Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • c14nz

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2007

  • Mesaj Privat
pot confirma ca bordul cu turomentru merge fara probleme in locul celui fara turometru.....l-am schimbat acum 3 zile si nu face deloc figuri....numai ca se schimba toata partea cu ace nu numai partea cu turometru, benzina si mai stiu eu ce.....ci tot blocul, am observat ca intre cele 2 sunt diferente destul de mari mai ales la partea de cablaj de pe spate cat si la partea de turnare a plasticului, eu am incercat sa pun vechiul vitezometru ca sa pastrez nr de km si sa nu mai fiu nevoit sa-l dau inapoi de la 222.000 la 129.000 care are cel de pe masina......dar nu am reusit deoarece plasticul la baza viteometrului are o alta forma...plus ca cel original al masini are baza din fier iar cel luat de la dezmembrari din plastic....asa e cu lucrurile noi se face economie de material....se scoate mai intai firul de la viteometrul cel cu sufa de metal dupa care se poate scoate destul de tare parte cu ace pt a se indeparta mufa care are doua cleme pe laterale, cel de la viteometru are o lamela de metal care trebui apasata.

Editare: Trebuie sa precizez ca pe vechiul bord in coltul kilometrajului scrie W=1111 iar pe cel pus recent scrie W=1068 daca retin bine......am impresia ca e o mica diferenta cand vine vb de contorizat nr. de km parcusi....mi se pare ca pune in plus noul bord. Imi poate confirma cineva asta?
  • stefanmarius

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2008

  • Mesaj Privat
salut,i-mi spune si mie cineva de unde se leaga firul pt. turometru de la alternator la un astra f DTL din 1996.
  • exodum

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Ptr. cine a schimbat recent ceasurile a fost curios sa vada ce "electronica" foloseste martorul de benzina? parca nu as schimba tot ptr un martor. In schema electrica imi da doar h15 dar daca nu ma insel imi arata imaginea la un tranzistor intr-un chenar legat la firul care duce la ceasul nivel benzina.
a incercat cineva sa "scoata" un 12v ptr un martor din ceasurile vechi? sau ptr cine are prin casa un bord cu turometru sa se uite sa vada pe folie de unde isi ia tensiune si daca are si parte electronica.
multumesc
  • exodum

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2013

  • Mesaj Privat
rectific ; azi am dat ceasurile jos si m-am uitat mai atent la ele...placa cablata, sunt 4 "dungi" in genul la stabilizatorul de tensiune de 12 v dar fara o piesa prinsa in locas.
banuiesc ca principiul de functionare e in felul urmator, "litrometru cfr Smile " functioneaza intre anumite tensiuni date de plutitor care este o rezistenta variabila, la o anumita tensiune data pe litrometru "piesa" care lipseste la ceasurile fara turometru sesizeaza si deschide tensiunea de 12V catre bec.
nu am ceasuri cu turometru, nu ma intereseaza turometru doar martorul de benzina.ptr cine are vreme si ceasuri prin casa poate ma ajuta cu niste poze, poate reusim sa punem un martor si pe cele fara turometru. Deh benzinu e scump Smile mergem la limita
  • Robert231983

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salut am schimbat motorul de astra g cu unul de astra f tot 1.7 td si am ramas fara turometru ma poate ajuta cineva multam fain am un astra g din 2000
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR