Ai uitat parola?


  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 333
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira y20dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua frati opelisti si bine v-am gasit!
Vreau sa va aduc in discutie o problema cu care ma confrunt din primavara si pana acum nu i-am dat de capat. Mentionaz ca problema e destul de spinoasa si de aceea rog colegii fara experienta sa nu se bage in comentarii inutile care ar ingreuna rezolvarea. Acestea fiind spuse va multumesc pentru intelegere si trec la descrierea problemei in sine.
De prin primavara a inceput motorul sa aiba probleme cu decelerarea, in sensul ca la schimbarea treptelor de viteza, cand luam piciorul de pe acceleratie dura cam o secunda pana incepea sa se reduca turatia si revenea mai greu spre 850/rpm, turatia de relanti. De prin vara a inceput sa se reduca si mai greu turatia la schimbarea treptelor, iar in plus in treapta 1 si 2 nu prea pot controla nivelul acceleratiei pentru turatii mici ( cand apas cat de fin acceleratia masina pleaca de parca ar ghionti-o cineva, iar cand reduc nu are efect pana nu iau de tot piciorul de pe pedala).
Mentionez ca am luat in calcul si verificat toate variantele care tin de EGR, electrovalve, debitmetru, senzor de vacum de pe galeria de admisie, furtunase de retur, oringuri de la injectoare (cu toate ca masina nu a avut niciodata probleme cu pornirea). Am eliminat din cauza si comanda pedalei de acceleratie care este electronica, am schimbat filtru de motorina, am verificat si nu prinde aer pe nicaieri, nu este nimic infundat si nici nu se dezamorseaza, cauza problemei ramane necunoscuta.
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 333
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira y20dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Deasemenea am observat acum de cateva zile, de cand s-a racit afara si intra bujiile dimineata, ca atunci cand plec de pe loc cu motorul inca rece (incalzit doar un minut) dupa ce parcurg cateva sute de metri ca motorul pierde putere in mers si tinde sa se opreasca, degeaba accelerez ca nu are nici un efect. Opresc masina si dupa ce calc de cateva ori pe pedala incepe timid sa se accelereze, ca si cum s-ar fi dezamorsat, dar nu poate fi vorba de asa ceva, am verificat. Aceste mofturi le face pana se incalzeste apa pana la 80 grde, dupa aceea nu mai da sa se opreasca, dar problemele vechi descrise mai sus persista.
Rog pe cei care au mai patit astfel de probleme si le-au rezolvat sa posteze aici daca sunt in cunostinta de cauza. Deasemenea am pus OP-Com pe ea si nu da nici o eroare legata de functionarea motorului.
Astept parerile celor avizati pentru a face schimb de idei si pareri, apoi am sa-mi expun si eu parerea in legatura cu aceasta problema.
Mii de multumiri!
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,682
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra B14XER din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
ai pompa de injectie defecta, mai precis partea mecanica.
cu asa ceva ma lupt si eu de cateva luni bune la una din masinile mele.
am incercat fel de fel de tertipuri dar se pare ca nu scap pana nu cumpar alta pompa.
si mai cunosc un caz identic cu al tau la care din start s-a inlocuit pompa fara sa se incerce o resuscitare a ei.
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 333
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira y20dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Domnule Marius inclin sa-ti dau dreptate din urmatoarele motive:
- daca era ceva pe partea electrica ar fi dat macar o eroare pe tester, chiar si cu op-com;
- scoate fum negru la turatii de peste 3000rpm, semn ca pompa da mai multa motorina decat poate arde;
Totusi inclin sa cred ca poate fi si o defectiune electrica si anume o lipitura rece imperfecta din motivele:
- la drumuri lungi consumul nu s-a marit considerabil ia 6,5-6,6 fata de 6,2-6,3 cat lua innainte;
- nu are pierderi de putere, motorul trage de rupe cand o incarc si apa a trecut de 80 grade;
- singura problema care ma deranjeaza a aparut o data cu scaderea temperaturii si anume intreruperea din mers cand e motorul rece.
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 333
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira y20dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Daca ma poate ajuta cineva care a schimbat o pompa de injectie si o are pe cea veche chiar daca nu este functionala, daca nu a fost umblat la ea as vrea s-o studiez sa vad exact cum lucreaza pistonasul de avans(dezacceleratorul) de sub capul hidraulic.
Nu stiu ce cod are pompa dar motorul este Y20DTH 101CP de pe o zafira A din 2001
Mii de multumiri !
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,682
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra B14XER din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
codul pompei tale este 0470504015
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 333
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira y20dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
merci am sa verific desi sunt convins ca ai dreptate
  • cristi111

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arad
  • Masina: Zafira din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Oct 2011

  • Garaj Mesaj Privat
bunaziua andy_ ciprian la fel face si masina mea . vreau sa te intreb daca ai reparato si ce problema ai avut te rog multumesc
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 333
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira y20dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
o repar eu stai linistit dar pb e de la pompa de injectie si nu o desfac inca daca tot merge
de asta cautam o pompa pt studiu ca nu o dau pe mana la astia care iti iau o caruta de bani si nici nu ai baza pe ce fac ei; saptamana viitoare poate reusesc sa fac rost de o pompa de injectie de studiat ca vad ca de aici nu se inghesuie nimeni sa ne ajute
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 309
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira Z18XER din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Dec 2009

  • Garaj Mesaj Privat
sal andy_ciprian, avem aceeasi problema,si amandoi vrem sa ne rezolvam singuri problemele ,ca ne pricepem..zic eu.
dar cred ca de data asta scoatem ceva bani bin buzunar.
am desfacut aceasta masina;Zafira si acest motor Y20DTH; aproape 90% dar la pompa nu ma bag.
sincer momentan stau rau cu bani dar am un pompangiu in Craiova care sar putea sa ma rezorve mai ieftin
te tin la curent cum fac ceva ,si te astept si pe tine cu vesti..bafta
  • bc_50_yul

  • Mesaje scrise: 517
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra y17dt 16v din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jun 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Am o zafira la dezmembrat care are pompa de injectie cu terminatie cod 015. Daca intereseaza pe cineva, este de vanzare. Pompa este cumparata de aproximativ 1 an jumatate, noua din italia, cea veche o am cu partea mecanica defecta.
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 333
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira y20dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
bc-50-yul as vrea sa te intreb cat ar costa pompa de injectie buna, la ce bani o ai de vanzare
si daca esti dragut si ma poti ajuta te-as intreba in ce stare e pompa de injectie care are pb cu partea mecanica, adica daca a fost desfacuta, daca e intreaga. Daca poti sa mi-o imprumuti pentru studiu, da un mesaj pe PM am un garaj plin de piese, vedem noi cum ne compensam.
numai bine!
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 333
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira y20dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
COSTI Y20DTH stai lin ca nu scoatem bani noi asa usor din buzunar, mai intai sa vedem care e pb daca fac rost de o pompa de studiu pb e ca si rezolvata in proportie de 90%, cat despre pompagiu nu am nevoie daca schimbam partea mecanica numai cu una de pe acelasi motor Y20DTH si punem partea electronica veche ca sa o citeasca calculatorul fara sa fie nevoie de programare atunci rolul pompagiului este egal cu zero. Daca iti merge masina ai un pic de rabdare ca o rezolvam noi, dar eu sunt putin cam ocupat in sensul ca 4 zile din 7 sunt plecat din tara si cat sunt acasa tin in spate 4 microbuze in materie de mecanica si parte electrica si pe deasupra mai sunt si instructor si profesor la o scoala de soferi, dar promit ca imi fac timp sa studiez problema asta. Revin cu noutati!
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 309
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira Z18XER din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Dec 2009

  • Garaj Mesaj Privat
andy, la pompangiu in sensul sa-mi ia din debit cumva ...rotit putin de pompa, nu sa o puna pe banc.
si am mai citit ca ar fi un sezor care se schimba la pompa
nici eu nu am avut timp sa o desfac ca am de lucru la ALTII, a..esti sigur ca merge alta pompa cu alt cod ,daca ii schimbam partea electronica si eventual punem ACEL SENZOR nou ? ca am posibilitatea sa cumpar mai ieftin una buna s.h.
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 333
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira y20dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Costy stai linistit ca merge alta pompa cu acelasi cod si partea electronica a ta, conditia este sa nu-ti dea nici o eroare pe laptop si nici sa nu se aprinda in bord. Daca iei alta pompa de pe orice motor Y20DTH de 74kw cu terminatia 015 deja ai rezolvat problema si nu ai nevoie de nimic de la desteptii cu tech 2 adica reprogramare sau mai stiu eu ce, iar de pus la punct e simplu o poti face si tu, conditia e sa folosesti un calibru sa aliniezi reperele, in rest totul e doar munca de montare si timp pierdut.
Mai zicea un membru de aici BC-50-YUL ca are o pompa adusa din italia care merge si a lui de pe masina nu stiu ce probleme are pe la partea mecanica, ma rog niste prostii de imbarligat prostii, dar vrea bani mai multi decat un nesimtit de la dezmembrari si in plus e unul care nu stie nici cu ce se mananca mecanica, omul e axat doar pe facut bani, eu fac italia de multi ani si o pompa la dezmembrari o iau cu pana 150euro de acolo nu sa-i dau la fraier 500-600 in tara pe un ciuruc!
deci aveti grija cu cine va combinati pe aici, nu va uitati cate stelute are si de cat timp e membru, pentru ca majoritatea se incaltau cu fesul cand eu faceam motoare, dar ei vreau sa faca bani
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 309
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira Z18XER din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Dec 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Smile,,esti tare frate
  • Bogdan Craciunescu

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira y20dth din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Nov 2009

  • Garaj Mesaj Privat
cu tot respectul subscriu la ce a scris andy_ciprian .am.....ceva ani buni de mecanica in spate iar cand ma uit la ce scriu cate unii...apropos,aici nu e un club unde sa se ajute oamenii intre ei? ca eu am impresia ca e un site unde toti vor sa para cunascatori,in schimb......cu respect si stima la toti
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 333
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira y20dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Domnule Bogdan Craciunescu, mecanicii buni nu stau pe forum ci pe langa masini, aici fiecare cand ajunge vrea sa gaseasca mura in gura tot ce-i trebuie si daca nu se intampla asa si este nevoit sa-si rezolve problema altfel nu mai posteaza dupa aceea pe Club Opel ca daca el n-a fost in stare sa-si rezolve problema gratis, nici altii sa nu aiba acces la informatie. Iar de ajutor in sensul bun al cuvantului nu stiu cat se poate vorbi fara bani nimeni nu misca nimic, uite de exemplu de cand ma rog de mult stimabilii mei colegi sa-mi dea o pompa defecta cu terminatia 015 pentru studiu, nu cred ca din cei care au schimbat pompa nu este cineva care sa aiba asa ceva, dar toti s-au gandit sa faca bani si din piatra seaca, mai bine o vand la fier vechi decat s-o dea la un coleg care vrea sa faca ceva cu ea in interesul tuturor.
Oameni bine intentionati pe aici se intalnesc rar, dar oricum eu o sa rezolv problema asta si o sa postez aici pentru toata lumea, iar cei care vor sa vanda pompele cu terminatia 015 care prezinta simtomele descrise de mine aici cu preturi nesimtite de 5-600 euro pot sa le dea de pe acum la fier vechi ca nu vor mai valora nici 100 euro cand voi descrie intr-un tutorial procedeul de reconditionare!
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 309
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira Z18XER din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Dec 2009

  • Garaj Mesaj Privat
foarte corect Andy,te apreciez pt. felul tau de a gandi ,eu sunt unul care are nevoie de sfaturile voastre pt. a rezolva singur si ieftin problemele la masina. Masina care are 500 mii km., motor y20dth. iar daca am rezolvat o defectiune bine si ieftin, V-o impartasesc si voua
  • tony13

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira y20dth din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
eu unul daca inlocuiesc o piesa stricata nu o mai iau de la mecanic

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata