Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
danywhy a scris:Salutare , vad ca se vorbeste despre EGR si clapeta de acceleratie. Eu vreau sa le curat , dar nu stiu unde sunt pozitionate exact...stiu asa in mare dar nu vreau sa ma apuc de desfacut aiurea. Daca are cineva o schita , un desen...ar fi perfect. multumesc !

LE : pt motorul z16xep , evident Smile

Skip ads

  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat


Garantat sunt de Z16XEP, model 2003
  • danywhy

  • Mesaje scrise: 494
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pentru poze ! Zilele astea ma apuc de treaba si va spun daca dupa curatare mai tremura motorul cand este rece.
  • aalex691

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Am observat ca in meniul ascuns, la BUS apare 4000. Este eroarea 0400 ? Care se refera la ceva legat de recircularea gazelor etc.. ?
Skip ads

  • aalex691

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Scuze de post dublu, am facut azi o diagnoza...
http://imageshack.us/photo/...22/dsc05969b.jpg/
In afara de P1113 care o stiu de la ce este exact, despre celelalte am cautat pe aici insa sunt prea multe pentru a le pune cap la cap.
In service mi-au spus ca e de la sonda lambda.
La ultimul plin facut am pus si un aditiv, iar mecanicul mi-a spus ca sa nu ii mai pun de acum(apare ceva acolo cu amestec bogat...), in schimb sa pun ceva timp benzina de 99. Faza este ca beculetul "check engine" si problemele cu relantiul erau si inainte de a completa cu aditiv.
Vreun sfat ceva ? Se "repara" singura de la benzina ?
  • aalex691

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2011

  • Mesaj Privat
In seara aceasta cand am ajuns acasa, am mai stat putin cu motorul pornit in parcare. Intr-adevar, cum spunea vlad, "trepidatiile" tin aproximativ 5 secunde (timp in care variaza U30 ala - tensiunea la baterie si de asemenea si lumina farurilor fluctueaza - gen caderi de tensiune) dupa care creste singura turatia la 1000RPM si scade pana la valoarea normala - la relanti. Poate fi doar bateria de vina si sa genereze si celalalte erori ? Sau SI bateria sa fie de vina...ca nu cred ca intensitatea farurilor are legatura cu sonda lambda...
  • yustyn

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2011

  • Mesaj Privat
http://imageshack.us/photo/...22/dsc05969b.jpg/

salut alex hartia aia cu erorile ti-a dato de la service?daca da zimi la ce service ai facuto si kat te-a costat.mersi mult
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
aalex691 a scris:In seara aceasta cand am ajuns acasa, am mai stat putin cu motorul pornit in parcare. Intr-adevar, cum spunea vlad, "trepidatiile" tin aproximativ 5 secunde (timp in care variaza U30 ala - tensiunea la baterie si de asemenea si lumina farurilor fluctueaza - gen caderi de tensiune) dupa care creste singura turatia la 1000RPM si scade pana la valoarea normala - la relanti. Poate fi doar bateria de vina si sa genereze si celalalte erori ? Sau SI bateria sa fie de vina...ca nu cred ca intensitatea farurilor are legatura cu sonda lambda...


La mine face doar dimineata la rece , 5 secunde tine... dupa acel " shock " mareste turatia la 1000, dupa care merge perfect ! Testat cu alta baterie, nu are nicio legatura. Eu dau vina pe Clapeta de acceleratie Evil or Very Mad
Skip ads

  • aalex691

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2011

  • Mesaj Privat
@yustyn - hartia mi-a dat-o de la service-ul unde am facut diagnoza. avand in vedere ca eu sunt din Iasi, iar tu din Dolj, are relevanta numele service-ului ? Daca da, si nu se considera reclama, la AutoNed. Despre pret...nu stiu exact cat costa, 90 am impresia.
@vlad - la mine, cand e motorul rece, trepideaza doar putin...pana se incalzeste. dupa ce se incalzeste apar acele "trepidatii" serioase care dureaza 4-5 secunde in care aproape moare motorul, apoi se tureaza la 1000 si revine la relanti-ul normal. ma gandeam ca ar fi bateria de vina din cauza faptului ca in meniurile ascunse variaza tensiunea de la 13.9 la 14.2, si fluctueaza si intensitatea farurilor. clapeta si egr abia au fost curatate...am sa mai bag un ochi pe acolo poate nu functioneaza corespunzator, desi dupa erorile stocate, cei de la service mi-au zis ca e sonda lambda de vina...
  • omega lotus

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Omega 1991 C36GET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2011

  • Mesaj Privat
aalex691 a scris:Salutare. Am cautat pe forum o discutie asemanatoare, dar nu am gasit(in special pt motoarele pe benzina / aspirate).
Am si eu o problema, este vorba despre o Astra H, motor Z16XEP. De cand s-a racit afara, in special dimineata, am observat ca atunci cand pornesc motorul(motorul rece), pana se incalzeste, oscileaza destul de "brutal" acul de la turometru si masina tremura destul de tare. Oscilatiile sunt de 2-3mm, insa sunt foarte bruste (acul urca si coboara foarte repede). Consumul pe BC variaza cu 0.1L. De la ce ar putea fi ?
Multumesc


salut. am patit asa la un X16 XEL, si au fost injectoarele. a fost o serie cu probleme. daca le schimbi, precis dispare fenomenul. urmeaza sa se opreasca la rece cind vi in frina de motor si te opresti. nu poate sa arda benzina care nu o pulverizeaza injectoarele si il ineaca. dupa ce am schimbat , a mers ca nou.
  • omega lotus

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Omega 1991 C36GET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2011

  • Mesaj Privat
cine este pe aproape de Baia Mare si vrea testari, la tot ce i Opel, testarea o fac gratuit.
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Si totusi : relantiul la Z16xep poate fi marit si mecanic.
Cum ? Foarte simplu :regland corpul cilindric al clapetei de acceleratie prin cele 2 suruburi . Modalitatea de prindere permite reglajul a.i. miscand clapeta sa se obtina mai mult sau mai putin aer.Oscilatiile au disparut iar relantiu sta acum la 900 rpm. ceea ce asigura si un curent mai bun consumatorilor mari ca servodirectia.
Skip ads

  • omega lotus

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Omega 1991 C36GET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2011

  • Mesaj Privat
ddf a scris:Si totusi : relantiul la Z16xep poate fi marit si mecanic.
Cum ? Foarte simplu :regland corpul cilindric al clapetei de acceleratie prin cele 2 suruburi . Modalitatea de prindere permite reglajul a.i. miscand clapeta sa se obtina mai mult sau mai putin aer.Oscilatiile au disparut iar relantiu sta acum la 900 rpm. ceea ce asigura si un curent mai bun consumatorilor mari ca servodirectia.



Am sa verific ! Buna informatzia ! Merci .
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat


Iata si o poza cu o schita pentru o mai buna intelegere . Corpul cilindric intra in axul clapetei cum intra ata in acul de cusut .Apoi este prins in cele 2 suruburi insa are o toleranta de unde se poate regla. Atentie insa si cat se regleaza ptr ca se poate bloca clapeta si da eroare : nu se mai poate misca clapeta in corp. Pana acum am am facut 100 km si in afara sin in oras si nu am nici o eroare, relantiu se mentine la aprox 900 rpm.Am folosit o lera de 0.10 pentru reglaj.Am verificat si clapeta se duce pana in capat : socul la rece.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR