Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • emilm

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,

Am un AstraH si ma gandesc sa-l schimb cu un Insignia/mondeo/superb.
Ma poate ajuta cineva cu detalii privind diferentele dintre cele 2 motoare mentionate in titlu?

Inca nu m-am decis ce masina sa aleg. Insignia imi place ca design dar spatiul interior e cam mic si motoarele diesel inteleg ca sunt cam zgomotoase.
Ce imi puteti spune despre cele 2 motoare? In ce masura merita in combinatie cu FlexRide?

Multumesc
Skip ads

  • x678001

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Eu am 2.0 160cp si rupe cand o calc.
E zgomotoasa ce e drept ca e diesel, dar pui un dubstep pe infinity sound si e perfect... Wink
Am avut si un 1.8 140cp benzina, inchiriata 1 saptamana si e puturoasa la dimensiunea ei.

Din punctul meu de vedere, am oscilat intre insignia/passatul nou/superbul nou. Am exclus ford ca nu-mi place.
Superbul l-am avut tot asa inchiriat si e prea mare. Cei din spate nu te aud cand vorbesti, parca esti rupt, trebuie sa repeti destul de des sa fi inteles si asta pe fondul unei melodii in surdina. Altfel masina e perfecta, se aseaza bine si trage. (2.0 140 cp)
Passatul cel nou parca totusi e prea sobru, prea dur. Nu l-am testat gen drive test, dar m-am urcat in el si nu excela la spatiul in interior. Insignia mi s-a parut mai confortabil.
In final discount-ul mi s-a parut cel mai confortabil. WV imi dadea 500-1500 euro... Skoda un 2000.... Opel am obtinut 9000 euro, modelul comandat fiind 32.000 euro. Ce e drept ca 32k n-as fi dat, dar 23k am dat. Smile

Succes!
  • emilm

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pentru opinie. Urmeaza drivetest cu fiecare din masinile pe care le-am mentionat.
Cat despre diferentele constructive si rafinamentul comparat al celor 2 motoare ce imi puteti spune?
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
emilm a scris:Multumesc mult pentru opinie. Urmeaza drivetest cu fiecare din masinile pe care le-am mentionat.
Cat despre diferentele constructive si rafinamentul comparat al celor 2 motoare ce imi puteti spune?


dieselul de 160 cai are cutie f40, cel de 130 are m32 si ar mai fi si ambreajul, motoarele ar fi identice cu exceptia softului.. am detinut ambele masini, in treapta 1 varianta de 130 cai mi se pare mai nervoasa un pic, in mers insa se cunosc cei 30 de cai lipsa. si consumul la motorizarea de 160 cai era mai mic, 5,8 l/100 fata de 6,5 cat am acum la varianta mai slaba. in rest, cam la 2000 rpm, treapta 6 ambele au 130 km/h, iar la 3200 rpm viteza de 200 km/h.
Skip ads

  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
sever iulian a scris:
dieselul de 160 cai are cutie f40, cel de 130 are m32 si ar mai fi si ambreajul, motoarele ar fi identice cu exceptia softului..


De la masinile construite in 2011 motoarele nu mai sunt identice la 130 si 160CP. Deja difera turbina si modelul de ECU.

Motoarele au fost identice (diferenta doar soft) pentru masinile 2009-2010. La masinile respective motorul de 130CP era DTJ, acum este doar DT - tocmai pentru a sublinia diferenta.
  • luc1979

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
emilm a scris:Salutare tuturor,

Am un AstraH si ma gandesc sa-l schimb cu un Insignia/mondeo/superb.
Ma poate ajuta cineva cu detalii privind diferentele dintre cele 2 motoare mentionate in titlu?

Inca nu m-am decis ce masina sa aleg. Insignia imi place ca design dar spatiul interior e cam mic si motoarele diesel inteleg ca sunt cam zgomotoase.
Ce imi puteti spune despre cele 2 motoare? In ce masura merita in combinatie cu FlexRide?

Multumesc


Este foarte important sa faci test drive cu toate cele mentionate. Ia in calcul si Passatul. Depinde ce urmaresti la masina: sa fie sport, sa fie fiabila, sa fie puternica, sa fie mai business...
Poti sesiza de exemplu ca iti plac mai mult cei 140 CP pe Superb sau Passat decat 160 CP pe Insignia, ca una e mai sgomotoasa la 150 km/h,
ca iti place cum suna mai mult motorul uneia....
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
dieselul de 160 cai are cutie f40, cel de 130 are m32 si ar mai fi si ambreajul, motoarele ar fi identice cu exceptia softului.. am detinut ambele masini, in treapta 1 varianta de 130 cai mi se pare mai nervoasa un pic, in mers insa se cunosc cei 30 de cai lipsa. si consumul la motorizarea de 160 cai era mai mic, 5,8 l/100 fata de 6,5 cat am acum la varianta mai slaba. in rest, cam la 2000 rpm, treapta 6 ambele au 130 km/h, iar la 3200 rpm viteza de 200 km/h.[/quote]

dap...la 2000rpm in treapta 6 - 130 km/h dar.......la 200 km/h doar 3200rpm....? chiar duminica am testat cum, ce si cat poate o insignia de 160cp pe A1. in treapta 6 am reusit 222km/h pe sport off. daca mai lua ceva era doar din inertie, insa tin sa cred, ca parca turometrul era la o valoare mai mare decat 3200rpm.
  • sebastian_dorca

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Am varianta cu 130 CP si mi-am testat masina in concediu pe autostrada in Germania. La 200 km/h aveam putin peste 3000 rpm (cca 3100). Viteza maxima atinsa a fost 208 km/h,mai aveam pedala dar "nu mai aveam autostrada" pentru ca viteza urca foarte greu peste 200 km/h.
Skip ads

  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
"".......la 200 km/h doar 3200rpm....? ""

am exagerat un pic :
  • Eddie

  • Mesaje scrise: 509
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
3000 rpm are la exact 190km/h si la 206 km/h cat am prins maxim,avea cam 3250 rpm.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watc...p;feature=related
ce ziceti de turatia asta?
  • sebastian_dorca

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Exact cum am spus si eu. La 200 km/h putin peste 3000 rpm.
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
el la 200km/h avea vreo 2750 rpm nu 3250....deci e oarecare diferenta Very Happy
  • sebastian_dorca

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Eu am spus ca la 200 km/h aveam putin peste 3000 rpm. Aproximativ 3100 rpm. In film are putin sub 3000 rpm la o viteza mai mica de 200 km/h,deci cam tot acolo ajungea Smile
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
dap...cel de pe youtube avea la 2800 rpm - 197 km/h. in fine....ideea e ca la mine la 200 km/h am in jur de 3300 rpm.Razz
  • Alex V

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2013

  • Mesaj Privat
@sever iulian

"dieselul de 160 cai are cutie f40, cel de 130 are m32"

Cred ca faci niste confuzii!..
cutia se numeste AF40..
si nu are legatura tipul de motor cu cutia..(in cazul de fata) poti sa dotezi si A20DTJ 131cp cu cutia automata Aisin AF40..cum am eu spre exemplu.Smile

..improve your arguments!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu facea confuzii deoarece se refera strict la masinile dotate cu cutii manuale,cele cu cutii automate au AF40,este adevarat.
Pentru edificare uite aici:
http://www.partsbase.org/op...--8-transmission/
  • Alex V

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2013

  • Mesaj Privat
ok @sever iulian retrag! Smile
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
stiu ca merge pus F40 pe masina de 130 de cai. a mea e tunata, daca o sa am probleme cu ea o schimb cu una din asta.
am crezut ca diferenta la consum dintre cele160 si 130 de cai in cazul meu venea de la diferenta de putere dar dupa ce am tunat-o consumul a ramas la fel. cred ca de la cutia de viteza am avut consum mai mic cu 0,8 l la varianta de 160 cai.
  • danielsabine

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2008 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2012

  • Mesaj Privat
care este denumirea corecta la motoare ? DTJ 130 si DTH160 caii putere ..eu nu mai inteleg nimic ..eu am Masina cu 130 cai putere dar denumirea de Motor DTH
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR