Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • frenk

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2011

  • Mesaj Privat
ambrosa a scris:nu i-am facut test de compresie ca nu stiu unde sa ma duc...uleiul e negru si gros...bujiile au ulei pe e;e mai mereu...la turatii se curata....ea porneste dar ca sa stea la relanti tre sa o tin din acceleratie vreo 2 min apoi pot trage socul,si las vreo 2,3 min apoi sta la relanti,dar slab si oscileaza....dar e clar motorul trebuie refacut,segmenti,garnituri,semering si ce mai trebuie skimbat.....

incearca pe o panta mai marisoara.Opreste masina cu fata in jos si baga in 1-a treapta.Fara frina de mina.Vezi daca sta masina.(ai compresie buna )Daca sare(nu din viteza)se aude un pisiit ,se duce compresia.Asa am patit-o eu.
Skip ads

  • ambrosa

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
in panta mare nu am incercat dar pe loc drept daca imping masina 2,3 mai inainteaza cate un pic....nu am stat sa ascult daca se aude ceva dar stiu sigur ca scapata....chiar si eu daca ii fac balans mai mare scapata....si la compresie ce se face?ce se schimba si cam cat ar ajunge daca ai vreo idee....eu oricum in viitorul apropiat vreau sa bag ceva bani in ea....sa ii skimb planetare,punte spate(o am deja de pe un opel astra f)la motor as vrea sa ii skimb,taketi,segmenti...de fapt tot ce trebuie skimbat...ca la legile care sunt nu imi mai permit asa ca mai bine bag in asta 2000 de lei si o fac sa ma folosesc de ea...
  • frenk

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2011

  • Mesaj Privat
ambrosa a scris:in panta mare nu am incercat dar pe loc drept daca imping masina 2,3 mai inainteaza cate un pic....nu am stat sa ascult daca se aude ceva dar stiu sigur ca scapata....chiar si eu daca ii fac balans mai mare scapata....si la compresie ce se face?ce se schimba si cam cat ar ajunge daca ai vreo idee....eu oricum in viitorul apropiat vreau sa bag ceva bani in ea....sa ii skimb planetare,punte spate(o am deja de pe un opel astra f)la motor as vrea sa ii skimb,taketi,segmenti...de fapt tot ce trebuie skimbat...ca la legile care sunt nu imi mai permit asa ca mai bine bag in asta 2000 de lei si o fac sa ma folosesc de ea...

trebuie sa clarifici cu compresia aia.In final e motor bun sau uzat.Are putere sau se chinuie.Motorul bun merge frumos rotund,iar cel uzat pe "judete",prneste greu,ineaca bujiile.des se aprinde becul de la ulei etc.,mai mult functioneaza in 3 pistoane---------parerea mea. Asa am pati-o si eu.LA MULTI ANI
  • ambrosa

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
LA MULTI ANI!motorul e uzat,e clar asta,din moment ce imi arunca ulei,consuma......si asa e merge mai mult in 3 pistoane,dar asta cand e la relanti,in viteza cand o accelerez,cumva se curata bujiile si dau scanteie cum trebuie,dar cand o las la relanti atunci face figuri....ea trage dupa parerea mea,acum nici nu prea am eu asa mare experienta nu stiu cum ar fi trebuit sa traga...daca urc o panta mare si o turez la 3000 trage dar daca o las asa mai pe la 2000 nu prea mai trage......
Skip ads

  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
la 3000 in plaja cuplului maxim. dar acuma o intrebare la ce turatie schimbati? cum puteti merge la 2000 in panta? in oras nu merg constant sub 2000 doar peste.
motorul trebuie plimbat pana la cuplul maxim dar in nici un caz peste. cand o duceti peste atunci trebuie schimbat imediat ca altfel mananca cu 2 linguri(creste puterea CP dar scade brusc cuplul). daca va mananca ulei si umblati subturat atunci sigur ca merge anapoda. cum sa aiba o ardere cand in ameste intra si ulei.
  • ambrosa

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
din greseala am dat sa nu mai urmaresc acest subiect,cum fac sa fac sa imi apara iar?in panta schimb la 3500,dar daca e cu a 2a si am 4 persoane de exemplu daca scade sub 2500 nu mai trage....aha deci,sa nu o turez mai tare de 3000 nici in panta nu?
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Nu am spus sa tineti constant la o turatie peste cuplul maxim. vedeti in manual plaja de cuplu si asa sa-l folositi.
just ca nu trage, schimbati viteza in asa fel in care urmatoarea treapta sa cada in cuplul maxim sau aproape de ea.
  • ambrosa

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
buna din nou!cine imi poate spune si mie ce ar trebui inlocuit la un motor care papa ulei si pierde sa fac si eu un calcul in mare sa vad cat m-ar ajunge si daca se merita....adica eu as vrea sa il refac 100%!si as vrea sa stiu in primul rand parerea voastra daca se merita.din ce stiu trebuie segmenti care sunt 4,tacheti care sunt 8{si am intel ca trebuie toti schimbati nu doar cei care bat...}ce ar mai trebui skimbat si sa am parte de el fara sa imi faca probleme macar 30,40.000 km.nici nu stiu s-a mai bagat vreo lege cu taxa de poluare?dar daca e sa refac motorul logic e sa nu mai polueze nu?acum sunt constient ca rupe nu alta.adica sunt dezavantajat tare cu masina asta?va rog mult sa imi raspunde-ti daca se poate.
Skip ads

  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Raspunsul asta il primesti doar de la cineva care iti desface motorul si este de incredere.
In alta ordine de idei, pentru 30.000 km poti sa cumperi alt motor, costa vreo 100 sau 200 euro.
  • ambrosa

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
faza e ca nu gasesc motor si daca gasesc cine stie ce are si ala....si cat ma tine..eu nu fac prea multi km in 8 luni am facut 6 mii,altii fac intr-o sapt atat,deci iti dai seama,daca l-as face nu as avea treaba cu ea mult timp..sau na ma rog probleme mai apar....dar sa nu fie de la motor.daca as gasi un motor bun cu 100,150 euro as lua,dar ma gandesc,ca si cu 200 de euro il pot face pe al meu,cred...poate nu kiar trebuiesc toate skimbate.si asa as sti una si buna...asa sa imi iau un motor,nu pot sti ce are pana nu il pun pe masina...si stiu multi care si-au luat teapa asa....o data luat al tau e nu te mai duci cu el ca nu merge ca are nu stiu ce...salut!motor bun de pe masina de atatia ani nu prea vad eu sa mai gasesti....
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Daca motorul va este varza atunci recomand sa-l schimbi. Multi afirma ca masina adusa din germania(sau pe unde sunt autostrazi)si daca are multi km inseamna ca este si dus. Nu este adevarat! adica daca o masina are ex. 150.000km facuti pe autostrada si altul 30.000km in oras,in majoritatea cazurilor la cea cu 30000km apar probleme. mai este si partea cu plimbatul pt cativa km, motorul este rece iar daca vremea este rece nici nu se va incalzi => mananca mai mult(benzina si ulei) iar viata lui se scurteaza mult+executa senzorul lamba(un ameste bogat sau cu ulei executa senzorul lambda in primi 5000km).

Refacerea totala nu va fi de 200euro ci mult mai mult. prin refacere totala inteleg inlocuirea tuturor componentelor posibile, doar blocul ramane intact + si aceea daca este cazul rectificat(nu cum se lucreaza pe la noi ca va fi si mai rau) + recimentat peretii cilindrului.
Mancatul uleiului nu inseamna neaparat segmenti dusi(nu am citit intreg topicul si nu stiu despre ce este vb.) poate insemna simeringurile de la supape mancate de timp, iar in cazul dumneavostra il folositi cam rar atunci de aici as incepe. Prima treaba ce ar trebui sa va dea de gandit este pornirea motorului dupa ce a stat un pic. daca se duc simeringurile atunci dupa ce s-a oprit motorul uleiul ramas injurul supapelor se scurge in camera de ardere si ramane pe capul pistonului, iar daca segmentii motorului sunt in regula atunci in veci nu il mai porniti deoarece nu va lasa uleiul sa se prelinga pe langa piston(pe cilindru in jos) si la fiecare incerca va 'stropi' bujiile, iar o bujie umezita cu ulei nu sunt sanse sa-l mai porniti.

per total prima data trebuie sa desfaceti motorul si dupa aceea sa calculati!
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salut,urmaresc aceasta discutie de ceva timp si iti pot spune ca vrei sa faci din rahat bici sa si pocneasca..si fara bani(eventual si fara munca),parerea mea.

Primul pas pe care tre sa-l faci,pregateste-ti buzunarele sa-ti incapa cam 3-400 euro(fara sa exagerez,dupa simptome).
Dupa ce ai strans banii astia inainte sa desfaci motorul mai gandeste-te o data daca vrei sa tii masina sau sa o dai.
Daca hotarasti sa o dai vreodata nu-ti vei mai lua nici macar 10 la % din ce ai bagat.
Acum daca in sfarsit hotarasti sa o faci si vrei sa iesi mai ieftin si sa fii sigur de ce iese...fa-o tu dar e bine sa ai un prieten (mecanic)de la care sa mai imprumuti scule.
Scoate-ti calatoriile cu ea din mnte pt cel putin o saptamana daca ai timp destul zilnic sa lucrezi .
Nu te zgarci sa cumperi piese ieftine sau second.
Fiind incepator sau "nemecanic"o sa cam ai de intrebat si de "depanat".
Sa ai curte sau un garaj(un loc unde iti poti lasa sculele si piesele vraiste de pe o zi pe alta)
2-3 prieteni mai cu fizic pt scos motorul ca si pentru bagat inapoi.
Sculele si uneltele necesare (in mare)pt aceste operatiuni.

Daca treci de acesti pasi poti incepe sa desfaci motorul cu mentiunea curata-l bine si pe exterior si prin interior(canale ulei si apa)inainte sa-l remontezi.
Skip ads

  • ambrosa

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
deci singur nu am nici o sansa.....adica eu sunt varza in mecanica nu am ce cauta sa umblu in motor...concluzia ar fi sa imi vad de treaba,cand se duce de tot sa imi iau alta si gata nu? eu ma gandisem ca de cumparat nu o cumpara nimeni asa cum e ea acum...si daca ar lua-o cineva imi da max 1500 ron si nu am ce sa imi iau cu banii astia si nici cu 3000 ron nu am ce sa imi iau..imi iau dacie?ce sa fac cu ea?la asta ma gandisem eu ca daca as baga vreo 1500 ron in reparatii,nu 100%,am exagerat si eu,dar sa mearga in proportii normale,sa ma mai pot folosi ceva timp de ea pana fac rost de bani sa imi iau alta...o masina mai buna e in jur la 1500 euro,o corsa....de ex!eu nu am de unde acum atatia bani...
dar sa lasam cu motorul,am inteles ideea,cand o sa fac rost de bani o sa o duc la un mecanic sa o desfaca si sa spuna ce ar fi de facut...
  • ambrosa

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
acum am o alta intrebare,am facut rost de punte pe spate de pe o astra f ca a mea e stramba,din masuratorile mele se potriveste,inafara de frana de mana care are o prindere diferita pt ca a mea e pe disc si asta e pe tambur...sper ca am zis corect.se poate face ceva?ms mult!
  • ambrosa

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
buna seara!am masurat antigelul cu densimetru si imi arata la -34 grade,astia au anuntat temperaturi de pana la -25 de grade e posibil sa am probleme?multumesc..
  • ambrosa

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
buna seara!am masurat antigelul cu densimetru si imi arata la -34 grade,astia au anuntat temperaturi de pana la -25 de grade e posibil sa am probleme?multumesc..
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salut .daca ai folosit porcaria ai de densimetru chinezesco-romanesc defect de nou din magazine nu pune baza ca e adevarat.Eu am facut la fel ca tine acu 5 ani pe un vw passat si imi zicea -20...a dat 3 zile cu -5 grade si cand am pornit motorul a plesnit un furtun si au sarit 2 dopuri de pe bloc ,exact ca in filmele cu prosti de pe protv iesea abur de sub capota.
Asa ca cel mai bine scurge tu tot lichidul si arunca-l si ia antigel nou d-ala scump si roz(d-ala german) si apa distilata(nici in asta nu mai am incredere ca e distilata ca mi-a distrus o baterie exact dupa ce m-a mincat in cur si am completat a inceput sa fiarba desi incarcarea era corecta chiar si in accelerare) si fa raportul de 50/50 si ai o siguranta.
  • ambrosa

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
am dat 9 lei deci nu e mare scula.......au fost -15 si nu mi-a inghetat deloc in vasul de expansiune....parca asa se cheama sa nu zic vreo prostie....eu mi-am mai luat un litru de antigel roz cum ai spus tu german..cred ca am dat 15 lei sau mai bine nu mai retin oricum nu e panarama si am mai pus cam jumatate,ca eu am cumparat masina si avea de anul trecut antigel doar ce am mai completat eu da nu prea mult asta vara cu apa.....acum sper sa fie ok sa nu am probleme oricum pe la noi la vs nu cred ca o sa depaseasca -25 de grade....dar daca e sa inghete si nu o pornesc poate sa pocneasca si asa?
multumesc
  • ambrosa

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
si inca o intrebare,cand se masoara cel mai bine?cand e rece sau cand e cald antigelul?
  • ambrosa

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
buna din nou!stiu ca v-am plictisit,dar nu am ce face nu am pe cine sa intreb......am 2 zile de cand e mai frig,nu mai reusesc sa o pornesc,daca o las o noapte intreaga,invarte greu bateria si kiar daca pun alta baterie care e incarcata 100% porneste fffff greu,tre sa dau o gramada la automat ca sa porneasca si cand porneste merge ffffff nerotund cu socul tras la maxim tre sa o tin din accel ca altfel moare...se comporta de parca ar fi inecat motorul..ce sa fie?din cauza frigului e uleiul prea vascos?el si asa e vascos..w 15-40.ce ma sfatuiti sa fac?dupa ce se incalzeste porneste la sfert...cineva m-a invatat sa pu un resou 15 min sub baia de ulei sa se subtieze si cik asa o sa porneasca..dar cu resoul dedesupt care ar fi riscurile?voi ce spune-ti?ajutati-ma please......
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR