Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Glacius

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Am mai avut un post legat de aceasta problema, si am vrut sa intreb cateva lucruri sa stiu si eu sigur:

- este posibil ca antigelul sa ajunga in ulei crescandu i nivelul pe tija min max?
- daca intr o saptmana am pierdut tot antigelul din borcan avand in vedere ca pompa de apa a fost schimbata exact la inceputul saptamanii exista sansa sa fie problema tot cu ea sau cu un alt subansamblu?( cand mi a fost indusa o presiune prin borcanul de antigel se vedea cum curge vechea pompa de asta am schimbat o )
- daca pata care este jos pe beton ar fi pierdere de ulei, ar trebui sa am o scadere a nivelului de ulei pe tija min max corect? ori daca nu am o scadere a nivelului de ulei si am pierdut asa de mult antigel in mod clar e antigel cel de jos si poate sa antreneze impuritati ..? se aduna picurii exact pe fundul baii de ulei ..se vede caci scutul e dat jos.
- daca in borcanul de antigel am o dara negricioasa pe margini exista sansa ca uleiul sa ajunga in antigel indicand garnitura de chiuloasa cu probleme? tind sa mentionez ca nu am avut spume sau altceva in borcanul de antigel niciodata , insa pe capacul de ulei pe unde torni ulei in motor exista o pasta albicioasa ..avand in vedere ca uleiul e mai inchis la culoare in mod normal.
Va multumesc !
Skip ads

  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Din pacate cam DA la toate intrebarile.
  • Glacius

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
florin baltatescu a scris:Din pacate cam DA la toate intrebarile.


Multi spun ca antigel in ulei nu are cum sa ajunga..
  • deleted-29357

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Glacius a scris:Am mai avut un post legat de aceasta problema, si am vrut sa intreb cateva lucruri sa stiu si eu sigur:

- este posibil ca antigelul sa ajunga in ulei crescandu i nivelul pe tija min max?
- daca intr o saptmana am pierdut tot antigelul din borcan avand in vedere ca pompa de apa a fost schimbata exact la inceputul saptamanii exista sansa sa fie problema tot cu ea sau cu un alt subansamblu?( cand mi a fost indusa o presiune prin borcanul de antigel se vedea cum curge vechea pompa de asta am schimbat o )
- daca pata care este jos pe beton ar fi pierdere de ulei, ar trebui sa am o scadere a nivelului de ulei pe tija min max corect? ori daca nu am o scadere a nivelului de ulei si am pierdut asa de mult antigel in mod clar e antigel cel de jos si poate sa antreneze impuritati ..? se aduna picurii exact pe fundul baii de ulei ..se vede caci scutul e dat jos.
- daca in borcanul de antigel am o dara negricioasa pe margini exista sansa ca uleiul sa ajunga in antigel indicand garnitura de chiuloasa cu probleme? tind sa mentionez ca nu am avut spume sau altceva in borcanul de antigel niciodata , insa pe capacul de ulei pe unde torni ulei in motor exista o pasta albicioasa ..avand in vedere ca uleiul e mai inchis la culoare in mod normal.
Va multumesc !

Nu este obligatoriu sa fie garnitura de chiulasa defecta,dar problemele tale cu siguranta se afla in chiulasa,unde antigelul alunge in ulei.Asa se explica spuma albicioasa pe care o ai langa busonul de umplere cu ulei.
Acum depinde si cata spuma este.In sezonul rece e normal sa apara putina,de la condens.
Skip ads

  • Glacius

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Tot complentand cu antigel ..cred ca ar trebui sa si aerisesc instalatia, insa nu am vazut un surubel sauceva de unde dau drumu cand exista presiune sa iasa aerul..e pe vas..sau pe vreun furtun? cei care au Y17DTI poate stiu.
  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa dai drumul la presiune , instalatia asia este proiectata, capacul de la vasul de expansiune are o supapa ce tine 2 bar in instalatie cand este motorul cald pentru ca temperatura de fierbere sa mai mare (cam120 grade c). Am vazut garnitura de chiuloara fisurata intre gaurile de ungere si racire. De aerisit se aeriseste singura.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,540
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Posibil sa ai probleme la racitorul de ulei - termoflot. Este alta posibila cauza ca antigelul sa ajunga in ulei si invers.
  • Glacius

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
florin baltatescu a scris:Nu trebuie sa dai drumul la presiune , instalatia asia este proiectata, capacul de la vasul de expansiune are o supapa ce tine 2 bar in instalatie cand este motorul cald pentru ca temperatura de fierbere sa mai mare (cam120 grade c). Am vazut garnitura de chiuloara fisurata intre gaurile de ungere si racire. De aerisit se aeriseste singura.


Asta e bine de stiut ca nu trebuie aerisita.
Spuma care o am pe capacel nu e multa..e asa o dara, o sa fiu atent la un drum mai lung daca reapare, oricum fac o vizita la mecanic..numai ce am schimbat pompa pentru ca curgea..sunt curios.. garnitura de chiuleasa la acest model am inteles ca e metalica..deci se ciupeste cam greu..nu pot sa spun ca am facut vreo prostie incat sa o stric in asa hal..si cand am luat o nu curgea nimic..
Skip ads

  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Va salut. Eu zic sa incerci mai intai cu verificarea tecilor de la injectoare. Am avut aceeasi problema si am schimbat garnitura de chiuloasa de 2 ori.
1.Am zis ca e garnitura,n-a fost !
2.Am zis ca e chiuloasa fisurata,n-a fost !
3. Intr-un final dupa multi bani aruncati, am descoperit oring-urile de la teci(injectoare) ca erau pietrificate,si pe acolo imi baga antigel in ulei, de ajunsesem sa am cate 7-8 L de ulei+antigel.
4.Tecile pot fi scoase si fara sa dai chiuloasa jos.O seara buna !
  • marin70

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut. Si eu am schimbat tecile, dar nu am avut probleme cu uleiul. Doar cu lichidul de racire (scadea in vas, fara alte urme). Eu stiu ca pe la teci circula doar antigel.
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
marin70 a scris:Salut. Si eu am schimbat tecile, dar nu am avut probleme cu uleiul. Doar cu lichidul de racire (scadea in vas, fara alte urme). Eu stiu ca pe la teci circula doar antigel.


La mine din cauza oring-urilor pietrificate numai era etans, si apa cobora in ulei sau uleiul urca in apa...Daca teaca e fisurata atunci antigelul se duce in piston si apoi pe esapament... Laughing
  • marin70

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Scuze, am schimbat doar o-ringurile, curatat/rectificat tecile.
Skip ads

  • Glacius

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc, maine aflu ce a gasit mecanicul ca mi curge si o sa i propun sa ne uitam si la tecile de la inejctoare doar ca o idee, multumesc mult pentru probabilitatile date.

aiss a scris:
marin70 a scris:Salut. Si eu am schimbat tecile, dar nu am avut probleme cu uleiul. Doar cu lichidul de racire (scadea in vas, fara alte urme). Eu stiu ca pe la teci circula doar antigel.


La mine din cauza oring-urilor pietrificate numai era etans, si apa cobora in ulei sau uleiul urca in apa...Daca teaca e fisurata atunci antigelul se duce in piston si apoi pe esapament... Laughing

Oringurile la ce anume daca nu te superi? la termoflot sau chiuloasa? parea ca din zona termoflotului s ar fi prelins sa ajunga apoi pe marginea din spate a baii de ulei si apoi sa se prelinga pe ea in fata picurand jos..
  • Glacius

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Garnitura de chiuloasa ciobita si evident chiuloasa trebuie sa o reconditionez, cost total chiuloasa noua+ manopera+recond chiuloasa =400 lire, trebuie sa spun ca sunt foarte dezamagit de opel, este al doilea care l am, acasa in romania am un opel vectra la care de asemenea mi a picat caseta de directie azi vara , insa a 3 a masina care o sa iau ..cred ca va fi un golf 4 diesel 1.9 TDI, din ce vad sunt cele mai fiabile. la opel pana acum tot probleme odata cu uleiul servo..apoi uleiul..acum antigelul care mi a ajuns in baia de ulei .. as dori sa intreb posesorii de opel astra diesel si benzina modelele mai noi dupa 2005, tot cam aceleasi probl le au..sau cei de la Opel si au dat seama de greselile facute si le au facut mai fiabile comparativ cu modelele mai vechi?
  • deleted-29357

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Glacius,parerile sunt impartite.Probleme are orice marca auto,la oricare mai pica piesele.Totusi Opel este o marca fiabila si usor de intretinut.
Multe probleme au fost si sunt cu aceste motoare Isuzu y17dt,in special cele montate pe Astra G 2000-2001.Dar ulterior au fost remediate.
  • marin70

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Citez pt. Glacius : Oringurile la ce anume daca nu te superi? la termoflot sau chiuloasa? parea ca din zona termoflotului s ar fi prelins sa ajunga apoi pe marginea din spate a baii de ulei si apoi sa se prelinga pe ea in fata picurand jos..
DECI : O-ringurile de la tecile injectoarelor. Alea le-am schimbat. 8 bucati la numar, cate 2 pe teaca. Plus curatat tecile. Incearca cu o perie de sarma circulara, montata pe o masina de gaurit de banc. Nu confunda o-ringuri cu garnituri. O-ringurile sant micute, niste inele de cauciuc mici, ca cele de la racordurile de la bateria de apa de la chiuveta.
  • Glacius

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Floreen a scris:Glacius,parerile sunt impartite.Probleme are orice marca auto,la oricare mai pica piesele.Totusi Opel este o marca fiabila si usor de intretinut.
Multe probleme au fost si sunt cu aceste motoare Isuzu y17dt,in special cele montate pe Astra G 2000-2001.Dar ulterior au fost remediate.


Usor de intretinut unde manopera e mai ieftina Smile, remediate in ce sens..ca proprietarii le au reparat pana la urma..sau ca cei de la Opel au rezolvat acele probl la modelele din 2002 2003..etc.

marin70 a scris:Citez pt. Glacius : Oringurile la ce anume daca nu te superi? la termoflot sau chiuloasa? parea ca din zona termoflotului s ar fi prelins sa ajunga apoi pe marginea din spate a baii de ulei si apoi sa se prelinga pe ea in fata picurand jos..
DECI : O-ringurile de la tecile injectoarelor. Alea le-am schimbat. 8 bucati la numar, cate 2 pe teaca. Plus curatat tecile. Incearca cu o perie de sarma circulara, montata pe o masina de gaurit de banc. Nu confunda o-ringuri cu garnituri. O-ringurile sant micute, niste inele de cauciuc mici, ca cele de la racordurile de la bateria de apa de la chiuveta.


Nu stiu exact unde sunt si daca le pot lua eu jos, o sa ma uit, deocamdata problema e la chiuloasa ..de acolo si pierderea mare de antigel ..uleiul putin marit in baie si scapand jos pe asfalt.. iti multumesc
  • bose

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: CJ
  • Masina: Astra 2000 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
salut, sper sa se vada unde apare problema...
aproape toate y17dt-urile care au avut simptomele celebre cauzate de termoflotul ala nenorocit (pierdere antigel+cresterea nivelului in baie+spuma pe capacul de la baie) au fost rezolvate prin inlocuirea acestor ”minunate” creatii din aluminiu.
vestea proasta: aprox 200 ron/buc x4 + garnitura chiuloasa+ manopera si solutii de curatat si spalat+ulei, filtru si antigel=sanse reale sa treci de 1500 ron Sad
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
bose a scris:salut, sper sa se vada unde apare problema...
aproape toate y17dt-urile care au avut simptomele celebre cauzate de termoflotul ala nenorocit (pierdere antigel+cresterea nivelului in baie+spuma pe capacul de la baie) au fost rezolvate prin inlocuirea acestor ”minunate” creatii din aluminiu.
vestea proasta: aprox 200 ron/buc x4 + garnitura chiuloasa+ manopera si solutii de curatat si spalat+ulei, filtru si antigel=sanse reale sa treci de 1500 ron Sad



Da este vorba de tecile de la injectoare. Si eu am ajuns in final,dupa 2 garnituri de chiuloasa schimbate, nu erau fisurate am schimbat doar oring-urile,dupa multi bani cheltuiti.Daca au rezistat 11 ani,mai pot rezista macar 2 ani pana voi cumpara alt opel,poate vectra gts.
  • djfllo

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Bose unde le-ai schimbat in cluj?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR