Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • ionutzuuu

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2014

  • Mesaj Privat
al meu opel a pornit la -22 grade perfect,( nu a învârtit electomotorul mai mult ca de obicei )
nu am garaj, a stat afarã în frig, erau geamurile bocnã, dupã 5 minute a început sã se dezghețe (luneta s-a desfãcut foarte repede ceea ce înseamnã cã dezaburirea pe spate merge foarte bine )
Skip ads

  • crirus

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Salut

M-a prins si pe mine problema cu dezamorsarea. Dimineata porneste usor, dupa 5 secunde se opreste si abia o pronesc in vreo 3-4 incercari la greu. La service zic ca e dezamorsarea dar nu stiu pe unde...

Cine a avut aceasta problema, cum a rezolvat, vad ca aici lumea intreaba dar nu revine cu solutia gasita Sad

Multumesc
  • nicuadn

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2015

  • Mesaj Privat
raspunsul meu este destinat celor care au intampinat problema cu pornire putin mai grea,indiferent de temperatura de afara, si apoi din ce in ce mai grea,ceva de genul ca dureaza cu 3....n secunde mai mult si trebuie sa dai la automat pana,daca nu ai o limita,omori bateria masinii.singura rezolvare este supapa control presiune care,noua,costa in jur de 5 mil,eu am gasit-o cu 2mil,am luat-o si azi mi-au montat-o la service,si masina porneste ca inainte,adica frt bine.opel astra h 2006,1.7cdti.acea supapa care nu este depistata de testere se gaseste pe rampa de presiune si are rolul de a mentine presiunea corespunzatoare in instalatie,nu sunt mecanic dar cred ca am inteles destul de bine...sper ca am putut fi de ajutor
  • tavy3

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2013

  • Mesaj Privat
crirus a scris:Salut

M-a prins si pe mine problema cu dezamorsarea. Dimineata porneste usor, dupa 5 secunde se opreste si abia o pronesc in vreo 3-4 incercari la greu. La service zic ca e dezamorsarea dar nu stiu pe unde...

Cine a avut aceasta problema, cum a rezolvat, vad ca aici lumea intreaba dar nu revine cu solutia gasita Sad

Multumesc


buna ai rezolvat problema cu dezamorsarea ? aceasi problema o am si eu ,,,te rog daca ai rezolvat ?
un sfat ,cu stima
Skip ads

  • bitanu92

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2014

  • Mesaj Privat
salut.am un astra h din 2005 1.7cdti,am o problema cand pornesc masina dimineata la rece da sa moara la relanti.uneori se si opreste.am observat ca daca o tin turata constant cand are acea fluctuatie nu se mai opreste.ce poate fi? pe tester nu apare nimic...repet,face asa doar dimineata la prima pornire!
  • bitanu92

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2014

  • Mesaj Privat
salut.am un astra h din 2005 1.7cdti,am o problema cand pornesc masina dimineata la rece da sa moara la relanti.uneori se si opreste.am observat ca daca o tin turata constant cand are acea fluctuatie nu se mai opreste.ce poate fi? pe tester nu apare nimic...repet,face asa doar dimineata la prima pornire!
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Controleaza pt inceput bujiile. Poate ai arse printre ele. Ar mai putea fi regulatorul de pe pompa sau sa traga aer pe undeva.
  • bitanu92

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2014

  • Mesaj Privat
bujiile au fost verificate,nu este aici problema.regulatorul de la pompa de motorina? si aer pe la ce ar putea sa prinda?
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Da regulatorul de pe pompa. Aer poate sa prinda pe la capacul filtrului. Schimba filtrul si garniturile.
  • bitanu92

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2014

  • Mesaj Privat
nu cred ca ar fi de la filtru de motorina...mai de graba regulatorul,sti cumva daca se poate repara sau se schimba si cam cat ar fi?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Regulatorul pt inceput se poate curata. Are un pistonas in interior ...se demonteaza si curata. Daca nu da rezultate se schimba. Eu am avut o problema asemanatoare si a fost din regulator. Pornea la rece si se oprea. Ajutata din acceleratie mergea. Am curatat regulatorul si nu a mai facut. In plus am evitat motorina scumpa plina de aditivi.
  • cristiano07

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salut am un opel astra h gtc 1.7 si am o problema la motor de cate ori il accelerez dupa 3000 de ture imi apare martor in bord cheita cu masina si numai merge accelerat mai mult de 3000 de ture in orice viteza si pe liber ma puteti ajuta cu un diagnostic
Skip ads

  • ammazon

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Motivele pot fi multiple. Pentru inceput, fa un test cu pedalele si vezi ce erori ai in bord. In felul acesta macar ai un punct de plecare.
  • cristiano07

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Am facut mai devreme si imi apare ecn023456 si ecn050074
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Acol psibil EGR infundat sau geometria turbo blocata
  • ammazon

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Electrovalva turbo e defecta.
Oricum, ai postat pe topicul gresit. Vezi ca exista subiecte ce dezbat fix aceste probleme.
De exemplu aici: https://www.clubopel.com/vie...n=newpost#1781193


Ultima modificare facuta de ammazon la Sam 21 Mar, 2015 9:38 pm
  • cristiano07

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Ok ms mult si inca cva imi scoate un fum de zici ca imi merge pe carbune
  • cristiano07

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Si inca ceva scz ca scriu pe topicul gresit dar de unde imi dau seama ca turbina e defecta
  • ili_ion

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2008

  • Mesaj Privat
nicuadn a scris:raspunsul meu este destinat celor care au intampinat problema cu pornire putin mai grea,indiferent de temperatura de afara, si apoi din ce in ce mai grea,ceva de genul ca dureaza cu 3....n secunde mai mult si trebuie sa dai la automat pana,daca nu ai o limita,omori bateria masinii.singura rezolvare este supapa control presiune care,noua,costa in jur de 5 mil,eu am gasit-o cu 2mil,am luat-o si azi mi-au montat-o la service,si masina porneste ca inainte,adica frt bine.opel astra h 2006,1.7cdti.acea supapa care nu este depistata de testere se gaseste pe rampa de presiune si are rolul de a mentine presiunea corespunzatoare in instalatie,nu sunt mecanic dar cred ca am inteles destul de bine...sper ca am putut fi de ajutor


Salut,
Se pare ca am aceeasi problema.
Ai un pm cu o rugaminte.

TKS
  • klod
  • **
  • 207 mesaje
  • din 22 Jan 2011
  • Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Alta tara
  • klod

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor, cu cateva zile in urma am curatat si eu egr-ul (astra h 1.7 cdti dth) pot sa zic ca acum se simte foarte diferit mersul motorului, mai linistita la relanti, fum zero, trage mult mai bine.
Totusi am o intrebare pt cei ce se pricep,
deci tubul acela care pleaca din egr si merge catre blocul motor in fata (langa radiator) trebuie curatat?
Postez cateva poze cu tubul respectiv si cu egr-ul cum era inainte de a fi curatat.
Va multumesc in avans.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR