Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Gaby411

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Da , e posibil pt ca stiu ca am pus capacul cam fortat.Dar nu ar fi curs motorina pe acolo ?
Oricum am o gramada de probleme in ultimul timp, mi se opreste motorul in sarcina,nici nu pot sa trec de 2000 de ture. Am facut injectoarele, inlocuitbsupapa de suprapresiune din rampa (tot din motivul opririi dupa pornirea de dimineata) si acum probabil urmeaza regulatorul de presiune de pe pompa. Te ucid ''meseriasii'' astia pe injectie diesel.
Merci de raspuns. Te salut.
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu curge motorina ci trage aer. Se dezamorseaza peste noapte...porneste cu ce are in rampa si pe urma pauza.
Daca e asa nu esti primul ..de vina sunt magazinele care vand piese si nu se potrivesc
  • tak30ver

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2013

  • Mesaj Privat
doamne fereste de probleme d-astea la masina ca daca dai de un "meserias" schimbi toata masina si el nu isi asuma nici o raspundere. Am patit-o anul trecut dupa ce am luat-o pe a mea, i s-au ars carbunii si am ajuns sa cheltui gramada de milioane ca nu au fost in stare sa monteze cum trebuie o punte de diode si un releu . La 2 saptamani nu mai pornea cascarabeta, schimba-i alternator, schimba-i baterie, verifica fisele, verifica aia, ailalta, cumpara garnituri , etc. Eramdisperat, zic sa vezi ce tzeapa mi-am luat cu masina cand colo ei sa faceau ca fluiera cand mai buleau o piesa pe acolo si credeau ca eu nu vad. De ce kkt sa iti faci treaba ca service cand poti pune prostul pe drumuri pe timpul lui si pe banii lui ? Pana nu m-am luat mai tare cu ei in gura nu s-au trezit.
  • ionutzuuu

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2014

  • Mesaj Privat
O problema asemanatoare am si eu la opelul meu, cum dau sa il fortez un pic cum imi aprinde martorul cu masinuta si cheita si mi-o opreste, am fost la n mecanici, fiecare cu diagnosticul lui, m-a tampit de cap, nu stiu ce sa ii mai fac,
are momente cand merge bine fara sa se intample nimic si momente cand se pune in nas, de pornit porneste destul de repede,
Skip ads

  • badboyRT

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Am si eu ceva probleme cu opelul meu si sper sa ma ajute cineva cu un sfat, de ceva timp masina porneste cam greu, in iarna mi-au spus niste mecanici ca am probleme cu bateria ca ar fi pe duca, masina pornea ok atunci. Dupa un timp a inceput sa porneasca mai greu si pana de curand am si ramas cu ea in benzinarie, astazi am zis ca e cazul sa o schimb fiind 100% convins ca o baterie nou rezolva problema.

Am luat un rombat si ce sa vezi masina pornea ff greu iar baietii imi spunea ca pierde tensiune inexplicabil, am incercat 2 baterii, aceeasi problema iar dupa mai multe incercari am observat ca bateria pierdea tensiune de la 14 spre 10 odata ce porneam clima ? Imi puteti spune va rog care este problema, nu vrea sa merg la 1000 de mecanici sa am 1000 de probleme.

Mentionez ca am o bujie care nu a putut fi scoasa cand le-am inlocuit si aceasta imi aparea ca eroare in bord(masina cu cheita) si se stingea dupa un timp, acum am observat ca nu mai apare. Masina porneste dupa vreo 5-6 secunde in mom de fata si imi lasa senzatia ca se cam ineaca, dupa pornire totul e ok.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
In principiu nu incarca bine alternatorul...demontat si inlocuit releu si punte diode plus verificat cabluri pana la baterie. Apoi demontat curatat electromotor de depuneri si rezolvat bujia de care vorbeai care nu am inteles e rupta, e intreaga.... Poti lua legatura cu userul Bunicu ca ti-o scoate el.
  • tak30ver

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Neaparat schimba releul si puntea de diode, cu totul, piese noi . Reverifica dupa aceea incarcarea ,trebuie sa stea in 14 lejer . Si a mea mai face figuri, daca dau si climatronic + lumini mai scade pe la 13.4 insa daca pornesc masina fara clima si ii dau drumul ulterior sta peste 14 cu totul pornit. Inainte sa schimb puntea si alea am avut probleme similare numai ca a mea a cazut mult mai repede, nu mai mergea servo, etc.
  • obscuru

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut.
Am un Opel Astra H Z17DTH din 2009 - 17.000 km (nu e nici o greseala ... masina umbla extrem de putin / cumparata de noua / eu sunt unicul proprietar). Reviziile sunt la zi.
De ceva timp am probleme cu pornirea la cald (vara) dupa ce stationeaza in soare cateva ore. Pun contact, astept sa se stinga ledurile, de invartit se invarte dar nu porneste decat foarte foarte greu ... de genul la a 2-3 incercare dupa ce tin contactul pus vreo 15-20 secunde. In momentul cand porneste asa greu - scoate un fum negru in spate.
Am fost la service/reprezentanta ... nu am nici o eroare nicaieri / nu se aprinde nici un martor de eroare nicaieri. Nu se manifesta totdeauna ... dar cam in 90% din cazuri (masina lasata la servici in parcare ... pornire dupa 8 ore - vara la cald).
La sevice nu mi-a gasit absolut nimic: mi-au verificat partea electrica, compresia, bateria ... totul este ok. Evident ca atunci cand am dus-o in service nu s-a manifestat problema (ca asa se intampla ... cu ghinion). Oamenii m-au crezut pe cuvant ca am o problema dar nu am putut demonstra fenomenul.
Acum treaba ar putea fi in general de la faptul ca umblu extrem de putin cu masina asta ? ... mai mult sta in garaj ...
Bateria este cea originala Varta (are 6 ani) ... mi s-a spus de la service ca atata timp cat invarte nu e de la baterie. Oare totusi ar trebui schimbata bateria ?
In primii 4 ani nu am avut probleme. Cam de 2 ani a inceput sa manifeste acest comportament ... din ce in ce mai accentuat - vara.
Aveti ceva sugestii ? In acelasi timp un service bun in Brasov ? (de reprezentanta sunt satul pana peste cap)
Multumesc
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Bateria o poti testa la orice service care are tester de baterii... si primesti verdictul pe loc.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Nu este de la baterie, cei de la service au dreptate daca invarte e ok ( mai ales daca invarte 20 de secunde in 3 runde Smile ) . In prima faza avand in vedere km extrem de putini eu as zice ca este o problema de dezamorsare.
1. In general la generatia Z17XXX apar probleme de etanseitate in corpul filtrului de motorina, mai exact prinde aer pe la vreun oring . Nu este nevoie sa prinda prea multa aer pentru o pornire extrordinar de grea.
2 Faptul ca scoate fum negru mult la pornire ar indica si o posibila problema pe partea de EGR.3
3. In mod normal ar trebui excluse injectoare , regulator avand in vedere km extrem de putini ai masini cu toate ca la fel se manifesta si acestea=pornire grea. Excludem varianta urata sa fi fost inlocuite in service bineinteles fara cunostiinta proprietarului.
Sa stii ca problema nu este chiar usoara de depistat tocmai din faptul ca face aleatoriu si MAI ALES numarul mic de km al masinii..majoritatea mecanicilor o sa excluda din start tocmai piesele care fac asemenea probleme...
Cand au aparut problemele? Cumva dupa revizie? Am intalnit cazuri in care filtrul de motorina era mai mic si prindea aer pe langa...
P.S. Pornirea grea la cald face referinta la temperatura de lucru a motorului in speta 89 de grade si in niciun caz la temperatura exterioara. Tu de fapt ai probleme cu pornirea dupa stationare 3,4,5.6 ore care indica totusi o problema de dezamorsare...
Noi dam niste idei deoarece pana nu se observa niste parametri live este greu de dat niste verdicte.
  • obscuru

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Problema a inceput sa apara cam de 2 ani aproximativ ... dar la inceput doar cateaodata/rar ... dupa care s-a tot amplificat pana in prezent (cand face in 90% din cazuri)
  • denny_the_one

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Va salut domnilor .. am si eu o problema .. pe autostrada la mers constant 100km/h a dat sa se opreasca motorul mi-sa aprins martorul cu cheita si masina a mai mers 100m si s-a oprit motorul .. crezand ca nu am destul motorina tocmai ce mi-se aprinsese rezerva am fost la peco am luat motorina am baga nimic .. invarte la automat dar nu porneste .. am scos fortunele de alimentare din filtru sa vad daca baga motorina .. nimic ! inpinsa a pornit imediat a mers 10 secunde a murit .. am scos filtrul acela din rezervor am verificat daca e infundata conducta pana la filtru .. e ok .. ce pot face ca nu vrea sa porneasca ! cand pun contactul pompa se aude ca functioneaza dar nu isi ia motorina .. ? sa fie aceea valva de la rampa .. ce pot face .. ?

Opel Astra H 1.7 CDTI 2004
Skip ads

  • denny_the_one

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Am rezolvat .. era dezamorsata ramasese fara motorina si eu scotand furtunele de alimentare a luat aer si pana a facut vid nu a pornit .. dupa 10 minute de jucat la ea contact pus / invartit la automat .. a pornit si merge ok !
  • cristicristi93

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Buna seara. Am si eu un opel vectra B din 2001 motor 2.2 tdi. Vreau sa va spun ca nu vrea sa porneasca masina deloc..ii dai la automat pana moare bateria si tot nu vrea decat cu spray de pornire..dupa ce porneste cu ajutoruo sprayului binenteles porneste foarte bine si merge foarte bine toata ziua. A 2 a zi dimineata trebuie sa fac aceeasi chestie(sa-i dau cu spray) pt ca altfel nu porneste. I-am pus si supapa unisens, a mers 2 zilesi dupaia iar n-a mai mers, i-am bagat un furtun transparent pe direct tur-retur crezand ca este de la bateria de filtru, furtunul era mereu cu motorina si tot nu pornea, i-am schimbat filtrul de motorina cu unul mai scump si tot nu porneste..nu mai stiu ce sa-i fac.. cand porneste nu scoate fum nu mai are nici o problema. Tind sa cred ca este de la furtunasele de retur sau pompa cu sorb cu tot de sub bancheta din spate. Am nevoie de niste sfaturi va rog ca am fost la tot felul de mecanici dar nu stiu ce sa ii faca pentru ca atunci cand duc masina la ei si o las cate 2 3 zile..lor le porneste sfert Smile).. cum o iau acasa cum numai porneste. Dati-mi un sfat va rog
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
ai verificat bujiile?
  • darkviper

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2015

  • Mesaj Privat
salutare am un opel astra 2005 1.7 diesel la prima cheie imi apare martorul cu chie aprins si triungiul sus si nu pot so pornesc dupa 3 minute de asteptat cu cheia in contact dispare martorul cheie si porneste,dupa asta porneste la sfert de cheie,ma poate ajuta cineva pana o duc la tester la opel
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
sa te ajute cu ce?
Cauzele pot di multiple, pana nu ii faci o diagnoza.... vrei sa dam cu ghici?
  • david.m

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Bunã seara,ma ajuta cineva cu nr unui mecanic bun și ieftin,specialist în Opel,pt Iasi?de ceva timp,nu pornește deloc,am fost pe la diverși mecanici...diverse pãreri :ca scapa presiune,ca e bateria,ca e injectorul... Am un Astra H 2004,1.7dth
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ia legatura cu dancuciureanu (il gasesti pe forum, cauta pe la Agila, Corsa C...)
  • dnbejays

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Y17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Salutare,
Hai ca a venit iarna si toti intimpinam probleme la motoarele diesel. Alaltaseara am circulat vreo 100 km fara probleme, dimineata o pornesc tot ok (-16 grade)...dupa un minut de functionare da semne ca se inneaca motorul isi revine si dupa cateva secunde se opreste de tot, de parca nu ar mai avea motorina desi am alimentato...imi arata aproape 1/2 din rezervor...Am incercat de vreo 2 ori nu am mai insistat ca descarcam bateria si nimic. In bord se sting toti martorii...ce am observat la pornire ieri dimineata ca erau un pic instabiel turatiile, de obicei pe asa ger porneste cam in 1000 de turatii si atunci variau 900-1200 poate, la fel si consumul in bord varia tare...Ce sfaturi imi dati? E posibil sa fi intrat aer la motor? Ce pot sa verific pt inceput...?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR