Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
UNHleaSHD a scris:Hill Assist? Cum ai luat permisul daca nu te descurci?

UNHleaSHD, tu cu cine te certi? Very Happy Macar citeste bine inainte sa postezi.
tonytm a scris:Ce e asa gresit in a dori confort intr-o masina de clasa compact? (dimensiuni mai mici)

tonytm, nu e nimic gresit. Daca cu acele dotari ajunge sa coste 20.000 de euro cum a fost a lui dodo e deja prea mult pentru o compacta ca nu e GTI. Nah, acum poate pe dodo il dau banii afara din casa sau e fan masina compacta. Eu vad o compacta masina cu care sa faci zilnic drumuri mai scurte de 100-200 de km si doar ocazional drumuri de 400-500 km. Pentru o suta de kilometri ma pot lipsi de stergatoare si lumini automate, geamuri electrice spate sau guri de ventilatie spate. Si nu imi trebuie mai mult de 100-115 cai pentru asta.
tonytm a scris:Clasa compacta e compromisul perfect intre dimensiuni si confort. Deci da, poti pune dotari pe ea.

Daca nu esti in categoria de mai sus, daca in weekend-uri te mai repezi la munte sau la mare, daca vara te duci in concediu in Turcia si Grecia iar iarna in Austria si iti permiti doar o masina, eu vad compromisul perfect clasa medie. Si prefer o masina din aceasta clasa mai slabuta la dotari decat o compacta full.

forbidden27, nu te mai chinui. Vectra B are tot 3 stele, ce mai conteaza ca s-a schimbat procedura de testare? Very Happy
Skip ads

  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris: Nene, pe Vectra B daca ar testa-o EuroNCAP la ora asta, nu ar mai lua cred nici macar doua stele. Pe vremea aia, altfel se testau masinile, altele erau conditiile de siguranta. Nu traiti cu impresia ca daca Vectra B a luat pe vremea aia 3 stele, sunt echivalente cu cele 3 ale Loganului sau ale Dusterului. E mult in urma ambelor.


Nene, Golanul, e masina low-cost. Cat crezi ca s-a investit in siguranta ?
Este un soi altoit lansat in 2004 cu tehnologie din anii '90, cu investitii minime in siguranta, cat sa bifeze capitolul.
Cand au pus motoare mai noi i s-a dublat pretul, fara a se investi semnificativ in siguranta.
Deci, de ce ar fi peste Vectra 97 cand la capitolul siguranta nu are nimic peste Vectra '97 ?
Urmeaza sa ne spui ca e mai sigur si decat un S din 94, pentru ca nu-i asa, in 94 era alte tendinte in teste.
Nu stiu cati dintre voi ati vazut cum arata Golanurile dupa accidente.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
@Daniel
Eu am vrut o masina pe care sa o folosesc la toate: sa fie atat de rapida incat sa faca 100-140km/h in 6 secunde, sa fie atat de stabila incat sa pot lua curbele sportiv, sa poata duce in vacanta 4 persoane cu tot cu bagaje in conditii de confort peste medie, sa se poata strecura in trafic cu usurinta, sa poata parca acolo unde o berlina nu ar incape, sa dozeze singura cantitatea de aer necesara mentinerii unei temperaturi, sa poata mentine o viteza constanta de croaziera, sa reziste la evenimente rutiere cat mai bine (inclusiv copiii din spate) si sa nu consume mai mult de 10 la suta in oras. Se cheama ca's absurd?

@forbidden27
Exista doar doua standarde EuroNCAP: pre2009 si post2009. Asadar, VectraB si Logan au fost testate in exact aceleasi conditii. La adulti Logan a obtinut 19 puncte, VectraB1 a obtinut 18puncte iar VectraB2 a obtinut 24 puncte. Spre referinta, a mea a obtinut 34 puncte la adulti si 39 la copii.


Ultima modificare facuta de dodo_13 la Dum 12 Feb, 2012 11:34 pm, modificat de 2 ori in total
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Da' ce faci cu atatea? Caruta nu-ti mai place!
Skip ads

  • mariocove

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu cat de rezistent este un Logan in caz de impact,(depinde si de anumiti factori,nu seamana un accident cu altul...)insa eu am o parere buna despre aceasta masina.Ma refer in primul rand la fiabilitate.Vorbesc in cunostinta de cauza,am doi prieteni cu Logan 1,6 MPI,unul a ajuns la 90000 km iar celalalt la 130000 km fara absolut nici o reparatie,ambele luate de noi.Poate doar vreun bec...Benzina ,ulei,consumabile,fara nervi,fara drumuri la service.Motoare care nu consuma ulei,garda mare la sol,suspensie rezistenta,facute pt drumurile din Romania.Intr-adevar,calitatea materialelor interiorului lasa mult de dorit,dar eu zic ca raportul pret-calitate este ok.Nici opelul nu sta rau la capitolul fiabilitate,este mai finisat si lucrat mai calitativ,are in plus multe optiuni indisponibile pe dacie,insa pretul isi spune cuvantul.Exista o lupta intre marci,mai ales pe tema Dacie noua vs Opel sh,unde fiecare alege ce il avantajeaza
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Nene Slash, poate cititi si pe aici, nu va uitati doar la stele (vezi ca Vectra B are steluta numarul 3 taiata cu rosu, ce sa fie, ce sa fie?)

Vectra:
The Vectra sustained footwell intrusion in the frontal impact, the driver ran a high risk of suffering life-threatening chest injuries in the side-impact test: the car would fail to meet forthcoming side-impact legislation for new models. The amount by which the steering intruded into the cabin in the frontal impact also gave cause for concern. However, in the side-impact test, protection for the driver's head and pelvis was good.

Front impact
The driver's screen pillar was pushed backwards by only 57mm (2.2in) and the passenger compartment remained structurally stable. The driver's door could not be opened normally because of damage to the handle, but opened easily when the latch mechanism was operated. The passenger's door opened normally. The steering wheel was pushed backwards by 58mm (2.3in) and upwards by 82mm (3.2in). There was moderate footwell intrusion – the brake pedal was pushed backwards by 134mm (5.3in). Head protection was downgraded to adequate because of steering wheel intrusion. This might have posed an even greater risk to shorter or taller drivers or those in different seating positions. Protection for his neck was good. The restraint system kept the driver's chest away from the steering wheel, though forces transmitted to his chest via the seat belt presented some risk of injury. Protection for the knees, thighs and pelvis rated as 'good', but 'poor' for the left lower leg. Footwell intrusion resulted in foot and ankle protection being rated as 'marginal'. Protection for the front passenger was generally good, though forces transmitted via the seat belt presented an injury risk to his chest. The results for the passenger dummy were not modified on the basis of any structural damage to the car.

Side impact
Protection for the driver's head and pelvis rated as good, but data taken from the dummy showed that the side of the car struck him a blow to the chest and presented a high risk of life-threatening injury. There was also some risk of injury to his abdomen.


Jaful de Logan:
The Logan's body proved to be strong and the car achieved a three star rating for adult protection. The front passenger dummy’s chest instrumentation recorded high loads in the frontal impact. High loads were also recorded by the driver’s chest instrumentation in the side impact. The child protection offered was fair. But protection for pedestrians and other vulnerable road users was poor.

Front impact
The stable passenger cell and the single stage non-tethered airbags for the driver and front passenger worked well together but loads recorded by the dummies’ chests, particularly the passenger’s, were on the high side. While the footwell suffered only minimal distortion, poor control of the displacement of the clutch and brake pedal compromised protection for the driver’s feet. The brake pedal was also found to be blocked after the test, putting the driver’s lower legs at further risk. He also risked knee injuries from the steering column and its mounting bracket.

Side impact
The driver dummy’s chest instrumentation recorded high loads but his abdomen and pelvic region were protected. However, marks were taken away because forces transferred unrealistically up the driver’s dummy’s spine so reducing the impact forces recorded at its chest.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:@Daniel
Se cheama ca's absurd?

Nicidecum dodo. Am spus chiar mai sus ca nu sustin orbeste ca am dreptate si poate alegerea ta e cea corecta.
Pot sa te intreb de curiozitate care e raportul drumurilor pe care le faci? Cat e oras, cat afara, ce distante, cate concedii lungi faci cu masina(stiu ca ai si 2 fete-sa-ti traiasa!), la un concediu in Austria cate nopti dormi pe drum etc etc?
  • lovendall

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2012

  • Mesaj Privat
salut ma bag un pic in discutie in legatura cu siguranta la un Logan,vb acum vro 2 ani cu un neamt venit la noi in concediu,l-am cunoscut printr-o verisoara stabilita de ceva ani in germania,omul avea un service acasa era un patron cu 2 angajati etc...si discutam cu el pe tema auto si am ajuns si la Logan sau dc isi cumpara nemti logan,raspunsul a fost unul direct--masini noi la preturi foarte mici.sa revin un pic la topic masinile Logan facute pt germania de exemplu vin cu alte dotari din fabrica,si automat cu alt nivel de siguranta(spoiler si bara intarite,usile la fel intarite cu bari etc)si cu siguranta la un test de rezistenta au alt punctaj.
Skip ads

  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Nene, hai sa facem un exercitiu de logica ( cred ca avem de unde) si sa lasam de-o parte ptr cateva minute stelutele fiecareia si explicatiile astea.
Traim in secolul reclamei, marketing-ului, cresterii vanzarilor ( uneori cu orice pret) , iar celebra "Ati mintit poporul cu TV" este la fel de actuala
Daca ne-am lua dupa reclame, campanii media, emisiuni TV, interviuri si ce se mai arata pe la TV , am fi spalati pe creier si-am manca tot ce zboara.Unii deja o fac cu abnegatie si inca foarte bine.
Golanul , repet desi stim cu totii, dar unii mai uita, este masina low-cost.D-aia nici n-au investit prea mult in ea. Au luat motorul de la anticariat, cutia de viteze de la o sora din grup, au mai incropit pe ici pe colo si-a iesit masina, pardon Golanul.
Crezi ca siguranta sta intr-un airbag ? Eu cred ca nu. Eu cred ca mai sunt o gramada de elemente ale caroseriei/sasiului, de exemplu, care au un rol mult mai mare decat un air-bag. Ai cumva cunostinta desprecum sunt astea la Golan ? Imi mentin parerea ca e prastie la siguranta.
Poti sa ma judeci, dar eu nu dau nici mucii pe ale 3 stele ale Golanului, oricat de bine ar fi ele conturate PE HARTIE.
Nu stiu daca stii, pe National TV era o emisiune auto a unui retardat , Mihai Heimann, poti cauta pe net sigur o gasesti. Nu stiu daca era pus sa zica asa sau asta era convingerea lui, dar a prezentat Golanul ca fiind cel putin la fel de sigura ca un Passat B5.5 ( 2004). Hai sa nu ne insultam inteligenta.
E low-cost, e mai ieftina decat o masina de clasa mica dar e cel putin la fel de sigura ca una de clasa medie. Despre ce vorbim ?
Eu inteleg ca Reno tre sa faca profit, sa vanda mult avand costuri minime, sa aiba cota de piata si toate rahaturile economiei de piata.
Eu inteleg ca tre sa manipuleze prin TV si alte canale ca doar lumea tre a cumpere.
Dar asta nu inseamna ca eu trebuie sa ii si cred pe cuvant si trebuie sa si actionez ca atare.
E deja penibila discutia asta, apreciati, laudati si aparati prastia asta mai mult decat o fac producatorii.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Slash, tu de unde stii cat s-a investit in proiectarea elementelor de siguranta strcuturala la Logan? O spui pe toate partile cu multa convingere ca e varza. Ai fost unul din proiectanti, erai contabilul lor si ai vazut ca au angajat din liceenii care nu au luat bacul anul trecut sau le livrai pizza si ii gaseai jucand barbut si uitandu-se la filme porno? Lamureste-ne si pe noi.
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Pai se vede in pret, ideea de low-cost nu se pupa cu ideea de siguranta. Siguranta costa !
Daca tie ti se pare logic ca un low-cost sa coste cat o masina de clasa mica si sa fie la fel "safe" ca una de clasa medie atunci sanatate!
Daca era asa inovatoare solutia Reno si low-cost si fiabila si "safe" si etccc( se fac aproape 10 ani) ar fi fost "furata" si implementata si de restul producatorilro auto. Sau poate Reno are 3 oua.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:
dodo_13 a scris:@Daniel
Se cheama ca's absurd?

Nicidecum dodo. Am spus chiar mai sus ca nu sustin orbeste ca am dreptate si poate alegerea ta e cea corecta.
Pot sa te intreb de curiozitate care e raportul drumurilor pe care le faci? Cat e oras, cat afara, ce distante, cate concedii lungi faci cu masina(stiu ca ai si 2 fete-sa-ti traiasa!), la un concediu in Austria cate nopti dormi pe drum etc etc?


Nu imi fac concediile in Austria, nu ma omor dupa sporturile de iarna. Prefer plimbatul prin munti, ceea ce inseamna ca imi ajunge Romania. Fac cam 15mii de km in oras si cam 10mii prin concedii (Ceahlau, Rarau, Bucegi, Apuseni, Maramures). Acum am sa fac mai mult pentru ca m-am mutat in afara orasului.

P.S. Sa vezi ce usor se sterge noroiul lasat de tzanc pe spatarul scanului imbracat in piele... La textila m-ar fi apucat damblaua. Merci pentru urari.
P.S.2 Intamplator, sunt pus in fata achizitiei unei a doua masini, tocmai din cauza relocarii in afara orasului. Alegerea ar fi intre un Logan 1.4 '06 de 3000euro si VectraB '97 1.8 115CP 2000EUR. Ghici ce am sa imi iau.
Skip ads

  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Logan! Nici n-ai idee ce pierzi!
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Nu ai ghicit Very Happy
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Slash, vad ca tot o dai inainte cu motoare din anii 90. Am mai spus-o intr-un post si o spun inca o data. Toate motoarele care echipeaza Dacia la ora actuala sunt Euro 5. Si da, sunt motoare care au fost proiectate in anii 90 cum sunt si cele de 1,4, 1,6 si 1,7 de la Opel. 1.9 de la Fiat tot in anii 90 a fost proiectat, asa ca la randul meu pot spune ca si Opel foloseste tehnologie din anii 90.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Astea de la Opel mai au in plus o admisie variabila, o geometrie variabila...

Alea de la Logan au un EGR care recircula mai mult. Sau am ratat eu ceva ?
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Nene o dai din Cola in Fanta si din Fanta in Sprite. Hai sa nu ne pierdem concentrarea.
In anii 90 Opel avea, dau un ex 1.6 benzina 75 CP. Unde mai vezi tu in prezent asa ceva sa iasa din fabrica pe Opel ?
Cilindreea a ramas, dar au fost imbunatatite.Si asta la mai toate marcile.
Logan vine in 2012 cu 1.4 75 CP din anii 90, pe cand la Opel exista varianta de 1.4 T cu aproape dublu la cai. Nu se pot compara !
Si m-ai omorat cu Euro 5 asta. De parca norma de poluare iti arata tehnologia unui motor.
Mare rahat sa pui un catalizator si sa o vinzi ca pe-o capodopera. Imbraci un rahat in poleiala si-l pui in raft la "noutati" care trosnesc.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Ca sa fim corecti, Logan a inlocuit 1.4 75CP cu 1.2 75CP. Bine, e tot un MPI simplu fara VVT, ceea ce inseamna ca tot is in urma cu o generatie fata de orice VVT de la Opel. Oricum, vad ca se continua cu motoarele si se trece peste restul. Sa inteleg ca asta e tot ceea ce conteaza la Logan, motorul? Pai atunci hai sa facem un versus "motoare Reno vs motoare Opel" si am rezolvat problema. Sau si mai simplu, "1.2 75CP Reno versus 1.2 80CP Opel" ori "1.6 105CP Reno versus 1.6 115CP Opel" (ca tot faceam versus Logan - AstraClassic3 berlina).
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Pai forbidden continua cu motoarele.
Si continua cu motoarele pentru ca n-are cu ce altceva.
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
si din ce m-am mai documentat,dacia vrea sa scoata in toamna acestui an noi motoare turbo pe benzina,dar cilindreea se va situa intre 900cm si 1200cm si cu o putere intre 112cp si 125(parca).nu imi mai aduc aminte exact valorile,dar cam pe acolo sunt.deci..oricum,motoare cu cilindree foarte mica.cu toate acestea,cu motoarele turbo pe benzina care vor scoate cei de la Dacia,tot nu ma incanta aceasta masina.nu vreau sa imi sariti in cap,dar asta este strict opinia mea!
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR