Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • tudor-d

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Termostatul este in furtunul de langa filtru aer, deasupra pompei de injectie, langa sonda de apa, este un gat de aluminiu prins cu suruburi de 6 (cheie de 10).
Skip ads

  • mariomadrid30

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1999 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2011

  • Mesaj Privat
salutare sunt noua pe aici de vreo 5 minute si vroiam sa intreb si eu ce se intampla cand cand valva egr eswte blocata de ceva timp?
  • Band1T

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
si eu am motorizare x17dtl...
imi poate spune cineva daca avem termoflot si unde e situat?
multumesc!
  • tudor-d

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Band1T nu avem termoflot in scimb avem radiator racire ulei care este situat langa intercooler.
Skip ads

  • ADYS_1967

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
E foarte ok aici pe forum ,intrebari fara raspuns si aprope nimeni nu mai spune nimic odata ce si a rezolvat problema .nu prea e corect asa
  • ADYS_1967

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
am si eu probleme cu astra g x 17 dtl / 1999, cer ajutor
  • ion-marin

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 1999 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2011

  • Mesaj Privat
ce probleme ai?
  • ADYS_1967

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
daca se ofera cineva!
Skip ads

  • ion-marin

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 1999 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2011

  • Mesaj Privat
de oferit se ofera ,spune ce probleme ai
  • ADYS_1967

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
salutare, probleme sunt mai multe Sad1-porneste un pic cam greu dimineata la -15/-20 gradesi merge urit motorul pana ce se incalzeste un pic )(2-se aprinde ceck-ul engine intre 1700rpm si 2700rpm ,acest lucru e mai deranjant si mai periculos mai ales in depasiri deoarece atunci cind e aprins zici ca are dreaci si nu mai trage deloc)(3-la decelerare intensitatea luminilor sacde timp de o secunda ,face un declic ) Am facut reparatie la turbo ,filtrele sunt schimbate , uleiul GM 10w40, pompa vacum schimbata . ''macanicul'' sa impotmolit la un cod si zice ca nu stie ,P1220. A pus avansul un pic mai mare la pompa de injectie (din distributie) pornea foarte bine ,dar ceck-ul se stingea pe la 4500rpm. la capitolul consum sta rau cred : ulei cam 1,5l la 2000km , carburant cam 8,5l/100km. opel astra g X 17 DTL/1999
  • ADYS_1967

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
sal Lucian 189,despre ce senzor zici ca ar fi vorba pe galeria de admisie , din cite am vazut eu pe galeria de admisie este EGR-ul si turbo , nu se vede nici un senzor inafara de debitmetru pe admisie
  • ADYS_1967

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
o poza ceva daca se poate ms
Skip ads

  • ADYS_1967

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
cine a rezolvat si cum cod eroare 1220 la X!7DTL,poate se spune ca banuiesc ca nu este un secret
  • ADYS_1967

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
NU este corect sa intram pe forumuri numai cind avem nevoie si ne incurca o anumita problema , bine ar fi sa postam si rezolvarea acelei probleme , cu respect tuturor OPEL-istilor
  • ion-marin

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 1999 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2011

  • Mesaj Privat
vezi ca ai un mesaj privat de la mine
  • Band1T

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
eroare P1220 se refera la pompa de injectie....
adica pompa de injectie defecta.
se poate rezolva in mai multe feluri, dar toate presupun demontarea pompei de pe motor + cheltuiala.
eu am trecut prin asta recent.
dar mie mi s-a oprit motorul in mers si nu mai pornea.
testerul a spus: p1220, adica pompa de injectie.
am dat-o jos de pe masina si am dus-o la un banc de teste.
pompa mea nu mai "baga" decat 300 atmosfere in loc de minim 500 cat ar fi trebuit.

am inceput sa caut rezolvari, si am gasit 4 variante:
1. repararea pompei mele - cost intre 1000 si 1500 lei (dura cam o saptamana) - garantie 1 an
2. cumpararea unei pompe reconditionate-cost 2900 lei + pompa mea la schimb - garantie 1 an
3.cumpararea de pompa noua - cost 6500 lei (dura cam o saptamana) - garantie 1 an
4.cumpararea de pompa SH - cost 1000 lei.

eu am ales varianta 4, pentru ca am avut norocul sa gasesc o masina identica la dezmembrat, si eu am fost primul care a luat ceva de pe ea. adica am vazut masina mergand, am mers cu ea, si apoi am demontat pompa de injectie si am pus-o la mine.
am ramas si cu pompa originala, pe care, daca o sa am bani, o sa o repar si o tin de rezerva.

bafta!
  • ADYS_1967

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
sal Band1 T,esti unul dintre cei putini care posteaza si rezolvarea unei anumite probleme.Inteleg ca P1220 este strict legat de pompa si de probleme ale acesteia,de ex la tine.(oprit in mers si nu a vrut sa mai porneasca)Tinind cont de faptul ca;un circuit mecanic sau electronic nu se poate autorepara, ramine problema ;check-ului aprins ,dar numai intre 1500rpm si 2700rpm in functie de treapta de viteze in care se afla masina. In concluzie cred ca acel P1220 poate fi dat de multe alte chestii care au influenta asupra pompei ; senzori , sonde ,vacum, debitmetru ,turbo etc. Pompa SH am gasit si eu la 250e cu tot cu calculatorul de pe ae ,dar cred ca la mine nu este cazul , nu stiu exact. Am sa dau un raspuns aici dupa ce problema se va rezolva.
  • tudor-d

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2008

  • Mesaj Privat
P1220 este strict legat de pompa de injectie. Calculatorul de pe pompa in timp, datorita fluctuatiilor de temperatura, formeaza lipituri reci, cel mai bine e sa schimbi pompa de injectie.
Totusi inainte de astea ar trebui sa mergi la un mecanic sa verifice daca distributie e corect montata. P1120 apare si cand pompa de injectie nu e bine pusa la punct, e sarita cu un dinte inainte sau inapoi.
Cat despre consumul de ulei la X17DTL la mine e aproape inexitent, nu completez intre schimburi, nivelul scade un pic dar insesizabil, ulei flolosesc metabond speed 10w-40, sunt la al 3 -lea schimb .
  • ADYS_1967

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
sal,ok toata lumea ,pompa pompa dar mama ei de pompa , la 2500 rpm e ok si la 1500rpm nu.referitor la acele lipituri reci , ce formeaza lipiturile astea sau cum se produc ? pentru ca din cite stiu componentele electronice mai speciale lucreaza la temperatiri destul de mari (-30si +85grade celsius)Am vazut pe aici pe un topic un calculator de injectie desfacut nu stiu daca este de x17 dtl ,si oricum nu prea conteaza,dar daca asa stau lucrurile nici cel mai elecronist dintre electronisti nu poate schimba microprocesor saintegrat de pe acel circuit.Aia e o coponenta electronica si odata busita ,busita ramine. Sa incerce oricine vrea sa schimbe un microprocesor de pe o placa video da calculator,ca e acelasi lucru si mai stam de vorba pe mufa de conectare are ulei
  • tudor-d

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Ar trebui sa mergi la un mecanic sa verifice daca distributie e corect montata. P1120 apare si cand pompa de injectie nu e bine pusa la punct, e sarita cu un dinte inainte sau inapoi. Dupa care te bagi in pompa. O pompa sh e in jur de 1000 de lei.
Supapa care o ai tu in poza se geste la X17DTL doar la valva ERG in restu nu mai e prezenta nicaieri, nu are nici o legatura cu sistemul de alimentare. Curata si EGR ul dar de acolo ai eroarea P0400. Ulei in ea vine de la pompa de vacoum.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR