Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • Dany3lLs

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2000 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
mersi Dane , ma gandesc de ceva timp , dar inca nu am curaj Smile azi intorcandu-ma de la munca 6 km , pe drum mi-au aparut urmatoarele coduri P1405 ,P0300 ,P301 ,P302 ...sa fie cumva bujiile de vina ? sau toate drumurile merg spre EGR , P1405 imi apare foarte des , uneori si P0300 (scot mufele de la injectoare le bag la loc si dispare eroarea.)
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
De la EGR iti da si misfire.
  • Dany3lLs

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2000 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
asta este singura garnitura care imi trebuie sau ar mai fi una ? http://imageshack.com/a/img537/3861/EMZiQT.jpg , saptamana asta nu pot sa umblu ca sunt toata ziua la munca , sper sa ma mai tina o saptamana , am sa umblu si la bujii sa vad cum arata
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Aia este, mai este una mica pe teava iesire EGR catre admisie, merge refolosita dar la cat costa parca nu merita economia.
Skip ads

  • Dany3lLs

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2000 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salut din nou , sa specific un punct , acum un an in urma am schimbat serzorul Crankshaft , la acea vreme nu prea aveam bani asa ca mecanicul mi-a pus unul de vreo 70 ron , nu mai stiu exact ce firma ..in fine , tot citind pe ici pe colo ma gandesc ca problema mea ar putea fi de la acest senzor , de ce cred asta , poi uneori merge bine alteori o ia razna mai ales cand este foarte cald afara . Am gasit la EDS , Senzor turatie arbore cotit (RPM) ( GM ) Crankshaft Speed Sensor 233 Ron , hella la 314 ..parca prea mult pt mine ... dupa-amiaza merge in suturi , si tot felu de simtome , eroare P1405 , dimineata rece e ok , vreau sa curat EGR si trotle body , dar mai inainte de asta as schimba senzorul , intrebarea ar fi sernzorul GM fiind original opel , cat de bun ar fi fata de celelante firme
Pentru Dan am gasit si aceste 2 garnituri pt EGR
http://imageshack.com/a/img908/4540/UOB5ao.jpg - Garnitura ( GM )15 ron
http://imageshack.com/a/img673/4835/d08RGe.jpg - Garnitura turbina ( GM ) 4 ron
multumesc pt sfaturi
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Lasa senzorul dupa ce cureti EGR.
Daca dispare si 1405 si face tot asa scoti si senzorul si il masori in apa fierbinte la 90 de grade....
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Curata EGR si pune antigel nou si neaparat garnituri noi.
De senzor nu scapi, au patit prea multi sa crape cand era totul frumos, gen concedii...
  • Dany3lLs

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2000 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
salutare , azi am luat senzorul crankraft ..cica GM ..e de fapt BOSH 0 261 210 151 , ( 284 ron la EDS ) l-am montat ..nici o diferenta deci era bun si cel vechi , intre timp am depistat si alta problema la bujii ca rezultat la erorile P0300... P0302 ..aici o poza http://imagizer.imageshack....90/673/ZV08Zg.jpg , doar le-am curat un azi pic, maine am sa cumpar altele noi si am sa demontez EGR-ul si throttle , acum ca am tot ce-mi trebuie , mai suspectez cum zicea si PL500 sa nu fie cumva fisurata galeria de admisie ..pt problema cu franele ,asta fiind ceva mai complicat de demontat .....mai aman o vreme
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
In poza vad izolator bobina pe 2 rupt.
  • Dany3lLs

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2000 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
da asa este , bujia din mijloc nu era stransa , arcul era blocat in interiorul bobinei , l-am tras cu un patent acum e ok , dar trebuie sa caut sa schimb izolatorii , cred ca mergea mai mult in doua pistoane , bobina nu sa deteriorat , doar izolatorul din cauza la scantei , bujiile sunt deteriorate 99%, nu stiu nici cum de a mai mers ... in interiorul blocului motor e negru de la scantei cum as putea curata ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cauta daca gasesti :

Eu ultima oara nu am gasit, nu aveau importatorii, obligator bujii noi.
  • Dany3lLs

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2000 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
daca nu gasesc noi , caut sa iau o bobina sh chiar si arsa macar izolatori sa-i aibe buni , ms
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Cea mai buna solutie, daca mansoanele sunt o avere mai bine o bobina noua sau sh dar nu coapta sau ruginita. Eu am ales Delphi (380 LEI - 4 pistoane) si sunt mai multumit decat GM (Bosch). Are demaraj puternic fata de GM. Cea mai ieftina este ITN LA 170 LEI, 180 lei Magneti sau 200 lei, Hoffer. Garantia se face in baza unei constatari si montaj autorizat. Merita 35 lei.
  • Dany3lLs

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2000 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
gata azi am curatat si EGR-ul , intradevar o schimbare , l-am testat si cu curent pe bobina prin socuri scurte ,pin 1 si 5 (numaratoarea de la stanga la dreapta 5,4,3,2,1 cum te uiti la el , 1=masa ,5 = plus, ieri am schimbat bujiile NGK BKR6EK ,25 ron/buc ,dupa o tura de cartier mi-au aparut erorile P0300 ,P0302 si P1300 ( sa fie de la buji sau de la bobina ? ), am sters erorile si am mai facut o tura ceva mai lunga 6-7 km nu mi-ai mai reaparut, saptamana viitoare urmeaza thottle ,(nu mi-a mai dat eroarea P1405 de pana acum , deocamdata) am observat totusi ca parca huruie ceva mai tare ca pana acum...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La bujii fa intrefier de 0,9 sau 1mm.
  • Dany3lLs

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2000 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
nu am lera ..le-am montat asa cum au venit , nici nu stiu cum sa le reglez sunt cu doi electrozi si capul din mijloc exact intre ei,
iti multumesc pt tutorialul de la inceput fara el nu as fi avut curaj sa desfac EGR-ul
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cauta o sarma sau agrafa si o masori cu un subler, cracanezi electrozii pana intra, voila.
  • Dany3lLs

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2000 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
ok , am gasit o tablita de 0,9 masurata cu micrometrul , sunt deja reglate din fabrica, deci la aceste buji NGK BKR6EK nu trebuie umblat ( am curatat azi si throttle. .. e ca nou acum )
  • Dany3lLs

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2000 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Dubi in ceea ce priveste garnitura
1. cea noua FARA GAURA
2. un alt model CU GAURA
nu mai stiu cum era cea veche....
3. poza cu urma de la motor
4. poza cu EGR-ul
intrebarea mea ar fi , cu ce modifica sau influienteaza motorul daca are sau nu gaura ?, din ce imi dau seama acopera comunicarea intre partea de sus de la piston la EGR si gaurica acea micuta de pe blocul motor care mai duce si la stutul care da in furtunul de cauciuc , din poza cu motorul in acea gaurica mica patrata nu este asa negru... de aici trag concluzia ca era la fel garnitura... dar oare trebuia sa aibe decupatura , o fi fost schimbata altadata tot asa fara decupatura , sa cumpar alta cu decupatura ? pe cea veche am aruncato dupa curatare..
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
E mai sigura garnitura fara gaura din dreptul pistonasului EGR-ului, cea de la pozitia 1. Eu am folosit la prima curatare una cu decupaj si mi-a curs antigel in evacuare. Tot cea veche, fara decupaj a fost mai buna. Acum, la fel, la a doua curatare, am pus garnitura noua cu decupaj si iar a curs. N-ar fi trebuit dar nu stiu de ce nu etanseaza bine. Am pus iar silicon Victor Reinz negru. Nu e bine dar n-am avut incotro. Am sesizat ca scadea usor nivelul din vasul de expansiune si am descoperit ca in timp a cedat siliconul si curgea foarte putin inspre gaura de gaze. Plus ca ieseau gaze pe jos, pe langa EGR.

Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR