Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
multumesc pentru sfat! am sa incerc cu silicon dar de colier nici nu poate veni vorba,nu pot sa il aplic acolo deoarece la mine fisura este exact la bifurcatia galeriei spre motor. la schimbat nu se baga nimeni iar eu nu vreau sa fac pe mecanicul istet. din cauza fisurii motorul poate sa piarda din putere sau poate sa influenteze negativ in alte feluri?multumesc!
Skip ads

  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
multumesc pentru sfat lev30ro,am sa incerc sa vad ce pot rezolva numai sa treaca un pic gerul.am sa te anunt ce am rezolvat.bafta!
  • raul25

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2001 Z 10 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2010

  • Mesaj Privat
misublu89 a scris:
raul25 a scris:eu acuma vreau sa refac galeria, din inox si sa folosesc un catalizator universal ero4, costul l-am estimat undeva la 300ron+catalizator, ajung la 650-700ron fata de unul original 2000ron, sau unul second 400-600ron


ai facut treaba? se simte vro crestere de putere dak faci galeria din inox? imi poti da mai multe detalii? ms

scuze de intarziere, intre timp am renuntat, catalizator euro 4 universal nu am gasit doar euro 2 si 3, treaba nu o fac pt mai multi caluti, doar ca asa vreau eu sa am galeriile din inox Smile (motivul real este o fisura pe catalizator Sad )
daca vrei sa renunti la catalizator te sfatuiesc sa-ti uiti ideea, vei obtine o scadere drastica a puterii motorului
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Catalizatorul se sudeaza chiar in Suceava, nu mai retin ce user a facut asta. Se infierbanta fonta bine de tot dupa care sudura cu electrod de inox. Se da obligator jos catalizatorul si sonda lambda de pe el, nu se forteaza piulitele de jos, cele 3 care fac legatura cu evacuarea, daca nu se desfac se taie pe lateral si le scoti cu daltuire, obligatoriu piulite noi si garnitura noua. Nu se pun decat piulite originale, alea galbene cu interior de aluminiu care nu se 'sudeaza' in timp, daca pui de fier nu le mai scoti si iti mananci zilele. Sunt scumpe dar fac toti banii. Daca rupi prezoanele (cele 3) ai de munca, trebuie sa dai gaura si duritatea lor e apropiata de a burghiului. Pe catalizator ai o tabla, grija cum o dai jos ca suruburile alea se cam rup, dai cu degripant cateva zile inainte de operatiune.
Renuntarea la catalizator va duce la o usoara pierdere de putere si un consum crescut vizibil la buzunar.
Skip ads

  • DanSisu

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salut,

M-ar interesa si pe mine sa schimb intermediara si finalul pentru ca sunt cam ruginite (inainte de achizitionare masina a stationat cam 2-3 ani) si in scurt timp e posibil sa inceapa sa se auda ca un tractor Smile Sfaturi?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sa le lasi pana sufla e cel mai bun sfat. Rugineste stratul exterior, il poti da jos daca nu iti place cum arata.
  • DanSisu

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Bun, atunci o mai las Very Happy
Mersi!
  • departe

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Azi am schimbat si eu toba de 10 ani de pe corsa...era ruginita un strat deja cazuse plus ca era lovita klumea de tot,garniturile de sustinere inca is ok..si dupa 10 ani..colierul nu a ruginit...si am pus una noua,pe care am vopsiut-o cu spray ce rezista la temperaturi de 650 grade..plus un tips nichelat pe exterior:) am pus ceva poze...nu e perfecta lucrarea,dar macar stiu ca am facut-o singur..si ptr mine.. Smile
Skip ads

  • jery

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2007

  • Mesaj Privat
departe vad ca ai corsa c cred diesel cit ai dat pe toba ? te-ai chinuit mult pina ai dat toba jos ?
  • departe

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salut colegu...culmea nu suport dieselul Smile e 1.2 16V far aturbina sa iti dea batai de cap,fara fum negru de la injectoare si fara sa imi plesneasca filtru de motorina iarna ca e motorina cu apa:D....toba o am de 3 ani luata..dar am tot lasat-o pe aia veche pana o crapat:)) da,destul de greu am dat-o jos..se sudase de la gazele arse..cu un prieten fortos..o cheie de 16..are colier acolo..si cu WD 40..mai tragi de ea oleaca..mai pui wd 40..mai stai 5 min..tragi iar de ea..se scoate prin rotire st.dr.incet si cu atentie sa nu rupi sau sa distrugi invelisul de aluminium...de deasupra ei..mult succes!
  • jery

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2007

  • Mesaj Privat
salut, mersi pentru raspuns de tras nu-mi fac griji am flex si daca e o operez fara probleme
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salutari,
Am aceeasi problema ca si altii: galeria de evacuare fisurata/sectionata, mai exact bratul din dreapta care pleaca din catalizator la motor, chiar la bifurcatie - Corsa C 1.2, benzina. Mi-a afumat aparatoarea si cam bârâie, dar fisura incepe sa plece si spre restul bratelor deci trebuie remediata.
Se sudeaza cu electrozi de fonta, de inox, sau basic? Sau în argon? unde as putea face asta in Sibiu? Sau stie cineva unde gasesc alta galerie?

Suruburile de la aparatoarea galeriei m-au enervat si le-am inlocuit cu unele cu cap hexagonal; par sa aiba acelasi filet, gresesc?

P.S.: "bratul din dreapta" - adica asa cum stai in fata masinii si te uiti la motor. Si fluieri a paguba.
Skip ads

  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
De sudat se sudeaza orice in ziua de azi. Numai sa ai specialist. De obicei la fonta se preincalzeste si se da cu electrod de inox sau fonta special. dar un meserias bun tre sa tio faca. si dupa ce tio sudeaza sai faci racirea foarte lenta ca altfel crapa.
sau mai sunt unele solutii A+B de la vaporeni care se baga de se face ciment.
La C-ta se gasesc sudori Smile) in sibiu nu am cunostinte.
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Am cumparat si eu o chestie, un fel de poxilina, dar care cica rezista la temperaturi mari - nespecificat la care anume. La cea de la galerie, la vreo 5-6 cm de motor, nu rezista; se arde si cade. Si miroase vreo doua ore de parca ai un sobolan copt in masina.
Un mecanic despre care se spune ca chiar e bun (de la Autohaus Huber) a zis ca orice as face, chiar si sudura, nu va tine.
O sa revin cu niste poze cred, as avea nevoie si de alte pareri, nu ma dau banii afara din casa. Am gasit galerie cu tot cu catalizator cu patru milioane, insa nu stiu cum as putea verifica catalizatorul daca isi mai face treaba sau nu, inainte de achizitie.
  • dda

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Combo 2007 1.3CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.un motor diesel 1,3 z13dtj am si eu.am tot incercat sa ii fac regenerare cu diferite metode,in treapta mica la turatii,cu testerul.cand iti e lumea mai draga poc cade puterea la motor,se aprinde martoru cu cheita si imi da eroare ca diferenta de presiune la filtru de particule
daca merg cu eain 120-130km/h nu are nimic,merge.daca merg cu 100-110 dupa vreo 30-50 km intra faza cu presiunea .de cateva ori am lasato in plata ei sa isi faca damblaua.cand imi taia puterea la motor o treceam in treapta a 4 si ii dadeam maxim in 3800.dupa vreo 30,40km isi revenea,se stingea martorul din bord,dar trebuia sa trag pe dreapta si sa opresc si sa pornesc motorul ca altfel puterea nu isi revenea.oare sa fie din cauza senzorului de presiune?am fost la un service si ma pus sa schimb culmea,sonda de temperatura dinaintea catalizatorului.a mers masina 10 km in drum spre caransebes apoi iar s-a aprins beculetu.la intoarcere am fost iar la service si mi-au spus imi pare rau aveti catalizatorul infundat trebuie sa il schimbati.
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Revin cu problema mea: Corsa C 2001 benzina, motor Z12XE, un brat de la evacuare fisurat ca lumea.
Am inlocuit tot ansamblul galerie+catalizator cu unul second-hand la cineva din Sibiu, treaba grea ca de 10 ani n-a mai desfacut nimeni suruburile alea. Piesa a costat 400RON, in Turnu Severin am gasit.
Nu m-as apuca sa-i sudez bratul fisurat dar vreau sa pastrez catalizatorul vechi daca cumva mi se infunda cel cumparat acum; nu e infundat, dar daca tot e dat jos, ar fi bine oare sa-l curat? Daca da, cum?
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Nu se poate curati doar inlocuit cu unul aftermarket. Bratele de la galeria de evacuare se sudeaza cu electrod de inox sau fonta.
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@shiva: bine, mersi pentru raspuns.
  • cheliosu001

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2012

  • Mesaj Privat
salut am si eu o intrebare? a inlocuit cineva doar toba intermediara cu teava? dupa racordul flexibil pana la toba finala dar nu si ea? si daca a inlocuit-o vreau sa stiu daca este un zgomot prea mare fata de cel cu toba intermediara normala? scz daca am postat unde nu trebuie Smile
  • cheliosu001

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2012

  • Mesaj Privat
nu raspunde nimeni?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR