Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • vasi87

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2010

  • Mesaj Privat
am o problema la un motor y17dt din 2001
cand pun contactul se sting aproape toate becurile dar mai ramane si ala q masinutza si cheia p el dupa c porneste motorul se stinge dar nu merge torbo (merge asa 'batraneste' fara vlaga) decat dak ajung la3000 rot/min numai intr-a 5. si apoi merge d jar manank in schimb dak am oprit motorul gata povestea se repeta. cam c ar putea sa aiba ? in rest merge rotund merge bn
Skip ads

  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
off t. sall. inceark si u sa nu mai vb la fel k p mess.

on topic. eu nu cred ca e neaparat de la turbo, poate fii si EGR-ul infundat, galeria de admisie, debitmetrul etc. Filtrul de aer e schimbat recent? cel de motorina le fel? incearca sa scoti mufa de la debitmetru si vezi cum merge cu ea scoasa. ar trebui sa traga mai bine.
  • vasi87

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2010

  • Mesaj Privat
am incercat treaba cu debitmetru si nu merge iar filtru e schimbat recent
si totusi daca ar fi infundat nu ar trebui sa mearga Confused
  • cristi pop

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salutare vezi te rog sa nu ai probleme cu debimetru
Skip ads

  • vasi87

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2010

  • Mesaj Privat
salut criti pop am facut treaba cu debitmetru am scris si mai sus
si nici o schimbare
  • florin2203

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1997 y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2008

  • Mesaj Privat
am mai intalnit problema asta la o astar cu acelasi motor si problema fost din solenoidul care comanda turbo(este situat foarte urat sub pompa de injectie)rezolvarea a fost sa nu pun pe direct turbo,ai putea sa incerci si aceasta varianta,dar cel mai bine ar fi sa verifici daca atuncicand pornesti motorul este actionata tija de la turbo,asta se poate face dor pe sub masina
  • CosmineLis

  • Mesaje scrise: 359
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur e senzorul MAP cel de pe galeria de admisie.Mi s-a aprins si mie pe la 140 km/h si nu mai tragea.Am oprit motorul am pornit din nou si si-a revenit insa eroarea a ramas stocata in ecu.
90 % ai eroarea P0105-Manifold absolute pressure (MAP) sensor/barometric pressure (BARO) sensor - circuit malfunction
Trebuie curatat.
  • vasi87

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2010

  • Mesaj Privat
mie martorul din bord nu-mi ramane aprisn in schimb la testul agrafa imi da eroarea p0100 (la debitmetru) dar si cu el si fara tot aia e pana nu ii dau 3000 rot/min in a 5 nu isi da drumu
Skip ads

  • Marrio

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2009

  • Mesaj Privat
eu am y17dt..dupa ce pornesc motorul se aude acel fluierat al turbo-ului dar dupa ce se incalzeste motorul se schimba si sinetul scos de el...parca ar fi infundat...ma poate lamuri cineva Question
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut baieti! Vreu si o parere la problema mea! Dimineata cand pornesc masina, porneste usor fara probleme, stau 1 min si plec, acum, cum ating pragul de 2000 de ture imi da in nas si apoi sare si incepe si turbina sa se auda, si merge sacadat! Am incercat pe loc, accelerez, iar la 2000 de ture in sus face figuri! Chestia asta o face in primele 2 min de functionare sau 2-3 km, iar apoi merge bine toata ziua fara nici o alta figura! Am schimbat motorina, la fel, filtrele is noi, uleiul are cam 7000 km, din care jumate i-a facut in 2 zile! A mai facut asta toamna spre iarna la fel, dar acum e vara totusi! Poate sa fie de la ulei, sa nu faca ungere bine la turbina? In bord nu se aprinde nimic, desi merge in suturi! Bafta!
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Marrio a scris:eu am y17dt..dupa ce pornesc motorul se aude acel fluierat al turbo-ului dar dupa ce se incalzeste motorul se schimba si sinetul scos de el...parca ar fi infundat...ma poate lamuri cineva Question

S-ar putea sa nu imi dau eu seama, dar despre ce fluierat vorbesti ? Y17DT nu stiu sa scoata vreun fluierat cand merge turbo ... cel putin al meu nu scoate, indiferent de turatia motorului, sau cel putin eu nu mi-am dat seama, dar nici nu am auzit pe cineva cu asa ceva. Vezi sa nu fie de la altceva. De tras cum trage motorul ?
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
nici eu nu prea am reusit vreodata sa aud fluieratul turbinei, dar alti o aud. am citit pe aici pe forum ca turbina fluiera cand are joc in lagar, si e bine de verificat, insa nu garantez.
cat despre cel cu turbina care ii fluctueza, bine ai venit in club. eu am reusit sa izolez problema la EGR, dar m-a costat mult. da mai multe detalii, scoate fum? daca da de care e? uleiul e tot? lichidul de racire e tot.
probleme la pierderile de putere sunt (am citit cam tot ce se poate):
-turbo dus (iti dai seama sigur, si ar trebui sa manance ulei ca disperata), si nu cred ca e cazul
-egr blocat-gripat - in functie de ce tip de egr ai, unele apar pe bord, altele nu prea, e bine de verificat
-injector infundat - e insotit de bataie si instabilitate la relanti, si porneste mai greu
-westgate gripat -el comanda turboul si se poate gripa
-furtunuri fisurate (furtunul de aer de la turbo, sau furtunurile pe vacum, daca EGR-ul si westgate-ul sunt pe vacum)
-admisia infundata cu jeg din motorina
-distributie - asta e iar caz extrem
-debitmetru
-senzor MAP (a zis mai sus cineva)

si cam atat.
Astea sunt probleme generale, si trebuie sa gasesti pe cineva ce se pricepe sa le ia prin eliminare.
initial poti incepe prin a te uita la furtunuri daca zici ca esti sigur de debitmetru, apoi la sezorul MAP, apoi EGR-ul, care daca e jegos, e bine sa pui mana sa cureti toata admisia sau se jegareste inapoi instant (caz patit de tata).
apoi sa o iei pe injectoare.
Eu zic ca ai nevoie de o diagnoza.
La mine facea cam la fel, dar aveam fum negru, dupa vreo 5 testari, mult timp pierdut, nervi si bani am dat jos egr-ul si admisia, le-am curatat si merge bine, dar cum ziceam, la mine iesea fum in spate.
dute la intalnire la tine in oras, poate gasesti pe cineva cu un tester sa te ajute sau pe cineva care sa-ti imprumute un debitmetru bun.
Skip ads

  • Marrio

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2009

  • Mesaj Privat
S-ar putea sa nu imi dau eu seama, dar despre ce fluierat vorbesti ? Y17DT nu stiu sa scoata vreun fluierat cand merge turbo ... cel putin al meu nu scoate, indiferent de turatia motorului, sau cel putin eu nu mi-am dat seama, dar nici nu am auzit pe cineva cu asa ceva. Vezi sa nu fie de la altceva. De tras cum trage motorul ?[/quote]

la mine se aude fluieratul.incepe cam de pe la 1700-1800 rotatii.acel fluierat in momentul de fata se aude doar la rece,dupa incalzirea motorului este inlocuit de un sunet infundat,ceea ce nu sa intamplat pana acum.sunt momente cand motorul trage dar si cand te rogi de ea....
P.S. am uitata sa adaog,din cate observ am ulei pe un colier de la turbo.....
multumiri anticipate
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
marrio, e doar o parere, dar eu zic ca nu e bine, s-ar putea sa ai joc in turbina, in general din ce am citit pe aici, cam la toti fluiera cand era pe duca, dar e doar o parere, am citit si de unii care si-au reparat-o si in primii 1000km a inceput sa fluiere iar.
Uite aici ce a zis bazare in alt post
[quote=bazare]
E cel mai probabil turbina ... nu am gasit unde zice omu ca face la ralanti. a scris "creste in intensitate si scade odata cu turatia motorului". Problema apare de la ungerea insuficienta a axului cand uleiul este rece implicit vascos. Ca solutie ar fi folosirea unui ulei cu vascozitate mica la rece pe timp de iarna ... gen 0w40 sau 5w40. Problema mai apare si de la uleiuri contrafacute de calitate indoielnica gen "made in turkey". E foarte posibil ca problema sa dispara la primul schimb de ulei. Nu turati brusc sau peste 2500RPM masina, pana nu dispare fluieratul. Frecarea metal pe metal nu face bine. Nu trebuie sa va ingrijorati ci doar sa exploatati motorul corect. Acesta nu este un semn ca turbina trebuie schimbata ci doar ca are un anumit grad de uzura ceea ce e normal daca motorul nu e nou. [/quote]
iar bazare se pricepe mai bine ca mine. Ps. dupa acea bazare recomanda catrol 5w40 sau mobil 1 5w40 (dar nu cel facut in turcia, si sa citesti bine pe bidon sa respecte standardele masinii tale).
Ulei pe acolo pe tubulatura e normal sa ai putin, depinde de cat. cel mai bine e sa dai jos tubulatura aia (unde ai colierul) si sa arunci un ochi inauntru.
uite aici(da click) un topic foarte mare despre turbine. E cam mare, dar poti afla mult mai multe decat iti pot zice eu.
  • h72511

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Ma bag si eu in seama. Am cam acelasi gen de probleme dar... Sa explic. Masina porneste usor.Nu face nici o fita o perioada nedeterminata de timp apoi incepe. Cum ? Motorul clantane (cam cum sunau motoarele de Aro). Ii dau un demaraj in jur de 4000 de ture se aprinde martorul check si din acel moment masina functioneaza perfect. Problema ?
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pai daca se aprinde check engine ai un cod de eroare. daca zici si ce cod de eroarea ai, putem incerca sa te ajutam.
  • ionascu florin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Din poza postata de tine CosmineLis in postul de mai sus sageata indica de fapt senzorul de presiune din admisie. Senzorul de presiune atmosferica este unul similar ca forma dar se afla agatat intr-o clema de tabla undeva pe sub pompa de injectie si este in aer, deci masoara chiar presiunea atmosferica. Probabil ECU da unele comenzi si in functie de presiunea atmosferica!
  • h72511

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Din pacate nu pot da codul de eroare deoarece la testul "agrafa" becul check palpaie incontinuu. Daca exista alta metoda de a afla codurile de eroare sa-mi spuneti.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
tester? Very Happy
ori la reprezentanta ori la cineva care se pricepe in functie de buzunar si pe cine cunosti. daca sunt intalniri clubopel la tine in oras, dute si tu, si vezi poate te ajuta baietii de acolo mai ieftin sau gratis, sau poate te trimit ei undeva de incredere.
  • h72511

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2009

  • Mesaj Privat
ultima vizita la tester mi-a spus ca nu functioneza corect clapeta de la turbo. pe unde e montata ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR