Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • JOHN_13

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2010

  • Mesaj Privat
salut! ma pate ajuta si pe mine cineva cu descrierea unor coduri de eroare
P0195 - Circuit senzor temperaturã ulei motor - intrare ridicatã
(01) - Prezent
P1690 - Indicator MIL - circuit întrerupt
(04) - Prezent
00044 - Semnal martor prea mic sau circuit întrerupt
Prezent
00037 - Sistem pretensionare centurã pasager - rezistenta prea mare
Prezent
00035 - Sistem pretensionare centurã ºofer - rezistenta prea mare
Prezent
00033 - Circuit de declanºare airbag pasager - rezistenþã prea mare
Prezent
P1690 - Indicator MIL - circuit întrerupt
(04) - Prezent
P0195 - Circuit senzor temperaturã ulei motor - intrare ridicatã
(01) - Prezent
P1690 - Indicator MIL - circuit întrerupt
(04) - Nu este prezent
P0195 - Circuit senzor temperaturã ulei motor - intrare ridicatã
(01) - Prezent
P0400 - Defecþiune criticã 2 de sistem(vezi descrierea codului în tabela de defecte)
(05) - Prezent
00004 - Semnal senzor presiune climã - prea mic(fir de semnal)
Nu este prezent
00002 - Temparatura antigel motor - frecvenþã nu este în domeniu
Nu este prezent
00163 - Temparaturã antigel motor - lipsã semnal
Nu este prezent
00164 - Temperatura antigel motor - semnal incoretc
Nu este prezent
P1125 - Defecþiune criticã 1 de sistem(vezi descrierea codului în tabela de defecte)
(03) - Nu este prezent
P0400 - Defecþiune criticã 2 de sistem(vezi descrierea codului în tabela de defecte)
(05) - Nu este prezent
P0195 - Circuit senzor temperaturã ulei motor - intrare ridicatã
(01) - Prezent
P1690 - Indicator MIL - circuit întrerupt
(04) - Prezent
stiu sunt o multime ,masina de bijnitar{astra g 2.0 1999).multumesc
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Presupun ca motorul e X20DTH/DTL.
La prima "vedere", sunt scoase din bord becurile martorilor, ca sa nu se vada defectiunile, masina a fost lovita in fata, are probleme cu circuitul vacumatic si probabil, cu calculatorul de racire.
  • JOHN_13

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2010

  • Mesaj Privat
multumesc!vroiam ceva mai detaliat pt fiecare cod in parte sa stiu unde sa umblu
  • ToNy91

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2014

  • Mesaj Privat
salut am un opal astra g 1.6 benzina si problema e ca de o perioada de timp masina merge intrerupta , consumul a crescut , iar cand merg si o scot pe liber mi se opreste motorul, de o saptamana cand incerc sa schimb treptele de viteza si ii dau pana la 2500rpm mi se aprinde martorul cu masina si cheie si nu mai trage, iar peste 3500rpm nu se duce acu nici cand merg cu ea nici daca stau pe loc si o accelerez. Am facut testul cu agrafa si imi da 2 erori :
P0141 O2 Sensor Heater Circuit Malfunction stiu ca senzorul lambda 2 nu functioneza in parametri normali;
P0325 senzor knock.
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi rezolva cu senzorii astia... nu neaparati inlocuiti.. masurati si verificate cablurile, mufele..
daca senzorul de detonatii nu functioneaza corect, calculatorul crede ca se produc autoaprinderi si ajusteaza timpii de aprindere chiar daca nu este cazul..
  • ToNy91

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2014

  • Mesaj Privat
am fost astazi si am pus pe testar si au aparut 4 coduri de eroare (nu mi lea spus) dar m-ia spus ca problema e de la catalizator pt ca e infundat si trebuie sa-l schimb imi puteti spune un pret la catalizator
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
unu nou original pe la 800 Euro... unul SH depinde.. de la 100 Euro in sus.. dar si alea au jde mii de km..
sau il poti elimina de tot... atunci nu-ti mai ies noxele, consumul e un pic marit si ai probleme la ITP
  • ToNy91

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Mersi frumos luciraica dar o sa-mi caut unu sh ca nou eu unu nu zic ca se merita, iar varianta sa-l scot nu o iau in calcul ca nu vreau sa am probleme dupa aia la itp.
Skip ads

  • pytycu73

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 1.4xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salut . Azi mi s-a aprins in bord un martor ( ceva care seamana cu un robinet ) cred ca check enginne . La testul agrafa a aparut codul 0170 , poate da cineva relatii despre acest cod ? Am gasit ca poate fi presiune mica combustibil , debitmetru aer , sonda1 lambda si am ajuns si la catalizator . Masina este o ASTRA CLASSIC II cu motor 1.4 xep . Multumesc mult .
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
P0170 - Fuel Trim Malfunction (Bank 1)
Poate fi sonda lambda, insa verifica evacuarea, e posibil sa scape gaze pe la racordul flexibil.
  • zazamounk

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Deci mia aparut si mie eroarea 0607.. Si am citit ceva de baterie...acuma m- am uitat la baterie si e moarta...de pornit porneste...dar imi apare cheita dupa un timp...vreau si eu un raspuns concred...ca nu am gasit nimic pe forum.....(astra g 1.6 16v 16xe)
  • gabriel.s

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2017

  • Mesaj Privat
milu florian a scris:salut,acum 3 saptamani am sesizat un miros puternic de benzina la esapament si consum destul de mare.am fost la tester si sonda lambda 2 era moarta.am comandat pe bosch 390 lei si am schimbato.dupa aproximativ 200 km s-a aprins martor motor la bord.cod eroare 0420.initial am dat vina pe benzina de la lukoil care mirosea si foarte urat.am fost sa sterg eroare si toate au fost ok inca 300 km. din nou aceeasi eroare.ultimele trei alimentari numai rompetrol.egr are cam 15000-pierburg,injectoare noi-1000 km,sonda lambda 1 20000 km,catalizator lonza 20000 km,bujii 20000 km.cum ar trebui sa fie graficul la sonda 2?vectra b z16xe 2001.


Ai rezolvat problema cu eroare 0420?
Skip ads

  • Kovacs Karoly

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Bunã ziua. Am și eu o întrebare ! Am un Opel Zafira din 2001 diesel și am probleme la instalația de rãcire. Pun contactul și în 30 de secunde pornește ventilatorul de climã și merge într-una. Dacã scot fișa se oprește dar pornește ventilatoruå de rãcire. Punând pe tester a dat codul P0195 și P0725. Stie cineva unde trebuie umblat? Vã multumesc.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,482
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=150568
Cam asta ar fi cauza pornirii electroventilatorului
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR