Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • redwhite78

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Va salut,
Am si eu un Opel Astra f, 1,6 benzina din 1996, care in august i s-a rupt cureaua de distributie, si de acolo problemele care le-a facut distrugand destule in jur! Dupa ce masina a fost facuta sa mearga, la 2-3 zile dupa iesirea de la service, am sesizat ca scoate fum alb la esapament innecacios! Apoi am inteles ca datorita afectarii pistoanelor inclusiv si segmentii au fost afectati! Ma va ajuta o segmentare pentru a scapa de acest fum alb la esapament? Si inca ceva tot dupa ce a fost reparata distributia, porneste greu la motor rece, la a 3-a cheie, s-a mai facut o curatare de supapa la injectie dar tot greu porneste! Cat m-ar costa o segmentare si ce ar trebui schimbat in afara setului de segmenti care se cumpara?
Multumesc!
Skip ads

  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Incearca sa schimbi mecanicul .
Sigur nu e pusa bine la punct .
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
sau garnitura de chiulasa, sigur nu e de la segmenti!
  • Cipicao

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
corect, garnitura de chiulasa arsa = fum alb
in cazul in care fumul ar fi albastru, ar trebui sa te gandesti sa schimbi segmentii.
Skip ads

  • redwhite78

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Cipicao a scris:corect, garnitura de chiulasa arsa = fum alb
in cazul in care fumul ar fi albastru, ar trebui sa te gandesti sa schimbi segmentii.

Din cate mi-a spus mecanicul al 4-lea piston e foarte avariat si mananca ulei, si de acolo si fumul ce-l scoate la esapament, plus bubuituri la esapament. Deci trebuie un piston nou pentru a rezolva problema.
  • Cipicao

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
mare atentie daca achizitionezi un piston, sa aiba exact aceasi greutate cu cele pe care le ai deja pe masina, daca nu vei da in alte probleme.
sunt 100 % convins ca daca masina consuma ulei scoate fum albastru ... nu alb
dar Dl. Mecanic e expertul ...
bafta!
  • stefan_pn

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Da-i un cap in gura la mecanicul tau ca nu-i bun de nimic !
  • redwhite78

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Cipicao a scris:mare atentie daca achizitionezi un piston, sa aiba exact aceasi greutate cu cele pe care le ai deja pe masina, daca nu vei da in alte probleme.
sunt 100 % convins ca daca masina consuma ulei scoate fum albastru ... nu alb
dar Dl. Mecanic e expertul ...
bafta!

Acum eu am zis ca dupa nuanta scoasa e mai spre alb, decat spre albastru, sau albastrui, depinde fiecare cum vede, si ce ochi format are, ca si mecanic...
Daca e asa cu pistonul, va trebui schimbat, am inteles despre greutate, ca si el(mecanicul) mi-a spus acelasi lucru!
Skip ads

  • Cipicao

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
inainte sa montezi pistonul nou pe masina, sa le dai si pe restul jos ( sau macar unul ), si sa le cantaresti. daca au greutati diferite, motorul iti va merge neregulat ... si nu vrei sa stii ce se va intampla apoi.
  • adutzu01

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu!
Mult fum alb la esapament, pe timpul asta rece. Daca ar fi de la garnitura de chiuloasa nu ar trebui sa gasesc spuma in ulei? Sa imi piarda apa din vasul de expansiune?
Help!
Mersi
  • stefan_pn

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Sigur nu e abur ?
  • condrea florin

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1994 X 1.6 SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2011

  • Mesaj Privat
daca e garnitura atunci pierzi si apa din vas.cu cat se agraveaza cu atit pierzi mai des apa.pune mana la esapament si miroase vezi e miros de gaze evacuate sau abur cu miros dulce de la antigel
Skip ads

  • adutzu01

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2011

  • Mesaj Privat
E posibil ca fumul ala alb sa fie de la arderea incompleta a combustibilului?
Un mecanic asa a zis!
Mersi
  • vallyku

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
fumul alb este strict din cauza apei care patrunde in camera de ardere.schimba garnitura de chiulasa si o sa vezi ca nu mai scoate fum alb.asta am patito si eu acum ceva timp.si nu e obligatoriu ca apa sa patrunda in baie sau invers,o spun din experienta asta.bafta
  • uskatu

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Si masina mea scoate cam mult fum alb indiferent ca e motorul cald sau rece, dar nu am observat sa-mi scada nivelul in vasul de expansiune! Miroase a gaze, nu cred sa fie aburi! Sa fie oare din cauza catalizatorului care nu mai este pe masina, scoate mai multe gaze decat trebuie?!
  • redwhite78

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2010

  • Mesaj Privat
redwhite78 a scris:
Cipicao a scris:mare atentie daca achizitionezi un piston, sa aiba exact aceasi greutate cu cele pe care le ai deja pe masina, daca nu vei da in alte probleme.
sunt 100 % convins ca daca masina consuma ulei scoate fum albastru ... nu alb
dar Dl. Mecanic e expertul ...
bafta!

Acum eu am zis ca dupa nuanta scoasa e mai spre alb, decat spre albastru, sau albastrui, depinde fiecare cum vede, si ce ochi format are, ca si mecanic...
Daca e asa cu pistonul, va trebui schimbat, am inteles despre greutate, ca si el(mecanicul) mi-a spus acelasi lucru!


Dupa lupte seculare, masina a fost dusa din nou la mecanic, de data asta mi-a lucrat-o fara manopera, am cumparat eu doar setul de segmenti noi, iar chiuloasa a fost facuta de data asta(data trecuta nu a fost), si acum merge foarte bine, masina trage, nu mai mancanca ulei, nu mai scoate fum, si deci nu a fost din cauza pistonului cum se presupunea initial!
  • sergiurullz

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1992 C16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2011

  • Mesaj Privat
cat te-a costat toata distractia?
  • redwhite78

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2010

  • Mesaj Privat
sergiurullz a scris:cat te-a costat toata distractia?

Pai prima oara la service a fost 2000 RON, apoi a doua oara, nu m-a mai costat manopera, a facut pe gratis, insa eu am luat doar segmentii, inca 250 lei, plus un schimb de ulei, undeva pe la 2500 RON total!
  • djmarius

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2009

  • Mesaj Privat
o intrebare am si eu .... am facut schimbul de antigel ( initial am schimbat senzorul de temperatura ca nu-mi indica in bord, nu se ridica la temperatura), si dupa ce am pus 3 l de antigel + 2.5 l de apa distilata cand am pornit-o a inceput sa scoata un fum alb si gros... de nu mai vedeam in spate. de la ce sa fie cauza ? dupa ce am mers vreo 5 min a revenit la normal. care o fi cauza ?
  • lolo860207

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua...am o problema si nu stiu cum sa o rezolv,am un opel corsa D din 2007 Z13DTH,s-a lucrat pe chiuloasa(schimbat simeringuri la supape+bujiile incandescente)dupa ce s-a montat tot la loc,distributie etc.unde s-a lucrat perfect si impecabil(stiu asta pt ca am consultat 5 mecanici diferiti)mi s-a dat acelasi raspuns "nu inchid supapele de la pistonul nr.4 cand se incalzeste motorul dupa care incepe sa scoata un fum alb,motorul incepe sa trepideze foarte puternic si incepe sa mearga doar in 3 pistoane",dupa verificari peste verificari am primit acelasi raspuns si nimeni nu gaseste raspunsul de la ce ar putea sa nu inchida supapele cand se incalzeste motorul,precizez ca distributia a fost pusa perfect,garnitura noua.Va rog din suflet sa veniti cu o idee,multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR