Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • dannek

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Un amic de al meu are un VW Cady cu motor de 1.9 sdi a alimenta de la o anumita statie peco 63 litri motorina(plinul), a facut 600 km din care 400 la drum intins 120 km/h si s-a terminat motorina , a alimentat de la alta statie(plinul) peco si a facut 800 km din care 500 cu 120 km/h. Oare sa conteze calitatea motorinei la consum Question
Skip ads

  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
La unele statii Peco litrul de motorina are in jur de 800-900 ml asta din cauza ca traim in Romania


[edit]mr.opel : nu da quote la mesajul anterior
  • dannek

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Da dar de la 600 de km la 800 este drum lung Question
  • lucian

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
cred ca oftopic
opel astra clasic II
motorina -1,7CDTI
s-e aprinde becul=pulseaza
pun motorina=44,5 litri
se aprinde=pulseaza
pun 42,2litri
de la doua peco diferite
cum naiba
DECI MAI AM REZERVA 8-9 LITRI ??????/
Skip ads

  • stefancorneliu

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2006

  • Mesaj Privat
da rezerva este cam de 8 litri
am lasat panaa palpait becu si am pus de la bidon a intrat 60 de litri
  • lucian

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
cam mult 60?!
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Daca tu ai rezerva de 8 litri eu imi arunc calculatoru pe geam. Mad
Rezerva in mod normal are cam 4-5 litrii in functie de masina/motor si ar trebui sa iti ajunga un 50 de km.
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
calitatea motorinei influenteaza consumul; dar ia in calcul si daca masina a avut greutate in plus (persoane, bagaje), daca a avut vant din fata; daca a avut drum predominant in urcare; daca a diferit stilul de condus etc...; sunt mai multi factori care influenteaza consumul si la un drum mai lung pot aparea diferente
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
1. terminati cu off-topicul. asa cum a zis si florinike, rezerva are ~5 litri (cand exista). si chiar de nu ar fi asa, exista discutii despre asta. in alte topice.
2. nu calitatea motorinei influenteaza consumul, ci cantitatea (de motorina in apa Evil or Very Mad ). sau cum a spus drogas - la statiile peco mai dubioase litrul are mai putin de 1000ml. Eu inca nu am patit asta... exemplul cu 1.9 sdi nu e relevant... e un motor lenes care (cand cu greu ajunge) la viteza mare papa multicel... dar 10% la 120km/h e prea mult.
  • nicuviasu

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: arad
  • Masina: Astra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Parerea mea este.. consumul este influentat foarte mult de calitatea motorinei.
In februarie am fost pana in Germania cu un astra G 1,7 si am facut plinul la iesire din tara cu motorina "romaneasca". Si apoi am bagat motorina numai din Austria si Germania, dar se simte diferenta de calitate atat la consum cat si la top speed. Adica cu motorina de la noi nu am putut sa iau mai mult de 180, pe cand dincolo am avut si portiuni pe care luam 200, in plus calculatorul imi arata diferenta de consum destul de mare si asta nu numai la mersul pe autostrada ci si la mersul in oras, dar totusi diferenta de care pomenesti tu [b]dannek[/b] este foarte mare. .. Asa ceva nu stiu daca este posibil.

Oricum asa cum ziceau si ceilalti Opelisti consumul este influentat de multi factori.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cum mergeai tu cu 200 cu astra de 1,7? zi si noua ca sa nu murim degeaba fara sa stim un lucru asa de important. Si ce calculator iti arata diferenta de consum importanta, ala de pe astra G de 1,7?
  • Florin M

  • Mesaje scrise: 390
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cumnatu' meu din Italia a venit in Romania cu un opel zafira shi mi-a zis ca nu a simtit nici o diferenta cand a bagat motorina de la noi.
acum sunt curios cum de a ajuns nicuviasu la 200km/h ca eu mai mult de 170 nu pot, indiferent de motorina.
Skip ads

  • nfc

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 17DTY
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ca viteza, consumul, puterea, sunetul motorului, pot fi influientate de motorina (mai precis calitatea acestei), asta este cert.
Ca unele pompe (de comcustibil) din Romania baga mai putin (si niciodata mai mult) decat afiseaza, si asta este cert.
Dar, sa ne spui ca ai ajuns cu o Astra 1,7 DTY (nechipuita, deci cu 75 CP) la 200 Km/ora (nu in picaj?!?) asta este o minune, demna de cartea recordurilor, nu?
Pai, sa dam sfoara in tara si n-o sa mai cumpere nimeni masini de sute de cai, caci 75 sunt de ajuns, nu?
Nu ne-ai spus, masina este cumva caravan? Sunt invidios... vreau si eu.....

Lasand gluma la o parte, cred, de fapt sunt sigur, ca de la o anumita viteza, kilometrajul nu mai indica viteza reala.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ce anume te face sa crezi asta,? Nu uita caci vitezometrul este electronic si este direct conectat la un calculator, singurul mod de a da astfel de erori este fie stricat calculatorul , fie are alte cauciucuri decat cele pt care a fost calibrat calculatorul masinii, dar totusi o diferenta de + 30km/h e cam mult.
  • nfc

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 17DTY
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ai dreptate, 30 KM/H este o diferenta prea mare ca sa fie o eroare de indicator, dar totusi...si 200 KM/H cu Astra G 1,7 DTI ?!
Sa ne spuna si noua secretul, caci nu cred ca totul e din motorina...poate are chip, o fi schimbat pinionul la viteza a 5-a (cum se facea pe vremuri la Dacii)?
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu vezi ca spune gogosi, ca masina lui de 1,7 are si computer de bord, etc baiatul vinde castraveti la gradinari. Smile
  • nfc

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 17DTY
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Exact, nu citisem cu mare atentie (chestia cu computerul de bord), ca nu-mi mai raceam gura (ma rog...degetele pe tastatura) Laughing
  • mony

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Referitor la calitatea motorinei:
Fara sa fac reclama !

Folosesc pentru oras Lukoil in proportie de 1/3 cu Omv sprint diesel si astfel consum putin si am cuplu bun.

Motorul meu este 1,7 CDTI si masina astra classic II caravan din 2007

Observatii personale:
- Doar cu lukoil in oras este ok. Consuma putin, trage bine in turatii mici (unde este cuplul maxim) dar nu merge bine in turatii ridicate.
Pe autostrada viteza maxima este pe la 175 km/h

- Doar cu OMV, in oras nu trage la fel de bine in turatii mici, dar se duce mai bine ca lukoil in turatii ridicate (peste 3000).
Pe autostrada viteza maxima 190-195 km/h

- Cu motorina din turcia (in concediu) am reusit sa vad 200 km/h pe bord, dar "asfaltul" lor in partea asiatica a turciei contine mult pietris alb si zgomotos si de aceea presupun ca rotile intimpina o rezistenta mai mare la inaintare.

Conditiile de "testare" au fost aproape similare adica 2 adulti si 2 copii de fiecare data cind am facut "testele" respective, iar greutatea bagajelor si a combustibilului din rezervor destul de apropiata, mai putin in cazul turciei, unde cred ca au fost vreo 25 kg in plus (spun asta pentru ca este destul de relevant)

Mentionez ca am avelopele standard cu care a venit masina (pentru ca e importanta dimensiunea lor) iar indicatia a fost citita de pe vitezometrul de la bord. Stiu doar ca la 150 km/h, viteza citita de ECU - deci cea reala dupa parerea mea - este de 142 km/h. Aceasta viteza este afisata pentru un timp scurt daca tineti apasate simultan cele 2 butoane de la TID (cei care au TID).

Deci da, este posibil sa atingi 200 km/h reali in conditiile in care folosesti motorina buna - eu am bagat de la shell din turcia - si daca masina nu este incarcata cu alte persoane plus bagaje... iar rezervorul nu este prea plin - pentru ca fiecare kg in plus conteaza.
  • terrymada

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Sunt tare curios cum de au facut astia de la G.M. ECU diferite in ceea ce priveste controlul turatiei si implicit al vitezei pe masini identice din punct de vedere al motorizarii...mie pe astra G 1,7 CDTI la 5200 rpm taie motorina. Si pe Dn1 cu 5 persoane fara bagaje in masina mai mult de 192km/h nu s-a dus.A ramas acul blocat acolo.In plus dupa 170....deja te cam rogi de ea....in sensul in care urca foarte usor...Sa fie oare ceva probleme la gravitatia Pamantului? Smile Diferenta vitezometru/viteza reala e destul de mica.....5km/h hai 10.......In ceea ce priveste calitatea motorinei este adevarat. Difera foarte mult compozitia chimica...Am mai comentat problema pe un post... si la mine dupa ce am intrat cu masina in tara nu am mai reusit acelasi consum....motorul a inceput sa functioneze usor sesizabil mai zgomotos....etc... In plus se pot face analize la carburant, neoficial....daca aveti cunostinte care lucreaza in laboaratoarele rafinariilor.Din cate am inteles problema principala ar fi cu cantitatea de sulf...la noi fiind mult mai "uscat" combustibilul. Orice carburant fabricat nu ajunge la consumator in starea in care iese din productie. OBLIGATORIU SE ADITIVEAZA. Exemplu: Mol are afisat producatorii si cei care aditiveaza pt fiecare carburant vandut de ei. Am observat duminica cand am alimentat in Ploiesti. Si aspectul sesizat de un coleg, anume ca in unele benzinarii 1 litru are mai putin de un litru e adevarat.Sunt multe aspecte care contribuie la consum....Calitatea motorinei ar fi doar unul din ele. Dar degeaba pui kerosen daca nu stii sa iti conduci masina....asa neinsemnand ca daca conduci ca Mos Gerila vei obtine consum mic.......Cel care a introdus 60 de litri in rezervorul de Astra: Mosule ai racit-o la minus 100 de grade de a omtrat atat, sau ai indesat-o cu piciorul? ai inclinat-o pe stanga? Eu alimentez mereu numai cand se aprinde rezerva si fac mereu plinul. NICIODATA nu mi-au intrat nici macar 50 de litri..... inchipuiti-va ca nu am stat sa imi pulseze pompa in mana ca sa scot un record de umplere. Apropos, pt invidiosi....chiar am un caravan si e destul de bine echipat Smile Razz NFC
  • pabgeo

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2007

  • Mesaj Privat
salutare
actualmente posesor zafira, dar pana acum 1 luna am avut astra classic II 1,7 cdti, caravan, 2004. am facut cateva drumuri pana in danemarca si in traversarea germaniei nu am reusit sa scot o viteza mai mare de 185km/h - am vandut masina la 69,000 km. iar treaba cu motorina, intradevar motorul merge mai bine, sunetul e mai gros si mai scazut decat cu motorina din tara, iar viteza maxima se atinge mai usor cu motorina de afara. fata de influenta motorinei asupra consumului... as spune ca depinde de prea multi factori pentru a fi un indicator prea insemnat. mai degraba adaptam stilul de condus pentru un consum redus decat alimentarea cu un anumit tip de motorina si mentinerea stiului sportiv.
parerea mea... si bafta tuturor!
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR