Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • aditarap

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2012

  • Mesaj Privat
cutia e cu 5 viteze, e opel astra h 1.4 fabricatie 2008
Skip ads

  • andreixyz

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
daca bine stiu ai cutie F17 adica cea mai comuna cutie de opel
se gaseste si pe primele modele de astra
deci problemele sunt aceleasi
  • stx

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am si eu o astra h 17dth, si eu am probleme cu vitezele mie imi intra greu in toate aveti idee de la ce poate sa fie? Cumva uleiul ? Aveti idee cu ce vaselina se da sub maneta schimbatorului , si daca are vreo imbunatatire, nu am mai pornit-o de 2 luni poate sa fie si asta vreo cauza ? Va multumesc !
  • DB31FBY

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2012

  • Mesaj Privat
calin.cosmin a scris:salutare.
Am citit pe aici diverse discutii referitoare la intratul greu in vitezele 1 si 2 la rece. La mine, (Astra H 2008 diesel) de cand s-a pus frigul dimineata ( sunt chiar -2 grade) nu intra DELOC in viteze, nici chiar marsarier. Dupa 5 minute de stat cu motor pornit, reusesc sa bag in viteza 1, destul de greu, apoi dupa 3-4 minute de mers, intra perfect in oricare viteza. Sa fie de vina uleiul din cutie, tinand cont ca masina e adusa in vara din Franta si nu stiu cu ce ulei a fost "dotata" acolo ?
Exista ulei de cutie "de vara" si "de iarna" - adica mai gros, respectiv mai subtire ?
Care ar fi mai indicat pe anotimp rece, din experienta voastra ?

La tine este placa de presiune dragule si fac pariu 100% daca era ambreiajul nu iti intra in viteza in mers sau facea cum face la dacia dar in mers era de la ambreaj asa este de la paca de presiune pana creaza presiunea necesara sa poti schimba viteza nu ai etansarea buna! si trebuie fortata sa schimbe viteza ai grija sa nu te lase cutia de viteze!
Skip ads

  • litian28

  • Mesaje scrise: 213
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2019 B14XFL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
aditarap a scris:cutia e cu 5 viteze, e opel astra h 1.4 fabricatie 2008

salutare colegule!ce probleme ai cu intratul vitezelor?am si eu un astra h,tot de 1.4,din 2009,motor Z14XEP care acum de cand a venit frigul face numai belele in treptele de viteza inferioare.mai exact cu motorul oprit intra perfect in toate vitezele.cu motorul pornit,si mai ales la rece (- n grade dimineata sau si ziua acuma) am mari probleme de a baga in special in treapta 1,rar si in treapta 2.defapt nu am prea apucat sa verific si cand se incalzeste ceva masina caci fac drumuri scurte prin oras.ai cumva aceste simptome?le-ai gasit cumva rezolvarea si cum?!
multumesc anticipat pentru raspunsuri!
  • antidote

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salutare. Am un opel astra h 1.3. Am schimbat kitul de ambreiaj cu volanta cu tot si am inlocuit si lichidul de la cutia de viteze.
Dupa un drum de aproximativ 1200km, am observat ca la frig nu prea mai cupleaza intr-a doua. Efectiv duc schimbatorul in pozitia vitezei a doua si el se intoarce la punctul mort. Intr-adevar se intampla din ce in ce mai rar dupa ce se incalzeste motorul. Ceva idei?
  • litian28

  • Mesaje scrise: 213
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2019 B14XFL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
cristidb a scris:Putin probabil sa fie timoneria uzata daca masina e din 2011. E posibil sa nu fie reglata corect. Reglajul e simplu. Erau postate pe aici pe forum niste poze. Se ridica burduful de la schimbator si apoi maneta se fixeaza pe pozitie introducand un stift intr-o gaura (eu am folosit un torx de grosime potrivita) apoi se slabeste cuplajul de la cutie, se misca timoneria pana se poate apasa un buton aflat pe cutie si care blocheaza timoneria intr-o pozitie. Se tine apasat pana e strans din nou cuplajul in pozitia aia. In momentul ala e reglata si daca nu are jocuri in bucsile de la timonerie ar trebui sa intre in viteza usor.

In cazul initiatorului topicului e probabil sa fie uleiul prea gros. Pune ulei GM. Multi au avut probleme dupa ce au pus ulei mai gros in cutie pe principiul ca uleiul mai gros e intotdeauna mai bun.


Salutare colegule!ziceai ceva de reglare timonerie.imi poti pune si mie niste poze sau un link unde naiba apar acele poze ca eu nu le gasesc.sunt disperat sa fac o reglare ca la carte a unei timonerii dar breau niste poze ca la prosti sa stiu unde sa umblu.ma intereseaza la cutie unde este acea cupla si acel bolt!multumesc frumos!
  • ludi_f

  • Mesaje scrise: 363
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.
Am un Astra H 1.3 si am sesizat o problema - de curand am reparat cutia de viteze si am schimbat uleiul - am observat ca la un drum mai lung, mergand cu turatii mai mari (2800+) a inceput schimbatorul sa miste mai greu, ca si cand uleiul s-ar fi ingrosat si "mestecam" in ceva foarte vascos. Dupa ce am ajuns la destinatie si s-a racit putin masina totul a revenit la normal, drumul inapoi in turatii decente a fost totul perfect. In oras - totul normal.
Credeti ca uleiul este de vina, sa nu fie de buna calitate? (ieftineala?)
Multumesc
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Chiar si asa, daca uleiul se incalzeste nu ar trebui sa se subtieze in loc sa se ingroase (de unde pot deduce eu o frecare mai mica)? La mine e la fel dar cred ca ar trebui unsa timoneria mai degraba decat uleiul.
  • ludi_f

  • Mesaje scrise: 363
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Dar timoneria ar trebui ori sa mearga la fel tot timpul - ori mai greu la rece si mai usor la cald. La mine ar fi invers.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu chiar, la mine intotdeauna merge nuca greoi dupa ce se incalzeste. Daca timoneria nu e unsa si incepe sa se dilate cablul in acea camasa datorita caldurii e ceva normal sa mearga mai greu, dilatare=frecare mai mare dintre cablu si camasa cablului =ciorba in schimbator.
  • ludi_f

  • Mesaje scrise: 363
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Da, dar parca e mai mult decat atat. Stii cum face schimbatorul cand il pui pe 0 si il misti stanga-dreapta el tinde sa revina drept, in pozitia de mijloc. La mine cand era foarte incalzit tot sistemul puneam pe 0, impingeam schimbatorul spre stanga si ramanea acolo, impingeam de la 0 spre dreapta la fel. Aici nu cred ca mai are legatura cu cablul (zic eu).
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Asa face si la mine, nu revine inapoi pe 0 ci se opreste undeva intre 2 si 3 Very Happy (intotdeauna si eu nu prea merg cu ea la 2800, eu prefer plaja de 2000-2300 si la schimbarea vitezelor 2800), dar am vazut un tutorial pe internet cum ca arcurile de sub nuca ar fi problema in acest caz. Am bagat o tona de vaselina spray si nimic. Noroc ca nu a fost scump tubul, doar vreo 50 de lei Very Happy .
Aici este un topic asemanator, https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=102235 si un fragment dintr-un comentariu: o alta situatie ar putea fi la selectorul de viteze din cutie. exista un arc. ai putea cauta - inlocuire semering cutie viteze- sa intelegi despre acel arc. dar nu cred sa s-a stricat ceva pe acolo. Dupa cum spune si el e putin probabil, dar niciodata nu se stie. Ultimul comentariu pare a fi cel mai stralucit, asa ca maine daca nu ploua bag si eu un ochi pe acolo.
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
horaa a scris:Nu chiar, la mine intotdeauna merge nuca greoi dupa ce se incalzeste. Daca timoneria nu e unsa si incepe sa se dilate cablul in acea camasa datorita caldurii e ceva normal sa mearga mai greu, dilatare=frecare mai mare dintre cablu si camasa cablului =ciorba in schimbator.


Exact se manifesta la mine, de cand o stiu face asa... La cald cand temp e peste 30 grade, se misca pe " uscat" , dar diminiata la pornire si primele 10-15 km e o placere sa mesteci treptele Smile
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Revin cu filmarea maciucii de invartit in bograci.

  • ludi_f

  • Mesaje scrise: 363
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2007

  • Mesaj Privat
horaa, ai aplicat ce spunea redghola in topicul mentionat de tine? (spray intr-o anumita zona pe la parghii) Este ceva diferenta? Vad ca folosirea aerului conditionat grabeste manifestarile neplacute.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
@iudi_f - Am aplicat spray vaselina la parhiile din schimbatorul de viteze si aceeasi chestie. Urmeaza sa dau cu spray si pe la parghiile de la motor si sa vad rezultatele dar sunt sceptic.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Revin cu alt videoclip dar de aceasta data clima e pornita.

  • ludi_f

  • Mesaje scrise: 363
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Da, la fel si la mine. De cat timp mergi asa ?
Fenomenul se manifesta de cand am schimbat uleiul in cutia de viteze in urma unei reparatii. Am banuiala destul de puternica ca s-a pus 75w90 in loc de 75w80. W80 la cald e mai subtire decat w90 la cald, dar oricum ar fi, la rece sunt clar mai vascoase deci ar trebui sa se manifeste si atunci simptomele.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Merge de un an si. Asta am observat-o anul trecut dupa o luna ce am cumparat masina, fiind racoare afara nu s-a manifestat.
Daca ar fi de la ulei, atunci cand se incalzeste nu ar trebui sa mearga asa zacusca stil la cald, ar trebui sa mearga mai usor la cald si mai greu la rece. Asta daca nu cumva se omogenizeaza si se ingroase la cald gen ceva mancare?
La rece merge foarte bine, revine in punctul mort fara nici un efort.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR