Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • vice

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2007 z19dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salut,va rog sa imi raspunda si mie cineva la problema pe care o am cu opelul meu.De la o vreme este foarte puturos parca nu mai are viata in el,ma rog de el sa ajunga la 2000 turatii. cand calc acceleratia pana la jumatate din cursa parca o calc degeaba ,se tureaza foarte lent.am pus-o pe tester nu da nici o eroare,am schimbat toate filtrele,am curatat EGR-ul (sau cum s-o numi),am incercat cu un alt debitmetru de aer, nici o modificare .Nu stiu care este cauza va rog sa ma ajutati cu un sfat. Un mecanic mi-a zis ca ar fi injectoarele cazute,dar altul mi-a zis ca nu sunt injectoarele ptr ca masina porneste la sfert chiar si la -20 grade. nu scoate fum ,va rog un sfat sau o adresa unde sa apelez.VA MULTUMESC ANTICIPAT
Skip ads

  • vasi87

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2010

  • Mesaj Privat
vice a scris:Salut,va rog sa imi raspunda si mie cineva la problema pe care o am cu opelul meu.De la o vreme este foarte puturos parca nu mai are viata in el,ma rog de el sa ajunga la 2000 turatii. cand calc acceleratia pana la jumatate din cursa parca o calc degeaba ,se tureaza foarte lent.am pus-o pe tester nu da nici o eroare,am schimbat toate filtrele,am curatat EGR-ul (sau cum s-o numi),am incercat cu un alt debitmetru de aer, nici o modificare .Nu stiu care este cauza va rog sa ma ajutati cu un sfat. Un mecanic mi-a zis ca ar fi injectoarele cazute,dar altul mi-a zis ca nu sunt injectoarele ptr ca masina porneste la sfert chiar si la -20 grade. nu scoate fum ,va rog un sfat sau o adresa unde sa apelez.VA MULTUMESC ANTICIPAT

am patit si eu cam ceva asemanator doar ca la mine isi dadea drumul doar dupa 3000 de ture in a 4 si la fel am curatat EGR am incercat cu un alt debitmetru fara mufa la debitmetru si la fel fara un succes, apoi surpriza a mai fost scoasa o data mufa de la debitmetru si apoi avea vlaga s-a inlocuit cu unul nou si acum e totul ok. sper sa-ti fii fost de folos
  • vasi87

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2010

  • Mesaj Privat
am uitat sa specific ca a doua oara am scos mufa dupa vre-o 3 luni si ceva de cand am incercat prima oara
  • vice

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2007 z19dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Multum,esc pentru sfat,astazi am vorbit cu un tip care lucreaza la reprezentanta opel chevrolet Ruse (bulgaria) si merg sa vad ,ei ce imi spun .la ei o diagnoza costa vreo 6o Ron fata de cei de la Dibas.Din cate mi-a zis tipul s-ar parea ca este calculatorul de injectie,care de fapt mi-a mai facut mie niste probleme. Va tin la curent. Va salut
Skip ads

  • vasi87

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2010

  • Mesaj Privat
speram sa fie doar lipituri reci la calculator
  • vice

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2007 z19dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc Vasi,am incercat sa scot si eu mufa la debitmetru ,si surpriza masina trage de rupe, aproape ca inainte sa aiba probleme .Desi inainte am incercat un debitmetru de la o alta masina nu sa cunoscut nici o schimbare,cu mufa scoasa de ce merge?Asta nu inseamna ca debitmetrul meu este defect?DE ce pe tester nu mi-a dat nici o eroare (diagnoza facuta la Di Bas) Se pare ca debitmetrul incercat de mine a fost defect?
  • vasi87

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2010

  • Mesaj Privat
vice a scris:Multumesc Vasi,am incercat sa scot si eu mufa la debitmetru ,si surpriza masina trage de rupe, aproape ca inainte sa aiba probleme .Desi inainte am incercat un debitmetru de la o alta masina nu sa cunoscut nici o schimbare,cu mufa scoasa de ce merge?Asta nu inseamna ca debitmetrul meu este defect?DE ce pe tester nu mi-a dat nici o eroare (diagnoza facuta la Di Bas) Se pare ca debitmetrul incercat de mine a fost defect?
pt asta nu am nici eu un raspuns dar asa am patit si eu doar ca la mine mai aparea eroarea din cand in cand
debitmetrul tau este defect iar cel cu, care ai probat nu stiu ce sa zic dar daca acea masina merge bine nu cred ca are ceva
pe mine m-a costat debitmetru aproape 170 lei de nou
  • vice

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2007 z19dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ieri am fost si am comandat un debitmetru nou nout Bosh made in Germany cu aceasi serie ca al meu de pe masina.L-am pus pe masina si nici o schimbare.Masina nu trage intre 1000-2000 turatii.Bineinteles ca l-am dus inapoi,asa facusem conventie cu doamna ca daca merge il opresc,daca nu il returnez.Costa 390 Ron.Totusi cred ca este ceva pe parte electronica dar nu stiu ce,nu gasesc un mecanic sa imi rezolve problema.DACA STIE CINEVA UN MECANIC BUN PENTRU PROBLEMA MEA VA ROG DATI_MI DE STIRE>DAU BEREEEE MULTA . MULTUMESC
Skip ads

  • vasi87

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2010

  • Mesaj Privat
vice a scris:Ieri am fost si am comandat un debitmetru nou nout Bosh made in Germany cu aceasi serie ca al meu de pe masina.L-am pus pe masina si nici o schimbare.Masina nu trage intre 1000-2000 turatii.Bineinteles ca l-am dus inapoi,asa facusem conventie cu doamna ca daca merge il opresc,daca nu il returnez.Costa 390 Ron.Totusi cred ca este ceva pe parte electronica dar nu stiu ce,nu gasesc un mecanic sa imi rezolve problema.DACA STIE CINEVA UN MECANIC BUN PENTRU PROBLEMA MEA VA ROG DATI_MI DE STIRE>DAU BEREEEE MULTA . MULTUMESC
nu stiu ce sa zic dalr al meu nu e original bash si mla mine a mers
  • vasi87

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2010

  • Mesaj Privat
de unde esti poate il putem pune pe al meu si vedem daca si la tine merge
  • vasi87

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2010

  • Mesaj Privat
aaaa si apropo e doar 170 de lei ce am luat eu
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
incearca elctrovalva vaccumatica(aceea in asa zisa forma de para) si traseul ei sa nu cumva sa ai ceva fisura. bafta! sa ne ti la curent.
Skip ads

  • vice

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2007 z19dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am incercat si electrovalva vacumatica,tine presiune.ce am observat astazi e ca atunci cind o turez si pun mana pe furtunul care pleaca de la turbina la radiatorul intercoler acesta se intareste deabia pe la 3500-4000 turatii .Este normal? si daca apas pe furtun se aude un fasait ca atunci cand ar pierde aer.La voi la ce turatie se intareste furtunul ?
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
vice a scris:am incercat si electrovalva vacumatica,tine presiune.ce am observat astazi e ca atunci cind o turez si pun mana pe furtunul care pleaca de la turbina la radiatorul intercoler acesta se intareste deabia pe la 3500-4000 turatii .Este normal? si daca apas pe furtun se aude un fasait ca atunci cand ar pierde aer.La voi la ce turatie se intareste furtunul ?


furtunul se intareste la turatie mare, adica de la 2500 in sus. acum depinde si ce intelegi tu prin intarit. dar daca apesi pe el nu trebuie sa se auda fasait.
  • vallentino3000

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2011

  • Mesaj Privat
stie careva ce presiune trebuie sa faca pompa de injectie la relanti? opel Y17dt...eu mam uitat la a mea shi face undeva in jur de "15 CA" cu tech 2...shi nu se accelereaza mai mult de 3200 rpm....astept sugesti !
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Ceea ce ai vazut tu se cheama avans. Nu exista senzor care sa masoare presiunea pompei de injectie la y17dt.
  • vice

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2007 z19dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ma gandesc ca poate turbina nu mai dezvolta puterea necesara ,pentru ca ,cu ceva vreme inn urma dupa ce opream motorul se auzea un sunet ptr vreo 2-3 secunde de paleti care se invart. zgomot pe care eu il asociam cu oprirea turbinei.acum nu se mai aude acest sunet.In plus mecanicul. cand mi-a curatat EGR-ul mi-a spus ca paletii de la turbina nu se invart asa de usor cum ar trebui.Ce sa-i mai fac fratilor,unde sa mai merg cu ea ,sa aiba puterea care o avea inainte?
  • loloiu

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2010

  • Mesaj Privat
vice a scris:Multum,esc pentru sfat,astazi am vorbit cu un tip care lucreaza la reprezentanta opel chevrolet Ruse (bulgaria) si merg sa vad ,ei ce imi spun .la ei o diagnoza costa vreo 6o Ron fata de cei de la Dibas.Din cate mi-a zis tipul s-ar parea ca este calculatorul de injectie,care de fapt mi-a mai facut mie niste probleme. Va tin la curent. Va salut
mare grija la calc de injectie .se da jos si se merge la un service de tv sa intareasca cu fludor pini si gata nu te mai costa 400 de euro ( teparii)
  • loloiu

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2010

  • Mesaj Privat
[quote="vice"]Salut,va rog sa imi raspunda si mie cineva la problema pe care o am cu opelul meu.De la o vreme este foarte puturos parca nu mai are viata in el,ma rog de el sa ajunga la 2000 turatii. cand calc acceleratia pana la jumatate din cursa parca o calc degeaba ,se tureaza foarte lent.am pus-o pe tester nu da nici o eroare,am schimbat toate filtrele,am curatat EGR-ul (sau cum s-o numi),am incercat cu un alt debitmetru de aer, nici o modificare .Nu stiu care este cauza va rog sa ma ajutati cu un sfat. Un mecanic mi-a zis ca ar fi injectoarele cazute,dar altul mi-a zis ca nu sunt injectoarele ptr ca masina porneste la sfert chiar si la -20 grade. nu scoate fum ,va rog un sfat sau o adresa unde sa apelez.la pedaua de acceleratie are o cutiuta verifico daca are ceva ars la ea !
  • vice

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2007 z19dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2007

  • Mesaj Privat
unde fratilor sa verific pedaua de acceleratie? In giurgiu nu are nimeni posibilitatea sa masoare asa ceva sau cel putin nu cunosc eu pe nimeni.Dati-mi adresa sau nr de tel unde sa ma adresez ,chiar si in bucuresti sa vin si sa scap de stresul asta.va rog daca cunoasteti pe cineva priceput dati si voi MP cu datele de contact sau aici daca este voie.Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR