Ai uitat parola?


  • Ilies_Ioan

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z16XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Aug 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salutari,
Se baga cineva sa ma ajute cu o curatare clapeta aceleratie( in Timisoara) , motor z16xe?Nu i urgent dar as vrea sa ma ajute un cunoscator!
  • uzyflorin

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa A12XER din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Oct 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Clapeta mea a12xer
Cum pot scoate capacul de plastic ca sa pot ajunge la motoras.
am scos clemele dar cand trag loveste de cursor.

Am curatat clapeta si masina merge prost.
Dupa montare si efectuare pornire cu cursa clapeta, martorul masinuta cu cheie ramane aprins si se tureaza pana la 2000-3000 turatii. In mers nu are putere si cand revine la relantii ramane turata.
Care sa fie problema?
Ajutati ma!
  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra x12xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
se poate curata clapeta de acceleratie montata pe motor? adica sa dau cu spray de frane, wd40 etc cand ea e montata pe motor?unde ajunge sprayul si mizeria?afecteaza cu ceva sau o demontez detot? cam scumpa garnitura de la clapeta de acceleratie
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,468
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra Z14XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Oct 2009

  • Garaj Mesaj Privat
uzyflorin a scris:
Am curatat clapeta si masina merge prost.
Dupa montare si efectuare pornire cu cursa clapeta, martorul masinuta cu cheie ramane aprins si se tureaza pana la 2000-3000 turatii. In mers nu are putere si cand revine la relantii ramane turata.
Care sa fie problema?
Ajutati ma!

Si ce cod de eroare iti da? Revine la relanti, sau ramane turata?


Ultima modificare facuta de Lotg la Mar 02 Feb, 2016 9:38 am, modificat de 2 ori in total
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,235
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
uzyflorin, in avantul tau intetionat de bine ai reusit sa-l distrugi, cauta la dezmembrari.

opel astra g, daca este motor X12XE cum banui eu ai un throttle putin mai complicat, acceleratia e pe cablu, ai IAC si potentiometru pozitie clapeta. Pune o poza sau cauta la sectiunea Corsa B
  • opel_rsi

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
opel astra g a scris:se poate curata clapeta de acceleratie montata pe motor? adica sa dau cu spray de frane, wd40 etc cand ea e montata pe motor?unde ajunge sprayul si mizeria?afecteaza cu ceva sau o demontez detot? cam scumpa garnitura de la clapeta de acceleratie

Daca incepi sa cureti cu spray cu clapeta montata pe motor o sa-ti intre toata mizeria in admisie. Iti recomand sa o demontezi de tot. Atentie la demontarea celor 2 furtune cu lichid de racire, pune o carpa sub ele sa nu iasa tot antigelu pe senzorul de pozitie clapeta. In rest ai doar de demontat suruburile (3x carcasa plastic; 4x pe corp clapeta; 2x pe cablul de acceleratie) si furtunele. Senzorii nu trebuie demontate neaparat, se poate curata si asa. Spor la treaba.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,235
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Este bine de demontat IAC si TPS ca sa nu intre mizerie in ei.
  • uzyflorin

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa A12XER din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Oct 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Am rezolvat problema.
A fost o intreaga poveste.
Clapeta mea este putin diferita. Nu trece lichid de racire prin ea. Cursorul cu periile sunt in partea exterioara a capacului de plastic. Eu nu am stiut si dupa datu jos de pe masina am scos clemele de la capac si am incercat sa scot capacul, numai ca, cursorul cu periile tinea in placuta cu partea rezistiva. si asa am fortat o perie cea dinspre azul clapetei care presupun ca indica pozitia clapetei. dupa curatare am monta clapeta inapoi (cu peria indoita) si dupa pornire imi aparea masinuta cu cheie si motorul ramanea turat la apasarea acceleratiei. am mers asa cam 50 km in bucuresti. am dat o jos si am observat peria stramba care nu mai facea contact cu partea rezistiva.
Atunci am demonta to complet dar axul clapetei a iesit cu capac cu tot pentru ca, cursorul este fixat pe ax fara a putea desansambla dupa acesta.
am sa pun poze cu toata ingineria mea..
ca sa pot desface axul de capacul din plastic a trebuit sa tai din capac un orificiu ca sa pot scoate axul cu tot cu cursor. am indreptat peria montat la loc pus pe masina martorul masina cu cheie nu sa mai aprins dar dupa ce se incalzea ramanea turata cand apasam acceleratia sau se tura singura cand debraiam in mers. aparea cod p0106 ceva cu presiunea aerului in admisie.
am facut programare la di bas am fost la ei si numai din calculator am rezolvat o. Mi a instalat un soft nou si mia resetat toti parametrii la zero.de atunci am parcurs aprox 350km si nu am mai avut probleme. cu noul sodt imi sta temperatura apei la 85 - 90 grade cu cel vechi imi crestea pama la 109 grade.
parerea mea este ca calculatorul a memorat gresit pozitia clapetei neavind contact pe peria care nu facea contact iar cu dispozitivul meu elm 327 nu puteam sterge eroarea.

  • Murderer27

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2011

  • Garaj Mesaj Privat
salutare colegii, astazi am dat din nou clapeta jos si am curatat-o. Dupa ce am montat-o si am intrat in casa, am inceput sa ma uit aici pe forum si pe youtube si am observat ca acel banut al clapetei se misca pana in pozitia verticala. La mine si inainte si dupa curatare se misca dar doar pana la max35-40 de grade fata de pozitia ei initiala, am curatat tot luna si bec dar nu s-a miscat mai mult. Asa este si la voi sau am eu o problema cu ea?
  • Maryo78

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra z14xep din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare. Am fost si eu saptamana trecuta mai exact pe 8 martie de am schimbat bujiile, si am intrebat meacnicii de la service daca imi trebuie garnitura pentru ami desface clapeta de acceleratie pentru curatare. La care mi-au spus ca, clapeta de acceleratie nu se curata decat daca imi face probleme, in cazul in care ei umbla pentru curatare, clapeta de acceleratie nu va mai functiona mult dupa acest procedeu,si se va strica. Asa ca dupa spusele lor ar trebui: fie o curat acum cand nu-mi face probleme si la scurt timp dupa se va strica, fie o las pana face probleme dupa care o curat si oricum la scurt timp va ceda. Masina este un opel astra h z14xep 2005. 134.000Km. Am desfacut acum vreo jumatate de an tubulatura de deasupra clapetei si nu era murdara, dar cand am rotit de moneda aia din clapeta, pe interior era un strat maroniu inchis uscat. Ce ar trebui sa fac s-o curat sau nu? E posibil sa am probleme dupa curatare? Multumesc!
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,468
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra Z14XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Oct 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Poti sa o cureti linistit. Sunt tare curios de parerea mecanicilor, ce factor duce la stricarea clapetei dupa curatare si dupa ce timp?
  • david007

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Va salut Domnilor,o problema asemanatoare am si eu la Opelu corsa 1.2,2002 ,de o luna l-am adus din Germania personal,si acum de cand sa lasat frigu dimineata a inceput sa (smanceasca,sa scuture) dupa se opreste. Mai nou o tin accelerata cateva minute sa nu se opreasca dupa isi revine ,am schimbat toate filtrele posibile,e posibil sa fie clapeta de acceleratie murdara? daca ma poate sfatui cineva si pe mine.Multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,235
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Curata clapeta mai intai.
  • david007

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
va salut domnilor,am curatat clapeta acceleratie ,intradevar erau depuneri colosale pe ea 1 ora mia trebuit sa o curat,Am curatat,am pus totul la loc corect,dar problema tot nu sa remediat,Porneste urca 1500 2000 turati sta cateva sta 20-30 secunde scade sub 1000 scutura ca naiba si se opreste. DACA o tin accelerata peste 1000 cateva minute dupa isi revine ,ce ar mai putea fi,,,, Cu stima !
  • Solidu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa Z 10 xep din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Am curătat si eu clapeta, era un pic mai curata ca a colegului anterior. Nu am umblat la mecanisme. Am motor 1.0 xep. Si o intrebare, are IAC, unde e pozitionat? Si in admisie e o grămadă de carbon unsuros cum scap de el?
  • Mihai_Florin

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2017

  • Garaj Mesaj Privat
salut , am un opel corsa b in 5 viteze de 1,2 din 95 , si dimineata porneste foarte greu . trebuie sa dau la automat in jur de 2 min pana porneste cine stie ce poate avea ?
  • ccrys

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Nu mai merg pozele din primul post.
  • ccrys

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Se gaseste de cumparat doar rotita din clapeta?Nu inteleg de ce s-a uzat.

https://ibb.co/f3JKVG
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,235
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Nu foloseste toti dintii Laughing
  • ccrys

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Am mutat pozitia astfel incat sa nu mai calce pe ei, i-am dat cheie a pornit frumos, dar dupa 100m a dat nas.Am desfacut din nou si a ramas blocata pe maxim deschis,blocandu-se tot acolo.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata