Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Ai comparat total gresit!
Ce cuplu ai la "amaratul" ala de focus de 1,8td si ce cuplu ai la frontera 2.0?
Skip ads

  • babi.

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Alba
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Problema mea era inlocuirea besinosului asta de benzinar cu un diesel.Nu am nimic de dovedit referitor la Focus decat ca trage mai bine decat Frontera( semnificativ mai bine),le am pe amandoua si compar.Probabil transmisia are mai mult de suferit la Focus in conditiile astea dar la tras e mai bun.Frontera parca e un Astra G dinala de 1,7.Nu ma intereseaza nici cuplul, e teorie iar folositul lor e o practica pt mine.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Inlocuieste-l cu ce vrei, chiar nu-mi pasa de problema ta, dar nu mai faceti comparatii aiurea, fara nicio legatura.
Iar fara teoria aia pe care nu dai doi bani, nu o sa rezolvi niciodata vreo problema, decat din pura intamplare.
Bafta.
  • babi.

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Alba
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Pai din cauza asta as fi pus un diesel pe cutia lui, as fi pierdut viteza dar ar fi fost mai utila pt ce am eu nevoie.Ai deschis discutia cu comparatia Aro-Frontera, nu da vina pe mine.
Skip ads

  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Eu in niciun moment nu am comparat ARO cu Frontera. Am dat ca exemplu regimul de mers in ture la masini cu motorizari diferite (benzina si diesel).
Din pacate pentru tine, Frontera 2.0 nu este pentru tractari. In general, benzinarele nu sunt pt. tractari (ma refer la motoare mici).
Eu as schimba masina decat sa fac o astfel de modificare, dar fiecare stie mai bine ce are de facut, daca merita transformarea.
  • babi.

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Alba
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Asta era ideea, modificari majore nu ar merita sa-i fac sa pun alt motor.Oricum o folosesc ocazional.Iar ce spuneai despre faptul ca la alte plaje de turatii obtin cuplul maxim, nu este relevant in situatia mea,oricum nu ma ajuta suficient.Si masina este destul de veche sa nu merite multa munca.Eram curios daca Andrei_vl cunoaste bine motoarele pt. ca am dat exemplul cu omega a diesel si benzina la care potriveau la cutie dar vad ca deviem de la subiect: potriveste sau nu.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Eu ma refeream la offroad ... la tractari iti trebuie cuplu la turatie mica ceea ce numai dieselul iti ofera.
Trebuie mers pe la parcuri de dezmembrari si vazut daca au ambele tipuri de motoare .... etc.
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
babi. a scris:Asta era ideea, modificari majore nu ar merita sa-i fac sa pun alt motor.Oricum o folosesc ocazional.Iar ce spuneai despre faptul ca la alte plaje de turatii obtin cuplul maxim, nu este relevant in situatia mea,oricum nu ma ajuta suficient.Si masina este destul de veche sa nu merite multa munca.Eram curios daca Andrei_vl cunoaste bine motoarele pt. ca am dat exemplul cu omega a diesel si benzina la care potriveau la cutie dar vad ca deviem de la subiect: potriveste sau nu.

Iar daca erai atent ai fi vazut ca raspunsul ti-a fost oferit! La omega cutiile sunt altfel decat la frontera.
Skip ads

  • babi.

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Alba
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Te contrazic, la Omega si frontera sunt la fel,chiar am dat un motor de pe un omega unui tip care l-a pus pe frontera,eu ma refer la carcasa cutiei nu cutia in ansamblu,clar nu e aceeasi cutie.voiam o comparatie intre blocul de benzina si cel de diesel dar o sa urmez ideea d-lui stelea sa compar intr-un parc de dezmembrari,credeam ca a mai incercat cineva pe aici si stie.Tocmai in ideea cuplului de care imi spunea voiam sa schimb motorul.Multumesc oricum de initiativa.
  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 252
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
domne ce mai discutie a iscat subiectul tractorului...
dl Cip daca la mine te refereai sa iau pajero sa stii ca e cu volan pe dreapta, nr de UK, ca sa nu mai zic de taxa si impozit daca as inmatricla-o.
nu am chef sa ma complic cu asa ceva. Masina e 2,8 cu cutie manuala si consuma aprox 10% la drum intins si aprox13 % oras - cam ca frontera dar nu se compara nici ca gabarit nici ca tinuta de drum. are 2700 kg , e stabila si cu muuult loc in portbagaj. in teren pt ce ii trebuie omului eu vad in asta un avantaj. mai ales ca trage remorca.ce zice Andrei cu batutul la cur...stim foarte bine ca astea sunt chestii exterm de relative. daca e sa ne referim strict la offroad fiecare masina e avantajata de un anumit tip de teren depinde f mult de sofer. greutatea mare a pajero-ului poate fi un mare avantaj - de ex cand treci un rau sau in situatii de aderenta scazuta care sunt o gramada in teren.cand zici ca o masina bate la cur alta masina trebuie sa iei in considerare si fiabilitatea, tinuta de drum etc. asta daca ar fi adevarat ca frontera bate pajero . dar cu soferi la fel de "meseriasi" la volan eu nu cred ca e vreo diferenta. mai ales ca pahero are in general dif blocabil spate... ca exemplu concret - am urcat la muntele rosu de revelion . gheata si urcare pe drum si zapada pe margine. un pajero a trecut linistit cu doua roti pe zapada si eu...patinaj artistic.avea dif spate. asta inseamna cumva ca pajero bate la cur frontera? nicidecum. era doar parerea mea despre faptul ca decat sa modifice frontera mai bine sa-si ia omul un "tractor" cu acelasi consum dar cuplu jaf la turatii mici, loc in portbagaj s.a.m.d.

P.S. plus de asta mi-a placut discutia asta - l-am vazut pe Stelea irascibil. Mai rar vezi asa ceva.
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2003 2,2 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Intarata-i dr..ce, ca si mie-mi place Very Happy Urmaresc cu deosebit interes Evil or Very Mad . Chiar e interesant... Focus vs Frontera, asta bate orisice discutie Idea
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
babi. a scris:Asta era ideea, modificari majore nu ar merita sa-i fac sa pun alt motor.Oricum o folosesc ocazional.Iar ce spuneai despre faptul ca la alte plaje de turatii obtin cuplul maxim, nu este relevant in situatia mea,oricum nu ma ajuta suficient.Si masina este destul de veche sa nu merite multa munca.Eram curios daca Andrei_vl cunoaste bine motoarele pt. ca am dat exemplul cu omega a diesel si benzina la care potriveau la cutie dar vad ca deviem de la subiect: potriveste sau nu.


Omega avea aceeasi cutie ca Frontera?

Cutia de Frontera Sport e cu reductor " inclus", lucru ce ma face sa cred ca sunt cutii total diferite... nu ar fi logic?

Omega avea 2.3 diesel, un magar de-a dreptu... cel mai puturos motor de pe Frontera... gresesc?

Si in plus:
-instalatie electrica
-radiatoare in plus
-suporti motor
-" legalizarea" cred ca nu intra in calcul, ca daca ar intra, cu banii pe care ii dai, iei un diesel scurt din Anglia

P.S. @Bogdan, da, ala de care ziceam nu avea blocant spate Mr. Green
( Sa nu zic situatie Frontera 2.3 cu simexuri care trece pe unde nu trece Pajero scurt 3.0 V6 benzina Mr. Green )
Ca tinuta de drum, caroserie si fiabilitate, Pajero, da, e mai bun!
Skip ads

  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Andrei, @babi s-a referit la prindere, la flansa, asta il intereseaza, daca cutia de 2.0 se "pupa" cu alt motor (diesel).
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Asta cred ca e cea mai mica problema..Flansa se poate face, urmeaza priza,si sa nu uitam ca un motor diesel nu functioneaza prea bine cu o cutie de benzina.O transformare ca asta se poate face elegant numai daca ai 2 masini functionale in curte,una langa alta,sa le transplantezi cu totul.Sa le cumperi pe bucati,imbatranesti inainte de vreme,si financiar e foarte "obositor"..
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Si cu 2 masini, nebun sa fi sa le transformi " ca la carte", le transformi " altfel"...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR