Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Boby-Geo

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2001 Y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Dorin, nu am avut timp sa ma uit la map....cu prima ocazie cand sunt liber,voi face si ceea ce ai spus tu ,multumesc...si inca ceva...turbina este cu geometrie fixa...se merita sa o desfac sa o curat?cel de la care am cumparat masina era mai in varsta..si a mers cu ea subturata,banuiesc ca e plina de calamina...
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu umbla la turbina !
  • Boby-Geo

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2001 Y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Ok Marius...am mai citit pe aici si am vazut ca altii si-au bagat nasul...crede-ma ca nu stiu ce sa mai verific...ma gandesc inclusiv la pompa de injectie..dar aia imi dadea cod de eroare pe op-com,oricum pana nu schimb maf-ul si map-ul,nu mai umblu la nimic.Dimineata cand plec si e rece motorul,parca trag de ea...nu vrea sa se accelereze in treapta 1si 2..si consumul il am de 8.5% mediu in conditiile in care 70 km sunt in exterior si doar 30 in oras ( Constanta).parca imi pare rau dupa benzinara z18xe de 125hp....o scoteam la 7% mixt.Nu mi-ai spus:asa trebuie sa lucreze tija aia?
  • Boby-Geo

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2001 Y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor !Revin cu detalii:acum ca au trecut sarbatorile,m-am gandit sa fac o modificare,si anume sa anulez electrovalva de la turbina,introducand furtunasul de la vacuum direct in wastegate....si surpriza...masinuta are o forta uimitoare in orice viteza...doar ca daca ajung la 130 se aprinde masinuta cu cheita si nu mai trage,se limiteaza...cred ca e vorba de limp mode...deci voiam sa stiu..pot merge asa cu ea?afecteaza ceva motorul daca turbina e actionata in permanenta?oricum nu ating prea des viteza de 130 km\h asa ca nu ma deranjeaza ...daca opresc si repornesc merge normal...pana ajung iar la aceasta viteza...nu am avut timp sa pun op-com-ul sa vad daca are eroarea stocata....deci ce ma sfatuiti?multumesc mult pt sfaturi !
Skip ads

  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Asa am zis si eu despre intrarea in limp-mode la 130 generata de P 1125 (eroarea asta mi-o dadea MAP-ul imbacsit ) ...ca nu ma deranjeaza .....pana cind era sa-mi pierd viata intr-o depasire ce s-a complicat. Noroc ca au avut altii grija de mine !
  • Boby-Geo

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2001 Y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Da..bine ca ai avut noroc...dar ce trebuie sa verific eu in situatia asta?chiar sunt in bezna...atata timp cat electrovalva aia functioneaza...si totusi cand e mufata nu pot ajunge la 140 cu acceleratia calacata la maximum,si fara sa am vreo eroare stocata?e foarte ciudat..asa fara ea,la 130 km\h mai am pedala..dar intra in limp-mode...Sad
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Eu am tinut-o asa vreo 4 luni si deja simteam ca fac cu capul! Nu-ti pot descrie senzatia cand mai ai putin sa iesi din depasire , bou'u depasit accelereaza si din fata TIR-ul da flash-uri ca sa constat cu groaza ca din spatele TIR-ului tocmai intra un nene in depasire ....moment in care mie mi se aprinde becu" si cade masina ca secerata !
Daca ti se aprinde martoru' buclucas inseamna ca ai deja o eroare stocata. Tester si diagnoza, alta solutie n-ai. Dar ai nevoie de un meserias care sa si stie ce vede pe tester .......... spun asta ca si eu am facut vreo 3 si am fost trimis sa-mi schimb motorina sau mi s-a spus ca lui ECU nu i-a placut ceva pe moment !
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
nu e neaparat sa stie cel ce face diagnoza...
de obicei cei care au testere sunt useri care aveau pe acasa un laptop si au zis ca 100 de lei pentru un op-com clona e o investitie buna in conditiile in care la reprezentante te costa 50 de lei o diagnoza simpla... dupa 2 diagnoze, la a 3-a deja esti in castig...
la mine au venit mai multe persoane pentru diagnoza, le-am citit codurile de eroare si le-am zis sa caute pe net rezolvarea.
le dadeam cate o sugestie daca eroarea era clara (gen eroare de bec ars > verifica sa nu ai contact imperfect sau schimba becul), insa daca nu era evident din textul erorii -> google


cel mai simplu: te duci, faci diagnoza, vezi ce erori ai (si in ce module ale masinii), le notezi si apoi cauti pe net...
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Hai sa-ti dau exemplul meu. Eroarea mult vestita P1125. ... si toti m-au trimis sa-mi schimb turbina ca cica ,,nu genereaza suficienta presiune,, Si cind colo MAP -ul nu citea corect valorile.
La testul cu pedale si eu am gasit in spatele blocului P 1125 ...... si am suflat in toate si am pus limba pe toate fara nici o rezolvare. Ca ulterior sa aflu ca eroarea asta poate fi generata de 50 de situatii !
  • Boby-Geo

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2001 Y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Eu am scapat de eroarea asta insotita de P0105,curatind admisia,egr-ul si map-ul,evident schimband si garniturile acestora.nu am nici o eroare stocata acum,doar ca o calc pana la podea....si ea fuge maxim 130-140...fara check aprins...Nu am avut posibilitatea sa schimb MAF-ul deocamdata....dar o voi face si revin cu detalii...acesta nu imi da mai mult de 500mg\cursa....la 3000 rot\min.O sa revin cu detalii dupa ce schimb debitmetrul .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR