Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • exu11

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut! am si eu un opel vectra b 2.0TDI tip motor Y20DTH din din 2001 101CP si nu ii dau de cap:| .. dupa 1500 de rotatii intrerupe, nu se mai accelereaza si scoate mult fum. chestia e ca porneste la prima cheie si la relanti merge foarte bine. chair nu stiu ce sa zic Sad

am verificat: - debitmetru
- filtru motorina
- sorb rezervor
- conducte tur-retur
- pompa injectie
- calculator pompa injectie
- senzor sonda lambda

Nu stiu ce sa mai zic astept pareri si sugestii.
Skip ads

  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
EGR?
  • sorinel-IS

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
La tine cam suna a valva EGR infundata sau pierderi de vacuum, verifica electrovalvele sa nu piarda vacuum, solenoidul de la clapetele de pe admisie, orice furtunas cat de mic dar cat de mari probleme iti pot face, si un tester sa vezi ce erori ai stocate chiar daca nu ai aprins nici un martor in bord
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
asa cum te-au sfatuit colegii, verifica EGR-ul si fa un test sa vedem ce erori ai
bafta
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
dupa simptome, nu lucreaza pistonasul de avans din pompa de injectie.
ar trebui sa ai stocat cod de eroare p1220.
dar si daca este uzat capul hidraulic la fel se manifesta.
interesant ar fii de aflat ce senzor sonda lambda ai verificat in conditiile in care acest tip de motor nu are asa ceva....
  • exu11

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2011

  • Mesaj Privat
hmm.. eu am inlocuit pompa cu alta de pe un vectra b ca al meu dar tot nu merge:( are aceleasi simptome.. cateva persoane mi-au zis sa verific turbina poate fi si din ea?
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Din turbina sigur nu e, dar curiozitatea ma indeamna sa te intreb cum ai schimbat tu asa usor o pompa de injectie de pe o masina pe alta si ai pus-o la punct, doar ca sa te convingi daca merge, apoi ai pus-o innapoi pe masina de pe care ai luat-o si care merge ok?
Vorbesti de parca ai fi schimbat o roata de pe o masina pe alta!
  • exu11

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2011

  • Mesaj Privat
man am avut masina in service 1 luna de zile stiu ce i-a facut si ce nu Razz.. ieri am luato si ma duc in alta parte cu ea cunosc pe cineva care are un service mult mai mare.. acum sa vedem:)
Skip ads

  • maguest

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
exu11 a scris:Salut! am si eu un opel vectra b 2.0TDI tip motor Y20DTH din din 2001 101CP si nu ii dau de cap:| .. dupa 1500 de rotatii intrerupe, nu se mai accelereaza si scoate mult fum. chestia e ca porneste la prima cheie si la relanti merge foarte bine. chair nu stiu ce sa zic Sad

am verificat: - debitmetru
- filtru motorina
- sorb rezervor
- conducte tur-retur
- pompa injectie
- calculator pompa injectie
- senzor sonda lambda

Nu stiu ce sa mai zic astept pareri si sugestii.


E foarte posibil sa ai o pierdere de aer undeva inainte de admisie sau sa ai intercoolerul spart. Verifica mai ales conexiunile dintre turbina si intercooler si apoi legaturile pana la admisie. Incearca sa pui pe cineva sa accelereze si tu stai cu capota deschisa si vezi daca de la 1500 de ture nu incepi sa auzi un suierat pe undeva. Asta o sa-ti semnaleze unde ai pierderea de aer. E posibil sa ai un furtun iesit in totalitate, atunci s-ar putea sa nici nu auzi suieratul. Cand e presiune mica de aer (turatii joase) functionarea nu e afectata, dar la turatii mai inalte (mai ales dupa ce intra turbina) pierderea de aer afecteaza din plin functionarea motorului.
  • exu11

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2011

  • Mesaj Privat
va multumesc pentru tot Razz dar am rezolvat-o. pana la urma era pompa de injectie a fost mai complicat:) 1u mecanic mi-a pus o pompa de injectie cu alt cod pielea mea. am dus-o la altu si mi-a zis sigur ca e pompa. am cumparat pompa, mi-a montat-o si merge perfect :X.. mersi inca o data pentru sugestii si sfaturi >Very Happy<
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
caz clar de meseriasi autohtoni si clienti tipici. Da si tu ceva detalii fii mai explicit; spune ca ai schimbat doar partea mecanica cu una cu alta terminatie fata de 015 cat era a ta si ai pus partea electronica de pe a ta si merge. Sau cum ai procedat daca stii?
  • maximus meridius decimus

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema de genul:
In treapta 2 nu intra in mod avarie pana in 5000 in treapta 3 intra intre 3200-4500 cand cum in functie de modul de accelerare , daca e progresiv reusesc sa-l duc in 5000 , in treapta 4 indiferent de modul de accelerare la 3200 intra in avarie in treapta 5 intra undeva in 3000. Rog ajutor..
Multumesc
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Testul cu pedalele l-ai facut ? Ce erori ai ?
  • maximus meridius decimus

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2009

  • Mesaj Privat
P0234 = boost pressure control, incorect flow
- intermittent
singura eroare
nu stiu ce inseamna testul cu pedalele
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Fa proba cu alta electrovalva turbo, care functioneaza corect.
  • maximus meridius decimus

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am fost la service . un furtun mic crapat si un senzor care este situat undeva in fata si intra intr-o piesa mare metalica...sper ca se intelege ce piesa indic Wink. Scos senzorul suflat cu ceva spray pus la loc totul merge struna. recomandare mecanic : demontare ''piesa mare metalica '' Wink sa nu mai avem situatii de genul.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Senzorul de presiune de pe admisie si furtunasul de vacum de la clapeta de aer.
  • maximus meridius decimus

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2009

  • Mesaj Privat
cu negru piesa mare metalica trebuie curatata cu rosu este senzorul curatat si cu verde este zona de unde a schimbat un furtun mic . asta poate ajuta pe viitor pe cineva
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR