Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • w0rmblaster

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Am o problema la motorasul meu de 2.0 DTL, si anume, nu scoate gram de fum, nu papa deloc ulei, totusi racordul din plastic care iese din filtrul de aer si intra in turbina este acoperit cu ulei, il sterg si in 50 km e iar ud cu ulei, nu cat sa pice, ci un strat umed de ulei ce acopera furtunul. tot aceeasi problema o am si pe baia de ulei, in fata motorului ( spatele radiatorului) il sterg si iar se uda, nu cat sa pice, sau sa se observe pe joja de ulei. dar suficient cat sa imi pun semne de intrebare.
Skip ads

  • flore_sasha

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Salut
Am cam aceasi problema Y20DTH - pe acelasi tip de motor.
Nu ca ar conta motorizarea , dar la service miau propus sa schimb garnitura de la capac ulei.
Este cam 90 lei noua daca nu ma insel.
Mie de exemplu imi arunca ulei de sub capac.
  • w0rmblaster

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2011

  • Mesaj Privat
sunt mai noob asa de felul meu, unde este acest capac de la ulei? poti face o poza? sau o explicatie " mai ca la prosti"? ms frumos.
  • flore_sasha

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Este exact sub capac de plastic de la motor....
Plasticul find o protectie ..... sub el este capacul metalic cu toate mufele posibile care intra prin el ...
La mine de exemplu trece ulei prin fisurile mici care sau format cu timpul de la presiune .... Ei bine problema asta apare cu Kilomettri .... Uitate la motor mai atent pe laterale .....
Mai exista bosibilitatea sa mai piarda si pe la furtune... Ce este o belea dupa parerea mea.. Ca alea nu prea se strang , riscul find sa inceapa sa piarda si mai mult daca le strangi prea tare si sa se formeze fisuri mai mari .
Poze nu am din pacate ..
Succes
Skip ads

  • w0rmblaster

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2011

  • Mesaj Privat
da, am inteles, la mine este curat/uscat motorul, ulei am decat pe furtunul care intra in turbo, am sa ajung saptamana viitoare prin bucuresti si sa vad pe undeva la cineva care se pricepe intradevar, ca am probleme si cu pornirea dimineata, si in constanta, numai cu presupusul, si asta greu de tot, am verificat de la injectoare pana la turbo, numai idioti.
  • flore_sasha

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Cunosc....
Pana acum am bagat vreo 15 milioane in masina din cauza asa zisilor meseriasi

Succes oricum
Sa imi spui cum o rezolvi poate ar fi cazul sa fac o inspectie amanuntita
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
aparitia uleiului in zonele acelea are trei cauze:
1. Turbina are joc si scapa mai mult ulei
2. EGR infundat
3. 1+2

Incepe prin a curata EGR-ul si intercooler-ul. Cauta si vei gasi tutoriale foarte bine facute la rubrica Tutoriale.
bafta!
  • w0rmblaster

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2011

  • Mesaj Privat
egr-nou, turbina nu scoate fum, nu e normal cand se da pe ulei sa scoata fum?
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ai schimbat EGR dar admisia ai curatat-o?
Ce iasa pe la acele furtune nu este ulei propriuzis, sunt vapori de ulei si poate nu observi fumul rezultat.
La mine, dupa ce am curatat admisia si EGR, nu a mai aparut un timp (vreo 30.000 km) dupa care a inceput sa apara din nou dar nu foarte mult.
  • w0rmblaster

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2011

  • Mesaj Privat
repet, fum scoate doar la pornirea la rece, porma nici cand o calc ca disperatul nu scote gram de fum. admisie curatata, egr nou, furtune schimbate, garnituri de la filtru de motorina. etc.
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
sigur e ulei? Cum stai cu nivelul apei de racire a motorului? In zona aceea se poate sa mai arunce cureaua de accesorii lichid de racire atunci cand pompa de apa este dusa (garnitura capacului), insa ar trebui sa fie murdar peste tot in dreptul curelei.
  • w0rmblaster

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2011

  • Mesaj Privat
repet, la motor, s-a schimbat tot, antigel, pompa de apa, curele etc, nu scade lichid pe nicaieri, ulei, ulei cutie, lichid racire, ulei servo, lichid frana, lichid parbriz. ceea ce ma mira, nu scoate fum albastru, sau negru ( aici numai la pornirea la rece care inca nu i-am dat de cap)
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR