Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • angelo

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1992 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2007

  • Mesaj Privat
radduu a scris:Ce masina ati alege si de ce?

opel mai ieftin la intretinere[/b]
Skip ads

  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu imi voi permite sa intru intr-o polemica, ptr ca nu are rost, in schimb voi incerca sa imi spun o parere, care rog sa fie luata ca atare Embarassed

Cred ca cele doua marci pleaca amandoua ca si favorite. Nu cred deloc in mitul: BMW este o clasa peste sau ceva de genul asta, ptr ca nu se justifica.

Cele doua branduri se adreseaza unor segmente diferite. In timp ce BMW se adreseaza in general oamenilor care au o sursa de venit peste medie, Opel incearca sa isi pastreze traditia, si se adreseaza segmentului de mijloc, si a celor cu venituri pe masura, care isi doresc o masina buna, fiabila si ieftina de intretinut ! Din pacate aici se incadra si VW, insa parerea mea este ca de cativa ani incoace au cam sarit calul.

In momentul in care pornesti sa iti alegi o masina, trebuie sa iei in considerare foarte atent bani de care dispui ulterior sa o poti intretine. Nu este vorba neaparat de costul de achizitie cat de cele ulterioare, care in cazul unui automobil marca BMW sunt mult superioare, fata de Opel.

Personal as alege mereu o masina care sa coste putin in ce privesc taxele si intretinerea ulterioara. Opel se incadreaza perfect in acest profil, BMW fiind la polul opus.

In ce priveste calitatea si fiabilitatea, cred ca in momentul de fata acestea au fost aduse cam la aceasi linie de catre toate brandurile de renume, astfel ca deja nu mai puteam face aprecieri foarte clare la acest nivel. Diferentele apar doar in ce privesc finisajele si dotarile, insa toate acestea costa si la achizitie si dupa. Cu cat o masina este mai sofisticata, cu atat mai multe probleme vei avea de rezolvat, conform legilor logici.

Si nu uitati, nu neaparat ce este mai scump este si mai bun Wink

Cu respect,
Mircea !

P.S. Votul meu a mers la Opel Wink
  • sandumrs

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Va salut. Eu sunt printre cei cu sange alb albastru care si-au luat Opel. E tot ce-mi permit sa-mi iau respectiv intretine si nu m-am gandit niciodata sa le compar, Opel se pricepe destul de bine pe segmentul sau de piata iar BMW are alte targeturi un pic mai eletiste.

A spune ca nu sunt mari diferente intre BMW si Opel e subiectivism pur, problema e in intregime financiara, ne luam ce ne permitem si nu ne aruncam cu capul inainte.

Un BMW e un BMW oriunde in lume, un Opel e pentru mine exact ce am nevoie.

Salut fanilor BMW de pe acest forum, posesori de Opeluri.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
sandumrs a scris:alte targeturi un pic mai eletiste.



elita=> elitiste Wink
Skip ads

  • varza

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2006

  • Mesaj Privat
nu cred ca putem noi sa te indrumam spre alegerea perfecta fiindca sunt prea multe variabile in ecuatia asta (masini second, cum au fost intretinute, forjate, costuri de intretinere, etc.) pot sa iti spun la seria 3 de la BMW (benzinar) ca are urmatoarea problema: clapeta de acceleratie cade. Costul acesteia 700 EUR plus manopera. Daca esti ghinionist si cade o data pe an nu e prea placut. In rest o masina fiabila cu un consum urban extrem de bun pentru performantele motorului (10% in buc. - stil de mers agresiv). Totusi sa stii ca as opta pentru BMW caci altfel de probleme nu ai. (cu putin noroc si o testare stricta inaintea cumpararii nu ai cum sa dai gres).
  • droso

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Y 17 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Opel pt ce inseamna. In mentalul colectiv roman BMV si Mercedes (mai nou VW Tuareg) = "patron" inbogatit peste noapte. In cazul unei masini cabrio imaginea conteaza (de aia e cabrio); de ce sa legi de coada masinii "tinicheaua" uite-l si pe parvenitu' ala! Imi pare rau ca s-a ajuns aici da asta-i viata. Pentru o comparatie de zi cu zi ia exemplul "geaca de piele la patronu' de butic". Chiar daca ma inebunesc hainele de piele, nu vreau eu, ca persoana. sa fiu catalogat "gresit" - si asta nu-i mentalitate de angajat.

Pe de alta parte un cabrio e greu de intretinut; vezi inlocuirea unui soft top cat costa, nu o poti parca in liniste; iti poate fi taiata prelata sau daca e deschisa te trezesti cu un chistoc de tigara pe tapiterie.
In Romania este si mult praf deci poti sa pui si asa problema daca e singura masina, vei face "silicoza " in urma exploatarii ei, plus costurile de salatorie si detailing interior.

In cele din urma banii tai = decizia ta.
  • Iceman

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dragasani
  • Masina: Vectra 1993 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Ca intretinere alege Opel, care este un pic mai ieftin. Dca nu te sperie costurile intretinerii, clar alege BMW. Ca tinuta de drum, aspect, impresie, frane, cutie de viteze, motor, interior etc. este cu 10 clase peste Opel. Sa nu va suparati, dar asta este. Alege modelul 318d! Tocmai si-a luat un prieten din 2002 cu 12.500euro. E scula!


___________________
Vectra A "93 C18NZ+GPL
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Atentie mare la BMW anii 2000-2002 diesel pentru ca au probleme grave cu pompa de motorina. Si una noua nu este decat vreo 5000 de E.
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Aleg Opel. BMW-ul e un jaf Laughing . O masina de kko

Serios - Am un vecin cu un 330i coupe , benzina , trapa , clima , piele , impecabil , SALIVEZ PE LANGA EL ZILNIC . Daca cumva il cunoaste cineva din Buzau care navigheaza pe forum , rugati-l sa ma dea si pe mine o tura Very Happy . Ar face un om sarac fericit Exclamation
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Iceman a scris:Ca intretinere alege Opel, care este un pic mai ieftin. Dca nu te sperie costurile intretinerii, clar alege BMW. Ca tinuta de drum, aspect, impresie, frane, cutie de viteze, motor, interior etc. este cu 10 clase peste Opel. Sa nu va suparati, dar asta este. Alege modelul 318d! Tocmai si-a luat un prieten din 2002 cu 12.500euro. E scula!


Stimate coforumist Wink , nu pot sa fiu de acord ca este cu 10 clase peste ! Intradevar este o diferenta de clasa evidenta, mai ales daca vorbim de sectorul middle (Astra, Corsa) insa acestea s-au dorit a fi si sunt masini ieftine la achizitie si ieftine la intretinere, nu clasa de lux Cool

Asa cum am mai spus, din pacate din start aliniate la start au fost doua branduri inegale. BMW face parte din alta clasa se adreseaza altor consumatori, si altor pretentii, dar per ansamblu fac treaba buna acolo in sectorul in care se afla, desi Audi le cam bate la fundul gol pe toate Razz
  • Pride

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca depinde mult cati km au la bord si cum au fost conduse..am vazut bmw din 2001 cu 40.000 km reali adica mai putin de 6.000 km/an ingrijit si care arata de-a dreptul impecabil..am un prieten cu bertone si in 3 ani a facut 110.000 km, masina n-as cumpara-o decat poate gratis, a fost bagata pe toate drumurile indiferent de starea lor..conteaza mult aspectul asta...acum daca ne gandim ca au fost conduse de 2 oameni cu stiluri de condus aproximativ identice + nr de km aprox. egal intra in discutie urmatoarele aspecte ( cel putin pt mine ar conta in mod cert ) : nivelul de echipare..nu mi-as lua bmw cu geamuri cu manivela jante de tabla etc doar pt ca e bmw ; nu sunt fan diesel , daca ti-e indiferent ce motorizari au masinile eu zic totusi sa eviti diesel din 2000 pe bmw pt ca nu le-au nimerit in perioada respectiva si asta o stiu pt ca inclusiv tata a patit-o. pe de alta parte, in Romania soft-top = garaj..praful, gradul de civilizatie etc sunt factori favorizanti pt aparitia problemelor....dupa cum vezi pana acum balanta nu s-a inclinat in vreo parte sau alta, majoritatea celor care au postat au avut argumente pro si contra uneia dintre cele doua marci..Daca as fi in locul tau mi-as lua clar cabrio dar asta pt ca sunt subiectiv si-mi plac enorm masinile cabrio..depinde de fiecare om in parte..nimeni nu te poate convinge ce masina sa-ti iei ( crede-ma inainte sa-mi iau Opel 3 dintre prietenii cu Opel mi-au spus sa ma gandesc de 2-3 ori si totusi..) E foarte simplu..iti place bertone , ia-ti bertone daca nu esti convins ia-ti bmw si gata..oricare dintre alegeri e foarte ok...si ca sa te mai tachinez putin iti spun doar ca 3-4 luni pe an esti...altfel intr-un cabrio Very Happy numai bine, succes
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Esti mai mult de trei luni pe an:
In luna martie s-a putut merge cabrio ( vreo 3 zile ) ? DA
In aprilie de paste au anuntat 24 de grade . Se poate ? DA macar 4 zile
Din mai pana-n septembrie se poate ? DA - cel putin 2 saptamani / lunar
In octombrie se mai poate vreo 3-4 zile ? DA .

Asa ca ia-ti cabrio !
Skip ads

  • Cristian_Seven

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Iceman a scris:Ca intretinere alege Opel, care este un pic mai ieftin. Dca nu te sperie costurile intretinerii, clar alege BMW. Ca tinuta de drum, aspect, impresie, frane, cutie de viteze, motor, interior etc. este cu 10 clase peste Opel. Sa nu va suparati, dar asta este. Alege modelul 318d! Tocmai si-a luat un prieten din 2002 cu 12.500euro. E scula!


Tipic de Romania... E mai tare ca are emblema de bmw... Strict seria3 modelul 2002 e cel mai slab model fabricat de bmw daca nu punem la socoteala "pisicuta". Prietenul tau si-a luat o belea pe cap la suprapret. Basculele te tin intre 15-25.000km si pretul e "promotional" cam 30 mil fatza. Sa zicem ca nu comentez la aspect si impresie ca e subiectiva treaba dar la cutie de viteze si frane mai are pana la Opel.
La interior in schimb n-ai nimerit-o deloc. Materiale din garderoba lui bunicu si finisaje de atelier mestesugaresc generatia 1990. Scaunele daca nu sunt sport sunt cele mai de kkt scaune montate vreodata pe o masina dupa 2000.
Singurul lucru cu 10 clase peste Opel este PRETUL. Si emblemele ce-i drept.
  • Pride

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Bertone.am vrut sa nu par prea radical...Smile deci spune nu bmw-ului din 2000! ia-ti cabrio!
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Cristian_Seven a scris:
Iceman a scris:Ca intretinere alege Opel, care este un pic mai ieftin. Dca nu te sperie costurile intretinerii, clar alege BMW. Ca tinuta de drum, aspect, impresie, frane, cutie de viteze, motor, interior etc. este cu 10 clase peste Opel. Sa nu va suparati, dar asta este. Alege modelul 318d! Tocmai si-a luat un prieten din 2002 cu 12.500euro. E scula!


Tipic de Romania... E mai tare ca are emblema de bmw... Strict seria3 modelul 2002 e cel mai slab model fabricat de bmw daca nu punem la socoteala "pisicuta". Prietenul tau si-a luat o belea pe cap la suprapret. Basculele te tin intre 15-25.000km si pretul e "promotional" cam 30 mil fatza. Sa zicem ca nu comentez la aspect si impresie ca e subiectiva treaba dar la cutie de viteze si frane mai are pana la Opel.
La interior in schimb n-ai nimerit-o deloc. Materiale din garderoba lui bunicu si finisaje de atelier mestesugaresc generatia 1990. Scaunele daca nu sunt sport sunt cele mai de kkt scaune montate vreodata pe o masina dupa 2000.
Singurul lucru cu 10 clase peste Opel este PRETUL. Si emblemele ce-i drept.


Hai ma frate ce draq incercam noi s afacem aici ? Ca costa 30 de mil , ca ailalta 100 , etc.
Hai sa fim seriosi . V-ati suit vreodata intr-un BMW 3 compact ? Nu-i mare jmecherie de pret .
Nici masina nu are mari pretentii cu 1.8 benzina . Insa la cum te simti in scaunul ala ( care nu e recaro dar e super sport ) , la cat de jos stai si la cum vine bordul ala spre tine e ceva ce nu intelegi decat daca conduci un bmw .
Deasemenea o sa mai intelegi cand ii dai la un 6 in linie 6000 de ture si se aude zgomotul ala de toba specific bmw-ului , o sa intelegi chiar si la kkt-ul ala de 1.8 ce inseamna tractiunea spate si cum te impinge la demaraj , etc.
Sunt niste senzatii super , dar daca in romania bmw-ul s-a asociat cu tot felul de ciori cu treining al " Fubu " , asta nu inseamna ca bmw-ul e o masina de kko cum vreti voi sa ziceti aici .
Si pt propria informare o bieleta antiruliu costa 70 de lei . Un rulment cu fuzeta 500 lei . Eu zic ca nu-i asa de speriat la intretinere seria 3.
  • Cristian_Seven

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
"Opel astra cabrio an 2000 sau BMW 318 an 2000" asta intreaba omul.
Daca ma iei cu 6 cilindrii 6000 rpm si scaune sport o dam in altceva si pe langa subiect. Am zis ca nu ma refer la scaune sport.
Nu ma intereseaza cat costa bieletele sau rulmentii sau altceva. Basculele sunt o groaza de bani, sunt din aluminiu si cand pica o bucsa de bascula adica repede, se schimba amandoua basculele ca asta e procedura standard. La asta adaugi manopera. Masina e per ansamblu slaba, e prea firava si fragila pentru Romania. E adevarat ca rulmentii si bieletele nu costa o avere dar pica si astea si timp pierdut, service, manopera etc. Pentru ce? O groaza de bani pe intretinere pentru o masina veche de 7 ani crezi ca merita oboseala?
De curiozitate fa un experiment: Ia un creion si impinge-l pe masa de la spate printre niste jaloane. Dupa aia ia-l de varf si trage-l pe aceeasi traiectorie sa vezi ce inseamna tractiunea spate.
La un bmw din 2000 fara controlul tractiunii inseamna sa ti-o cauti cu lumanarea si cred ca suntem de acord ca si-au gasit-o multi in bmw-uri.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Pai atunci imi iau un nenorocit de Logan ( care e o masina corecta dupa parerea mea ) si stau linistit ca n-am tractiune spate . Dupa aia imi iau si un loc de veci ( ca cica vine la pachet cu Loganul ) si ma apuc de baut Adria si facut gratar in fata blocului .
Uite care-i treaba :
Orice BMW are scaunele sportive . Am exemplu un 316 ti de la mine de la bloc . Te simti extraordinar in ele . Nu are Recaro ca modelele sport . Insa sunt sportive cel putin la fel ca la Bertone .
Masina fragila zici..Hai sa-ti spun ce mi-a picat la bertone sa vedem cat de fragile sunt amandoua :

- caseta directie . De ce ? De la gropi imi spun mecanicii . Pur si simplu s-au dus semeringurile si curge ulei . Ei bine , asta ma scoate din minti ca de la gropi , avand in vedere ca merg ca mortul pe gropi , tocmai ca s-o protejez .
- geamurile nu se inchid pe gropi . de ce ? Pai sunt fara rama si nu sunt proiectate sa se inchida cand sunt socuri multe . Trebuie sa trag pe dreapta sau sa merg pe drumuri fara gropi . cam greu..
- arcul s-a rupt . De ce ? Pai , zic mecanicii , fiind dure cand iei curbele pe un drum cu gropi sunt socuri f. mari si pur si simplu s-a rupt . A trebuit sa schimb toate arcurile .
- Plasticaraia troncane . De ce ? Pai e masina dura , ce vrei..
- Nu mai zic de taranii care vin si inchid masina punand mana pe geam . Si automat geamul ala fara rama isi creeaza joc in timp , nu ? Nu mai zic de taranii care trantesc usa . rezulta diverse trancaneli in usa , fiind usa foarte grea cred . Acesta este Opelul la care se inchide cel mai elegant usa , din cate modele am vazut . Numai o impingi , nu o trantesti !
- Nu mai zic ca iarna s-ar putea sa-ti inghete geamurile si sa nu se mai dea in jos cand deschizi usa .

Ti se pare vreuna dintre masinile enumerate , masini pt Romania ? Mie nu .

Cat despre tractiunea spate este mult mai funny sa te joci cu un BMW in curbe decat cu un Opel . Eu m-am alergat de nenumarate ori cu unul model 2002 si sta foarte bine in curbe fara sa intre DSC-ul .
  • Cristian_Seven

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
OK. Eu am zis ce parere am eu despre subiect. Am votat Opel.
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Vad ca v-ati mai linistit...Pacat...incepuse sa-mi placa polemica. Nimeni nu spune insa nimic de motorul de BMW pus pe omega. Motorul de 2.5 DTI, cel din 200-2003, cu 110 kw si 150 CP. Cica e bestial...si pe deasupra fiabil.
  • yo

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2007

  • Mesaj Privat
desi sunt pe un forum opel , inima mea tot la BMW ramane. si cum au spus multi pe aici nu prea le poti compara. BMW este in principiu superior.

P.S Has got acquainted with the girl, http://cyberblady.com, how it to you? Only it is fair!
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Chestionar

Opel astra cabrio an 2000 sau BMW 318 an 2000 ?
Opel 46%
BMW 53%
515 voturi

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR