1. Se desfac stopurile .Acestea sunt prinse cu doua piulite de plastic.Accesul la aceste piulite se face inlaturand capacul de protectie ,din plastic ,din interiorul masinii. Dupa ce a-ti desfacut stopurile trageti usor de ele si scoateti mufa din spatele acestora
2.Se da bara jos.Pe interiorul aripilor sunt doua suruburi torx.

Dupa ce desfaceti suruburile,trageti usor de bara incepand de la roata inspre haion,pentru a scoate bara din clipsuri .

Sub masina bara mai are doua clipsuri .Cu o surubelnita trageti nitul afara.


3.Dati jos armatura din tabla care este prinsa de caroserie ,Ea este prinsa in doua suruburi in partea stanga si alte trei in partea dreapta.


4.Locul unde vine suportul carligului:

carligul trebuie sa aibe acele suruburi de prindere cu tot cu piulita speciala.
5 . Se da o gaura in ,,fusta'' masinii.Locurile sunt deja marcate


acuma prindeti in cele doua suruburi ,sub masina ,talpa carligului


6.Dupa ce a-ti strans bine suruburi de sub masina, prindeti ansamblul carligului de cele doua suruburi care ies din ,,fusta'' masinii.


7.Prin partea stanga ,imediat sub lacasul stopului ,este o bucata de cauciuc rotund,trageti de el si introduceti pe acolo cablul electric care duce la REC.



8.Acuma mai aveti doua suruburi care trebuiesc stranse,ele sunt in partea de jos si prind suportul carligului de pe sasiu cu ansambul carligului.
9.Se decupeaza bara pentru a permite carligului si cuplei sa ,,iasa afara'' de sub masina.



Dupa ce a-ti decupat bara se monteaza totul la loc in ordine inversa.Totul a durat circa 2 ore.
10. Mai necesita o activare cu OP COM-ul (asta in cazul in care vreti ca avertizarea de becuri arse sa va mearga si pe remorca) .

Multumesc lui @Edwin pentru suportul acordat!