- petre.ion
- **
- 139 mesaje
- din 08 Sep 2011
- Vectra 2006 Z19DTH
- Bucuresti
petre.ion
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2011
- Mesaj Privat
Hai nu mai spune.Ce parere ai de un impact frontal dintre un Audi A8 (sau chiar A6) si un Logan (viteza de deplasare aprox 50 km/h), cine crezi ca o sa coboare pe picioare din masina ?
Binteles ca ai auzit de zona deformabila controlat , realizata special pentru a reduce fortele alea de decelerare brusca despre care zici tu.Ei bine zona asta deformabila + cat mai multe airbag-uri + o pozitie corecta la volan + coloana volan retractabila la impact etc = o combinatie fericita care reduce forta de decelerare (aia care-ti striveste organele interne),
Concluzia : o masina construita bine (sigura) te salveaza.
Binteles ca ai auzit de zona deformabila controlat , realizata special pentru a reduce fortele alea de decelerare brusca despre care zici tu.Ei bine zona asta deformabila + cat mai multe airbag-uri + o pozitie corecta la volan + coloana volan retractabila la impact etc = o combinatie fericita care reduce forta de decelerare (aia care-ti striveste organele interne),
Concluzia : o masina construita bine (sigura) te salveaza.
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
petre.ion a scris:Hai nu mai spune.Ce parere ai de un impact frontal dintre un Audi A8 (sau chiar A6) si un Logan (viteza de deplasare aprox 50 km/h), cine crezi ca o sa coboare pe picioare din masina ?
Binteles ca ai auzit de zona deformabila controlat , realizata special pentru a reduce fortele alea de decelerare brusca despre care zici tu.Ei bine zona asta deformabila + cat mai multe airbag-uri + o pozitie corecta la volan + coloana volan retractabila la impact etc = o combinatie fericita care reduce forta de decelerare (aia care-ti striveste organele interne),
Concluzia : o masina construita bine (sigura) te salveaza.
Binteles ca ai auzit de zona deformabila controlat , realizata special pentru a reduce fortele alea de decelerare brusca despre care zici tu.Ei bine zona asta deformabila + cat mai multe airbag-uri + o pozitie corecta la volan + coloana volan retractabila la impact etc = o combinatie fericita care reduce forta de decelerare (aia care-ti striveste organele interne),
Concluzia : o masina construita bine (sigura) te salveaza.
"Hai nu mai spune" ca sa ma adresez in acel ton zeflemitor ca si tine. Tu macar ai citit ce intreba colegul nostru inainte sa iti dai cu parerea?
S.Andrei a scris:Credeti ca intr-un Opel la 100km/h+ mai conteaza ca ai nu stiu cate airbag-uri,in momentul in care se urca motorul pe tine ?
Daca tot vrei sa tragi concluzii: o masina construita bine (sigura) te salveaza in cazul unui accident rezonabil ca intensitate.. Nu ce intreba colegul nostru.
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
petre.ion a scris:Hai nu mai spune.Ce parere ai de un impact frontal dintre un Audi A8 (sau chiar A6) si un Logan (viteza de deplasare aprox 50 km/h), cine crezi ca o sa coboare pe picioare din masina ?
Binteles ca ai auzit de zona deformabila controlat , realizata special pentru a reduce fortele alea de decelerare brusca despre care zici tu.Ei bine zona asta deformabila + cat mai multe airbag-uri + o pozitie corecta la volan + coloana volan retractabila la impact etc = o combinatie fericita care reduce forta de decelerare (aia care-ti striveste organele interne),
Concluzia : o masina construita bine (sigura) te salveaza.
Binteles ca ai auzit de zona deformabila controlat , realizata special pentru a reduce fortele alea de decelerare brusca despre care zici tu.Ei bine zona asta deformabila + cat mai multe airbag-uri + o pozitie corecta la volan + coloana volan retractabila la impact etc = o combinatie fericita care reduce forta de decelerare (aia care-ti striveste organele interne),
Concluzia : o masina construita bine (sigura) te salveaza.
parerea mea e ca deja e un pic cam exagerat.masa loganului este aprox 1200kg,pe cand audi a8 are aproape de 2000kg."zona deformabila controlat"...ok.aici ai perfecta dreptate.la logan s-ar putea sa te trezesti cu motorul in brate,spre deosebire de audi.totusi,haideti sa comparam masini cu mase asemanatoare.
sper sa nu se ajunga la aceleasi comentarii ca si in topicul "Duster VS Opel-ul tau",unde mai mult incepusem sa ne certam!
- Leparda Petrica
- **
- 130 mesaje
- din 30 Jul 2011
- Astra 2008 Z19dth
- Vaslui
Leparda Petrica
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2008 Z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2011
- Mesaj Privat
Daca ai tico te face praf unul cu astra, daca ai astra vine peste tine mercedesul GL, daca ai mercedes te spulbera tirul, daca ai tir te face praf trenul, daca ai tren cade avionul si ce te faci?
Eu zic ca cea mai buna masina e cea care iti satisface nevoile tale. Vrei siguranta cumperi camion, conduci mai mult prin oras, o masina mica cu consum decent e ok, vrei o masina aproxiamtiv ieftina, noua si aproximativ buna cumperi Logan.
Eu zic ca cea mai buna masina e cea care iti satisface nevoile tale. Vrei siguranta cumperi camion, conduci mai mult prin oras, o masina mica cu consum decent e ok, vrei o masina aproxiamtiv ieftina, noua si aproximativ buna cumperi Logan.
- UNHleaSHD
- ****
- 1,356 mesaje
- din 06 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,356
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Leparda Petrica
- **
- 130 mesaje
- din 30 Jul 2011
- Astra 2008 Z19dth
- Vaslui
Leparda Petrica
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2008 Z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2011
- Mesaj Privat
Nu, concluzia e ca oricat de "tare" e masina ta, exista unul cu o masina mai tare decat a ta. Acum serios daca stam sa ne gandim numai la accidente ne cumparam toti tancuri. In Romania sunt peste 5 milioane de masini. Cate accidente grave sunt? Iar de Logan dupa cum ai vazut sunt aproximativ multumit (am unul la firma).
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- UNHleaSHD
- ****
- 1,356 mesaje
- din 06 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,356
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- UNHleaSHD
- ****
- 1,356 mesaje
- din 06 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,356
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,545 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,545
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Cand te uiti din BMW (chiar si fara asigurare CASCO), diferenta dintre Astra si Logan tinde sa se estompeze. Na, asa e cand uiti de unde ai plecat, arunci cu materii dosnice in urma.
Una peste alta, exceptand Symbolul si vreo 3 motoare, nu este nici o legatura intre Dacia si Reno. Am condus Twingo facelift acum o saptamana si are o clasa peste Sandero/Logan atat la finisaje cat si la manevrabilitate. Jucaria avea pana si climatronic Si cum am condus Megane, Laguna si Latitude, pot spune ca titlul versusului este stupid, Dacia si Reno nu se pot baga in aceeasi oala chiar daca unii pe aici incearca o echivalenta.
Acum, strict Reno vs Opel as spune ca e o chestie de pret si de gust. Daca in Iasi service-ul Opel ar fi la nivelul service-ului Reno si daca Opel ar da garantie cat si Reno (3-5 ani functie de model), probabil urmatoarea mea masina ar fi tot Opel. Dar cum nu cred ca o sa se intample asta, probabil ca ma voi reorienta spre un Reno. Logan mi-as lua doar ca o a doua masina, de mers pana la piata si inapoi.
Ultima modificare facuta de dodo_13 la Dum 12 Feb, 2012 2:01 pm
Una peste alta, exceptand Symbolul si vreo 3 motoare, nu este nici o legatura intre Dacia si Reno. Am condus Twingo facelift acum o saptamana si are o clasa peste Sandero/Logan atat la finisaje cat si la manevrabilitate. Jucaria avea pana si climatronic Si cum am condus Megane, Laguna si Latitude, pot spune ca titlul versusului este stupid, Dacia si Reno nu se pot baga in aceeasi oala chiar daca unii pe aici incearca o echivalenta.
Acum, strict Reno vs Opel as spune ca e o chestie de pret si de gust. Daca in Iasi service-ul Opel ar fi la nivelul service-ului Reno si daca Opel ar da garantie cat si Reno (3-5 ani functie de model), probabil urmatoarea mea masina ar fi tot Opel. Dar cum nu cred ca o sa se intample asta, probabil ca ma voi reorienta spre un Reno. Logan mi-as lua doar ca o a doua masina, de mers pana la piata si inapoi.
Ultima modificare facuta de dodo_13 la Dum 12 Feb, 2012 2:01 pm
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
dodo_13 a scris:diferenta dintre Astra si Logan tinde sa se estompeze. Na, asa e cand uiti de unde ai plecat, arunci cu materii dosnice in urma.
dodo, e tocmai invers. Stii care e diferenta dintre noi? Eu as conduce oricand si nu mi-ar fi rusine cu un Logan. Mie nu imi trebuie nu stiu cati cai sau cine stie ce confort sa fiu fericit sau sa ma simt implinit.
- dodo_13
- ******
- 4,545 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,545
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
E clar ca nu stii cu cine vorbesti. Am condus Fiat Doblo 2luni fara sa-mi fie pic de rusine. Ba chiar am mai facut si cativa la semafor, din aia care nu stiau ca "microbuzul" are doar 1300Kg la cei 105cai ai lui. De fapt diferenta intre noi doi e ca eu chiar am condus aproape toate masinile din versusurile de pe aici.
- UNHleaSHD
- ****
- 1,356 mesaje
- din 06 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,356
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:
dodo, e tocmai invers. Stii care e diferenta dintre noi? Eu as conduce oricand si nu mi-ar fi rusine cu un Logan. Mie nu imi trebuie nu stiu cati cai sau cine stie ce confort sa fiu fericit sau sa ma simt implinit.
dodo_13 a scris:diferenta dintre Astra si Logan tinde sa se estompeze. Na, asa e cand uiti de unde ai plecat, arunci cu materii dosnice in urma.
dodo, e tocmai invers. Stii care e diferenta dintre noi? Eu as conduce oricand si nu mi-ar fi rusine cu un Logan. Mie nu imi trebuie nu stiu cati cai sau cine stie ce confort sa fiu fericit sau sa ma simt implinit.
Inseamna ca traiesti intr-o pestera, dezbracat si manaci scoarta de copac.
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
UNHleaSHD a scris:Inseamna ca traiesti intr-o pestera, dezbracat si manaci scoarta de copac.
Nu. Inseamna cum ii spuneam lui dodo in alt topic ca exista pe lumea asta oameni cu nevoi diferite. Eu de exemplu la o compacta nu as da banii pe un motor mai mare de 1.6, hill assist, incalzirea in scaune, guri de ventilatie spate, lumini si stergatoare automate si spalator de faruri(dotarile pe care mi le spunea dodo ca le are in plus Astra fata de Sandero). Cum de altfel nu as da sub nici o forma 20.000 de euro pe o compacta doar daca ar avea pretentii de race. Eu cu dodo avem scala a valorilor diferite in ceea ce priveste masinile. Nici nu am zis ca a mea e corecta, poate ca e a lui.
- UNHleaSHD
- ****
- 1,356 mesaje
- din 06 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,356
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Ce e asa gresit in a dori confort intr-o masina de clasa compact? (dimensiuni mai mici)
Esti cumva american? Europenii prefera compactele, datorita infrastructurii oraselor. Nu cred ca BMW seria 5/7 e foarte dorit in Roma, Atena, pana si in Munchen (de asta au creat seria 1).
Clasa compacta e compromisul perfect intre dimensiuni si confort. Deci da, poti pune dotari pe ea.
Nu toata lumea vrea doua masini (una mare pentru autostrada si una mica pentru oras).
Esti cumva american? Europenii prefera compactele, datorita infrastructurii oraselor. Nu cred ca BMW seria 5/7 e foarte dorit in Roma, Atena, pana si in Munchen (de asta au creat seria 1).
Clasa compacta e compromisul perfect intre dimensiuni si confort. Deci da, poti pune dotari pe ea.
Nu toata lumea vrea doua masini (una mare pentru autostrada si una mica pentru oras).
- dodo_13
- ******
- 4,545 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,545
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Avand in vedere faptul ca Top10 2011 vanzari in Europa are pe pozitiile 1-9 numai compacte, insumand cam 2,3 milioane de bucati, m-as feri sa sustin ideea ca o compacta are nevoie doar de A/C, ABS, 4 roti si 5 scaune. Ca sa fac o paralela, e ca si cum ai spune ca tractoarele, combinele agricole si camioanele moderne care au climatronic si scaune cu 10 reglaje sunt mofturi.
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 22 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2008
- Mesaj Privat
florinbucsa a scris:
serios?dar te-ai gandit la siguranta ta in "cosciugul" ala pe roti(vorbesc de logan)?cu diferenta de la un logan la o astra j nu cred ca poti sa iti cumperi viata pe care ti-o poate salva opel-ul in schimbul loganului.sa nu uitam ca opel vectra B a primit 3 stele la capitolul siguranta(si vorbesc de o masina din perioada anului 2000).aceleasi stele le-a obtinut si loganul,doar ca in perioada anului (2005).am scris si mai sus despre cat de zgomotos este loganul.eu nu cred ca acele geamuri electrice fac diferenta intre aceste masini.sunt alte lucruri mai importante(siguranta,comfort).
ascatrix a scris:Cu cat dai pe o astra j, iti iei 3 Loganuri noi!E
serios?dar te-ai gandit la siguranta ta in "cosciugul" ala pe roti(vorbesc de logan)?cu diferenta de la un logan la o astra j nu cred ca poti sa iti cumperi viata pe care ti-o poate salva opel-ul in schimbul loganului.sa nu uitam ca opel vectra B a primit 3 stele la capitolul siguranta(si vorbesc de o masina din perioada anului 2000).aceleasi stele le-a obtinut si loganul,doar ca in perioada anului (2005).am scris si mai sus despre cat de zgomotos este loganul.eu nu cred ca acele geamuri electrice fac diferenta intre aceste masini.sunt alte lucruri mai importante(siguranta,comfort).
Nene, pe Vectra B daca ar testa-o EuroNCAP la ora asta, nu ar mai lua cred nici macar doua stele. Pe vremea aia, altfel se testau masinile, altele erau conditiile de siguranta. Nu traiti cu impresia ca daca Vectra B a luat pe vremea aia 3 stele, sunt echivalente cu cele 3 ale Loganului sau ale Dusterului. E mult in urma ambelor.
http://www.euroncap.com/tes...ectra_1997/3.aspx
http://www.euroncap.com/tes...gan_2005/221.aspx
http://www.euroncap.com/res...ter/2011/421.aspx