Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • crazy_of_love

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor
Sunt incepator in tot cea ce priveste tunningul si masinile la orice capitol asa ca am nevoie de ajutorul vostru
De curand am cumparat un astra g 1.6 2003 si acum vreau sa incep sa il modific.Vreau sa-i cobor garda si sa-i puni jenti pe 16" de la tsw modelu shadow. Problema este urmatoare am doar 4 prezoane si vreau sa trec la 5 am inteles ca exista flanse adaptoare dar acestea scot rotiile in afara ceea ce eu nu imi doresc asa ca as vrea sa stiu ce trebuie schimbat pentru a trece la 5 prezoane concret fara nimic in plus sau minus si ce trebuie schimbat pentru a cobora garda la limita pentru a nu atinge cauciucul doar arcurile sau si arcurile si amortizoarele. un prieten de-al meu are masina exact la fel cum vreau eu sa o fac asa a cumparat-o nu a modificat el nimic dar el are motor 2.0dti si masina are 5 prezoane din fabrica din cate stiu eu.Am citit si alte topicuri pe forum dar nu am inteles mare lucru.
Multumesc


Ultima modificare facuta de crazy_of_love la Dum 20 Nov, 2011 3:33 pm
Skip ads

  • crazy_of_love

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Atasez si o poza pentru a va face o idee cum vreau sa arate
http://imageshack.us/photo/...8/dsc02053xb.jpg/

Asta e din 1999 si e cam lipsita de culoare.
Mai vreu sa-i pun ploape de culoarea caroseriei si capace pe oglinzi cromate si cred ca ar arata supeer:X
  • dandobre

  • Mesaje scrise: 1,194
  • Locatie: Zarnesti , Jud Brasov
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat