Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Va salut. Operatie realizata pe un Vectra B-x20xev.De fiecare data cand desfaceam busonul de la rezervor ieseau vapori de benzina cu o presiune destul de mare. Motorul functiona si putin neregulat la prima pornire. 'Cautand'' pe net (dar si aici pe forum-unele din ideile colegilor fiind bune, insa ramanea acea presiune in rezervor), am gasit ca ''posibil'' defect canistra de vapori. Asa am decis sa verific macar acest lucru.
Scule si materiale folosite:
-cap tubulara M10 + teu
-cutit
-foarfeca
-surubelnita lata
-bucata de pasla densa(eu am folosit mocheta auto) 30/30cm de 4mm grosime
OBS. La mine atat furtunasul care duce spre electrovalva de purjare cat si conducta care vine din rezervor(aceasta pana la cotul lonjeronului) erau pline de granule.

Am demontat aceste conducte si le-am desfundat cu o sarma otelita de 1mm si le-am montat la loc.
Modalitatea de reconditionare a canistrei de vapori este urmatoarea:
1-se vireaza maxim spre dreapta.
2-se demonteaza carenajul dreapta fata(piulite de plastic, holsuruburi si clipsuri) si se indeparteaza.
In zona semnalizarii de pe aripa dreapta o sa observati aceastra canistra de vapori.
3-se desfac colierele de la furtunase si se scot furtunasele.
4-se desface piulita de la colierul lat-metalic si se scoate canistra de vapori

5-

6-

7-

8-

9-''A''-garnitura burete superioara, ''B''-grilaj inferior, ''C''-tub vapori central, ''D''-capac inferior, ''X''-garnitura burete inferioara

10-

11-

12-

13-

14-

15-

16-

Dupa timpul necesar intaririi adezivului puteti ''agita'' canistra de vapori si o sa observati ca nu se mai aude nimic.
Se monteaza totul invers demontarii. O sa observati si o imbunatarire a turatiei motorului la pornire si disparitia presiunii mari cand desfaceti busonul. Acum rezervorul ''respira''
In speranta ca v-a fost de folos. Numai bine.
Skip ads

  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 702
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
am facut mai de mult si eu operatiunea cat si un tutprial
se poate folosi in loc de mocheta si laveta de bucatarie
spor la treaba
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
blackshaddow a scris:am facut mai de mult si eu operatiunea cat si un tutprial
se poate folosi in loc de mocheta si laveta de bucatarie
spor la treaba


Multumesc.
Da, exact, insa am turnat benzina pe o laveta de bucatarie si pe o bucata de mocheta(mocheta auto are o pelicula de material mai tare pe una din parti) si... mocheta intacta, laveta ''moale''(se strange pur si simplu ca un prosop), de aceea am ales mocheta auto. Eu asta am folosit.
  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
FELICITARI pentru tutorial , am facut si eu operatiunea dupa ce am cumparat o alta canistra de pe o masina dezmembrata, canistra care cand am cumparato parea in regula iar dupa ce am scuturato mai insistent a inceput sa curga carbune . Am folosit laveta ( dupa un tutorial pentru Tigra ) si vad ca se comporta bine.
Skip ads

  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
florin baltatescu a scris:.........( dupa un tutorial pentru Tigra ) si vad ca se comporta bine.


Multumesc de apreciere. Insa am vazut tarziu acel tutorial de la Tigra, desi am folosit functia cautare. O sa expun problema moderatorilor sa vedem ce se poate face in acest sens,
se unesc sau eu stiu...Drumuri bune.





Ramane asa cum este acuma.
edit by StefanTolos
06.11.2011 20:09:46
  • hugo boss es

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 1998 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2013

  • Mesaj Privat
sall, ma poate ajuta si pe mn cineva din cei care ati postat aici cu ceva ?
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salutare.
Daca postezi si "problema" cu siguranta o sa te ajute cineva. Daca pui asemenea intrebari nu o sa primesti raspuns.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
felicitari pentru tutorial. foarte expliciti si pozele spune totul.
Skip ads

  • petricavlad37

  • Mesaje scrise: 553
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Meriva 2009 x16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2010

  • Mesaj Privat
sal.felicitari,si eu am rezolvat-o.
  • hugo boss es

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 1998 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2013

  • Mesaj Privat
sall, pb mea e cam aceeasi, am urmat pasi spusi de tine ksper si vreau sa mentionez faptul ca ma ajutat perfect si iti multumesc dar mie dupa toate acestea tot imi mai face presiune in rezervor cu toate ca daca treag aer pe furtunul acela care trece pe langa acceleratie vine un gust si un mios de benzina adica vine direct din rezdervor am tras aer si cu canistra cu carbune data jos adica de pe furtunul acela care vine din rezervor si un trebuia sa trag puternic aer(un era infundat) la fel ca si acum vine aer destul de usor cu totul montat,sper sa se inteleaga ceva din ce am scris, va multumesc pt ajutor.
  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Buna. Am reconditionat azi si eu canistra de vapori la vecra b. Reconditionarea a mers bine ,am taiat am curatat, am lipit. Furtunul care duce la vacum la motor era plin de carbune si mi-a dat un pic bataie de cap pina l-am desfundat. Cu o sirma mai tare am reusit pina la uma. CANISTRA DE VAPORI SE AFLA SUB ARIPA DREAPTA FATA LINGA SEMNALIZAREA LATERALA. Atasez poze si cum arata
  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
poze cum arata
Skip ads

  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
si asa . Eu am folosit mocheta se ataseaza mai bine si e mai rezistenta. Mult succes tuturor.
  • deleted-79859

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Sal domnilor ... Interesante lucruri mai faceti Smile . N-am fost auzit niciodata de „ canistra vapori„ ... Are cumva legatura cu „pornirea greoaie la cald„ (alta problema des intalnita la Opel). Felicitari meseriasului cu tutorialul Smile Bravo
  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Aceasta este valva unde ajunge furtunul ala negru care era infundat. Am dat jos si valva si am curatat-o ,era infundata cu carbune.
poza
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut, felicitari pentru tutorial si multumesc. O intrebare : mocheta ai folosit din cea mai ieftina de la magazinele de bricolaj sau ceva mai calitativ ? Bineinteles, cea mai ieftina e si cea mai "rara" ca sa zic asa, deci ... ca si densitate a ochiurilor, de ce ar trebui sa se apropie ?
  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
mocheta normala si de auto e mai buna zic eu. ideea e sa treca aerul prin el.
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
bx3m a scris:Salut, felicitari pentru tutorial si multumesc. O intrebare : mocheta ai folosit din cea mai ieftina de la magazinele de bricolaj sau ceva mai calitativ ? Bineinteles, cea mai ieftina e si cea mai "rara" ca sa zic asa, deci ... ca si densitate a ochiurilor, de ce ar trebui sa se apropie ?


Mocheta este de la Logan, foarte densa insa daca "sufli" prin ea aerul trece foarte usor. Destul de buna.
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Dar (nu stiu, ma gandesc) in timp, nu cumva structura mochetei este afectata de benzina, si incepe sa bage prin benzina "fulgi" din aia din care este alcatuita mocheta ?
  • andi_cimpean

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Pentru Astra G, nu s-a bãgat nimeni?
Nu-mi creeazã presiune în rezervor dar aº încerca ºi eu treaba asta.
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR