Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Salutare stimati colegi.In urma inlocuirii debitmetrului,constat ca check engine tot sta aprins,drept urmare am verificat traseul vacum.Nu aevam vacum deloc.Si pana am constat de unde este,am scos pe rand toate furtunele si le-am pierdut ordinea,adica nu mai stiu care si de unde este.Am verificat toate furtunasele si sunt bune,problema la vacum era direct de la un furtunas care intra in pompa de vacum,ca avea cauciul crapat.Am inlocuit.Acum am vacum,dar nu mai stiu in ce ordine sa bag furtunasele in electrovalve.Rog colegii care au ceva poze mai detaliate sa le posteze.Multumesc de ajutor!
Skip ads

  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Am verificat si electrovalvele si din cele 2 de langa baterie,doar una are vacum bun,cea de a dou are un vacum foarte slab,abia daca il simti.Am bagat furtunul ce vine din pompa vacum direct in electrovalva care zic eu ca nu merge si tot la fel face,nu se simte mai deloc vacumul.In continuare am check engine aprins.La turbina am bagat direct furtunul de vacum si se trage tija.Nu pot sa ajung cu ea la tester ptr ca nu am numere deocamdata.Ce ma sfatuiti sa mai verific?Nici nu se tureaza mai mult de 3500-3700.Egr a fost curatat la reprezentanta Opel.
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Noroc!
Pai ma gandesc ca poate gasesti p'aici pe site un tutorial, niste poze, etc... E aproape imposibil sa nu gasesti.
Daca as avea timp, ti-as spune la telefon care unde vine, dar nu am deloc timp liber in perioada asta.
Sper s-o rezolvi.
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Salut colegu.Am gasit in final cateva poze cu acelasi motor dar la o astra.Le-am bagat ca acolo,dar problema cu check engine si cu turatia doar pana la 3700 nu dispare.Nu stiu ce sa mai incerc!Am lasat-o si fara baterie sa se stearga erorile,dar tot nimic.
Skip ads

  • Florenthyn

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut!
Sunt nou pe acest forum. Am si eu un opel astra g din 2000 motor de 2.0 dti 16 valve si am urmatoarea problema: mi se aprinde martorul check engine in mers si cand se aprinde imi scade si puterea motorului. Daca trec cu treapta a 3-a de 2500 rpm se stinge si trage normal. care sa fie problema ? mentionez ca am gasit un furtun de vacuum rupt si l-am lipit cu banda izoliera asta pana cumpar altul. Multumesc anticipat. Va salut cu stima!
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur trage aer fals pe undeva.verifica egr,supapa de la turbo,de la voleti,si furtunasele.Mie mi s-a stricat supapa care misca voletii (switchover valves vacuum unit) si imi tragea aer fals(era sparta membrana din ea).check engine aprins si nu se tura mai mult de 3700(nu-ti trebuie mai mult Smile) ;oricum nu mai trage bine,pt ca nu mai intra turbo).Daca o anulezi iti raman voletii in pozitia deschis sau inchis,poti sa ii lasi cum vrei pt ca nu prea conteaza,deci daca este cu probleme o poti anula fara griji acea supapa(eu am mers cu ea anulata aproape un an pana am cumparat alta).Egr-ul ,supapa de la tija turbo si supapa de la voleti le verifici foarte simplu: cu ajutorul unui furtun de vacuum"tragi cu gura din ele" pana incepi sa ametesti Smile),iar la un moment dat ,daca este buna supapa respectiva,trebuie sa NU mai poti trage deloc;daca este defecta tragi pana lesini si tot nu opune rezistenta Smile) verifica si furtunele de vacuum sau inlocuieste-le.ai aici schema de vacuum la x/y 20 dth
Daca ai vre-o electrovalva arsa si ai nevoie de ea,am eu una de vanzare pe care am cumparat-o degeaba.50 de lei +10 lei posta sau 25 prin curier.Succes!
  • Florenthyn

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Multumes pt raspuns Emil,dar nu inteleg de ce dupa 2500 rpm se stinge martorul si trage normal. Mai e cva.. Mie mi se aprindea martorul si din cauza bujiilor si le-am schimbat,am curatat si egr-ul si nu am fost la tester sa sterg eroarea. Se poate ca martorul sa se aprinda in continuu daca nu am fost sa sterg eroarea chiar daca eu am schimbat piesa problema?
  • Florenthyn

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2011

  • Mesaj Privat
De unde pot sa cumpar furtunase de vacuum. Am gasit unul rupt si l-am lipit cu banda izoliera. Multumesc!
Skip ads

  • Florenthyn

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Poate sa fie si din cauza ca uleiul nu e la nivelul care trebuie?Am verificat ieri si era sub minim,am mai adaugat dar nu cred ca a fost de ajuns. De cand am facut schimbul de ulei acum 4000 km eu nu am mai adaugat deloc ulei pana ieri.
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Da,se poate sa mai ramana aprins si dupa ce ai rezolvat problema,iar dupa un anumit numar de porniri se stinge singur daca problema e rezolvata.La tine nu mai tragea pt ca masina intra in limp mode ,nu are nici-o treaba cu faptul ca martorul statea aprins din cauza bujiilor.Ai ceva pe circuitul de vacuum;Uleiul nu are treaba cu chestia asta ,daca te tine poti sa mergi si fara Smile);furtunase gasesti pe la piese auto;incearca sa schimbi acel furtunas lipit de tine ,sau asigura-te ca nu pierde aer absolut deloc,este foarte important sa nu pierzi vacuum absolut DELOC.Posibil sa mai fie ceva daca spui ca dupa 2500 rpm se stinge martorul si trage normal.Succes!
  • Florenthyn

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc,dar chiar nu stiu ce ar putea avea Sad.
  • Florenthyn

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Acel furtunas rupt si lipit de mn intra la switchover valves vacuum unit nr 6 in poza ta.
Skip ads

  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Du-te si taie-l inainte de lipitura si bagi pe el un surub ceva sa nu mai traga aer ABSOLUT DELOC si il lasi asa.pui contactul pana iti dispare check engine,posibil de 3-4 ori si apoi pornesti si revii cu rezultatul:)
  • Florenthyn

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Furtunul e rupt de la jumatate deci trebuie aman2 astupate. Incerc sa vad ce iese. Multumesc!
  • Florenthyn

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Martorul check engine nu imi ramane aprins dupa ce am pornit motorul. El se aprinde la aprox 5min dupa pornire si se stinge doar dupa ce trec de 2500 rpm in treapta a 3-a..in treapta I si II nu dispare oricat as tura.
  • Florenthyn

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am fost la masina,nu am facut nik la furtunul ala,am pornit-o si am mers cu ea. S-a aprins martorul dar acum vad ca se stinge dupa 1800 ture in orice treapta si nu se mai aprinde asa des. Dar eu m-am aveam o problema si credeam ca am rezolvat-o dar vad ca nu..Cand am dat sa o pornesc,a pornit abea la adoua cheie si cand a pornit a scos mult fum alb.. Asta din ce cauza sa mai fie?
  • Florenthyn

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Mai scrie pe aici ca ar putea fi si de la carcasa de la filtrul de motorina,posibil sa fie crapata si sa traga aer.. Poate sa fie si asta cauza? Multumesc!
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Mai are multe? Smile)
  • Florenthyn

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2011

  • Mesaj Privat
pai asta cu pornitul. Porneste mai greu dupa 10-12 ore si scoate un fum alb cand porneste. Si treaba cu martorul ala.
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Dar trage?S-ar putea sa ai bujii arse,daca martorul se aprinde dimineata la prima pornire si ramane cateva secunde aprins dupa ce o pornesti sigur ai cel putin o bujie arsa,poate chiar mai multe ,tocmai deaia porneste si greu.Dar asta nu influenteaza cu absolut nimic puterea motorului.daca nu mai ai alta problema ar trebui sa traga normal.verifica bujiile cu un fir si un bec.Bafta
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR