Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Dau si eu cu o presupunere in gard: daca ai avea te miri unde in ECU un contact prost, care face figuri numai cand e motorul cald si vor muschii lui? Eu am avut asa ceva, iti da niste simptome si erori de nu mai intelegi nimic.
Skip ads

  • radu21nip

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Astazi dimineata am mers aproximativ 20km dupa care s-a oprit iarasi de vreo 3 ori in urmatorii 5km! Mentionez ca daca imi face o data se repeta des...chiar si din km in km! Eu fac naveta la servici cu ea zilnic (dimineata si seara cate 37-38 km)! Dupa amiaza am mersc 37 de km pana acasa si nu s-a oprit deloc! Nu mai inteleg nimic!
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Daca nu gasesti nimic evident, poti verifica contactele de pe placa de baza a ECU pe un fel de instalatie... ca o masa cu cuie batute invers (sonde), pe care se fixeaza calculatorul pe niste ghidaje, masoara si verifica toate contactele posibile si daca gaseste vreunul prost ti-l reface cumva. Nu stiu cum se numeste, la mine a costat 250 RON interventia fara manopera dar a meritat, acum merge brici - masa comuna de la EGR, sonda de oxigen si inca ceva nu faceau contact ca lumea si mi se aprindea aleatoriu beculetul cu simbolul motorului din bord - un caz oarecum fericit, deci.
Am mai avut aceeasi problema de functionare aiurea cu oprit motorul ca si tine mai demult, la un Astra vechi dar s-a putut rezolva numai prin inlocuirea ECU. Mai multe nu stiu, bafta !
  • radu21nip

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Buna din nou!....am mers astazi 20 si ceva de km si dupa mi-a cazut iar acceleratia de vreo 3 ori! M-am oprit in primul service si l-am luat cu mine pe meseriasul cu calculatorul conectat la masina pentru a ii citi erorile in trafic direct si ca un facut nu mi s-a mai oprit in mers (am mers vreo 10-15 km si toate valorile erau normale....fara erori)! Dupa ce meseriasul s-a dat jos din masina si am plecat iarasi s-a oprit acceleratie.....Smile (nu stiu ce sa ii mai fac|)....Meseriasul mi-a spus ca AR PUTEA FI....senzorul de turatie dus! (daca merg pe presupuneri ar trebui sa schimb piese pana schimb intreaga masina...nimeni nu imi poate spune sigur ce are?) Ma poate ajuta cineva cu vreo recomandare?
Skip ads

  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Convinge-l cumva pe unul sa faceti o plimbare cu aparatul conectat dupa program, duminica sau cand vrea el - cred ca e cea mai ieftina varianta in momentul de fata.
Pana atunci scoate, curata si baga la loc mufa care comanda motorasul clapetei de acceleratie - eu am avut niste becuri aprinse si cu aia.
  • radu21nip

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2014

  • Mesaj Privat
UN service bun mai pe aproape...dar care sa se si priceapa si sa ma si ajute la problema mea stie cineva? Sa faca toate verificarile posibile si imposibile si sa imi spuna la urma...uite piesa asta trebuie schimbata sau reparata...(toti sunt ocupati...nu au timp sa mearga sa vada cum face masina!) Sad
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Faptul ca nu ramane cod stocat - parca tot la presiunea benzinei
din rampa ma duce si pe mine gandul.
Cand apare defectul tragi imediat pe dreapta, opresti motorul,
desurubi capacelul de la rampa de injectie, plasezi o carpa in fata
orificiului, cu ceva ascutit impingi in stiftul supapei = vezi cam ce volum
de benzina si cu ce presiune improsca.
Faci aceiasi operatie si atunci cand motorul functioneza normal
(evident dupa ce il opresti) si vezi daca exista diferenta vizibila
intre cele doua ipostaze.
Normal ca poti inversa ordinea verificarilor.
  • cheliosu001

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Va salut dragi colegi. Am si eu o problema. Am curatat egr cu maxim 3 sapt in urma . Totul a mers ok insa dimineata nu o lua la prima cheie, ieri nu a vrut sa mai mearga bine deloc aveam simtome de egr blocat si cod eroare p1405 si misfire pe nush care cilindru. Am inlocuit egr cu unul de la un amic de al meu si problema persista ba chiar mai grav pe teava la esapament iese fum alb(mult fum ) cu miros de antigel si masina tot in 2-3 pistoane merge. Maine o sa pun si o alta bobina sa vedem daca mai imi da eroare pe cilindri. Ma gandesc sa nu fie mai grav adica sa fie din ECU. Aveti cumva idee despre ce poate fi vorba daca s.a mai lovit careva de asa ceva. Am motor z12xe.
Skip ads

  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Când umbli la o componenta si apoi îti apare un defect pe care înainte nu-l aveai trebuie sã te gândesti ca chiar la acea piesã e hiba. Cel mai logic e faptul ca garnitura EGR-ului nu etanseazã si lichidul de rãcire ajunge în compartimentul de recirculare a gazelor de esapament deci la admisie si poate apãrea inclusiv "misfire". Nu s-a aprins martorul exhaust (noxe)? Asa ar fi normal, la ce amestec de carburant nears si antigel iese pe toba de esapament! Apoi, chiar dupã remedierea problemei cu garnitura EGR, tot mai apar probleme cu arderea si evacuarea pânã se mai curãta bujiile si sondele lambda. Rãbdare si resetãri repetate pânã-si revine motorul în parametri! Pentru asta însã trebuie înlocuitã garnitura EGR, dacã așa stau lucrurile! Nivelul lichidului din vasul de expansiune scade ușor dacã pierde pe la EGR! Acesta e un alt indiciu, pe lângã fumul specific! Am pãțit și am povestit la acest subiect!
  • cheliosu001

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2012

  • Mesaj Privat
O sa schimb garnitura egr si o sa revin cu detalii.
  • cheliosu001

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am.schimbat garnitura egr acum da foarte putin abur cred ca ce a mai ramas pe instalatie. Iar despre codul de eroare pt egr si misfire am schimbat bobina si vad ca ruleaza ok. Oare de la bobina sa imi fi dat eroare pe egr ?
  • danlazar

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2013

  • Mesaj Privat
un defect ciudat se manifesta din momentul cand am scos borna +de la baterie ca sa o curat, intrucat era sulfatata iar pornirea cam greoaie de ceva vreme,am curatat-o i-am dat cu spray contact ,am montat-o la loc si am pornit motorul dupa ce am lasat ecu sa invete comenzile,a pornit imediat dar nu mai tine relantiul...motorul moare la scurt timp .inainte de scoaterea bornei motorul functiona foarte bine.oare ce problema am? sunt total confuz,nu stiu ce sa mai fac,poate ma ajuta cineva de specialitate
va multumesc anticipat!
Skip ads

  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Reluati din procedura de renvatare a parametrilor. Scoateti borna din nou,asteptati 30min. puneti borna,contact pana la aprinderea bordului,asteptati 30-40sec. apoi porniti fara a atinge acceleratia si lasati pana motorul se incalzeste.Bafta si o seara buna.
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Detalii: la procedura asta pui contactul, astepti vreo 20-30 secunde, si numai dupa aia pornesti motorul.
Trebuie sa astepti cu contactul pus pana se regleaza niste chestii, de exemplu pozitia clapetei de aer - pe asta o si auzi daca e liniste, asa ca un bâzâit infundat de la motorasul electric de langa ea.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
La mine nu tin minte sa se auda bazait infundat, dimpotriva se aud niste sunete
de frecventa inalta (ca niste tiuituri).
  • danlazar

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2013

  • Mesaj Privat
danlazar a scris:un defect ciudat se manifesta din momentul cand am scos borna +de la baterie ca sa o curat, intrucat era sulfatata iar pornirea cam greoaie de ceva vreme,am curatat-o i-am dat cu spray contact ,am montat-o la loc si am pornit motorul dupa ce am lasat ecu sa invete comenzile,a pornit imediat dar nu mai tine relantiul...motorul moare la scurt timp .inainte de scoaterea bornei motorul functiona foarte bine.oare ce problema am? sunt total confuz,nu stiu ce sa mai fac,poate ma ajuta cineva de specialitate
va multumesc anticipat!

astazi am scos borna cateva ore dupa care am lasat contact pus 30 sec si am dat pornire,motorul tot nu tinea relanti,la bord nici un martor aprins dupa pornire,am tinut-o cu pedale pana sa incalzit putin si am plecat la drum cu ea turata un pic dupa ce sa incalzit binisor pe drum am oprit sa alimentez ,am lasat motorul pornit si am contiunuat drumul pana la destinatie,la intoarcere a pornit la sfert ,astept cu nerabdare sa vad ce va mai face motorul meu maine dimineata cand va avea temperatura scazuta bine. era sa uit ce era mai important,sunt hipoacuzic si cred ca asta este problema....eu nu aud deloc motorasul acela si nici alte zgomote mici despre care vorbiti voi aici Sad
va multumesc celor care m-au ajutat ,o seara placuta tuturor opelistilor!
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Apare vreun cod de eroare (citit cu metoda pedalelor) ?
Noi legam defectiunea de faptul ca s-a decuplat bateria,
si ce ar fi putut provoca manevra asta.
Poate ai miscat ceva pe acolo cand ai tras de cabluri, legaturi masa,
poate ca ar trebui curatata clapeta throttle.
  • danlazar

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2013

  • Mesaj Privat
am pus redresorul aseara pe baterie (am scos iar borna) iar azi dimineata a pornit la a 3 a cheie dupa procedura de invatare,,electromotorul invartea bine,cand a pornit nu tinea relantiul si tot turata am scos-o din curte,doar cand sa incalzit un pic a inceput sa tina relantiul,.cand am plecat de la serviciu tot greu a pornit si a trebuit sa o turez ca sa tina relantiul iar dupa ce sa incalzit a mers bine pana acasa .acum ma intreb daca maine dimineata va porni la fel sau nu.oricum maine voi avea mai mult timp liber si ma voi ocupa de clapeta sa vad ce e acolo...ma gandesc si la EGR.
nu am specificat ca ieri dimineata cu contact pus aveam aprins in bord masina cu cheita si indicatorul de langa el abgas sau cum ii zice,dupa prima cheie acesti martori se aprindeau intermitent,dupa pornire s-au stins amandoi
multumesc de promptitudine PL500
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
EGR poate fi blocat pe deschis, sau vezi sa nu prinda aer fals pe undeva. Stiu ca n-ai umblat la circuitul de aer, dar verifica totusi.
  • danlazar

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2013

  • Mesaj Privat
la mine nu merge testul cu pedale dar voi pune opcom-ul pe ea sambata ,sper sa elucidez misterul asta...totusi tind sa cred ca este vorba de un contact imperfect pentru ca nu am umblat decat la borna + de la baterie iar motorul mergea bine pana sa ma ating de aceasta borna nenorocita pe care o voi inlocui chiar maine!.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR