Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • manoloperez

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Am un Opel Astra G din 2004 1.7 CDTI, 140.000km
Problema este ca trebuie sa pun contactul de 2 ori ca sa porneasca motorul.
Daca il pun o singura data si astept sa se stinga martorii de pe bord nu porneste.
Daca repet operatia inca o data, totul e ok

Stie cineva ce ar putea sa fie?
Skip ads

  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
bujiile incandescenteinvechite,compresia mai slaba si ai nevoie de o cantitate ma mare de caldura pentru autoaprindere.prin punerea contactulu de 2 ori nu faci alteva decit sa dublezi timpul cit bujiile sau in functie.ceva coduri de eroare?
  • mark

  • Mesaje scrise: 1,429
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
bujiile incandescente lucreaza doar la temperaturi scazute (de la +5°C la masina din semnatura) deci nu putem aduce in discutie bujiile incandescente cand afara sunt 30°C ...
  • manoloperez

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Exact la asta m-am gandit si eu... adica la faptul ca bujiile incandescente opereaza la temperaturi scazute.
Deci acum nu cred ca se pune probleme
Si nu, nu-mi apare nici un cod de eroare
E posibil sa fie ceva la calculatorul de bord? Sa merg la un tester?
Skip ads

  • vali zak

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Preancalzirea nu lucreaza decat sub 9 grade- a ta fiind common -rail ai o pompa care face presiune in rampa si e destul de posibil ca aceasta sa nu mai lucreze la parametri -punand contactul de doua ori probabil face ceva presiune cat sa si porneasca ...
  • manoloperez

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat
am inteles... deci neaparat trebuie sa o duc la doctor
banuiesc ca o sa ma coste ceva daca este pompa...
  • sergiucherman

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2008

  • Mesaj Privat
manoloperez a scris:am inteles... deci neaparat trebuie sa o duc la doctor
banuiesc ca o sa ma coste ceva daca este pompa...


nu este pompa , sigur este un injector, am avut si eu aceeasi problema si a fost de la injector
  • zzzalex

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1994 c1.4zn
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2008

  • Mesaj Privat
nu stiu daca este topicul corect pentru a-mi expune parerea, dar... Detin un astra c 1.4 zn din 93 si de ceva vreme nu m-ai vrea sa pornesca din prima (cateodata).Initial am fost la un mecanic si am descoperit ca , capacul distribuitor era vina.L-am schimbat dar degeaba tot asa, inca se m-ai aprinde si beculetul galben.Am schimbat bujiile; si tot asa, porneste si nu porneste , dar in mers merge ok.Ca noutate azi de dimineata cand am vrut sa pornesc moarta bateria( bateria este noua si de calitate).Am luat curent de la alta masina si a fost ok , a pornit si a mers si bine toata ziua.CE ARE. HELP!
Skip ads

  • thrill

  • Mesaje scrise: 875
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
depinde ce bujii ai pus ! din cate spui tu se pare ca ai probleme la modulul de aprindere.totusi da mai multe detalii. electromotorul invarte ? iti recomand bujii beru sau ngk cu un singur electrod si fise champion din silicon. poate ai vre-un consumator deschis si ti-a "papat" bateria, cu toate ca este noua si de calitate.

citeste si aici https://www.clubopel.com/vie...ight=electromotor
https://www.clubopel.com/vie...ight=electromotor
  • mind_hunter

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1982 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
omul are Opel Astra G din 2004 1.7 CDTI, 140.000km ..ce treaba are bujia normala cu cea incandescenta?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pentru ca s-a bagat zzzalex cu C14NZ peste topicul altuia cu diesel.
  • mind_hunter

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1982 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
scuze thrill..nu vazusem postul cu c14...domnule dan ti-am trimis un mesaj acum 2 sapt..te rog sa imi dai un raspuns
Skip ads

  • zzzalex

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1994 c1.4zn
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2008

  • Mesaj Privat
dancuciureanu:mii de scuze, dar am specificat ca, cred ca nu am ales topicul care trebuia: in graba am facut-o , dar am vrut sa-mi gasesc m-ai repede rezolvarea.Sper sa fiu iertat. Embarassed
  • Silin

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
o problema asemanatoare am si eu la zafira 2.0 dth din 2002. Nu foarte frecvent insa destul cat sa ma dispere, nu porneste din prima. Si culmea, face asta si la 30 grade. Dau la automat, invarte, dar senzatia este ca nu are motorina in injectoare. Insa, atunci cand porneste scoate mult fum de o culoare gri albastrui nu foarte inchisa, ca si nuanta. Faptul ca scoate atata fum dupa ce porneste in asemenea situatie, ma face sa cred ca este suficienta motorina la injectoare. Mentionez ca atunci cand porneste din prima fara probleme, nu scoate gram de fum. Ce sa fie oare?
  • thrill

  • Mesaje scrise: 875
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
zzzalex macar ti-ai rezolvat problema ?Smile


silin daca scoate fum albastrui este vorba de ulei ars! eventual trebuie sa faci o segmentare.. dar inainte fa niste investigatii sa te lamuresti despre ce este vorba. iti mananca ulei ?
ps : mai da-i si cate o cautare inainte sa iti spui oful.. poate gasesti raspunsuri utile.
  • Silin

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu cred ca e vorba de segmentare. In acest caz, mi-ar fi facut permanent figuri. Am dat cautare inainte de a posta insa nu am gasit un raspuns foarte clar si la obiect. Iar acel fum care iese din abundenta dupa ce porneste foarte greu este mai degraba gri, dar nu foarte inchis ca si nuanta. Scuze, ca am indus in eroare cu acea nuanta de albastrui. Personal, banuiesc ca posibila cauza, injectoarele.
  • thrill

  • Mesaje scrise: 875
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pai e gri sau albastrui ? si daca e gri , aparent alb e de fapt abur! nu e fum. pierzi antigel? creste nivelul de ulei ?
  • Silin

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
thrill, iti multumesc pentru raspuns, insa sunt convins ca nu este abur. Ce ma induce in eroare si din aceasta cauza nu pot gasi problema este ca nu tot timpul are aceste simptome. Am pus masina si cu botul in sus si cu botul in jos si a pornit foarte usor in ambele situatii. Nu am pierderi de antigel, iar consumul de ulei este de aproximativ 1 litru la 15000 km. Crezi ca ar trebui sa fac o verificare la injectoare? Mai ales ca am inteles ca aceste injectoare au niste garnituri de cauciuc care se uzeaza frecvent si din cauza carora se poate pierde presiunea.
  • zzzalex

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1994 c1.4zn
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2008

  • Mesaj Privat
thrill; nu, din pacat.Am explicat in topicul cu agrafa ce probleme am
  • Iscander_88

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Cand am facut practica la autoklass (mercedes), mecanici de acolo, dupa schimbarea filtrului de motorina, faceau la fel (puneau contactul de 2 ori la rand) pentru a face aerisirea. Motorina iesea abia cand punea contactul a doua oara. Scoate furtunasul de la filtrul de motorina si vezi daca ajunge motorina cand pui contactul prima oara.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR