- tudor-d
- **
- 104 mesaje
- din 10 Aug 2008
- Astra 1999 X17DTL
- Galati
tudor-d
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2008
- Mesaj Privat
- mariomadrid30
- *
- 1 mesaje
- din 28 Apr 2011
- Astra 1999 x17dtl
- Prahova
mariomadrid30
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1999 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2011
- Mesaj Privat
- Band1T
- **
- 424 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 2000 X17DTL
- Brasov
Band1T
- Mesaje scrise: 424
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- tudor-d
- **
- 104 mesaje
- din 10 Aug 2008
- Astra 1999 X17DTL
- Galati
tudor-d
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2008
- Mesaj Privat
ADYS_1967
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2011
- Mesaj Privat
ADYS_1967
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2011
- Mesaj Privat
ion-marin
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 1999 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2011
- Mesaj Privat
ADYS_1967
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2011
- Mesaj Privat
ion-marin
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 1999 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2011
- Mesaj Privat
ADYS_1967
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2011
- Mesaj Privat
salutare, probleme sunt mai multe 1-porneste un pic cam greu dimineata la -15/-20 gradesi merge urit motorul pana ce se incalzeste un pic )(2-se aprinde ceck-ul engine intre 1700rpm si 2700rpm ,acest lucru e mai deranjant si mai periculos mai ales in depasiri deoarece atunci cind e aprins zici ca are dreaci si nu mai trage deloc)(3-la decelerare intensitatea luminilor sacde timp de o secunda ,face un declic ) Am facut reparatie la turbo ,filtrele sunt schimbate , uleiul GM 10w40, pompa vacum schimbata . ''macanicul'' sa impotmolit la un cod si zice ca nu stie ,P1220. A pus avansul un pic mai mare la pompa de injectie (din distributie) pornea foarte bine ,dar ceck-ul se stingea pe la 4500rpm. la capitolul consum sta rau cred : ulei cam 1,5l la 2000km , carburant cam 8,5l/100km. opel astra g X 17 DTL/1999
ADYS_1967
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2011
- Mesaj Privat
ADYS_1967
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2011
- Mesaj Privat
ADYS_1967
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2011
- Mesaj Privat
ADYS_1967
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2011
- Mesaj Privat
ion-marin
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 1999 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Band1T
- **
- 424 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 2000 X17DTL
- Brasov
Band1T
- Mesaje scrise: 424
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
eroare P1220 se refera la pompa de injectie....
adica pompa de injectie defecta.
se poate rezolva in mai multe feluri, dar toate presupun demontarea pompei de pe motor + cheltuiala.
eu am trecut prin asta recent.
dar mie mi s-a oprit motorul in mers si nu mai pornea.
testerul a spus: p1220, adica pompa de injectie.
am dat-o jos de pe masina si am dus-o la un banc de teste.
pompa mea nu mai "baga" decat 300 atmosfere in loc de minim 500 cat ar fi trebuit.
am inceput sa caut rezolvari, si am gasit 4 variante:
1. repararea pompei mele - cost intre 1000 si 1500 lei (dura cam o saptamana) - garantie 1 an
2. cumpararea unei pompe reconditionate-cost 2900 lei + pompa mea la schimb - garantie 1 an
3.cumpararea de pompa noua - cost 6500 lei (dura cam o saptamana) - garantie 1 an
4.cumpararea de pompa SH - cost 1000 lei.
eu am ales varianta 4, pentru ca am avut norocul sa gasesc o masina identica la dezmembrat, si eu am fost primul care a luat ceva de pe ea. adica am vazut masina mergand, am mers cu ea, si apoi am demontat pompa de injectie si am pus-o la mine.
am ramas si cu pompa originala, pe care, daca o sa am bani, o sa o repar si o tin de rezerva.
bafta!
adica pompa de injectie defecta.
se poate rezolva in mai multe feluri, dar toate presupun demontarea pompei de pe motor + cheltuiala.
eu am trecut prin asta recent.
dar mie mi s-a oprit motorul in mers si nu mai pornea.
testerul a spus: p1220, adica pompa de injectie.
am dat-o jos de pe masina si am dus-o la un banc de teste.
pompa mea nu mai "baga" decat 300 atmosfere in loc de minim 500 cat ar fi trebuit.
am inceput sa caut rezolvari, si am gasit 4 variante:
1. repararea pompei mele - cost intre 1000 si 1500 lei (dura cam o saptamana) - garantie 1 an
2. cumpararea unei pompe reconditionate-cost 2900 lei + pompa mea la schimb - garantie 1 an
3.cumpararea de pompa noua - cost 6500 lei (dura cam o saptamana) - garantie 1 an
4.cumpararea de pompa SH - cost 1000 lei.
eu am ales varianta 4, pentru ca am avut norocul sa gasesc o masina identica la dezmembrat, si eu am fost primul care a luat ceva de pe ea. adica am vazut masina mergand, am mers cu ea, si apoi am demontat pompa de injectie si am pus-o la mine.
am ramas si cu pompa originala, pe care, daca o sa am bani, o sa o repar si o tin de rezerva.
bafta!
ADYS_1967
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2011
- Mesaj Privat
sal Band1 T,esti unul dintre cei putini care posteaza si rezolvarea unei anumite probleme.Inteleg ca P1220 este strict legat de pompa si de probleme ale acesteia,de ex la tine.(oprit in mers si nu a vrut sa mai porneasca)Tinind cont de faptul ca;un circuit mecanic sau electronic nu se poate autorepara, ramine problema ;check-ului aprins ,dar numai intre 1500rpm si 2700rpm in functie de treapta de viteze in care se afla masina. In concluzie cred ca acel P1220 poate fi dat de multe alte chestii care au influenta asupra pompei ; senzori , sonde ,vacum, debitmetru ,turbo etc. Pompa SH am gasit si eu la 250e cu tot cu calculatorul de pe ae ,dar cred ca la mine nu este cazul , nu stiu exact. Am sa dau un raspuns aici dupa ce problema se va rezolva.
- tudor-d
- **
- 104 mesaje
- din 10 Aug 2008
- Astra 1999 X17DTL
- Galati
tudor-d
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2008
- Mesaj Privat
P1220 este strict legat de pompa de injectie. Calculatorul de pe pompa in timp, datorita fluctuatiilor de temperatura, formeaza lipituri reci, cel mai bine e sa schimbi pompa de injectie.
Totusi inainte de astea ar trebui sa mergi la un mecanic sa verifice daca distributie e corect montata. P1120 apare si cand pompa de injectie nu e bine pusa la punct, e sarita cu un dinte inainte sau inapoi.
Cat despre consumul de ulei la X17DTL la mine e aproape inexitent, nu completez intre schimburi, nivelul scade un pic dar insesizabil, ulei flolosesc metabond speed 10w-40, sunt la al 3 -lea schimb .
Totusi inainte de astea ar trebui sa mergi la un mecanic sa verifice daca distributie e corect montata. P1120 apare si cand pompa de injectie nu e bine pusa la punct, e sarita cu un dinte inainte sau inapoi.
Cat despre consumul de ulei la X17DTL la mine e aproape inexitent, nu completez intre schimburi, nivelul scade un pic dar insesizabil, ulei flolosesc metabond speed 10w-40, sunt la al 3 -lea schimb .
ADYS_1967
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2011
- Mesaj Privat
sal,ok toata lumea ,pompa pompa dar mama ei de pompa , la 2500 rpm e ok si la 1500rpm nu.referitor la acele lipituri reci , ce formeaza lipiturile astea sau cum se produc ? pentru ca din cite stiu componentele electronice mai speciale lucreaza la temperatiri destul de mari (-30si +85grade celsius)Am vazut pe aici pe un topic un calculator de injectie desfacut nu stiu daca este de x17 dtl ,si oricum nu prea conteaza,dar daca asa stau lucrurile nici cel mai elecronist dintre electronisti nu poate schimba microprocesor saintegrat de pe acel circuit.Aia e o coponenta electronica si odata busita ,busita ramine. Sa incerce oricine vrea sa schimbe un microprocesor de pe o placa video da calculator,ca e acelasi lucru si mai stam de vorba pe mufa de conectare are ulei
- tudor-d
- **
- 104 mesaje
- din 10 Aug 2008
- Astra 1999 X17DTL
- Galati
tudor-d
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2008
- Mesaj Privat
Ar trebui sa mergi la un mecanic sa verifice daca distributie e corect montata. P1120 apare si cand pompa de injectie nu e bine pusa la punct, e sarita cu un dinte inainte sau inapoi. Dupa care te bagi in pompa. O pompa sh e in jur de 1000 de lei.
Supapa care o ai tu in poza se geste la X17DTL doar la valva ERG in restu nu mai e prezenta nicaieri, nu are nici o legatura cu sistemul de alimentare. Curata si EGR ul dar de acolo ai eroarea P0400. Ulei in ea vine de la pompa de vacoum.
Supapa care o ai tu in poza se geste la X17DTL doar la valva ERG in restu nu mai e prezenta nicaieri, nu are nici o legatura cu sistemul de alimentare. Curata si EGR ul dar de acolo ai eroarea P0400. Ulei in ea vine de la pompa de vacoum.