Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
apreciem, razvan!
si iti dai seama ca si eu sunt convins ca furtunul original ii e superior celui de 10 ron metrul Smile
e foarte bine ca ne-ai spus parerea ta, si mai ales patania. zi-mi te rog, ce s-a intamplat cand ai patit-o? ceva daune?
Skip ads

  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 1,029
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
si eu am tot furtune ca adware si sunt ok de aproximativ un an. numai ca s-au imbibat cu motorina de cand am avut o problema la conducte si parca nu se mai usuca. tocmai dasta ma gandesc sa nu fie crapate iar pe interior si eu sa nu vad asta
  • razvan_g79

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2010

  • Mesaj Privat
nu pot zice ca sunt daune majore, doar ca pompa de motorina ramanea fara combustibil , asta insemna fara lubrefiere pana in momentun cand se amorseaza din nou , fortarea electromotorului pana se face amorsarea (daca ai o baterie buna ) , in prima faza am schimbat respectivele furtunase cu unele universale pt asa ceva recomandate de un magazin piese auto , dupa aproximatix 4-5 luni am avut aceiasi problema ca inainate , am verificat si din cauza temperaturii ridicate in zona in care sunt si pe traseul pana la pompa (in apropierea catalizatorului) sau largit - deteriorat si pe acolo intra aer si dezamorsa pompa deci nu mai pornea , eu sper sa nu aveti aceaiasi problema ca si mine dar eu vreau sa merg cu masina si sa-mi porneasca asa cum trebuie , cam asta problema mea sper sa nu fie si a voastra , succes
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 1,029
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
ce motor ai? ca la y20dth nu are legatura cu catalizatorul
Skip ads

  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
furtunul principal care duce la pompa s-a topit in timp, la atingerea de capacul galeriei de admisie.
.[/quote]


S-a topit probabil sau mai mult ca sigur datorita lungimiii necorespunzatoare. Daca se respecta pozarea corecta lungimea furtunului - acesta ar trebui sa fie ferit de orice fel de atingeri si problele. Ganditi-va totusi ca motoarele acestea sunt mai intai proiectate si abia apoi realizate.
Aici nu avem de-a face cu experimente gen Iustin Capra ( toata stima) Very Happy
Taote traseele electrice furtunele si celelalte elemente care compun anexele blocului motor sunt pozate corespunzator astfel incat sa nu cauzeze sau sa altereze bunului mers al motorului.
Si oricum galeria de admisie nu este asa de incinsa incat sa topeasca furtune - singurele elemente care degaja excesiv temperatura sunt galeriile de evacuare, tocmai de aceea sunt si protejate de scut termic deflector
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nici n-am spus ca mi s-a parut normal ca s-a topit. Aceasi parere o am, ca lungimea nu a fost corespunzatoare, motiv pentru care, cand l-am inolocuit am facut-o in asa fel incat sa nu mai atinga nimic Smile
Cat despre galerie, eu cred ca se incinge suficient astfel incat in 4-5-6-7 ani sa topeasca un furtun care sta pe ea. Oricum, nu era topit pana sa iasa motorina din el, dar nici mult nu mai avea.
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 1,029
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
e bine ca acum totul e ok. sincer sa fiu sunt multe pareri, fiecare o alege pe a lui. masinile imbatranesc si nu ai cum sa schimbi piesele defecte cu piese originale, si nici mecanicii care le schimba nu sunt cei care au asamblat masina in fabrica, sau robotii de acolo, asa ca doamne ajuta.
  • motanel_cristi

  • Mesaje scrise: 331
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salut,am avut probleme cu dezamorsarea.Am reusit sa o pornesc....vreo 2 zile nu am mai avut probleme(am pornit motorul in fiecare zi) dar azi dupa o perioada sa zic de 24 de ore iar s-a dezamorsat.Iar am pornit-o cu sticla ETC.Acum vine intrebarea:Vreau sa schimb furtunasele de retur de la injectoare.Daca le scot din locasul lor,se dezamorseaza iar?As vrea sa le schimb singur.Nu cred ca pt. asa ceva sa ma duc la un mecanic.Asa ca as vrea niste sfaturi de la voi.MS
Skip ads

  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut. Schimba-le linistit, nu se dezamorseaza pompa.
  • razvan_g79

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2010

  • Mesaj Privat
cu siguranta se dezamorseaza pompa , dupa ce le schimbi trebuie amorsata pompa , cu o pompa de amorsare sau sa dai la automat pana porneste ...
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Se dezamorseaza dar foarte putin , dai un pic mai lung la automat si porneste linistit.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Hristos a Inviat!
Ca sa o pornesti la prima cheie dupa ce schimbi furunasele de retur, la ultimul furtunas, cel care vine si se mufeaza in conducta de retur il lasi nemufat. Faci chestia cu sticla pana ajunge sa curga motorina pe acel stut - vezi ca va incepe sa curga relativ repede. Dupa ce vine motorina pe acolo - inseamna ca ai furtunul de tur plin pe sectiunea filtru- pompa. Mufezi furtunasul de retur pe stut, bagi furtunul de la tur la loc in filtru si iti garantez ca pleaca la prima cheie.
EVITI in acest fel mersul in gol al pompei fara motorina, ceea ce nu are decat aspecte pozitive.
Skip ads

  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Am schimbat de doua ori toate furtunasele de retur si nu s-a dezamorsat pompa niciodata... masina a pornit imediat la prima cheie, in prima secunda.
  • milosav

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Aveti idee de unde cumpar T-urile acelea de furtunasele de retu.Eu am rupe doua pentru ca devenisera casante.Am fost la magazin si baiatul ala nu a gasit nimic in calculator! Helpppp



PS. Furtun am cumparat
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut.
Eu am luat la recomandarea unui coleg de pe forum, t-uri din Brico Store. Se numesc Gardena, cica sunt de foarte buna calitate si au un pret bun.

Bafta!
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Furtunase de retur am reusit sa cumpar marca Gates , in sfarsit sper ca sunt mai calitative si sa nu stau cu frica ca trebuie sa le schimb iar dupa 5-6 luni. Urmeaza Te-uri , dar sa se infiinteze in Buzau ,Brico Store! Very Happy
Glumesc , o sa cumpar si acest model din Brico store dar voi incerca sa le iau si pe original , sa stau cu inima impacata ca daca ar fi vreo problema , aceasta ar fi eliminata!
  • milosav

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2008

  • Mesaj Privat
T-urile Gardena sunt de gradina si nu stiu daca rezista la temperaturi inalte!
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Inseamna ca la mine mi s-a parut ca au rezistat. Am vedenii...
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Eu zic aca rezista. Daca vrei sa fi sigur, baga-le intr-un ibric si incerca si tine-le pe aragaz 15 minute cu apa in clocot. Le scoti si vezi ce se intampla..... Asta ca sa te convingi singur. Oricum pentru cei ce nu stiu aceste teuri sunt confectionate din ABS acrilobutanstirol - la fel ca si multe carcase, de pilda cea a calculatorului ABS - ca tot am desfacut unul acum si mi-a venit in minte... Acest material rezista la caldura destul de bine.Oricum pe retur motorina care vine nu are mai mult de 40-45 de grade.
acestea sunt acele Teu-ri


  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Si eu as propune sa luati in calcul si faptul ca eu le am de ~ 1 an pe masinuta...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR