Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • eltecharch

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Daca apare "masina cu cheita" nu inseamna ca e chiar "cheita" de vina Very Happy
E o problema la electrica/electronica motorului, de obicei destul de importanta.
Skip ads

  • BAlexandru127

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Salut. Tocmai am cumparat un astra H 1.7 101 cp si am o problema de pornire in sensul ca, invarte 3-4 secunde pana porneste iar cateodata nu porneste deloc, dar porneste daca o impingi. Nu stiu daca are legatura cu pornirea , dar masina nu trage deloc , zici ca nu are turbina. Multumesc
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Daca o sa ai vreodata curiozitatea sa citesti manualul masinii pe care ai cumparat-o ai sa afli ca productorul scrie sa nu pornesti motorul prin impingere sau tractare.
Fa o diagnoza la masina sau macar un test de pedale si vezi ce coduri de eroare iti da.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Off topic:
(sa vezi acum injurii, dar tot nu ma pot abtine sa nu intreb, desi cunosc ce scrie in manuale Smile )
Ne spune producatorul, sau ne spui si noua, totusi, de ce sa nu pornim motorul prin impingere sau tractare?
Eu tind sa cred ca se refera la faptul de a nu impinge sau tracta motorul Smile , altfel, deja mi-e teama sa mai folosesc frana de motor Smile
Skip ads

  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
In manuale nu prea am vazut sa scrie de ce sa faci revizia la x km sau y ani, scrie doar sa o faci. Nu scrie de ce sa bagi doar antigel roz, sau doar lichid de frana DOT4, nici de ce sa bagi doar un anumit tip de combustibil. Nicaieri nu detaliaza ce se intampla daca esti capos si faci pe dos.

Ca vrei sau nu sa respecti indicatiile sau interdictiile din manualul masinii e treaba ta.

Eu personal consider ca manualul este scris de niste specialisti cu experienta in domeniu care au facut niste teste pe masiniile alea inainte sa ajunga la noi. E doar o parere...
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Partial de acord, dar mi-e lene sa iau fiecare punct in parte si sa dezvolt, ceea ce oricum este evident.
Si totusi, fiind posesori (legali) de materie cenusie si fiind pe un forum oarecum si tehnic, nu doar literar, ar fi frumos sa avem argumente sau macar o imagine asupra a ceea ce se "petrece".
Ma cam opresc aici si imi cer scuze pentru interventie, doar ca a sunat cam a cearta, a ta asupra initiatorului si ... chiar nu era cazul.
Hai, sa fim sanatosi! (folositi cu incredere frana de motor, nu dauneaza!) Smile
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze adaca a sunat a certa, nu a fost asta intentia mea, a se citi ca un sfat.

Pe vremuri tata pornea iarna Aro cu flacara, avea o torta improvizata pe care o inmuia in motorina, o aprindea si o plasa pe admisie dupa care dadea la cheie. Si cand il lasa bateria il trageau unii cu tractoarele, ca o dacie pe vremea aia nu prea avea forta sa traga tancul de doua tone.
Dar Aro avea motorul 100% mecanic, pe cand la masinile noastre e jumate calculator. Ai o groaza de senzori si procese controlate de ECU. Nu mai vorbesc de complexitatea motorului si a unor componente mecanice. Imi aduc aminte cand mi-a aratat mecanicul in ce hal era volanta originala dupa ce a schimbat-o, ieseau din ea tot felul de bucati de garnituri si arculete. La Aro volanta era o bucata de fier care tinea o viata!

In concluzie nu iti pot explica fenomenele asa cum doresti tu pentru ca nu am pregatirea necesara. La fel cum nu iti pot explica ce se intampla cu uleiul daca nu il schimbi la timp sau cu antigelul sau cu lichidul de frana. Este alegerea fiecaruia daca respecta sau nu manualul si recomandarile producatorului.

P.S. In manual frana de motor este chiar recomandata.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Off topic:
In manual scrie si sa folosesti carburant, comform standardului de poluare al motorului, de exemplu Euro 4, uite totusi ca folosim Euro 5 din nevoie.
Tot din nevoie, daca nu ai alta alternativa, linistit se poate porni. tras sau impins, cu toata complexitatea motorului si cu senzorii lui (daca masina respectiva permite acest lucru, sa nu fie cutie atuomata, etc.).
Ce sa vezi, electromotorul, prin bendix, actioneaza volantul, la fel cum in cazul "tras sau impins", rotile, prin reductia din cutie si apoi ansamblu ambreaj, tot volantul.
Si gata, eu ma opresc cu polemica aceasta fara obiective, doar ca omul are probleme, este probabil suparat si nu mi s-a parut potrivita acea "dojeneala", cu atat mai mult cu cat nu a facut nimic atat de grav.
On topic:
Prea putine detalii, dar, in mintea mea, ar fi doua vatiante: Ori electromotorul nu imprima o turatie suficienta pornirii, ori la turatia imprimata de electromotor, nu ai suficienta presiune in rampa comuna.
Skip ads

  • BAlexandru127

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Am fost nevoit sa o imping deoarece nu a mai pornit la foarte multi km distanta de casa. Am fost cu ea la un mecanic care a pus.o pe tester si nu erau erori in acest sens, erau cateva pe la clima, dar cand ii dadeam talpa , mi.a spus ca nu are presiune si ca ar fi turbina. Tin se mentionez din nou , masina e lenesa rau rau, nu are nici un pic de zvâc, din acelasi motiv are si problema asta cu pornirea?
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Strict pentru pornirea motorului, "turbina" nu are cuvinte de spus. Faptul ca nu face presiune in mers, deasemenea, nu inseamna ca "turbina" ar fi neaparat defecta, poate fi comandata gresit sau poate presiunea se pierde pe tubulatura.
Acel mecanic la care ai fost, trebuia sa duca treaba pana la capat, adica sa identifice exact defectul. Faptul ca avem o diagnoza (si de multe ori nu stim ce sa facem cu ea), nu ne face automat mecanici.
Mergi la un service/mecanic care stie ce face.
Nu ar strica nici sa completezi profilul chiar si cu locatia, poate se gaseste un coleg binevoitor, prin apropiere si te ajuta.
  • BStani

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Salutare!
Sper sã nu deranjez, unele lucruri din postarile anterioare se potrivesc, dar vreau sã povestesc eu aici unele chestii ca sã fiu „împãcat".
Am si eu un Opel Astra H 1.3 ce-ți din 2006 și am si eu urmãtoarele probleme:
1.Probleme la pornire: anul trecut in vara am obs ca masina a început sã facã „ceva figuri" cand incerc sa o pornesc (dãdea sã moarã, sã se opreascã),dar nu se/s-a oprit în momentul respectiv si ca de obicei am lasat-o asa si am zis ca „o fi avut ceva atunci" motorina proastã sau nush.. ceva (Nu sunt priceput in de-ale mașinilor dar incerc sã fac o logica in unele lucruri, dupã mintea mea, normal).
Bun, continui. Acum vreo 3 luni a început sã facã iar aceeasi chestie, deci dupa mai bine de jumãtate de an în care a fost totul ok. A facut odata azi , dar fãrã sã se opreascã. Iar a doua zi, în schimb a 3-a zi nu a mai pornit(O sa încerc sã pun un video). Bun, sun la service, ma duc la un cunoscut(priceput, zic eu) ma trimite la electrician(tester, nimic) , apoi o mai gandesc ei putin si ajung la concluzia : „ supapa EGR este blocatã, trebuie curãțat EGR-ul”. Ok , hai sã facem. A scos supapa, a curatat-o (intr-adevar era blocatã supapã aia , am vãzut eu) . Toate bune si frumoase, trec 2 sãpt de la curãțarea supapei si iar, aceleasi simptome..dã sã se opreascã la pornire(Nu se opreste) , apoi iar la o sãpt . Apoi observ ca face asta doar dupa ce fac plinul cu motorina, pana se consuma putin , apoi numai face pânã la urmãtorul plin(Nu stiu daca ar putea avea vreo legãturã, dar incerc sã le pun cap la cap) . Mentionez (Nu mi sa oprit în mers, nu face doar iarna , am alimentat de la mai multe omv, petrom, mol) la toate a fost la fel. Pana in ziua de azi tot asa face dupa ce fac plinul.(altceva, daca o accelereze repede dupa ce o pornesc, dispare simptoma). Nu vreau sã rezolv aici problema, vreau doar câteva idei, pt mine, daca se poate.
2. Am masina din 2013, km reali undeva la 245000, cand trec de 140km/h , masina (rãsuflã) si apare cheita in bord. Apoi nu mai trage, deci mai mult de 130-140 nu mai urca. Dacã franez si o iau de la 50km/h sã urc pânã la 100 si ceva, greu greu ajung , masina nu mai trage deloc. O opresc, o pornesc si apoi toate ok. Merge cu trebuie. Din cate m-am „documentat" si am vorbit cu „specialisti" ar fi turbina. Dar va intreb si pe voi, daca ați trecut prin asta.
https://m.youtube.com/watch?v=v3CkOiXLrL0 nu am reusit sa atasez video asa ca l-am urcat pe youtube. Sper sa fie ok si sa nu creez probleme.
Multumesc si imi cer scuze daca unele chestii nu au logica , eu am incercat sa fiu mai explicit.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Dezamorsare sau supapa de presiune de pe rampa comuna, egr, supapa turbo etc. Sunt destule, vezi ce zice testul de pedale si diagnoza. Eh ca turbina, pana sa pice turbina sunt 1000 de motive iar daca este sa fie turbina aceasta face figuri pe toata plaja de turatii.
Skip ads

  • BStani

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2020

  • Mesaj Privat
ECN 24312 , apoi se schimba in ECN 10807.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Ambele erori sunt legate de turbo. Verifica electrovalva de la turbina, eventual fa proba cu una functionala dar daca tot esti acolo eu as verifica si egr-ul daca trebuie curatat/ este functional.
  • BStani

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2020

  • Mesaj Privat
EGR-ul a fost curãțat la sfârșitul lui martie. Supapa de la EGR era blocatã dar acuma , sau cel puțin acu 2 luni era ok....
  • BAlexandru127

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Revin cu o intrebare la problema cu pornirea, cat ar trebuii sa fie presiunea in rampa la pornire? Tind sa cred ca ar putea fi decalibrata supapa mecanica din capatul rampei comun
  • GAndreescu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2021

  • Mesaj Privat
Buna ziua am și eu un Opel astra h 2008 1,7 disel 125 cai cod motor Z17DTI și am întâmpinat o probleme mergând pe autostrada cu 180 dintr-o data mi-a scos fum alb pe toba și nu mai trãgea și am fost nevoit sa trag pe banda de urgentã și am oprit mașina am încercat sa o pornesc și nu a mai vrut țin sa Menționez ca mi-a apãrut acel martor cu rezervorul in timp ce nu mai trãgea va rog spuneți-mi ce ar putea sa fie
  • MMarginean66

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2021

  • Mesaj Privat
Buna seara. Am un opel astara h 2004 1.7 CDTI, i-am fãcut schimbul de ulei si filtrele si de cand l-am fãcut din cand in cand la pornire face figuri. Porneste la prima cheie si merge maxim 10 secunde si se opreste, pe urma porneste foarte greu la 5,6 chei . De la ce ar putea fi problema? Multumesc.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Parere personala:
Dezamorsare circuit alimentare cu motorina. Cauza probabila fiind asamblarea incorecta a filtrului de motorina, capacului acestuia, garniturilor sau conductelor in acest capac.
  • hunter75

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2021

  • Mesaj Privat
Salutare grup. sunt posesor de opelastra h 1.7 101 cp, din februarie anul acesta. Totul a fost ok pana am bagat benzina in loc de motoriana. Dupa asta avenit dezastrul.Nu mai porneste cand motorul este cal. Am schimbat rampa, am schimbat pompa, am facut test de injectoare, am curatat egr, am schimbat senzorul de presiune, Probelma persista.
\Dimineta porneste, porneste putin mia greu dar porneste, apoi nu mai vrea decat cu spray. Azi, fiind ff cald , nu a mai vrut nici cu spray. Am sunat un amic, mi-a sugerat sa pun apa pe pompa de inalta, si a pornit cupa multe injuraturi si promisiuni ca o vand. Am citit tot topicul, si as mai avea de schimbat supapa din capatul rampei , senzorul de pe arbore, .. etc. Dar nu as vrea sa incep sa schimba aiurea. Ce sfaturi imi dati?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR