Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Slash a scris:Daca tie ti se pare logic ca un low-cost sa coste cat o masina de clasa mica si sa fie la fel "safe" ca una de clasa medie atunci sanatate!
Daca era asa inovatoare solutia Reno si low-cost si fiabila si "safe" si etccc( se fac aproape 10 ani) ar fi fost "furata" si implementata si de restul producatorilro auto. Sau poate Reno are 3 oua.

Slash, nu e asa. Masina are costuri low pentru ca a imprumutat majoritatea lucrurilor de la alte modele Renault. Deci costurile de proiectare, de testare, de implementare a productiei sunt aproape nule. Deci aceste costuri nu se mai regasesc in pretul final, nemaitrebuind sa fie amortizate.
Slash a scris:Si m-ai omorat cu Euro 5 asta. De parca norma de poluare iti arata tehnologia unui motor.
Mare rahat sa pui un catalizator si sa o vinzi ca pe-o capodopera. Imbraci un rahat in poleiala si-l pui in raft la "noutati" care trosnesc.

Si norma de poluare arata tehnologia unui motor. Norma de poluare nu e rezolvata de un catalizator cum crezi tu.

Multumesc dodo. Daca nu aveai in mare de facut drumuri mai scurte de 500 de km era interesant de vazut daca mai alegeai o compacta. Daca te-ai mutat in zona "rezidentiala" nu iti lua Vectra B ca e prea joasa.
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Am facut Italia fara nici o problema, asa ca nu vad unde sa fie problema. De asemenea, am facut Iasi-Bucuresti-Iasi, Iasi-Cluj-Iasi de cateva ori, same day, si nu a fost nici o problema. Cat despre zona "rezidentiala", daca intra AstraH cu IDS atunci intra si VectraB. In plus, VectraB de care zic a intrat de cateva ori pe acolo fara probeme. In aceeasi zona intra si Bertone fara sa atinga Smile Singurele doua masini care au atins au fost VectraC si Fiat doblo, tocmai din cauza suspensiei mai moi, care a permis o deplasare pe verticala mult prea mare.


Ultima modificare facuta de dodo_13 la Lun 13 Feb, 2012 3:51 pm, modificat de 2 ori in total
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Pai inseamna ca esti de acord cu mine.
Este un soi altoit de Reno, incropit fara investitii si costuri, cu lucruri imprumutate, tocmai ptr a fi low-cost.
Este evident cat s-au abtinut de la investitii in modelul asta.
Atat de nesimtiti au fost, in loc sa-l faca mai sigur au preferat sa puna cutie de viteze de Laguna II. Asta ii trebuia Golanului ?
Cutie de Laguna II ? Cuplat la un motor antic sa aiba un efect de rasnita.
De ce nu l-au facut la fel de sigur ca pe Laguna II de exemplu ? Pentru ca asta costa bani !
E mai simplu sa-i tragi cutie de Laguna II ca sa atarne la pret si la imagine, decat sa investesti cu cap in ce este cu adevarat important.
Pai daca e low-cost, cum sa mai fie si "safe" ? Siguranta activa, pasiva...etc. Nu exista siguranta low-cost. E un non sens.
Economic este imposibil, nu trebuie sa fii inginer sau mecanic sa-ti dai seama, ce e facut sa fie ieftin, ieftin ramane si ptr a fi ieftin se face rabat de la multe capitole, inclusiv siguranta care este foarte scumpa pe piata auto. COME ON !
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ar fi posibil daca ar musca din profitul producatorului. Dar si Dacia cerea pe cele mai ieftine modele parca 100 EURO / cd player (nu era in dotarile de baza Laughing ).
In piata, acelasi gunoi de cdplayer e 30 Euro.

Oare taie din profituri? Laughing
LE: parca vazusem pe undeva ca sunt fruntasi la profitul/masina produsa.
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Slash a scris:Pai daca e low-cost, cum sa mai fie si "safe" ? Siguranta activa, pasiva...etc. Nu exista siguranta low-cost. E un non sens.

Low cost nu inseamna neaparat siguranta pasiva proasta ca nu trebuie sa aiba lonjeroane din titan sa fie de 3-4 stele. A fost proiectata ca o masina de 4 stele si se comporta ca atare.
Slash a scris:De ce nu l-au facut la fel de sigur ca pe Laguna II de exemplu ? Pentru ca asta costa bani !

Pentru ca s-a dorit sa fie sub Clio Symbol ca pret.
dodo_13 a scris:Am facut Italia fara nici o problema

Inseamna ca am imbatranit rau. Oricum tu faci drumuri mult mai putine si scurte ca mine. Eu nu as putea face asta cu o compacta. Mai bine ceva din clasa medie cu un motor si dotari rezonabile.
tonytm a scris:Dar si Dacia cerea pe cele mai ieftine modele parca 100 EURO / cd player (nu era in dotarile de baza Laughing )

tonytm, nu fi rautacios gratuit. Stii ca e o practica generala.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Nu-s rautacios. Sunt singur pe aici care zice ca Loganul e o masina corecta. Dar asta nu inseamna ca Dacia ofera aceasi calitate, la pret mai mic (rezulta profit mai mic).

Iti tot incerc sa-ti explic si eu, si altii, ca aceasta Dacie e facuta sa fie si ieftina, si SA FACA si PROFIT prin rabat de la calitate, siguranta, confort. Altfel nu se poate. Stii ca Loganul nu are racord flexibil la toba( ala ce separa vibratiile de la motor de restul evacuarii) ? Avea ceva solutie low-cost, low eficient. De aia se aude ca un polizor, si dupa 30-40 000 km vibreaza. Bineinteles ca din afara nu se vede, la euro 5 iasa, e perfect. Ce-i mai trebuie taranului confort.....

E spectaculos sa iei masina noua la 7-8 mii de euro (de asta se vinde). Dupa care faci 100 000 km ii faci intr-un confort slabut, si dupa 100 000 nu-ti mai vine sa te urci in ea.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:Nu-s rautacios. Sunt singur pe aici care zice ca Loganul e o masina corecta. Dar asta nu inseamna ca Dacia ofera aceasi calitate, la pret mai mic (rezulta profit mai mic).

tonytm, profitul ala e mare pentru ca Loganul a primit multe de-a gata. Si nimeni nu a zis ca ofera aceeasi calitate la pret mai mic. Dar a servit nevoia de mobilitate a multor romani la un pret corect.
Atata timp cat la noi toti se uita pe tutoriale ca in evanghelie, in care toti cauta piese prin parcurile de dezmembrari, in care discutiile despre agrafa si pseudoagrafa strang zeci de pagini cand o diagnoza a ajuns 30 RON, cand toti isi storc creierii cu ce sa mai lipeasca tija swirl, stam si comentam de ei si masinile lor ca de ultimii fraieri.
Parca nu la toate marcile costul unui Radio CD de fabrica costa cat unul bun aftermarket, toti comenteaza de 3 stele, ca nu au siguranta de parca la Vectra B esti sigur ca ai scapa daca te loveste un Sandero si aia mor, toti comenteaza de motoarele Loganului ca sunt rasnite in conditiile in care 80 % din Astrele G de pe forum sunt Z16SE si Y17DT(adica 84 de cai din 1.6 si 75 de cai din 1.7 diesel- motoare care fac si pe motoristii de la Ferrari sa crape de oftica) etc etc.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Motoarele alea de Opel, proiectate la sfarsitul anilor 90' poseda racord flexibil. + multe alte chestii. Acele modele sunt din punct de vedere tehnologic, ~ egale cu cele de pe Logan. Doar ca Dacia a mai scos componente, sa iasa mai ieftin (vezi racordul flexibil)

De asta, un Opel din 99' cu 200 000 km, se simte mai bine ca un Logan din 2006 cu 100 000 km.

Poate vei intelege si tu ce ti-am mai zis pe alt topic, vizavi de unica folosinta de la Logan. Logan-ul arata ca masina, si merge ca o masina. E ca si copiile chinezesti. Pe principiul asta, de ce sa-ti iei un i-phone cand poti sa-ti iei o copie chinezeasca la un pret disponibil pentru toti?
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:E ca si copiile chinezesti. Pe principiul asta, de ce sa-ti iei un i-phone cand poti sa-ti iei o copie chinezeasca la un pret disponibil pentru toti?

Nu e asa. Ca Dacia nu incearca sa iti copieze tie Signum-ul. Prin analogie nu si-a luat nimeni copie de Iphone. Si-au luat Nokia 3310, e ieftin, badaran, necioplit dar te poti baza pe el. Si e mai aproape de esenta telefonului decat IPhone-ul tau.
Daca Logan-ul e mort dupa 100.000 de km, te-am mai intrebat o data, de ce marea majoritate a masinilor de flota/taxi sunt Dacia Logan? De ce nu sunt Astra G ca diferenta aia de pret s-ar spulbera imediat in carburantul economisit/diferenta de fiabilitate in 200.000-300.000 de km?
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Pt. ca la roman tot ce-i ieftin e BUN. iar comparatia aia cu iphone e fix invers, nici in 2002 nu vedeai atatea 3310 cate ifoane vezi azi.
  • b13jyz

  • Mesaje scrise: 316
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Eu personal nu mi-as cumpara logan,dar mi se pare corect pentru banii care ii cere.Pentru drumurile noastre e o masina foarte buna,garda inalta la sol,ieftina.Multi o folosesc pe drumuri de tara,pe camp,cara cu ele,nu prea ii intereseaza cum se comporta la 150 pentru ca nu au nevoie.Nu ii intereseaza de masini si pur si simplu vor sa scape cat mai ieftin.Pe zapada asta de azi,eu n-am indraznit sa mut opelu,e mult prea jos.Au ramas pe strada peugeot 307,skoda octavia,audi a4 etc.Loganul a trecut,ca e mai inalt.Nu imi place,as prefera un vectra b oricand,dar pentru tara in care locuim e masina potrivita.
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:Daca Logan-ul e mort dupa 100.000 de km, te-am mai intrebat o data, de ce marea majoritate a masinilor de flota/taxi sunt Dacia Logan?


In anturaj am o cunostinta cu mai multe Dacii Logan, in flota de taxi. Pentru el, Logan 1.4 cu sau fara GPL este masina perfecta pentru taximetrie. Fuge de DCI-uri, in schimb.
Este ieftina la achizitie (noua sau sh), motoarele pe benzina stau foarte bine la capitolul intretinere (filtre, ulei etc), piesele sunt ieftine (nu le cumpara din reprezentante), motoarele rezista fara batai de cap. Daca le mai lovesc soferii sau patesc ceva-inevitabil-, le repara repede si ieftin. Nu-si permite sa le tina mult in service, ca masinile alea produc bani; spre deosebire de masinile multora dintre cei ce scriu aici. Insa, fiecare isi da cu parerea, mai mult sau mai putin in cunostinta de cauza.
Eu nu l-am auzit sa se planga de ele, pentru scopul in care sunt folosite.

Ca vreunul dintre voi vrea confort si alte mofturi de la o masina, e alta poveste. Fiecare isi identifica nevoile cu o marca, un model. Ca e vorba de putere, de confort, de imagine sau altele, asteptarile sunt diferite. Totusi, pentru cineva care vrea doar sa ajunga din A in B la un cost redus, mi se pare o alegere buna Loganul - rationala, sa zicem. Chiar daca dpvd consum benzinarele nu stau extraordinar, recupereaza la alte capitole (revizii ieftine, costuri de asigurare mici, piese la pret uman daca te duce tartacuta sa nu le iei din reprezentante, motoare simple pe benzina 8v). Asta o deosebeste de altele, faptul ca este o masina simpla in primul rand; nu are senzori peste senzori, nu este sofisticata dpvd tehnologic si o poti intretine usor. Asta se reflecta in confort, finisari, putere etc si nu poti ridica pretentii.
E jenant cand se chinuie vreunul sa-i convinga pe ceilalti ca masina X este buna sau proasta. O fi, dar pentru el! Repet, fiecare dintre noi are alte asteptari de la o masina. Asta nu inseamna ca Dacia e mai buna decat alta marca, sau vice versa. Nu e nici o filosofie la mijloc, daca esti rational si nu lasi orgoliul sa dicteze.
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Ca de obicei, vine cate unul care citeste in diagonala, nu intelege ce se discuta si isi da cu parerea despre cat de penibila e parerea altora. Si pentru ca nu te-ai prins, te pot lamuri eu: aici nu se discuta despre cat de bun e un Logan taxi fata de Opel taxi, ci despre cat de valoroasa e ca masina personala fata de Opel, raportat la pretul de achizitie. Si parerea generala e ca e o masina corecta la pretul ei, dar ca ofera prea putin unor entuziasti auto ca noi cei care stam pe forumuri auto. Asa ca nu te chinui sa ne explici ceva ce majoritatea dintre noi stim deja.
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Evident, trebuia sa raspunda un destept si sa-mi explice faptul ca aberez, desi el nu-si vede lungul nasului. E regretabil faptul ca atat ai fost capabil sa intelegi din mesajul meu. Poate ne luminezi tu, cu valoarea acelei masini, daca e atat de proasta si poate fi considerata de unica folosinta dupa 100.000km. Ca tot o scalzi in discutii nemuritoare cu Daniel pe tema asta.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Ciudat ca folosesti expresia "lungul nasului" cand tu iti permiti sa clasifici "mofturi" niste optiuni banale care au devenit standard in categoria compactelor, iti permiti sa numesti "jenante" parerile unora si iti permiti sa spui ca unii stiu mai putin ca altii despre ce vorbesc. Dar dovada cea mai mare de "respect" este ca nici nu ai citit ce am scris mai sus, eu neafirmand ca Loganul e de unica folosinta dupa 100mii de km si nici ca e prost.

Dar daca tot vorbesti de Daniel, poate iti explica el ce inseamna valoare raportata la pret, e clar ca nu ai inteles din mesajul meu.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Dodo, as vrea sa te intreb cam care ar fi optiunile alea banale pe care Dacia nu le are.
As vrea sa te intreb, cati oare au neaparat nevoie de dotarile alea banale, oricare ar fi ele.
Sunt oameni care vor masini cat mai simple, fara mofturile gen climatronic, unii chiar si fara AC pt ca nu suporta, cu motoare fara supertehnologie care iti mai adauga 10-15 cai in plus fata de ce are Dacia.
Nu in ultimul rand, vor o masina foarte ieftina, pe care sa si-o poata permite, chiar luata in rate. Probabil ai vazut ca Dacia mai mereu a avut oferta de rate foarte avantajoase, programe financiare care nu prea au existat pe la celelalte marci.
Dovada ca nu toata lumea gandeste asa cum ganditi multi de pe forum despre avantajele de a cumpara Dacia sta in numarul de unitati vandute, capitol la care Dacia a fost si va fi mereu in frunte.
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Unii chiar nu vad padurea de copaci.
Programul ala financiar invocat este promovat de BRD ( francezi ) pentru a inlesni celor ahtiati de masina noua si ieftina accesul la Golan. ( by Reno, deci tot francezi ) deci banii se invart ca la evrei, doar intre ei, sub supravegherea atenta si cotrolul Statului.Deci ei fac profit pe doau parti, de la masina si din dobanzi.
Nu vede nimeni "the big picture" ? Toata lumea in tara asta trage pentru francezi. Guvernul crezi ca a creat de la el putere "Rabla" ? Crezi ca i-a taiat pe ei capul ? Astea sunt impuse de sus, oameniii sunt manipulati , WAKE UP !
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Slash a scris:Unii chiar nu vad padurea de copaci.
Programul ala financiar invocat este promovat de BRD ( francezi ) pentru a inlesni celor ahtiati de masina noua si ieftina accesul la Golan. ( by Reno, deci tot francezi ) deci banii se invart ca la evrei, doar intre ei, sub supravegherea atenta si cotrolul Statului. Si unde crezi ca ma doare pe mine ca banii se invart intre francezi atat timp cat oferta este in avantajul meu? Ar trebui sa cumpar Opel cu credit de la francezi ca banii sa se duca la nemti? Sau ar trebui sa fac un credit pt bunuri care este foarte scump si sa ma duc sa imi iau un SH de firma cu sute de mii de kilometri dati inapoi?
Nu vede nimeni "the big picture" ? Toata lumea in tara asta trage pentru francezi. Guvernul crezi ca a creat de la el putere "Rabla" ? Crezi ca i-a taiat pe ei capul ? Astea sunt impuse de sus, oameniii sunt manipulati , La fel, ma doare la 7 metri in fata pt ce a creat guvernul Programul Rabla atat timp cat eu beneficiez de o reducere superavantajoasa . Tu Slash, vezi peste tot numai conspiratii, vremurile s-au schimbat my friend, is time for you to WAKE UP !

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris:Dodo, as vrea sa te intreb cam care ar fi optiunile alea banale pe care Dacia nu le are.


Racordul flexibil Rolling Eyes

Nu conteaza, nu se vede, ca multe alte chestii. Merge masina si fara el.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:Racordul flexibil Rolling Eyes

Racordul flexibil nu e montat pe Dacia Logan insa pe Sandero este. Si nu e o tragedie atat de mare. Am condus mai multe Logan-uri de flota si nu am avut vibratii in esapament. Si apoi un racord flexibil e 90 de RON, romanului oricum ii place sa isi faca masina bucati in spatele blocului sa il admire vecinii. Mr. Green


Ultima modificare facuta de pirvu_daniel la Mar 14 Feb, 2012 10:12 pm
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR