Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • likehell23

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am valorile injectoarelor de mai jos si acum intrebarea mea: Injectorul numarul 1 mai poate fi adus la parametri normali?
Pentru 3 si 4 stiu ca se poate dar un "expert" mi-a spus ca inj. 1 nu se mai poate remedia!
Multumesc!



Off Topic: am deschis aceasta discutie pentru ca nu am gasit-o nicaieri! si atasez mai joz si dovada!


Skip ads

  • likehell23

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,
dintre cati "opelisti" sunt pe aici chiar nimeni nu a mai intalnit o "testare" a injectoarelor asa de "urata"! Precizez ca masina nu se comporta deloc ciudat nici in sarcina nici la relanti!
  • freelancevoyager

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Injectorul 1 are o corectie aproape de 4 pe plus, pentru ca nu da cantitatea care trebuie.
Eu am vazut si mai rau, ca asta fac: repar injectoare.
Avem norme originale de calibrare pe fiecare cod de injector.
Poate tu nu il simti, dar masina da, si in special catalizatorul.
Trebuie puse toate 4 pe banc si verificate in toate regimurile de functionare: preinjectii, relanti, sarcina medie, maxima.
Noi asta facem la Goga, Prahova: 0745 767 363.
  • LIVIU RS

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Eu am avut la nr3 +5mg si a fost adus in parametri
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Am facut si un test odata tot cu op-com! Stiu ca erau doua cu plus si alte doua cu minus! E normal? Masina perge perfect, acelasi motor! Ce ma deranjeaza foarte tare, este ca in ultima vreme cu un full de motorina am parcurs 600 km, 70% extraurban, restul urban, ac treapta 1 cam la 23 grade! Mi se pare extrem de mult, mers maxim 120km.h!
  • aaresis

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Valori injectoare verificate cu 2 ore in urma.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Sint bune!
  • aaresis

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Si eu zic la fel..O sa le mai urmaresc din cind in cind.
Skip ads

  • Geo60

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Zafira 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2007

  • Mesaj Privat
salutare ,

cu op com ul cum se face testul la injectoare ? la relanti sau in sarcina? motorul rece sau cald?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Motor cald.
Si la rece si in sarcina.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
poti face si un test la rece dar nu e atat de relevant.
testul la rece poate indica anumite semne de oboseala insa depinde si cat de "rece" este motorul.
daca afara sunt 20 de grade, in 1 minut poti face testul fara probleme.
la temperaturi care incep cu "minus" nu prea e relevant pentru ca motorul oricum compenseaza cu motorina pentru a se incalzi mai repede...
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Am vrut sa zic la relanti, nu la rece.
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Sa stii ca eu am citit direct relanti.
Raspunsul meu a fost un sfat pentru colegul care a intrebat daca testul se face la rece sau la cald.
Parerea mea e ca testul ca sa aiba si o relevanta se face la cald.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR