT !

In Timisoara am vorbit, te poate ajuta simbata eventual si duminica (este ocupat dar pasionat de auto, are garaj, scule si stie ce face).
Primul pas pune catalizator (daca vrei iti caut eu unul aici identic dar pe producator si iti spun pret).
Step two = drum la TM si iti face diagnoza completa, verificare distributie, curatat MAF, throttle, egr, admisie si altele ce or mai fi.
Step 3 = daca trebuie schimbata distributia sau altele va pune-ti de acord.
Daca nu vrei distributie in TM vii in Iasi sau poate in curind Craiova.

Daca nu vrei sa schimbi distributia (daca o fi cazul) la TM vii la Opel Fest Moldova - intilnire nationala si o facem acolo Laughing . Nu o termin intr-o zi ca mai am si altele de facut dar pleci cu masina rezolvata. Vedem noi ce facem cu gunoaiele si mizeria...spunem ca ti s-a stricat masina si asta este...oricum vom avea la noi saci mari de gunoi ca sa nu ramina pe jos picaturi de ulei.
  • chiper daniel

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Bun cauta-mi un catalizator i-mi spui pretul si vedem mai departe. I-mi poti spune daca te rog cam cat costa schimb distributie,si acolo tot ce intra pompa apa etc curatat, verivicat + manopera, am mai citit eu undeva pe forum dar vreau sa fiu sigur. Pot sa ma duc si la Timisoara daca spui ca tipul este profesionist si a mai facut treburi din astea, nici o problema! In seara asta am desfacut capacul un mecanic (l-am rugat eu) ca vroiam sa vad daca este largit lantul de distributie. sincer nu mi-am dat seama daca este.Daca trageam de el cu mai multa forta se ridica sus, dar daca il lasam se intindea la loc, nu stiu ce sa zic ps poate i-mi dai un nr. de telefon sa te sun si sa asculti cum merge motorul
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Lucram la problema ta cu Dan Cuciureanu, am primit deja oferte de catalizator, dar trebuie sa fim siguri ca se poate adapta, dupa ce se rezolva problema de catalizator putem sa ne uitam la altele si sa luam la rand. Pana atunci ai valori eronate si Ecu in mod de avarie.
Skip ads

  • chiper daniel

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
o.k. cat pot incerc sa nu o mai pornesc
  • chiper daniel

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Am fost sambata si am cumparat catalizatorul de motor 1,2 sper sa reusesc s-al adaptez si pe urma daca vreti sa ma ajuta-ti v-as fi foarte recunoscator.Acum o sa mai dureze ca sudorul a fost operat si dupa ce se face bine sper sa rezolvam prima problema!
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Dupa adaptare vii in Tm si ne uitam la paramatrii si vedem ce este de facut ...
  • chiper daniel

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Asa o sa fac!
Skip ads

  • johnnutz

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Hmm..
Salutare tuturor!
Sunt din Timisoara si decurand mi-am luat un Corsa C din aug 2001, 973cm3, 58 CP, motor Z10XE de la un tip din Deva ce aduce masinute din germania.
Dupa ce am ajuns cu ea in TM , mi-a cedat cutia de viteze (teribil ghinion) Sad
Am dus-o la un service (Grand Garage , Piata Prahova nr. 1a , cunoscut si ca ProMotor) , mecanicii s-au uitat putin la ambreiaj(era moale), au umblat putin la aerisirea lichidului de frana si au zis ca a cedat cilindrul de la rulmentul de presiune si o pot face sa mai circul 2-3 zile cu ea dar mi-au sugerat sa il inlocui. Azi m-au sunat si mi-au sugerat sa inlocui si placa de presiune su discul de ambreiaj pt ca sunt uazte. Toata reparatia piese noi (cu garantie) + manopera ma costa cam 1300 lei. Este posibil asa mult (cei de la Opel imi cer 700 lei pe rulmentul de presiune si 1000 manopera )? 8-}
Din nefericire pe forum sunt de 1 saptamana si nu am apucat sa citesc ce e pe aici insa bag de seama ca pot avea mai mare incredere in voi decat in mecanicii astia care nu au aflat ca pt o reparatie "ca la mama ei" se folosesc computere si tot felul de metode ingenioase.
Asa ca rog pe cei din Timisoara sa imi spuna daca au auzit de acest service si daca lucreaza cum treduie(nu ma astept la diagnoze computerizate). Piesele o sa le aduca de la magazinul lor (ProMotor) , sunt noi si au zis ca imi dau garantie. La service am ajuns la recomandarea a doi prieteni ce si-au dus si ei masinile aici (Volvo S40 si BMW seria3) si au zis ca lucreaza bine si la preturi rezonabile.
As vrea ca dupa ce o iau de la service sa fac un test sa vad daca mai are si alte problme. Sfatuiti-ma unde sa merg cu ea.
Va multumesc si astept raspunsurile voastre!
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pentru teste si alte lucrari decat ambreaj te astept Wink
  • johnnutz

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2008

  • Mesaj Privat
szilid a scris:Pentru teste si alte lucrari decat ambreaj te astept Wink


Lasa-mi un nr de tel , messenger.. ceva sa iau legatura cu tine si eventual zi-mi cat ma costa verificarile astea.
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ai pm
  • alexandrudicu

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Galeria mea de evacuare e fisurata pe unul din cele 4 brate la imbinarea unde se unesc toate 4, pe un brat e fisurat ca un inel de jur imprejur. Rezultatul, face ca Oltcitul. Una noua costa 1800 de lei ca e cu tot cu catalizator. De sudat am gasit cine sa o sudeze, insa nimeni din oras nu vrea sa o dea jos, fiindca e posibil sa se rupa la desfacerea suruburilor (ceva de genul), deci si daca as convinge pe cineva sa o dea jos sa o sudeze, tot imi trebuie una noua in caz ca se strica iremediabil. In fine. Intre timp am badijonat-o eu cu silicon de la Ambient ce rezista la 1250 de grade. Faza asta tine cam 2 luni dupa care trebuie sa-i pun iar silicon. Siliconul acela se intareste se face ca o crusta si devine casant dupa un timp (1-2 luni). Exista cumva vreun material, gen fir de azbest sau ceva ce sa nu se topeasca la temperaturi mari care sa pun prin silicon sa-i intareasca rezistenta ? Sau exista alte variante de reparatie pana voi avea bani sa-mi cumpar galeria cu totul. Am gasit la dezmembrari cu 6 milioane, insa tot nu am banii (siliconul e 20 de lei), si si daca i-as avea, daca catalizatorul e praf si ma duc la RAR si nu ies noxele, arunc 600 de lei pe geam ?

Orice sugestie e binevenita. Multumesc.
  • SorinXP

  • Mesaje scrise: 595
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Daca tot o sudeaza , de ce nu o poate suda si daca se rupe de tot bratul ala din imbinare?
  • corsamare

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu, si la sudura pe fonta (galeria de evacuare e din fonta, nu?) problema e eventuala deformare ("tragerea") situatie in care nu se va mai potrivi "la locul ei". Pe loc nu se poate suda (nu se poate intra dedesubt). Personal, cred ca cel mai bine e sa te orientezi spre inlocuire (sigur ca nou e cel mai bun; e posibil, daca ai rulaj mare ca oricum catalizatorul sa fie "pe duca") Ar mai fi varianta SH, iar daca ai ghinionul sa fie catalizatorul defect, cred ca e mai fezabil sa-i tai teava inainte de catalizator si sa-l sudezi pe al tau, daca e inca functional - de ex ai iesit din garantie, dar ai inca un rulaj redus - nu am idee cat dureaza catalizatorul la Opel. In speranta ca vei rezolva problema, bafta si fara pene!
  • alexandrudicu

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Pai bratul e rupt deja de restul saxofonului, de jur imprejur. Fiind din fonta e o problema deformarea, dar nu vrea nimeni sa-l desfaca deoarece de obicei din cauza ca metalele alea din cauza caldurii isi modifica forma si se intepenesc de tot, iar la desfacere, e posibil sa se rupa, suruburi, imbinari, etc. Nu stiu cat e de bun catalizatorul meu, masina are 100k km insa nici sudura in fonta nu e garantat ca tine prea mult, mai ales ca motorul vibreaza incontinuu.

De asta am intrebat, stiu ca exista fir de azbest ca o sfoara dar nu stiu la ce temperaturi rezista, daca as pune asa un fir prin acel silicon care se face ca piatra i-ar intari rezistenta sa nu se mai sparga nici ala dupa un timp.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR