Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Am revenit, cum am promis, dupa ce am reglat ambreiajul.
Reglajul l-am facut in felul urmator : am masurat distanta de la pedala cu ambreiajul liber la consola si apoi cu pedala apasata la maxim.
Diferenta trebuie sa fie 126-132 mm.

Acum nu mai cirie cind schimb in marsarier, se schimba perfect vitezele, doar la schimbarea dintre a 3-a si a 2-a parca tine un pic, dar se rezolva din mina.
Poate cu un reglaj si mai atent se va rezolva, mai e si o piesa la schimbator, din metal, poate de acolo se rezolva.
Skip ads

  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Are cineva o parere, sa stiu de unde sa incep.

Schimbatul asta din viteza a 3-a in a 2-a nu merge mai deloc, doar daca trag tare de maneta in stinga.
E cazul sa umblu la timonerie ?
In celelalte viteze intra normal si usor ...
  • andreixyz

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
salutare
cenzurat. Citeste regulamentul si vei intelege de ce. Insista pe regulile referitoare la zona comerciala
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Multumesc, dar distanta este prea mare, sigur nu voi ajunge la Cluj in viitorul apropiat.

Daca e ceva de stiut, prefer sa discutam aici, poate invata si altii...
Skip ads

  • andreixyz

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
sigur ca iti raspund
prezinta-ti problema in detaliu si o sa primesti o diagnoza
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
vlad-OPC a scris:Vad ca la multi nu intra in vitezele 1-2 la rece... La mine la rece intra perfect, prea perfect chiar. Dar cand se incalzeste, vara foarte tare... se simte ca deja nu mai e la fel de usor sa shimb vitezele. Foarte ciudat fenomenul asta.


Uite ca exemplu o dilema... De la ce este asa ? de la Incalzirea globala ? Very Happy Very Happy
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
andreixyz a scris:sigur ca iti raspund
prezinta-ti problema in detaliu si o sa primesti o diagnoza


Problema se prezinta in felul urmator :

CInd schimb viteza din a 3-a in a 2-a nu intra mereu in a 2-a, intra in a 4-a.
La restul vitezelelor intra bine.
E posibil sa am maneta de viteze rupta iar, pe pagina anterioara am pus si pozele, inainte si dupa lipire.

Imediat dupa ce am schimbat cablul de ambreiaj, nu intra in nici o viteza cum trebuie, tinea la a 1-a, la oricare alta, iar la mars arriere scrisnea putrernic.

Am reglat cablul si acum nu mai face decit problema cu a 2-a.

Daca am scapat ceva esentiasl, poti sa ma intrebi.
  • ianys_andrey

  • Mesaje scrise: 279
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2011

  • Mesaj Privat
eu am rezolvat problema.am observat ca daca apas mai tare ambreiajul intra mult mai usor din a I in a II.in celelalte viteze nu aveam probleme inainte.
Skip ads

  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Buna treaba, felicitari.
Eu nu ma grabesc, astept diagnoza promisa.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
andreixyz a scris:sigur ca iti raspund
prezinta-ti problema in detaliu si o sa primesti o diagnoza


Inca nu am primit diagnoza, cred ca esti foarte ocupat...
  • andreixyz

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
salutare
in legatrura cu intratul in a 4 a cand vrei sa dai a 2 a
ai joc la timonerie
se rezolva destul de usor schimbad un bolt
scuze pt intarziere dar nu am primit notificare pe mail ca am intrebari pe forum
  • andreixyz

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
nu te-am intrebat insa despre ce masina e vorba
asta e o problema clasica pt modelele opel mai vechi
Skip ads

  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Daca te referi la boltul ala din 2 bucati de tabla, la mine s-a rupt de tot, le-am pus una linga alta, jumatatile.
Oare de unde sa cumpar ?
Multumesc pentru sfat, il caut si il schimb.
  • andreixyz

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
de unde esti?
  • andreixyz

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
nu stiu daca il poti comanda la magazin de piese
poate gasesti la dezmembreri
eu nu ma chinui sa caut cant intalnesc problema ci fac altul din fier plin pt ca rezista toata viata masinii
cred ca ti-ai dat seama ca e o piesa facuta pe la vreo fabrica de jucarii:)
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
O sa gasesc un surub metric de 10, cred, il masor miine si o sa te tin in tema daca s-a imbunatatit.
Interesant este ca abia dupa ce se incalzeste motorul apar confuziile cu viteza a 2-a, cind e rece merge mai bine...
  • andreixyz

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
metric 10 nu intra decat in una din gauri
daca ai observat acel bolt are un capat mai subtire
trebuie marita si cealalta gaura
eu dau capacul jos cand fac operatiunea asta
oricum daca ai umpic de habar si sti sa ti o scula in mana te descurci
  • andreixyz

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
m-ai indus in eroare cu metric 10
e mertic 6 din cate imi amintesc adica cel care merge cu cheia de 10 Smile
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Da, acum mi-am amintit, scuze, asa e, cu diametru mai mic jos.

O sa fac un surub pe dimensiuni, miine iau sublerul si masor exact, sa stie toata lumea.
  • andreigeo

  • Mesaje scrise: 369
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2009

  • Mesaj Privat
va salut, uneori pe frig si la astra mea, nu intra usor in prima treapta. treaba de la dacia lui taicamiu cu, dai intai a doua si apoi a intaia, o folosesc extra rar. cand sunt in graba si nu intra repede ntra-ntaia, asta se intampla rar, cand abia pleci ... dar, am citit pe undeva pe forum, dupa ce apesi ambreiajul, pt marche arriere, nu misca imediat schimbatorul pt a efectua schimbarea de treapta, stai un max 3 sec... eu stau 1 sec 2 ... si apoi nu mai ai bai ... repet asta la rece...Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR