Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • M-tzu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Omega 1998 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2011

  • Mesaj Privat
ma apuc acum sa refac firele dupa o noua metoda....greu de explicat....macar e bine ca am ideea in cap....am sa v-o zic daca e si voua....dar totusi daca nu va plictisiti si cititi si restul de probleme care le mai intampin la masina as fi de un imens recunoscator...
Skip ads

  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
cata a scris:Aceste diferente le am sesizat si eu acesta cred ca datorita diferitelor modele de afisaje folosite de Opel ,am vazut chiar modele MID cu 26 pini fara mufa neagra . Trebuie sa te rezumi la cazul tau sa vezi daca masina avea cablati toti pinii in mufa de 26 , daca da trebuiesc cablati ca in schema , daca nu trebuiesc folositi si unii pini din mufa cu 12 . Oricum nu este nevoie sa tragi nici un fir , ai tot ce este nevoie pt MID


Mai,ce este asa greu?Nu te mai lua dupa indicatiile altora gen lasi mufa in aer.Pe mufa meagra ai firele care-ti vin de la nivelul agent racire(pin 3),merge la mufa 32 pin31, mufa12 ,pin8(fuel level),merge la mufa 32 pin 26,mufa 12,pin 10(nivel lichid spalare parbriz),merge la mufa 32 pin22,mufa 12 pin 11(nivel ulei motor),merge la mufa 32 pin 13, si asa mai departe.
Aici ai asocierea fiecarui pin de pe mufa cu 32.



Si aici ai asocierea fiecarui pin de pe mufele 26 si 12(yelow / Black)

Urmareste functia pe care o are pinul de pe mufa 26/12 si vezi la mufa 32 carui pin se asociaza respectiva functie.

Daca lasi mufa 12 in aer,o sa ai o splendoare de MID cu functii de ..TID.Diferenta dintre modelul 26/12 si 26 sau 32 este tocmai asta,din punct de vedere constructiv,are mufa cu 12 pini in plus,iar firele respective nu sunt dublate(au corespondent )pe mufa galbena de langa ea.Deci este simplu sunt cam aceleasi fire ca la 32,doar ca sunt impartite pe 2 mufe,una cu 26 de terminale si una cu 12.
  • M-tzu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Omega 1998 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2011

  • Mesaj Privat
deci am facut o noua corespondenta la fire

acu imi indica consum 999.9 gal/m
imi indica range
imi indica viteza

DAR imi da eroare de coolant level in continuare....

probabil pe ala nu l-am nimerit nici acum....
am sa ma mai gandesc ce si cum fac....si cu ala....pana l-oi nimeri...
ramane valabil cu celelalte probleme...
dar mai ales as dori sa ma ajute cineva cu un sfat sau un indiciu cum se face programarea...
macar sa aflu daca e cam acelasi lucru cum se face programarea de model a unui calc din grupul VAG
am mufa op-com....si softurile
dar nu m-as baga sa fac nik pana nu stiu macar un indiciu...
am sa revin cu transbordarea de la 2 mufe una galbena26 si una neagra 12 la una gri de 32...(ca tot nu se gaseste nicaieri pe net)

VA multumesc!
  • M-tzu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Omega 1998 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2011

  • Mesaj Privat
MULTZAM FAIN micky001 asa am facut si eu pana sa vad ce mi-ai scris u sau cred ca eram in masina cand ai postat.....acum cred ca probabil am ratat firul de la coolant level......asta nu ar fi o rpblema ca il mai dau jos odata si o rezolv......daca ai idee si cum se face si programarea.....ar fi suuuuuper.....MS MULT ORICUM! am sa incerc sa fac un post cat mai explicit....cu poze cu tot....
Skip ads

  • e_vasalos

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 x25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2007

  • Mesaj Privat
micky001 a scris:
cata a scris:Aceste diferente le am sesizat si eu acesta cred ca datorita diferitelor modele de afisaje folosite de Opel ,am vazut chiar modele MID cu 26 pini fara mufa neagra . Trebuie sa te rezumi la cazul tau sa vezi daca masina avea cablati toti pinii in mufa de 26 , daca da trebuiesc cablati ca in schema , daca nu trebuiesc folositi si unii pini din mufa cu 12 . Oricum nu este nevoie sa tragi nici un fir , ai tot ce este nevoie pt MID


Mai,ce este asa greu?Nu te mai lua dupa indicatiile altora gen lasi mufa in aer.Pe mufa meagra ai firele care-ti vin de la nivelul agent racire(pin 3),merge la mufa 32 pin31, mufa12 ,pin8(fuel level),merge la mufa 32 pin 26,mufa 12,pin 10(nivel lichid spalare parbriz),merge la mufa 32 pin22,mufa 12 pin 11(nivel ulei motor),merge la mufa 32 pin 13, si asa mai departe.
Aici ai asocierea fiecarui pin de pe mufa cu 32.



Si aici ai asocierea fiecarui pin de pe mufele 26 si 12(yelow / Black)

Urmareste functia pe care o are pinul de pe mufa 26/12 si vezi la mufa 32 carui pin se asociaza respectiva functie.

Daca lasi mufa 12 in aer,o sa ai o splendoare de MID cu functii de ..TID.Diferenta dintre modelul 26/12 si 26 sau 32 este tocmai asta,din punct de vedere constructiv,are mufa cu 12 pini in plus,iar firele respective nu sunt dublate(au corespondent )pe mufa galbena de langa ea.Deci este simplu sunt cam aceleasi fire ca la 32,doar ca sunt impartite pe 2 mufe,una cu 26 de terminale si una cu 12.


Am un omega B ce a avut un display cu 2 mufe 26/12pini galben/neagra. Am facut deza dupa toate schemele toate conexiuni si tot imi ramane un fir in aer. Respectiv firul de la pinul 1 de la mufa neagra (ceea cu 12 pini )fuel pump relay/maro-albastru.... ce fac cu el ?
  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Buna. Poate sa imi zica cineva unde se afla modulul de becuri la OMEGA B ? Modulul ce indica pe MID daca ai un bec ars.
  • mishu2000

  • Mesaje scrise: 189
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
mufa de 12 pini este pt butoanele de pe maneta si daca nu-i bagata apar erorile care sunt la tine pe mid. eu asa am patit
  • chis cristian

  • Mesaje scrise: 264
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2009

  • Mesaj Privat
si eu as dori sa stiu daca Omega B are modul de becuri arse sau se realizaza altfel acest lucru,eventual o schema de mufa dar pentru CID?
Skip ads

  • mishu2000

  • Mesaje scrise: 189
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
are modul
  • chis cristian

  • Mesaje scrise: 264
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2009

  • Mesaj Privat
dar unde e ca-lcaut si nu -l gasesc
  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Eu am cautat acest modul la omega b ce are mid in spate la airbag pasager dar nu am gasit . E in alta parte pus probabil dar unde ? La vectra b si astra g e in spate la airbag pasager.
  • chis cristian

  • Mesaje scrise: 264
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2009

  • Mesaj Privat
asta zic si eu.Stie cineva ca are exact?
Ca poate se realizeaza in alt mod sesizarea becurilor si a altora
Skip ads

  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Eu zic ca tot un astfel de modul trebuie sa aiba ca si la astra g si vectra b . Poate vom afla exact unde e pus de la cineva ?
  • chis cristian

  • Mesaje scrise: 264
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2009

  • Mesaj Privat
asta astept ca eu am una (de piese de shimb)care afisa si as vrea sa pun la cea functionala dar nu-l gasesc deaia intreb daca cineva stie sigur ca exista l-a avut in mana?etc..
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR