Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Legat de turbo sunt 2 piese :
- eletrovalva turbor (tip para) care face vaccum (se afla cum te uiti la masina in partea stanga jos, cam pe la nivelul proiectorului)
-westgate care inchide si deschide clapeta de la turbina.

Legat de senzorul MAP si EGR :

Skip ads

  • Leonte Cezar

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salut am un vectra C diesel 1.9 din 2004 si cateodata in mers imi apare martorul masina cu cheita iar masina nu se mai tureaza peste 2000 ture.Daca iau contactul si-l pun din nou problema dispare insa dupa o perioada reapare. Ma poate ajuta cineva cu un sfat va rog
  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Am curatat senzorul MAP cu wd40,sters cu carpa,asteptat sa se usuce dupa care montat , am mai dat jos EGR-ul inca odata si l-am curatat, mai ales tija cu "supape" ,la electrovalva inca nu am umblat,dupa care am iesit la un drum scurt si a mers fara sa mai aibe simptome.Saptamana asta o sa vad cum se mai comporta,am drum numai pe centura pe la chitila spre andronache si o sa incerc in fiecare treapta de viteza cum merge.


Leonte fa-i testul agrafa si vezi ce eroare ai,in functie de codul erorii poti interpreta defectiunea!
  • Leonte Cezar

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2012

  • Mesaj Privat
ok, am sa fac testul agrafa, sa vad ce iese, da zimi te rog in ce consta testul asta si mai am o intrebare, am vazut pe forumuri aici cand masina intra cumva in limp mode, mai multe persone au curatat senzorul ala de presiune la turbina, crezi ca se poate sa am acceasi problema. Multumesc pt sfat
Skip ads

  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Revin,simptomele au reparut,aceleasi probleme ca si inainte,intrerupe cu a 2-a pe la 2200 de ture si se aude un sunet ca si cum ar trage aer iar cu a 3-a fix la 4000 de ture se poticneste nu mai trage si apare martorul cu cheia,eroarea e prezenta si ea .
Baieti dati-mi alta idee ce as putea sa-i mai fac....m-a dus la exasperare
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
incearca cu un senzor MAP nou. Wink si eu cand am avut probleme cu el...il curatam...dar degeaba, de cand l.am schimbat s.a terminat si problema.
REPET....e doar un sfat si descriu situatia care a fost la mine. din acest motiv tot zic ca inainte de a da banii pe senzor, sa incerci unul de la un amic, a carui masina nu are aceasta problema.
bafta in continuare. sa ne tii la curent.
  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
ok,o sa incerc sa fac rost de alt senzor si vad cum se comporta.
Multam de sfaturi!
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
asta e senzorul de presiune din galeria de admisie ? daca da, l-am curatat si eu, era NACLAIT, varza, cum vreti sa ii spuneti. Cred ca am stat o ora sa scot la lumina gaurile alea din el Smile) l-am curatat si de atunci nu am mai avut probleme. (sa fie vreo cateva luni bune)
Skip ads

  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Tox nu stiu daca e acelasi senzor,nu prea ma pricep,dar te intreb unde se afla situat senzoru asta de care zici ca l-ai curatat,am aceleasi probleme care le ai avut si tu si vreau sa-l curat si pe asta poate scap si eu de belele
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
salut.....ca tot vorbeam de problema P0234-5a. sa revin si eu cu ea, asta ca sa fim mai multi...
asa cum am mai povestit si in alte discutii, acum ceva timp m.am confruntat si eu cu ea. am curatat senzor, nimic, problema tot persista, am inlocuit senzor MAP...hop a disparut problema, masina mergea ca unsa la orice plaja de turatie si in orice tip de mers(mersul melcului, normal, sport si super sport).....eh toate bune si frumoase pana vineri asa ca a fost si in 13.
am pornit masina si am coborat sa bag ceva in portbagaj, in acel timp a scazut turatia motorului sesizabil, s.a auzit asa ca un ragusit si el dadea sa moara, dar dupa 2 secunde si.a revenit. am observat ca in acel timp se gasise si DPF sa se regenereze. am plecat la drum, am mers cu ea mai turat...in fine....am iesit pe autostrada...si surpriza. in treapta 6 la 180 s.a aprins martorul. logic..era vb de 0234-5a, care a taiat turbina iar masina nu mai trecea apoi de 3000 rpm.
P.S. posibile cauze din problemele manifestate in ultima saptamana:
1) am bagat motorina(tocmai ce terminase de descarcat din cisterna la OMV) la 30 km dupa alimentare s.a intamplat faza asta. am terminat motorina si am realimentat tot de la OMV de la alta sucursala. am ajuns la 210 km.h si nu s.a mai aprins nimic
2) am gasit o bujie arsa
3) s.a auzit sunetul acela asa cum motorul si.ar pierde puterea si s.ar opri, iar turatia a scazut cam pe 500 rpm
4) am observat ca in mers, daca o scot pe liber, ma refer la trepte inferioare de viteza, si calc frana, inainte cu cateva secunde ca roata sa se opreasca imi scade turatia cam pe la 500=600 rpm. dupa ce roata s.a oprit turatia urca la 850 rpm
5) s.a mai intarit pedala de frana(placutele de pe spate sunt uzate, poate aici asta este motivul)

astra h, 1.9cdti, z19dth, 150cp, 2007
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Asa cum ti-am mai spus...inainte de toate verifica cu multa atentie tubulatura Wink
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Deviatie negativa deci prea multa presiune. Nu are pierderi de presiune.

Ori electrovalva turbo stricata ori geometrie turbo blocata/rupta.
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
...sunt bagat de tot un ceata. fie ca are pierderi, fie ca e presiunea prea mare nu inteleg de ce pentru o perioada de cateva luni bune dupa ce am schimbat senzorul nu a mai facut problema asta. si tot nu inteleg de ce a reaparut iarasi pentru ca ma gandesc ca senzorul nou nu prea avea cum sa se arda/duca asa repede. si iar nu inteleg ca daca ar fi ceva fisurat sau spart sau ceva stricat la turbina sau blocat de ce problema asta nu ar persista mereau si apare doar la zile mari cand iti este lumea mai draga. si tot legat de spartura, fisura, blocare de ce disparuse problema cand am schimbat senzorul?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Problema poate nu a disparut niciodata. Eroarea ti-o da cand fortezi (viteze mari) sau masina incarcata, panta si tinuta acceleratia la podea peste 20 secunde.

Tie vad ca ti-a dat la 180 km/h. Nu ai overboost mare. Poate senzorul cand a fost nou citea mai putina presiune (suficienta cat sa nu dea eroarea) . Cu timpul, cu mizerie, citeste suficienta presiune cat sa dea eroare.
  • ALEX_titu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2007 1.3 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
salut baieti,aceasi problema o am si eu,am un opel astra h 1.3 cdti din 2007 si in treapta a5a pe la 160 km pe ora imi da in nas si imi apare masinuta cu cheia si nu mai are putere motorul deloc si am urmatoarele erori:P0243-11 boost pressure control circuit positive deviation si P0243-12 boost pressure control circuit negative deviation.baietii de la service nu m-au lamurit deloc ce inseamna aceste erori.stie cineva ce ar putea fi?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Tu ai ambele erori. Si prea multa presiune si prea putina Laughing

Pune testerul si mergi cu masina. Urmareste valoarea ceruta si cea obtinuta de Turbo
  • ALEX_titu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2007 1.3 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
asa am sa fac.oare sa fie turbo pe duca?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ai DTH sau DT?

La DT parca e fara geometrie variabila. S-ar putea sa fie furtun spart. Mai ales ca ai si positive.
  • ALEX_titu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2007 1.3 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
nu ma pricep la la masini,ar fi bine sa fie decat un furtun.vineri o sa ma duc la service la maiandrei,sper sa rezolv problema.multumesc tonytm pentru sfaturi.

L.E parca tipul motorului este dth
  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
@alladin_allibaba:

Stimate coleg din ce spui mai sus cu simptomele care au reaparut si la tine tind sa cred ca folosim aceeasi masina,in afara de problema cu bujia arsa aceleasi simptome apar si in prezent la mine,iar ca o paranteza tin sa va spun ca am facut un drum cu masina mai incarcata 4 insi + bagaje mai mici,masina tragea foarte greu desi urca in ture fara sa mai aibe balbe ,nu pot sa spun decat ca sunt mirat,uimit, si ca in fiecare zi cand plec la servici parca sunt curios si astept ce fel de balbe mai face .... Luni pe 23 am programare la baietii de la EDS pt revizie printre care si problema in cauza care ma dispera,asa ca o sa revin cu detalii cat pot de curand.
Toate cele bune!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR