Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Kraft

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Va salut,

Am cautat o solutie prin mai multe topicuri, insa in nici unul nu am gasit simptome ca in cazul meu, ca urmare m-am gandit sa apelez la alti mandri posesori de Opel pentru sfaturi Smile
De cam un an am sesizat clasica problema cu relanti-ul neregulat, fluctuatii mici de 1-2 mm ale acului de turatii. De cand a dat frigul fluctuatia creste, motorul mi-a murit de mai multe ori la vreo 30 de secunde de la porinre, si de alte cateva dati cand am oprit la semafor, in treapta 1-a de viteza (fara sa accelerez) uneori merge in suturi masina. Repet toate acestea s-au agravat de cand a dat frigul, o tenta de agravare a fost si anul trecut tot la inceputul iernii.
Mai nasol este ca de cateva zile, tot mai frecvent cand schimb din trapta 1 in trapta 2 si desi accelerez in acel moment masina franeaza brusc (parca iti pierde toata puterea), ba chiar uneori se opreste motorul la aceste faze, si in plus se mai opreste si unerori cand opresc la semafor.

Dupa o vizita la 3 service-uri ce apartin unor dealeri autorizati Opel am primit raspunsuri astfel:
1."Nu e ceva anormal, asa se intampla la unele..."
2."E o problema, dar probabil se va rezolva cu un upgrade de soft"
3."Trebuie schimbat debitmetru, unitatile de aer ce intra la motor sacadeaza grav, si toate simptomele se pot explica prin debitmetru de aer stricat"
Dupa o vizita la un service local:
1."Da o eroare la senzor presiune galerie admisie..."

Va dati seama ca sunt complet in ceata, care mai de care "meseriasi" dau alt diagnostic. Pana la urma explicatia cu debitmetru presupun ca este cea mai plauzibila avand in vedere ca mi-au dat si argumente.

Voi ce parere aveti ?

Mentionez ca masina este Astra H 1.7 diesel Z17DTR din 2008, 55000km, luata de noua.

Multumesc anticipat pentru orice sugestie !
Skip ads

  • Ionutzcond

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
eu unu la un motor pe bezina am avut aceeasi problema cu debitmetru, aceasta "piesa" poate sa pice oricand, dar de obicei pe un tester iti apare ca debitmetru nu funtioneaza mai e posibil sa functioneze dar nu in parametri. oricum tot ce zici tu sunt simptomele debitmetrului. daca ai posibilitatea sa pui un alt debitmetru sa-i faci proba ar fi o treaba.
  • Kraft

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Inclusiv faptul ca moare motorul subit cand schimb din treapta 1 in trapta 2 la 2200 rpm poate fi atribuit unui debitmetru defect ?
  • tannu

  • Mesaje scrise: 775
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Kraft a scris:Inclusiv faptul ca moare motorul subit cand schimb din treapta 1 in trapta 2 la 2200 rpm poate fi atribuit unui debitmetru defect ?
Da
Skip ads

  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Nu se aprinde masinuta cu cheie in bord?Eu cred ca ai EGR-ul infundat,ar fi bine sa-l cureti!
  • Kraft

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Cheita agalbena a fost aprinsa in bord, acum vreo 2 luni, moment in care m-am dus la acel service local si mi-au citit eroarea cu "senzor presiune galerie admisie", au sters-o, si de atunci nu s-a mai aprins.
Dar oricum nu ramanea aprinsa, doar ca se stingea dupa ce porneam motorul, si nu deodata cu celelalte becuri.
  • Ionutzcond

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Kraft a scris:Inclusiv faptul ca moare motorul subit cand schimb din treapta 1 in trapta 2 la 2200 rpm poate fi atribuit unui debitmetru defect ?


debitmetru si sonda lambda regleaza amestecul de combustibil. daca debitmetru e defect motorul nu isi mai trage cantitatea necesara de aer si moare
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
@ Ionutzcond - Se poate testa pe Tech2 parametri de lucru a debitmetrului ?
Skip ads

  • Ionutzcond

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
da tech2 poate sa ofere infromatii live despre debitmetru cu motorul pornit si se compara cu datele de la alta masina si asa se verifica daca functioneaza in parametri sau nu
  • Kraft

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Deci pot presupune ca cei de la punctul 3. au masurat cu ceva similar, fiindca mi-au spus ca am unitati de aer care fluctueaza intre 40 si 80 cand ar trebui sa fie pe la 50, sau intre 100 si 130 cand ar trebui sa fie pe la 110...

Cat despre curatare, eu nu am auzit inca de vreun caz rezolvat pe termen lung prin curatare, pe toti pe care i-am auzit vorbind despre debitmetre, egr sau sonde, dupa curatare "minunea" a tinut zile sau maxim saptamani, dar tot la schimbarea piesei s-a ajuns...
  • Ionutzcond

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
debitmetru nu mai ai ce sa cureti ala cand nu mai merge trebuie schimbat. poti sa cureti mufa in speranta ca are mizerie acolo si nu mai face contact bine. si apropo senzorul ala de presiune a fost afectat tot de debitmetru, parerea mea
  • Kraft

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Booon, mi-am facut o programare pentru maine la un service unde mi s-a promis ca sta un baiat sa o bibileasca pe la filtre si pe la sonde sa vedem daca totusi nu exista vreo "mizerie" undeva pe traseu.
Un prieten cu o skoda, avea simptome simiare, ii murea motorul aleatoriu, in mers, pe loc la relanti, cand schimba vitezele, si dupa multa truda a descoperit ca avea o frunza pusa pe filtrul de aer care actiona ca o supapa...

Va anunt daca aceasta noua verificare are vreun alt rezultat...

Multumesc pentru pareri si sugestii ! Smile
Skip ads

  • ag10tit

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Ca sa elimini problema debitmetrului, scoatei mufa si porneste masina....vezi daca motorul mai merge neregulat sau mai moare
Vei avea o lipsa de putere dar cred ca e cel mai simplu mod de a vedea daca debitmetrul este piesa care iti face probleme
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
dupa simptomele descrise pare a fi defect regulatorul de presiune de pe pompa de inalta presiune.
  • rubin

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z 17 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2010

  • Mesaj Privat
[editat] a scris:dupa simptomele descrise pare a fi defect regulatorul de presiune de pe pompa de inalta presiune.


S-a strigat Bingo ! Idea Idea

Asa e !
Eu am 1.7 DTJ care e tot 1.7DTR dar cu alt ecu motor si am aceeasi problema.
Maiandrei a intalnit problema intai la mine si am crezut ca e debit metru dar nu era asa. acum astept aceasta piesa care culmea e Made in Japan si care a mai fost schimbata la alti posesori cu rezultate clare.
Deci ia legatura cu Maiandrei si vei rezolva problema. Cu vreo 200 eur se rezolva..... Wink
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
nu va grabiti cu luarea de decizii.....incearca sa verifici filtrul de particule Wink in cazul in care masina are in dotare. dai talpa la drum lung si curata.l.
bafta!
  • Kraft

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am fost astazi la service, sunt f multumit ca baiatul de acolo a reusit sa imi puna masinuta pe picioare, ramane de vazut daca pentru cateva zile saptamani sau chiar pe termen lung...
Operatiunea a fost simpla, i-am povestit simptomele, i-am spus erorile de la testele anterioare, si a facut 2 lucruri:
1.A scos filtrul de aer si l-a curatat;
2.A scos un senzor, l-a curatat, si a bagat o surubelnita invelita cu o carpa si a curatat tubul galeriei de sub senzor.


In imaginea alaturata se poate vedea incercuita piesa curatata. Deduc eu ca ar fi senzorul presiune galerie admisie, adica exact cel care a dat o eroare si pe tester. Fain e ca dupa aceste operatii simple masina merge perfect, nu a mai murit motorul in nici o treapta, nu mai scad turatiile subit, nu mai merge in suturi, a ramas doar eterna fluctuatie a acului turometru cu 1-2 milimetri, chestie care nu ma afecteaza mai deloc...

Si uite asa m-a salvat de la o piesa scumpa care probabil s-ar fi dovedit inutila. Sper numai sa nu fie o chestie pe termen scurt ci chiar sa se fi rezolvat problema...
  • rubin

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z 17 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2010

  • Mesaj Privat
1. filtrul de aer nu are legatura cu simptomele prezentate ...poate daca nu era schimbat de 40000 km si ma indoiesc ca era asa.
2. interesant si posibil sa fie o cauza.
3. voi scrie ce am facut si eu cu masina mea.... la mine nu a dat eroare senzorul acela deci la tine chiar asta a fost. La mine nu face urat dar motorul merge cateodata in valuri.
  • linuske

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Acelasi model de masina am si eu,aceleasi simtome are si masina mea ca si a lui kraft.Am mers azi in service local mi-au desfacut senzorul de pe galeria de admisie (mizerie mare) mi-au curatat si senzorul si interiorul galeriei (cat s-a putut) cu o surubelnita si o carpa,dar simtomele au ramas acelaeasi,mi-au demontat si egr-ul(mizerie mare) l-au curatat cu o solutie(spray),dar tot degeaba simtomele au ramas aceleasi. Dupa vreo 3-4 minute de relanti motorul da sa se opreasca.Mi-au facut o diagnoza cu delphi dar nu-mi arata nici o eroare. Concluzie service : sa mai circul asa o perioada si sa revin sa vedem daca s-e inregitreaza mai tarziu vreo eroare. De mentionat ca in meniul ascuns al BC-ului la ultima rubrica am stocat de vreo 4 zile la STORE 000002000.Ce sa fie ? ce sa fie?
  • Kraft

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Pai atunci sa va informez ce se intampla mai nou:
Am scos mufa la debitmetru, si timp de o zi masina a rulat perfect (exceptand fluctuatia relantiului care s-a pastrat). Apoi usor usor am observat ca incep sa revina simptomele (oprire motor, tendinta de a se inneca intre viteze) si m-am gandit sa bag inapoi mufa debiitmetrului, simptomele s-au agravat imediat, nu mai puteam sa avansez 20 de metri ca se oprea motorul, asa ca am scos iar debitmetru, dar simptomele s-au pastrat la nivelul de a nu putea avansa nici 20 de metri ca moare.
Deocamdata masina e in service, incearca sa umble pe la sisteme sa izoleze problema, va anunt ce mai aflu.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR